Søndag

Dette har virkelig vært ei fantastisk fin og koselig helg. 😊 Vi hadde egentlig ingen planar, og då blir det jo alltid så bra om det skjer nåke likevell. Fredag satt vi heime og åt heimelaga pizza, då vi plutselig blei invitert ned på puben av ein kollega av Vegard. Der satt vi heile kvelden og snakka og kosa oss. Lørdag var eg først på jobb, før vi inviterte eit vennepar over til kvelds. Då serverte vi nydelig hjort i frå Kvinnherad med deilig tilbehør.

Og idag, idag har vi vært på julemarked på Austrått, vært innom Austråttborgen og eg har baka nåken konfekt og karamell som eg håper blir vellykka. No er det knappe 3 veker før jula ringes inn, og eg skal jobbe nesten kvar dag framover før vi reiser til Vestlandet. Det blir intenst, men det blir veldig verdt det med tanke på at eg får fri heile romjula 🎅  🎄 

Håpar helga dåkas har vore minst like fin som mi! 

7 kommentarer

Siste innlegg