Planar for soverommet

Innlegg i samarbeid med Chilli.no

No har eg fått pussa opp tre rom i dette huset vi bur i, og soverommet står så absolutt for tur. Her er det ikkje bare eit strøk maling som skal til foråseidetsånn.. Tanken er at eg skal male den eine veggen i samme blåfarge som eg har i stova. Eg har og lyst å lage ein sengegavl. Stoffet har eg vel hatt liggande i nåken år, så det er jo mulig eg må kjøpe nytt no..😅  Det blir som resten av huset, ein blanding av nordisk og skandinavisk stil. Deilige fargar eller?😀

Vi er egentlig og på leit etter ny seng. Den vi har no er over 5 år gammal og ikkje nåke spesielt god av kvalitet. Dessuten så forsvinne det jo enorme mengder sokkar under ei slik seng som har høge bein.🙄 🤔  Her har eg funne fleire typar eg liker, som og har sokkel og vil hjelpe mot sokkeproblemet vårt. 

Bare sjååå kort tragisk og kjip soverommet er no då… Det er nesten flaut å vise fram.. Her må det endringar til ja!😅

#oppussing #soverom #hodegavl #hus #hjem 

7 kommentarer
    1. Så spennende 🙂 Leiligheten vår er ikke ferdig før sommeren 2019, men vi har allerede en del planer klare. Tenker å male en vegg med blå kalkmaling, og jeg har også lyst på en sengegavl. Med fjærlampen fra Vita eos tror jeg det blir perfekt 🙂
      Et tips angående seng er å kjøpe en seng med skuffer så du kan oppbevare ting under sengen og samtidig blir kvitt sokkemonsteret under senga 😛 haha. Jeg vet at IKEA har flere senger med skuffer(perfekt til å oppbevare sengetøy for eksempel) som jeg tror man kan kjøpe uten madrass. Så kan man kjøpe en komfortabel madrass et annet sted hvis man vil ha en som er av bedre kvalitet 🙂 Lykke til 🙂 Gleder meg masse til å se resultatet 🙂 Klem <3

    2. byAnne: Åå, så gøy med nybygd leilighet! Må jo vær fantastisk spennande 😀 Ja, Vita sin fjærlampe har eg liggande i skapet her faktisk. Har bare ikkje fått den opp her enda :p Den er så fiiin <3

      Ja, det var lurt! Ein kan jo aldri få for mykje oppbevaringsplass vel :p Skal sjekke ut Ikea, takk <3 Er så usikker på om vi skal fortsette å ha 180, eller om vi skal gå ned til 150/160. Det er så vanskelig!
      Ja, eg glede meg til å komme i gang med prosjektet. Sjølv om eg trur eg må roe litt ned i nåken veker, så ikkje mannen går på veggane av alt rotet mitt :p
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg