I got buttered by Gaia

SAMSUNG CSC

For ei veke siden fekk eg tilbud om å få tilsendt ein tights i fra ei eg blei kjent med i Phoenix. Ho er konsulent for Lula Roe, som er eit selskap som selger supermjuke og komfortable kle. Det blir litt som Mary Kay, Forever Living, bare med klær. Dei selger klær i unike design, så egentlig er ikkje nåken plagg heilt like. Uansett, eg sa sjølvsagt ja til å få teste ut ein av desse tightsane som alle dei amerikanske damene i Phoenix snakka om, og gjekk i så og sei kvar dag. Altså eg tuller ikkje når eg seie at mange av dei budde i dei..😅

SAMSUNG CSC

Og eg må sei, dei var enormt deilige å ha på seg! Kjente jo ikkje at eg hadde dei på meg i det heile! Det er ikkje slik at eg går så mykje med tights akkurat, men eg kan jo bruke dei heime eller på yoga om eg vil. Freshe og passande til Florida var dei i alle fall 😃 

SAMSUNG CSC

Eg er veldig usikker på om ho sender til Norge, men for dåke som bur i Usa og ønsker å ha tak i ein unik tights: HER kan dåke ta kontakt med ho 😃 Eller prøve på Facebook : LuLaRoe Gaia Forrest 😊

SAMSUNG CSC

#igotbutteredbygaia #lularoe #clothes #yoga #iviusa

14 kommentarer

Siste innlegg