Top Of Waikiki – Hawaii

Mens eg slite med gjennom hetebølga på 35 grader her i ørkenen, så får eg god tid til å sitte inne i airconditionen for å ta igjen litt “arbeid”. Ja, det går jo nesten an å kalle denne bloggen det til tider, for det er enormt masse tid som skal til for å lage innlegg med litt kvalitet, og ikkje minst lage videoar😅  All ære til bloggere som gjer det! Eg trur eg snart er ajour med alt vi har opplevd her borte på vestkysten av USA, slik at eg kan starte med “blanke ark” når vi kjem til Florida igjen.😊

___________________________________________________

Uansett tilbake til Hawaii! 🌺 Etter tre dagar med bil på Oahu, var det rimelig deilig å ta ein rolig dag på stranda. Vi hadde med oss dykkemaskene våre, og det er vi så glad for! Først var Vegard uti aleine og når han kom opp så kunne han fortelle om de største skilpadda ever. Eg blei sååå misunnelig, så vi måtte ta turen ut igjen for å sjå om vi fant den. Og det gjorde vi! Wii! Tenk at på den mest befolka stranda på Hawaii, der skulle vi få svømme med ei havskilpadde! 😃  Eg har film av den og, så det kjem når eg får tid 😊

SAMSUNG CSC

Eg fekk og gått meg ein liten runde på shopping og sett på litt kultur. Det skjer nåke over alt her! Her trur eg det er ein mann som dansar Luau, som er ein tradisjonell fest dans. Slik som ein ser for seg Hawai-dans er.🌺

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Top of Waikiki er ein restaurant som ligg i eit tårn med utsikt over Waikiki Beach. Den er litt finare, og den har derfor ein kleskode. Nåke som absolutt er heilt ok for ein slik restaurant vil eg sei. Det var kanskje litt dyrt i forhold til at resturanten er i USA, men ikkje dyrare enn at ein fint kan stå i det om ei har råd til å fly til Hawaii🙈

SAMSUNG CSC

Planen min var jo at eg ville sjå utsikten i frå denne resturanten, men siden sola går ned så ekstremt tidlig her, 18:30, så fant vi liksom ingen dag det passa oss. Pluss vi likar å ete litt seinare på kvelden for å få meir ut av dagen 😅  Men, etter ein del “travle” dagar med leigebil så var det godt med nåken avslappande dagar på stranda. Vi fant derfor tid til å være ferdig pynta kl 18 ein kveld! Og det er eg veldig glad for i ettertid, for det var veldig kult å ha vært der. 

SAMSUNG CSC

Resturanten snurrar faktisk 360 grader i timen! Med andre ord får du utsikt over heile byen på den tida du er der. Vi hadde bord kl 18:15 og kom perfekt bort til solnedgangen til klokka var 18:30. Det er bare å ringe å spør når sola går ned, det gjorde eg 😎

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Fine mannen min 💕

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Nydelig himmel!

SAMSUNG CSC

Vi kosa oss sånn at når vi var ferdige med middagen, tok vi rulletrappa til etasjen under på ein skybar. Her kunne vi sitte ute under åpen himmel, nyte utsikten, live musikk og nåke godt i glasset. 🍹  Eg trur det var kleskode der og, og venteliste på bord. Men siden det var så masse ledig, så gjekk vi bare å satt oss ned i ein sofa 😅  Vært på tur før vi då!

SAMSUNG CSC

#waikiki #oahu #hawaii #reise #travel #ferie #blogg #reisebloggen #reiseblogg #iviusa #wanderlust #mat #opplevelse

8 kommentarer

Siste innlegg