Blåmandag

Lokal tid: 17:35

Eller, egentlig ikkje.. Eg fekk nemlig tvinga Vegard til å gå på tidligvakt denne veka, slik at eg ikkje skulle sitte aleine på kveldane. Alle dei andre som bur i leilighetskomplekset som vi bur i har nemlig reist til Florida, og eg sitter igjen og må vente 2 veker til. 2 veker er ikkje all verden då, men 2 veker aleine er litt. Så no blir han i alle fall heime på kveldane (satse eg på.. Ingenting er jo sikkert egentlig 😅 ) 

Når han har tidligvakt må han stå opp kl 06, nåke som er litt for tidlig for meg. Men idag kom meg meg opp til kl 08! Trur nesten det må være ny rekord eller nåke…Eg kan ikkje sei vi er så veldig tidlig på den når Vegard er på seinvakt.. Så idag har eg fått mykje ut av dagen. Eg har satt sammen nåken filmar fra tidligare reiser og skreve jobbsøknad. Bah, sistnevnte e eit herk. Ikkje bare bare å få formulert seg godt når ein selger seg sjølv og kunnskapen sin. 🙈 

SAMSUNG CSC

I morgon er det siste lunch på basen og onsdag er det siste hobbykveld for min del.. Det har vært så gøy å være med i spouse klubben som er her! Dei er heilt enormt inkluderande og hyggelige, så det var i alle fall ingen problem å føle seg velkommen og med! Ellers så må eg vel begynne å pakke ned leiligheten snart.. Neste mandag kjem flyttebilen og skal hente flyttelasset vårt.. Huff, det er nå blitt ein del meir enn dei fire koffertane og to kassane vi hadde med oss over dammen 🙈  Sånn er det når ein ikkje har jobb og nåke å gjere! Då blir løysningen shopping eller soling då! 😅

 SAMSUNG CSC

Det skal bli godt å komme til Florida igjen. Ikkje bare er resten av gjengen der, men heile familien til Vegard kjeme på besøk i påsken! Vi gler oss sånn til å sjå dei igjen 😊  Dessuten får vi besøk av Marte og Kjell Kristian i mai!! 😃  Så vi rekke jo nesten ikkje å være aleine i Florida før vi vender snuten heimøve til Norge igjen🙈  Så spørs det bare på når vi har tenkt å bestille flybillett heim til Norge igjen då! Heim til haust og vinter…Eg kjenner eg gruar meg allerede.. 😐

#tanker #usa #reiseblogg #reise #ferie #travelblogg #iviusa #arizona #Florida

6 kommentarer

Siste innlegg