Når mannen kjem heim fra jobbreise!

Vel, då har han bare med å ha med seg litt i kofferten, eller? 😅 Og i alle fall når han har bært nesten ei veke i USA! Han er god då, bare sjå kor flink han har vært 😁 Nye Birkenstock til sommeren, også i sølv då! SÅ kule! Nei, med dei og den nye parfymen til Escada så er det einaste eg mangle ein flybillett til varmare strøk 😅🙋

Han var så langt nord i USA at han tok seg ein tur til Canada i samme slengen. Misunnelig? Ja, veldig.. Men eg har jo fortsatt ærend, så vi får reise tilbake 😎 I skikkelig Canadisk ånd kjøpte han med maple (sirup) te til meg. Eg er veldig spent på å smake den, sånn siden eg ikkje er spesielt stor fan av søt te..😅

Er det kanskje nåken av lesarane mine som har vært i Canada? Nåken tips til kor vi evt bør legge turen når den til kjem? 😊🇨

17 kommentarer

Siste innlegg