VIDEO: Los Angeles og San Diego

God morgon Norge!

Det er sikkert nåken som har starta påskeferien allerede kan eg tenke meg. Eg kjenne at eg gjerne skulle hatt meg ein tur på hytta i påsken, men det får vi heller ta igjen til neste år! 😊  Vi har som sagt fått besøk av heile familien til Vegard, og fekk då bu på stranda med dei i helga. Det var så godt med litt strandliv igjen.😊  Vi kjørte heim igjen på søndags kveld for å ta i mot flyttelasset vårt som skulle komme på mandagen. Vel, mandag er over og vi har ingen flyttelass enda.. Det er bare så typisk alle amerikanera vi har hatt å gjere med i forbindelse med flytting.. Ingenting er i orden, ingen tidspunkt blir overholdt… Heldigvis har vi fått bekrefta at flyttelasset skal komme hit idag kl 09:00, så vi får nå satse på det då 😅

SAMSUNG CSC

I mellomtida vil eg gjerne dele ein video som eg har klippa sammen. Den er i frå turen vår til Los Angeles og San Diego i november. Enjoy! 😊

#video #iviusa #losangeles #LA #reise #ferie #sandiego #usa 

10 kommentarer

Siste innlegg