September kom brått på

September kom litt brått på meg her i år. Etter ei veke innom St.Olavs etter fjerning av visdomstann (aldri igjen), og ei veka på sofaen så har eg allerede “mista” den første veka av hausten.. Den som eg skulle starte  bra… Eller eg starta jo august bra då. Vi begynte på trening igjen, eg har to fine jobbar som eg gler meg til å stå opp til om morgonen og ein fin mann å komme heim til, men så skjedde denne veka her. Og alt blei lagt på is. Når eg er ferdig med sjukemeldingen og ferien min så har eg ikkje vært på jobb på 4 veker, DET er lenge det… Kanskje eg kan klare å få til nokon gamle rutinar her inne på bloggen i det minste? Eg har jo ein haug med bilder på mobilen som eg ikkje har delt i frå sommaren og kvardagen, det er kanskje på tide? Litt kreative innlegg er vel og på sin plass snart. Det kjem med årstida det. Haust = kreativitet. Eg har allerede tre små prosjekt klare i hovudet mitt, må bare finne riktige dagane å gjennomføre dei på.. 

Er det nåke dåke savner her inne? Nåke dåke vil eg skal blogge om? 😊

#hverdag #tanker #kreativ #høst #september #blogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg