Roadtrip: Antelope Canyon

Stopp nummer to på den lille roadtripen vår var Antelope Canyon.😄  Om du googler navnet, så forstår du veldig fort kvifor dette var ein plass eg absolutt ville opp å sjå. Antelope Canyon er ei djup kløft som ligg i Navajo reservatet heilt nord i Arizona. Det finnes ei øvre og ei nedre kløft. Av fleire årsaker valgte vi å ta turen i den nedre kløfta. Det er billigare, det er mindre folk og det kjem meir lys inn i denne kløfta. 

SAMSUNG CSC

Etter å ha gått i 5 minutt kom vi til ein plass der vi skulle vente til det var vår tur. Guiden estimerte ei ventetid på 25 minutt, men eg er sikker på at vi sto i over 40 min. Eg er bare glad for at vi var der ein onsdag og ikkje i ei helg. Når det er høgsesong så er køen 4 ganger så lang, og ein kan fort måtte vente i 2 timar for å komme ned. Det er ikkje akkurat nåke interessant å stå ute i ørkenen å vente, og spesielt ikkje når temperaturen presser 50 grader c.☀️ 

Før 1997 kunne ein ta turen ned hit aleine, uten guide. Men dette blei ein slutt på når det kom ein oversvømmelse/ flash flood gjennom kløfta. Denne tok 11 menneskeliv. Etter dette har sikkerheten rundt turane ned blitt betraktelig skjerpa, og ein må ha guide for å komme ned. Vi valgte å ta turen mied Ken´s tours. Guidane var veldig snakkesalige og behjelpelige, og fiksa faktisk innstillingane på kameraet slik at vi skulle få best mulig bilder der nede. Vi følte oss heller ikkje usikre eller nåke mens vi var der nede. 😊 

Sett deg tilbake og nyt! Altså, sjå på dette her då!! Det minner deg kanskje om den gamle Microsoft bakgrunnen som fulgte med pc´ane før? Det bildet er nemlig tatt her nede 😊 

SAMSUNG CSC

Fasinerande altså.

SAMSUNG CSC

Løvens hule!

SAMSUNG CSC

Ser du indianerhøvdingen bak oss? 😄

Her kan ein sjå innover der vi hadde gått. Her ser eg ein del ansikt og! 

SAMSUNG CSC

Nei, eg får prøve å begrense meg med bildene. Eg har ein HAUG av dei, men mange blir like når det kun er raud stein på dei 😅

Her kjeme vi ut av kløfta.😊  Hadde det ikkje vært for folka, så er det faktisk ikkje mulig å sjå at det er nåken utgang der.

Om du vurderer turen opp her bør du kanskje ringe å bestille på forhånd. Men… Det er alltid eit lite men… Navajo stamma stiller nemlig klokka, og det gjer ikkje resten av Arizona. Page, som er ein by som ligg inni Navajo reservatets land, stiller heller ikkje klokka.. Så, eg ville ha forsikra meg om kva tidssone dei opererer med der oppe, slik at du slepp å komme for seint.😊 

SAMSUNG CSC

#reise #reiseblogg #travel #ferie #arizona #page #antelopecanyon #antelope #verdensreise #verden #theworld #iviusa #nydelig #fin #

10 kommentarer

Siste innlegg