Ebay-tips: Supersterk lim til hobbyprosjektet!

God søndags morgen folkens! Søndag er vel dagen for hobbyinnlegg? Så eg vil egentlig bare tipse dåke om denne supergode E6000 industrilimen eg har lagt min store elsk på i det siste. Eg har tidligare sett at mange kreative sjeler har både brukt den, og sverga til den lenge, så eg måtte bare teste den ut. Tidligare har eg ikkje heilt forstått begeistringen, men no skjønnar eg det. Den er rett og slett heilt geninal! 😃 

Eg har brukt den på forskjellige hobbyprosjekt, og seinast på dette marmorbrettet her. Både knottane og håndtaka sitte som støypt på marmoren, og eg tør faktisk å bære plata etter håndtaka med denne limen. Det hadde jo aldri gått an med vanlig superlim vel?

SAMSUNG CSC

Her er nåken av fordelane med denne limen:

  • Den er vannfast, så den kan brukast både inne og ute.
  • Den kan ikkje ta fyr. 
  • Går fint av å male over
  • Gjennomsiktig
  • Fleksibel
  • Den begyner å sette seg etter 10 min, men for full herding er det anbefalt at den får stå i 24-72 timar.
  • Kan brukast på metall, glass, leire, skjell, stein, perler, kjeramikk, tre og stoff. 

Altså, med andre ord genial! 😃  Den finnes og i svart og kvit, men eg foretrekke gjennomsiktig. Den er veldig verdt prisen! Kjøp den HER på ebay.

SAMSUNG CSC

#ebay #ebaytips #hobby #kreativ #diy #hjemmelaget #gjørdetselv #kreativitet #gds #interiør #interior #diymamma #shopping
 

8 kommentarer

Siste innlegg