Gave i fra Presidenten!

Dagane fram mot flytting går fort, men eg klarer ikkje heilt å forstå det. Fram til idag har eg egentlig kun brukt dagane på å sole meg, gjere litt hobbyting og tatt livet med ro. 👌 Det har vært hetebølge her borte, med rundt 35 grader.. så det har vært deilig med aircondition! 😅

Idag er leiligheten eit totalt kaos…. 🙄 Vi har prøvd å pakke, men det er ikkje nødvendigvis så enkelt. Knusande ting, mat, kle osv osv… Flyttelasset blir henta på mandag, og vi vil gjerne bli ferdige idag! Det er vel bare å sette inn støtet, og kjøre på før kvelden kjem.😊 No har vi akkurat vært på butikken og handla inn tilbehør til pinnekjøttmiddag vi skal/må ha i morgon… ikkje bare bare å måtte ete ut av frysen nei😅 Jula varer til påske her ja!

Tirsdag var eg på 'te-party' på basem. Ein gang i mnd er det lunch med damene i spouse-klubben.😊 Kvar mnd er det eit nytt tema, og denne mnd var det 'high class tea party'. Der vi skulle kle oss i fine vårkjolar og ein hatt 👒 Det er veldig kjekt med slike lunchar, og så koselig å få møte alle andre damene og høyre deiras historiar og liv i millitæret. Nei, vi er heldige vi er i frå Norge ja! 😊

Ellers var eg på den siste hobbykvelden med jentene på basen på onsdag. Eg har vært med på ganske masse frivillig arbeid og engasjert meg ein del i spouseklubben her på Luke. Det er tydelig at dei har satt pris på det, for Chris, presidenten av klubben, kom med denne kule snømannen til meg! Altså, den er Arizona! 🌵 Eg blei så glad!! Gler meg allerede til desember når eg skal ta den fram igjen. 😊 Då kan vi tenke på dei fine mnd vi har hatt her i ørkenen, og kor mange fantastiske mennesker vi har vært heldige å bli kjent med 😊

#iviusa #reise #usa #ferie

10 kommentarer

Siste innlegg