Det viktigste i eit hus?

Reklame | Bygghjemme.no

Det første eg såg på når vi fekk tilsendt bilder av huset vi bur i no var gulvet. Altså, eg har vært innom mange forsvarsboliger, og gulvet er alltid det samme.. Det er alltid eit gul/oransje gulvbelegg i fra 1970 som regjerer.. Gleden var derfor stor då eg fekk bildene og gulvet var så moderande som dette! Eg gjekk i taket, og tenkte at det ikkje gjorde så mykje korleis veggane og resten av huset såg ut, då det alltid kan gjerast nåke med.

Tenk at nåken har orka å legge eit fint laminatgulv i heile stova og kjøkkenet, og det i ein bolig som dei bare har leigd for ein periode! Eg er i alle fall sjeleglad. Ikkje nok med det så merker eg at vi har det mykje lunare og varmare på gulvet enn fleire vennepar som kun har gulvbelegg. Så når vi ein gang kjøper oss bolig, ja då er det gulvet som må byttast først.. Ta gjerne turen innom Bygghjemme.no for mykje god inspirasjon til huset.


Og i tillegg så gjere det jo absolutt ikkje nåke at gulvet er fint å ta bilde av, eller kva?😃 

 

#interiør #sponset #spons #design #diy

12 kommentarer

Siste innlegg