Strikketips

No er det ikkje mange mnd sidan eg tok opp strikking litt for alvor. Eg har hatt bde eit og to strikkeprosjekt om gangen, og garnlageret minkar i rekordfart. Det er jo litt av grunnen til at eg har strikka s mykje og, eg har tydligvis "shopstop" p garn. Det har holdt snn halveis. Men s lenge garnet ikkje ein gang er innom garnlageret fr det blir brukt opp, s m det vel vre greit. Eller ka? 😅🙈

Her kjem i alle fall nokon strikketips eg har notert meg. Har du nken tilfye blir eg veldig glad om du skrive dei i kommentarfeltet mitt 😊

✖️ Bruk Instagram! Det er her eg finner alt eg har lyst til strikke. Det finnes s utrulig mange flinke stikkere der ute som viser fram, svare og hjelper p det du mtte lure p.

✖️ Bruk strikkekalkulator til regne ut aukinger og fellinger. P pc s bruker eg denne sidamen p telefonen har eg no lasta ned ein app. 

✖️ Strikk ferdig eit prosjekt, fr du starter p eit nytt. Dette tipset er jo egentlig bare svada, for det fungerer aldri i praksis. Men i teorien s br du alts ikkje ha s alt for mange prosjekt om gangen. Monter det gjerne og fest trder fr du legg det vekk. 

✖️ Skriv opp kva pinne og garn du bruker til dei forskjellige prosjekta. Eg bruker bloggen til dette. Det er s mykje enklare g tilbake om ein lurer.

✖️ Bruk liten rundpinne (20 og 30 cm) p armar, vottar og sokkar. Det er litt knotete i begynnelsen, men s gr det som ein leik. 

✖️ Bruk Youtube eller google for hjelp. Garnstudio har og mange gode videoar som viser ulike teknikkar trinn for trinn. 

✖️ Skriv opp det du har lyst strikke, eller ta print screen p mobilen. Eg har ei eiga mappe til sptrikkeprosjekt p telefonen. 

#strikketips #tips #diy #strikk #kreativ #hobby #hjemmelaget #heimelaga #gjrdetselv #strikking #design

16 kommentarer

livetmitt93: S bra dei kan hjelpe :)

Charlotte: Takk for det :)

S nydelig farge...

solliv: Eg er s enig! Gleder meg s til bruke den :D

Wow, du er utrolig flink! :-)

Victoria Larsen: S hyggelig sagt :) :* Det er jo s gy sj ferdig resultat!

S nydelig farge p genseren! Hvordan garn er det?

fiks id: Takk for det :) Det er Drops Air p begge bildene :)

Strikking er gy! S moro at du har ftt fart p pinnene dine. Selv har jeg alltid flere prosjekter p gang. Som regel har jeg et stort prosjekt og to-tre mindre prosjekter ved siden av. Dette fordi jeg alltid skal ha mulighet til dra med meg et strikkety dit jeg skal. Som n - jeg holder p med en stor (180 cm diam.) duk i kunststrikk, og denne er ikke alltid like enkel ta med f. eks. til frisren. Da tar jeg heller med en mindre duk, eller en sokk, eller en klut :-) Jeg har blitt litt snn at jeg m ha noe strikkety i henda... Ellers er det jo lurt som du sier srge for gjre ferdig prosjektene litt etter hvert ;-)

Helga Sriskantharajah: S godt sj at det er fleire som meg, som har mange prosjekt p ein gang. Planen var egentlig bare ha eit om gangen, men pga samme grunn som deg s er det enklere ta med seg ein babyromper enn ein voksen genser rundt :)

Idag har eg tatt buss og strikka i 5 timer, har forelbig 27.000 skritt p FitBiten min :p

S herlig :) Flink du er er. Jeg er nok ikke noe god p strikking. Klarer kun skjerf :)

Laila MA: Takk for det, s snill du er :) Kan du rett og vrang, s er du kommet langt. Vil tipse deg om lese oppskriftene godt fr du setter igang, s er det mykje du plutselig kan forst og f til strikke :)

Har tenkt s mange ganger at jeg m lre meg strikke.. Kanskje jeg m sette igang n :) Veldig fine bilder!

Silje: Det er jo s gy, s det kan virkelig anbefales :) Tusen takk for det :)

Skriv en ny kommentar

INSTAGRAM - @ida.rossland