DIY: Sy deg ein enkel påskehare

Her kjem ein liten kjapp påskeDIY, som du enkelt kan ta med på hytta, i bilen eller lignande. Eg gjekk litt bananas i hobbybutikken når eg handla inn, og klarte sjølvsagt ikkje bestemme meg for fargar… Såå… Det blei litt mange påskeharar til slutt.. Vegard såg litt oppgitt ut, og lurte oppriktig på kor eg hadde tenkt å gjere av dei. Det veit eg jo sjølvsagt ikkje, men alt som er heimelaga får vi plass til 😅

SAMSUNG CSC

Denne DIY fekk eg forresten inspirasjon til i fra ei veninne av meg. Ho heiter @frujklausen på IG 😊 

SAMSUNG CSC

Du treng:

  • Filt
  • Fyll (Eg brukte eit garnnøste som eg ikkje trengte)
  • papp / sjablong
  • sytråd 
  • nål 
  • saks

SAMSUNG CSC

  • Brett filten i to og tegn opp figuren du vil ha. Klipp ut.
  • Sy deretter sting rundt. Husk å fyll haren med valgfritt fyll før du syr igjen siste cm rundt. 
  • Eg tegna og opp to strekar på fingeren, slik at eg fekk ca store mellomrom mellom stinga rundt.
  • Eg har ingen aning kva stinga heiter, så det må dåke nesten bare finne ut av 😅

På nåken av harane limte eg på filt i ein kontrastfarge på halen. Eg vurderer og å sy på auger og munn på nåken av dei. Vi får sjå! 😊

SAMSUNG CSC
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Du kan henge dei opp, men eg valgte å knekke nåken grillspydpinnar i to og tredde dei nedpå. Passa supert i lag med ein liten blom 😊 

SAMSUNG CSC

Det er så tomt i leiligheten uten alle tinga våre!! Altså, eg glede meg sånn til flyttelasset komme på mandag så eg kan få putene mine og slikt igjen. Det gjer heile leiligheten det 😊 

SAMSUNG CSC
#diy #påskehare #heimelaga #hjemmelaget #gjørdetselv #påske #påske2017 #ferie #kreativ #interiør 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg