Oppdatering i heimen?

Reklame | Chilli.no

Åhh, no er det ikkje noko som frister meir enn å oppdatere litt på møbelfronten heime.. Eg har så lyst på både det eine og andre. Nytt stovebord, nye spisestolar, ny seng  osv osv.. Senga vi har no er faktisk så lite god at eg (bak V sin rygg) følger med på alle tilbud på senger som finnes 😅 Har eit lite håp!

Uansett så er det viktigaste nesten at senga går heilt ned til gulvet. Eg er så lei av å støvsuge under der, at det blir faktisk nesten ikkje gjort. Altså, om nåken lurer på kor dei savna sokkane blir av i vaskemaskinen, vel dei er under senga! 😅 Sånn utenom at senga må gå ned til gulvet så må den nok være grå.. Eg har liksom ikkje heilt landa på det heilt svarte enda, og trur nok eg holder meg til grått fortsatt. Dei har mange grå senger på Chilli no, bare sjå på den under her då! Rimelig sikker på at den er ein av favorittane hittil!

Kva seng har du? Kan du anbefale ei kanskje? 😊

#chilli #seng #nyseng #hjem #interiør #sammarbeid 

9 kommentarer

Siste innlegg