I need this…

Ja, kanskje denne fire-arma lysestaken er veldig “mainstream” og at alle har den. Men no har eg sett på den i over 4 år, og har fortsatt lyst på den, så då trur eg at eg skal slå til å kjøpe den! Eg har riktig nok gått i fra å ønske meg kvit til svart, så kanskje det var like greit at eg venta så lenge som eg har gjort. 😊 Den er ein klassiker som eg kjeme til å ha glede av lenge. Eg er heller slik at eg kjøper få dyre design-pynteting, enn å kjøpe masse forskjellig til 200 kr som eg går lei av. Derfor venter eg og tenker meg godt om når det gjeld interiøret. No fant eg den på Royal Design og vurderer om eg bare skal bestille den.. Vasen vil eg og ha den e ny for året og heilt genial. Det er inndeling oppi, slik at ein kan sette ein og ein kvist og likevel få det til å stå fint! 😊

Vase  –  Kubus By Lassen 4 Kubus By Lassen 1 –  Kubus By Lassen 8  –

Har du nåke fra denne serien? 😊

#reklame #interiør #interior #design #skandinavia #hus #hjem #husoghjem 

9 kommentarer

Siste innlegg