DIY: Beerpong-bord!

Altså, her kjeme eit innlegg eg egentlig ikkje hadde trudd eg skulle dele her på bloggen. Nemlig eit DIY-innlegg der Vegard har stått for jobben!✌️ Før vi reiste til Florida skulle Eirik feire bursdag og ha ein avslutningsfest for alle sammen. Vegard hadde mest lyst å gi han nåke stort og uhamslig, slik at han fekk litt “problem” med å frakte det til Florida. Enkelt tenkte vi då! Koffor ikkje bare kjøpe eit beerpong bord. 😅  Helst eit stort eit. Dette var jo lettare sagt enn gjort, siden vi begynte å leite etter dette bordet sånn 3 timar før vi skulle vær i bursdagen.. Eg enda til slutt opp på Walmart, der eg kjøpte eit heilt vanlig stort klappbord. 

SAMSUNG CSC

Vi måtte altså ordne med det vi hadde i hus. Det blei store plastkoppar til sjablongar, pepsi max boksar for å holde glasa på plass og esker for å holde fasongen. 😊

SAMSUNG CSC

Vegard spraya godt med spray på bordet. Spray gjerne i to tynne lag, slik at det tørker fortare.  Eg holdt på eskene, slik at strekane blei rette og tydelige. 

Pepsi Max kan brukast til alt! ✌️

SAMSUNG CSC

Tada! Tenk at det kunne gjerast så enkelt. Hadde vi bært litt bedre til å planlegge og slikt, så kunne vi nok gjort det litt meir nøye då.. Men bordet funka jo til formålet sitt, så då sa vi oss rimelig fornøyde! 😅

SAMSUNG CSC

Fornøyd mann på vei til bursdagsbarnet med heimelaga pakke! Det blei godt tatt i mot, og brukt mykje i bursdagen 😄

SAMSUNG CSC

#diy #heimelaga #gjørdetselv #hjemmelaget #kreativ #kreativitet #interiør #inspirasjon #hobby #gds #byidarossland #idarossland

16 kommentarer

Siste innlegg