Hyttetur til Åre!

I mars(!!) var vi på hyttetur til Åre med ein god gjeng. Ja, det er ein liten evighet sidan..Men eg fant bildene her om dagen, og kom på kor kjekk turen var og ville dele litt bilder 😊

Det var ein heila gjeng fra Ørlandet som reiste. Vi var vel 8 stk i leiligheten vi budde i, men så var det minst to andre leiligheter med kjentsfolk i og. Vi tok fri på jobb fredag, og kjørte bort torsdag ettermiddag. Turen tok ca 4 timar her i frå, og få kjører vi inn langs Fosen, via Verdal og rett inn mot Åre på ein gammal dårlig kjerrevei… Det føltes i alle fall slik, siden veien var å sammenligne med dårlige vegar på Vestlandet + at det ikkje var strødd på glatta..

Vi kom oss trygt fram etter 4 timar, og då bar det rett på ICA for litt «Harryhandel», trudde eg… Ikkje veit eg kva eg hadde forventa, men når eg har vært i Sverige så har eg alltid tidligare vært på Nordbysenteret eller Svinesund. Vel dette var ein heilt vanlig ICA. Egentlig så var den litt dårligare enn det og 😅 Men det var jo mat der, og alt var jo i grunn litt billigare enn i Norge, så sånn sett innafor.

Viktig med litt påfyll i løypa!

       

Afterski i bakken!

Høgt og lavt! Var ikkje bare bare å stå på telemark, og det blei ikkje bedre etter afterskien 😅🙈

Herr og Fru Minion i fint driv fra afterskien 😅

Måtte bare ta bilde på den kjente isbenken utfor Åre bakeri!

Fine løyper! Her skal vi definitivt tilbake igjen 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg