Leiligheten vår i Florida pt. 2

Då har vi endelig ankommet leiligheten i Florida! Denne gangen bur vi dessverre ikkje nærmare stranda, sjølv om det var noko vi var lova..🙄  Vi har fått leiligheter nord for interstate-10 (som er ein motorvei som går i fra Orlando til Los Angeles. Rimelig trafikkert med andre ord.), i ein by som folk kaller for sør-Alabama. Alabama er kjent for å være litt “hillbillie” og “redneck”. Altså, alt vi har høyrt om plassen er kun negativt, mykje kriminalitet osv osv.. Men, vi får håpe det ikkje er opplevelsen av plassen vi får. Eg går i alle fall inn i dei siste mnd i USA med eit åpent sinn, og har bestemt meg for at eg skal kose meg uansett kor eg bur! 😄 Så får leilighetsområdet heller føles litt som eit åpent fengsel då 😅 

SAMSUNG CSC

Dagen idag starta rimelig seint. Etter reisen i fra Phoenix i går, for vi rett på Walmart med Eirik og Linda og fekk handla inn det viktigaste. Etterpå for vi heim til dei for pizza, vin og øl. Det kom litt fleire folk etterkvart, og for å gjere lang historie kort så var vi ikkje heime før kol 06:00…😅  Gøy var det då! Heldigvis hadde vi handla inn til skikkelig feriefrokost idag, så eg mekka sammen egg og baconfrokost til oss på det nye spisebordet vårt. 😊  

Etter frokost var vi ein liten tur å gjekk rundt leilighetsområdet tidligare idag.😊   Fekk ordna med postboks, sett bassenget, treningsrommet og kor dei andre bur. Vi går jo å venter på at bilen skal komme i fra Phoenix no, så vi er fortida uten bil..  Mens vi gjekk rundt her, så fekk eg eit lite stikk av panikk. Uten bil når Vegard er på jobb, her midt i skogen, 15 min å kjøre til nærmaste butikk, ingen muligheter for å gå nåken plasser, “aleine” kvar kveld og så og sei uten internett..  🙄  Det kan bli spennande! Så lenge vi får bedre internett så satsar eg på det går greit.

SAMSUNG CSC

Her er utleigekontoret. Sjå kor fint det blomstrar overalt her i forhold til i Phoenix.😄  Her er alt grønt, litt som heime i Norge på denne tida. 😊

Nærmaste nabo er eit skog og sumpområde. Vegard har eit mål om å sjå slangar og bjørn mens vi er her. 

SAMSUNG CSC

Her er gjesterommet vårt. 😊   Vi har større rom, men samme seng på vårt soverom. Senga er knøttliten då.. Vi har jo sove som nåken gudar i senga vi hadde i Phoenix.. Merka godt at Vegard trudde senga var større enn den var i natt ja, liten plass til meg!! 😅

SAMSUNG CSC

Stova var stor og fint. Vi har og balkong med utsikt ut i ein hageflekk. Superheldige som ikkje har balkong mot parkeringsplassen. Her kan vi i alle fall få litt privatliv, ha oppe persiennene og bruke balkongen. Sol har vi og, heile dagen 😄

SAMSUNG CSC

Når bilane og flyttelasset kjeme, så får eg heldigvis gjort det litt meir personlig her! Gler meg allerede 😊

SAMSUNG CSC

Kjøkken! Endelig har vi benkeplass, det var det einaste eg ønska meg etter mnd i Phoenix. 🙌

SAMSUNG CSC

Stort, fint og lyst!! Får jo lyst å holde det reint her 😆

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Og gjestebadet. Vi har sjølvsagt to bad her og, slik som dei andre leilighetane våre.😊

SAMSUNG CSC

Jaja, sjølv om området rundt ikkje er nåke å skryte av endo, så er i alle fall leilighetene nåke anna enn tidligare. Vi er i alle fall fornøyde med dei, og gler oss til nåken mnd i Florida no! Så får vi heller bare kjøre dei 40 min det tar til stranda ein gang i blandt 😊

SAMSUNG CSC

HER er bilder av leiligheten i Florida sist gang. HER er bilder av leiligheten i Phoenix.😊

#florida #reise #flytte #iviusa #reiseblogg #leilighet #interiør #design #hus 

20 kommentarer

Siste innlegg