Hyttepåske 2018!

Forrige fredag, før påske, så reiste eg med fly til Oslo tidlig på morgonen. Der i frå heiv eg meg på bussen til Haukeli for å være klar på hytta når pappa og dei kom oppover. Han visste ikkje nåke om at eg skulle komme, og blei veldig overraska og glad 😊

Det er nåke spesielt med hyttelivet i påsken. Det er ekstremt avslappa og den deilige friske fjellufta gir ein spesiell ro i kroppen som ein ikkje får i lavlandet 😊

Litt påskestrikk blei det og. Friske gode fargar blei til to nye huer! Eg skal få lagt ut bilder av dei snart 😊

Fine Loke, som og skal tøffe seg litt for nabohunden. 😁

Vi var ein tur tok nåken turar i bakken ein dag og. Det blei ikkje så alt for mange, då det er ganske slitsomt å stå både på telemark og slalom når ein ikkje er vane med det.😅

Litt afterski i hytteveggen hadde vi og! Det er så nydelig og avslappande der oppe! Utsikten er det heller ikkje nåke å sei på🥂💛

Påskeharen hadde vært ute å lagt egg, så etter litt leiting blei det påske i år og! 🐣👌

Har du hatt ein fin påske? 😊

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg