DIY: Hekling

DIY: Hekla juletre

Her kjem enda eit lite julegavetips heilt p tampen. Desse ste hekla juletrea er kjappe lage, og tar seg veldig godt ut som julepynt, eller ka? 😊 

Oppskrifta er henta fra Heklefeen.dk, og eg har oversatt den til Norsk. 

e

Du treng: 

  • Bomullsgarn
  • Heklenl 2,5
  • Trespyd
  • Fyll
  • Valgfri pynt

Slik gjer du:

Fm fastmaske
Lm luftmaske
Km kjedemaske

Hekle 2 like stykker.

Vend kvar rekke med ei lm

1. spiss
1) 2 lm, 1 fm i frste lm
2) 3 fm i samme m
3) 2 fm i samme m, 1 fm, 2 fm i samme m (5)
4) k ei maske i kvar ende til du har 23 masker i rekka 
5) 5 km, 13 fm, vend lm

2. spiss
6) 2 fm i samme m, 11 fm, 2 fm i samme m (15)
7) k ei maske i kvar ende til du har 29 masker i rekka
8) 6 km, 17 fm, vend lm

3. spiss
9) 2 fm i samme m, 15 fm, 2 fm i samme m (19)
10) k ei maske i kvar ende til du har 35 masker i rekka
11) 7 km, 21 fm, vend lm

4. spiss
11) 2 fm i samme m, 19 fm, 2 fm i samme m (23)
12) k ei maske i kvar ende til du har 41 masker i rekka.
13) 8 km, 25 fm, vend lm

5.spiss
14) 2 fm i samme m, 23 fm, 2 fm i samme m (27)
15) k ei maske i kvar ende til du har 47 masker i rekka

Lag s mange spissar du nsker, eg syns 3 og 4 var fint p desse trea ilag.

Hekle deretter dei to trea sammen rundt kanten med fm. Stapp treet godt med fyll etterkvart s du hekler rundt. Du m nok og dra litt av vatten ut i spissane med heklenla, jobbe litt med treet. 

Stikk ein pinne opp i treet, og du kan sette treet i ei potte. Eg har valgt borre hull i ei treplate og sette pinnen i. D kan trea st fint p ein kommode eller i vinduskarmen av seg sjlv. 

Pynt treet slik du nsker. 

#hklefeensopskrift #hekle #diy #interir #hobby #hobbygruppa #diymagasinet #oppskrift #heimelaga #hjemmelaget #kreativ 

DIY: Hekle ein kjkkenklut med rutemnster.

Om eg har lite finne p her? Nei, det er ikkje det. Kreativiteten blomstrar visst uansett kor eg er i verden.. Trden kjpte eg med meg heime i fr, og eg har med meg heklekrokar i alle strrelsar i tilfelle eg skulle f lyst lage noko. Kjkkenklut er jo enkelt ta med seg rundtom, og fort gjort, s d blei det det. Vegard lurte p om vi ikkje bare kunne kjpa kjkkenkluta p Walmart, men han fekk klart eit "nei" tilbake. Litt heimekoselig m vi jo kunne ha det! ;) Her kjem i alle fall oppskrifta p, det eg vil kalle, ein gammal kjkkenklut. Den har slikt rutmnster som "gamle" kjkkenhndkle har. Eg fulgte bare ein video for oppskrift, den finn dke nederst i innlegget. Lykke til! :)

SAMSUNG CSC

  • Eg brukte: Bomullsgarn og heklekrok nr 3,5. 
  • Eg la opp 51 luftmasker, s kluten ikkje blir s stor. Hekle deretter tre luftmasker til for snu med. Desse maskene fungerer som den frste staven. 
  • Hekle deretter slik ut omgangen:  2 stavar, ei luftmaske med hopp over neste maske, stavmaske i neste maske, ei luftmaske med hopp over neste maske og deretter 5 stavar. Gjer dette i tre omgangar og bytt til ny farge. Sj gjerne p videoen under for bedre forklaring :)

SAMSUNG CSC

Som du ser s har eg bytta trd ein del ganger, noko som vil gje deg ekstremt med lause trdar feste nr ein er ferdig med kluten.. Men d igjen, s blir den jo veldig fin :) 

SAMSUNG CSC

Her er videoen eg brukte til hekle denne kluten :)

HER er link til enda ein kjkkenklut med oppskrift :)

#diy #hekle #crochet #byidarossland #hobby #gjrdetselv #hjemmelaget 

DIY: Hekla pskekylling

Eg kom ve nken stilige pskekyllingar, og bestemte meg for prve lage nken lignande. Eg har laga oppskrifta mens eg hekla kyllingen. :)

SAMSUNG CSC

Str: S (M)

Du treng: 

  • Heklenl 4 (5)
  • Den grnne er bommulsgarn fra Sstrene Grene og den gule er Thea fra Europris.

SAMSUNG CSC

Slik gjer du:

  • 1. rad: Legg opp 15 (20) luftmasker + 2 til snu.
  • 2. rad: Snu og hekle fastmasker i luftmaskene. Start i 2. fastmaske nr du snur. Bruk 1 maske nr du skal snu andre veien. 
  • 3.rad: flg rad 2, til stykket blir dobbelt s langt som det er breitt, det er d ein rektangel.
  • Brett rektangelen i to, og hekle fastmasker i to av sidene. Ha ei av sidene pen. I denne sida skal du ha i fyllet og hekle sammen til slutt. 
  • Raud trd: Start med 3 luftmasker i fjerde maske fra venstre. Deretter 2 staver i samme maske. Ha 1 luftmaske i neste maske. 3 staver i neste maske. 2 luftmaske i neste maske. 2 staver i neste maske og 1 halvstav. Fest trd.
  • Kvit trd: Fest trd med 1 luftmaske. Hekle 1 fastmaske i samme maske. 3 luftmasker. Ta lkka ned til maska lengst vekk fra nla (luftmaska nermast "kroppen") og hekle 1 fastmaske. Deretter 1 fastmaske i neste maske ut. Ta 1 kjedemaske i neste luftmaske i kroppen. Fest trden. 
  • Raud trd: Fest trd med 1 luftmaske. Hekle 1 halvstav i samme maske. 1 luftmaske, 1 kjedemaske i samme maske. Fest trd. 
  • Sy p auger med svart trd.
  • Fyll kylllingen med erter, bommull eller liknande. Du kan og sy ein rispose og legge inni. 
  • Hekle deretter sammen den siste lengda. 

Her kjem forklaringen med bilder, kanskje det er litt enklare forst d :)

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

#diy #gjrdetselv #hekling #heimelaga #pske2016 #pske 

DIY: Hekla Minionshue!

P fredag var vi p beskt til ein minionsfrelst venn av oss. Nr Eirik er s fan, s kunne eg ikkje unng gi har nke minionsinspirert i gave! :) 

Denne hua blei til litt etter litt. Eg har fulgt ei oppskrift eg fann p hekla hue p nettet, men prinsippet er det samme uansett kor du finn den. Du startar i toppen, og jobbar deg nedover. Hua blei litt stor, s eg har og fellt inn igjen 20 masker fordelt over fleire omgangar. Dette str beskreve lenger nede i oppskrifta.  :)
SAMSUNG CSC
Pinnnestrrelse: 4
Garn: TOVE fra Sandnes Garn

1. omgang - Hekle ein magisk ring med 8 fm.
2. omgang - Hekle 2 halvstavar. i kvar fastmaske rundt omgangen = 16 halvst.
3. omgang - Hekle *1 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav* gjenta fra *til* rundt omgangen = 24 halvst.
4. omgang - Hekle *2 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav.* gjenta fra *til* rundt omgangen = 32 halvst.
5. omgang - Hekle *3 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav.* gjenta fra *til* rundt omgangen = 40 halvst.
6. omgang - Hekle 1 halvstav, i hver halvstav rundt omgangen = 40 halvst.
7. omgang - Hekle *4 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav.* gjenta fra *til* rundt omgangen = 48 halvst.
8. omgang - Hekle *5 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav.* gjenta fra *til* rundt omgangen = 56 halvst.
9. omgang - Hekle *6 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav*. gjenta fra *til* rundt omgangen = 64 halvst.
10. omgang - Hekle *7 halvstav , 2 halvstav i neste halvstav.* gjenta fra *til * rundt omgangen = 72 halvst.
11. omgang - Hekle 1 halvstav i hver halvstav rundt omgangen = 72 halvst.
12. omgang - Hekle *8 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav* gjenta fra *til* rundt omgangen = 80 halvst.
13. - 15. omgang - Hekle *9 halvstav, 2 halvstav i neste halvstav.* gjenta fra *til* rundt omgangen = 88 halvst.
16. - 18. omgang - Bytt til svart trd.  Her har eg fellt inn 5 masker fordelt over 3 omganger. 
19. - 24. omgang - Bytt til gul trd igjen. Her har eg fellt inn 5 masker fordelt p 6 omganger. 
25: - 28. omgang - Bytt til bl trd. Her har eg fellt inn 10 masker fordelt over 4 omganger. 
29. omgang - Avslutt arbeidet med fastmasker rundt heile kanten. Du skal no ha 68 masker rundt. 

SAMSUNG CSC

Auger:

Svart:
1. omg: Begynn med ein magisk ring og hekle 12 fm i ringen. Stram til.

Brun:
2. omg: *2 halvstavar, 1 stav i neste* Gjenta heile omgangen. 

Kvit:
3. omg:  *3 stavar, 2 stavar i neste* Gjenta heile omgangen. 

Gr:
4. omg:  *1 fm, 2 fm i neste* Gjenta heile omgangen. 

Hr: Hekle luftmasker til nske lengde, og fest p toppen av hua. 

* Fest deretter trdar
* Sy fast augene
* Sy p munn og fest hret i toppen.

Inspirasjon fant eg her
Her kan du finne gode videoar som beskriver korleis du heklar.

