Fra ein ferie til ein anna 🌺 🌵

Då var vi endelig komt oss heim i frå ein 10 dagars nydelig tur til O´ahu, Hawaii.🌺  Eg skrive endelig fordi, borte bra med heime best, sjølv om heime nett no ikkje er i kalde Norge. Det var så rart, og gøy, å stå på flyplassen i Honolulu og sei “Tenk, om 8 timar er vi ikkje heime i kalde Norge fra denne varme gode ferien, vi er tilbake i den varme ørkenen vi bur i!”. Håpar vi ikkje tar det for gitt, for vi er heldige som sleppe heim til kulden heilt enda. 😊

SAMSUNG CSC

Ferien har vært opplevelsesrik, avslappande og fantastisk på alle måtar. Vi har nytt kvar dag, ikkje stressa, fått gjort nesten alt vi (les: eg) ville og bare fått lada batteria til Vegard før siste innspurt her i Phoenix. Eg har så masse fine bilder, tips, opplevelsar og filmar eg har lyst å dele med dåke, men først må eg nok ta det litt rolig her. Det slår liksom aldri heilt feil. Eg + Aircondition = usant. Siste natta frøys eg nok litt pga ein blanding av solbrent, aircondition og at eg satt i våte kle etter vi var i haibur(!!) (meir om det seinare), så eg har altså klart å bli sjuk. Enda godt eg ikkje har nåke spesielt eg trenge vær frisk for, eg har jo bare reist i fra ein ferie til ein anna 😜

SAMSUNG CSC

Her er eit bilde fra det fine hotellrommet vårt! Altså, eg er så glad for at eg valgte dette hotellet! Og ja, eg kan vel innrømme det at eg valgte hotellet for både beliggenhet og korleis rommet såg ut. Hotellet vi budde på heite Pacific Beach Hotell, og kan anbefalast på da sterkaste om nåken ønske hotellrom midt på Waikiki beach. 😄

SAMSUNG CSC

#iviusa #hawaii #hawai #usa #reise #travel #reiseblogg #travelblogg #honolulu #waikiki #palmer #ferie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg