Mariusgenser med rundfelling til voksen

Dette må eg vel kalle tidenes ufo-prosjekt.. Ein genser er starta på i Arizona i fjor jul, men som eg ikkje fekk gjort ferdig før no. 😅 Eller det er jo egentlig ikkje lang tid, men eg la jo genseren vekk når det var 10cm igjen på den.. Så egentlig kunne den vært ferdig før vi reiste heim fra Florida, men den gang ei. Den blei ferdig no i romjula og den passa overraskande bra 😄

Meget fornøyd med min første egostrikk med mønster! 👏

Tips:

Genseren er strikka i str Small herre med rundfelling.

Drops Karisma garn.

Strikka på pinne 3.

Halsåpningen felte eg ned til 100 masker før eg strikka hals. Då blei den tettare rundt halsen.

No står mannen sin genser for tur.. Eg begynte egentlig å strikke genser til han først, men den blei aaaaaalt for stor.. Så då mista eg motivasjonen, siden eg måtte rekke den opp igjen to ganger…😩 No går eg snart på med ny giv, så får kanskje mannen ny genser til neste jul 😎😄

#mariusgenser #strikk #marius #hobbygruppa #byidarossland #diy #kreativ #diymagasinet #hjemmelaget #gjørdetselv #heimelaga #hobby

12 kommentarer

Siste innlegg