DIY: Hekla kjkkenklut

God sndag :) Litt nytt p DIY fronten har blitt laga denne veka. Eg har hekla ein haug med fine kjkkenklutar, som er superfine som julegave til for eksempel besteforeldre, tanter og foreldre. Dei er veldig enkle og lage og ein bruker ikkje s mange timer p hekle sammen ein klut. Det finnes nok utallige oppskrifter p slike klutar, men dette er i alle fall ein som gjekk fort!

Start med legge opp 35 luftmasker. Legg opp to ekstra som du skal snu med i frste omgang. Alts, skal du hekle frste stav i maske nummer 3 fra pinnen.

Deretter er det bare flge dei to neste punkta til kluten har ftt nska strrelse. Eg valgte ha dei kvadratiske.

  • 1.omgang: hekle 1 stamaske i kvar av fastmaskene. Snu med ei fastmaske ekstra.
  • 2. omgang: hekle 1 fastmaske i kvar av stavmaskene. Snu med to fastmasker.

Eg har brukt Sstrene Grene sin bommulstrd. Denne kan vaskast p 60 grader og er slitesterk. Det er anbefalt bruke heklepinne nummer 2,5- 3, men eg velger bruke nr 4 d kluten ikkje skal vre for fast, og det gr fortare :)

Rundt kanten har eg frst hekla ein omgang med fastmasker fr eg laga ein kant. S hekla eg ei fastmaske og tre luftmaske fr eg festa,ned i annenkvar maske. Det finnes mange forskjellige fine kantar ein kan hekle.

Damp dei lett med strykejern fr du gir dei vekk.

Kan du ikkje hekle eller treng du litt hjelp? Ingen problem. Internett er fullt med gode instruksjonsvideoer :)Her er film til korleis du heklar stavmasker ogHer er film til korleis du heklar fastmasker.

Vil du teste?

#hndarbeid #hekling #DIY #gjrdetselv #selvlaga #hjemmelaga #hjemmelaget #selvlaget #kjkken #aftenposten #rom123 #kk

DIY: Kay Bojesen ape

Eg har lenge sett p Kay Bojesen apekatt i teak, men har egentlig ikkje hatt lyst bruke s mykje pengar p ein liten ting. S for ei stund tilbake kom eg p at eg kunne jo prve lage meg ein sjlv, og slik blei den hekla apen under til. Eg googla meg fram til ei veldig god oppskrift p nett, og sjlv om den er p dansk s var det egentlig ikkje store problem forst den. :)

Du treng:

  • Bommulstr
  • Heklenl nr 3
  • Vatt til fyll
  • Tjukk stltrd
  • Knipetang

Eg fulgte oppskrifta som eg har lagt ut bilde av under :)

HER kan du finne PDF format p oppskrifta, slik at du kan kopiere den ut :)

#diy#hekle#hjemmelaga#interior#bamse#gjrdetselv#hobby#kreativt#design#interir#bolig#hjem#redesign#gjenbruk#prosjekt#reise#penger#tips#hverdagstips#hverdag#blogg#side2#aftenposten#kaybojesen

DIY: Hekla heksagon babyjakke

Eg har hekla ei st lita babyjakke! Det er ingen som har ftt den enda, men den var kjekk prve seg p. Den var egentlig veldig enkelt hekle, s dette er nke alle kan prve seg p :) Lengre nedeligger det og ein link til video p korleis ein skal gjere det! Eg har brukt Drops Baby Merino trd og pinne nr 4.

Hovedstykke:

  • Lag ein magisk ring eller 6 fm til ein ring
  • Runde 1: 3 lm, 3 stavmasker, 2 lm til du har 6 grupper med stavmasker. Fest sammen til ein ring.
  • Runde 2: 3 lm, 3 stavmasker, 2 lm,3 stavmasker, 2 lm i samme hull, 1 lm mellom. Fortsett ut ringen.
  • Runde 3 og utover: 3 lm,stavmasker, 2 lm,3 stavmasker, 2 lm i samme hull som det var 2 sett med stavmasker i, i forrige runde. 1 lm mellom. Ha 3 stavmasker mellom stavmaskepar p hjrnene. Fortsett ut ringen. Ega har hekla 11 rundar.

Kant:

  • 1 runde med fm i kvar maske.
  • Blger p bunnen, HER

Armkant:

  • 1 runde med fm i annenkvar maske, slik at armhullet blir krympa litt.
  • Blger rundt.

Sj video her:https://www.youtube.com/watch?v=WKLxspQyTwk

#diy #hjemmelaga #interir #sy #gjrdetselv #sminke #hobby #home #oppskrift

Heklatrekk til glass

Nr mamma var p besk var vi p marked i posebyen. Fant billige norgesglass til 10-25 kr, og eg fekk fira med meg heim. P ein av standane var det ei som solgte norgesglas med hekla trekk. Dette var jo i grunn dekorativt og enkelt tenkte vi og gjekk i byn og kjpte trd! Det tok ikkje mange timane fr eg hadde kledd tre av glasa:)

Fint eller?

INSTAGRAM - @ida.rossland