Black Friday smellen

Eg hadde jo egentlig ikkje nåken store planar om å handle nåke på Black Friday. Når du jobber i butikk så går du jo oppi alt heile tida, og eg er då minst mulig nede på senteret med mindre eg er eller skal på jobb. Men når eg såg at blomsterbutikken skulle ha stort tilbud på blomar, då måtte eg faktisk ta turen! Har blitt heilt svak for grønne blomar etter at vi flytta heim igjen, og no har eg klart å handle alt for mange..🙄  Eg fekk i alle fall kjøpt meg ein liten og lang thuja, som eg hadde tenkt å plante i ein liten blomsterkasse å ha framfor ytterdøra  Så når eg hadde handla meg ferdig på blomar tok ein ein liten tur rundt på senteret igjen.

På vei ut i bilen og heim, så klarte eg ikkje gå forbi eit lite grantre på potte som sto i gangen. Og no har vi altså eit grantre utfor huset vårt 😅 Ikkje det at det gjorde nåke, for sjå kor fint det blei i den nye blomsterkassen eg har laga 😃  Egentlig så er eg overbevist om at det blei finare med grantreet enn den smale tynne tujaen. Den skal no få seg ein ny blomsterkasse og stå på terassen inntil vidare.

I går satte eg lys på treet vårt og, og bare sjå kor fint det blei 😃  Forresten, sjå vekk i frå det solbleika huset vårt og den inntørka matte ytterdøra.. Det er ikkje nåke vi får gjort nåke med, siden vi leiger.. Baaaaah, dåke aner ikkje kor keen eg er på eige hus snart!

#diy #blackfriday #hage #ute #advent #tre #skog #kasse #blomster #blomst #advent #jul #jul2017 #heimelaga #heimalaga #hjemmelaget #utendørs 

9 kommentarer
    1. solliv: Ja, det var veldig fint 🙂 Kan fint brukast inne ja, en skal ha det ute eg og satset på at eg klarer å holde det i livet til neste år og :p

    2. Så fint det ble! 🙂
      Huff, kjenner meg igjen med det å ikke kunne male eller gjøre noen endringer når man leier. Vi sparer heftig til egenkapital for tiden, og håper vi snart skal komme i mål og få kjøpt drømmeleiligheten eller hus! <3

    3. Amanda K.: Takk for det 🙂
      Så enig! Vi får heldigvis male inne då, men yttersida ser jo virkelig ikkje ut.. Er jo flaut for huseiger når husa ser slik ut fra yttersida…Men ikkje så masse vi kan gjere med det nei.. :/
      Så ja, det er bare å spare alt vi klarer så blir det nok bolig på oss og snart 😀
      Ha ein fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg