Ida Røssland

Strikketips

No er det ikkje mange mnd sidan eg tok opp strikking litt for alvor. Eg har hatt både eit og to strikkeprosjekt om gangen, og garnlageret minkar i rekordfart. Det er jo litt av grunnen til at eg har strikka så mykje og, eg har tydligvis "shopstop" på garn. Det har holdt sånn halveis. Men så lenge garnet ikkje ein gang er innom garnlageret før det blir brukt opp, så må det vel være greit. Eller ka? 😅🙈

Her kjem i alle fall nokon strikketips eg har notert meg. Har du nåken å tilføye blir eg veldig glad om du skrive dei i kommentarfeltet mitt 😊

✖️ Bruk Instagram! Det er her eg finner alt eg har lyst til å strikke. Det finnes så utrulig mange flinke stikkere der ute som viser fram, svare og hjelper på det du måtte lure på.

✖️ Bruk strikkekalkulator til å regne ut aukinger og fellinger. På pc så bruker eg denne sidamen på telefonen har eg no lasta ned ein app. 

✖️ Strikk ferdig eit prosjekt, før du starter på eit nytt. Dette tipset er jo egentlig bare svada, for det fungerer aldri i praksis. Men i teorien så bør du altså ikkje ha så alt for mange prosjekt om gangen. Monter det gjerne og fest tråder før du legg det vekk. 

✖️ Skriv opp kva pinne og garn du bruker til dei forskjellige prosjekta. Eg bruker bloggen til dette. Det er så mykje enklare å gå tilbake om ein lurer.

✖️ Bruk liten rundpinne (20 og 30 cm) på armar, vottar og sokkar. Det er litt knotete i begynnelsen, men så går det som ein leik. 

✖️ Bruk Youtube eller google for hjelp. Garnstudio har og mange gode videoar som viser ulike teknikkar trinn for trinn. 

✖️ Skriv opp det du har lyst å strikke, eller ta print screen på mobilen. Eg har ei eiga mappe til sptrikkeprosjekt på telefonen. 

#strikketips #tips #diy #strikk #kreativ #hobby #hjemmelaget #heimelaga #gjørdetselv #strikking #design

Lettstrikka pannebånd

Eg har aldri budd på ein plass med så mykje og konstant vind som her på Ørlandet. 🌪  Det blåser nesten konstant her oppe, og det merkes når ein er ute å går. Eg har funne ut at eg har meir enn nok av huer, men når eg går med håret i strikk har eg større behov for eit pannebånd som ikkje er i veien. Eg prøvde meg litt fram og kom fram til denne enkle oppskrifta her 😊  Mønsteret kan du jo variert sjølv, men eg har valgt dobbel og enkel perlestrikk her 😊  Lykke til!

  • Du treng:
  • Pinner str 5
  • Garn som passar til pinnestr. Eg brukte dobbel tråd av Sandnes Merinoull, eintråd som egentlig skal strikkast på pinne 3,5

Dobbel perlestrikk:

Slik gjer du:

  • Legg opp 18 eller 20 masker
  • Strikk perlestrikk fram og tilbake til arbeidet måler 36-40 cm eller ønska lengde.
  • Fell av i perlestrikk og sy sammen endane med maskesting.

Dobbel perlestrikk strikkar du slik:

  • 1.pinne: strikk 2 rett, 2 vrang ut pinnen
  • 2.pinne: strikk rett over rett og vrang over vrang
  • 3.pinne: strikk vrang over rett og rett over vrang
  • 4.pinne: strikk som pinne to. Rett over rett og vrang over vrang.
  • Gjenta pinne 1-4 til du får ønska lengde.

Enkel perlestrikk:

Slik gjer du:

  • Legg opp 17 eller 19 masker. Då får du starte kvar omgang med ei rett maske.
  • Strikk perlestrikk fram og tilbake til arbeidet måler 36-40 cm eller ønska lengde.
  • Fell av i perlestrikk og sy sammen endane med maskesting.

Slik strikkar du enkel perlestrikk:

  • 1.pinne: strikk 1 rett, 1 vrang ut pinnen
  • 2.pinne: strikk rett over rett og vrang over vrang
  • Gjenta pinne 1 og 2 til du får ønska lengde.

 Voila, fiks ferdige kjappstrikka pannebånd klare til bruk 😊  Link gjerne til bloggen min om du velger p bruke oppskrifta mi 😊

#diy #byidarossland #kreativ #strikk #strikke #oppskrift #hjemmelaget #hobby #Gjørdetselv #gratis #kjappstrikk #panneband #pannebånd #luestrikk

Mariusgenser med rundfelling til voksen

Dette må eg vel kalle tidenes ufo-prosjekt.. Ein genser er starta på i Arizona i fjor jul, men som eg ikkje fekk gjort ferdig før no. 😅 Eller det er jo egentlig ikkje lang tid, men eg la jo genseren vekk når det var 10cm igjen på den.. Så egentlig kunne den vært ferdig før vi reiste heim fra Florida, men den gang ei. Den blei ferdig no i romjula og den passa overraskande bra 😄

Meget fornøyd med min første egostrikk med mønster! 👏

Tips:

Genseren er strikka i str Small herre med rundfelling.

Drops Karisma garn.

Strikka på pinne 3.

Halsåpningen felte eg ned til 100 masker før eg strikka hals. Då blei den tettare rundt halsen.

No står mannen sin genser for tur.. Eg begynte egentlig å strikke genser til han først, men den blei aaaaaalt for stor.. Så då mista eg motivasjonen, siden eg måtte rekke den opp igjen to ganger...😩 No går eg snart på med ny giv, så får kanskje mannen ny genser til neste jul 😎😄

#mariusgenser #strikk #marius #hobbygruppa #byidarossland #diy #kreativ #diymagasinet #hjemmelaget #gjørdetselv #heimelaga #hobby

Ein forferdelig stor UFO

Her ligg altså den største UFO´en min. UFO står for nåke så enkelt som uferdig objekt i strikkeverden..🙊  Vel, denne genseren er jo så og sei ferdig, den mangler bare dei siste rundane med hals.. Så kvifor kan eg ikkje bare bli ferdig tenker du kanskje? Vel, når eg er ferdig med denne så må eg nesten begynne på mannen sin Mariusgenser, og den må strikkast i to størrelsar større enn min! Så det vil ta tid.... Eg velger derfor heller å la min genser ligge uferdig, heilt til eg har fått mot til meg til å starte på hans.. Ka då utsette "problema"? 😅   Har du nåken UFO´ar liggande å skuffa? (plis sei ja...)

#diy #genser #marius #ufo #strikk #strikking #hjemmelaget #heimelaga #kreativ #hobby #hjemmelaga #klær 

DIY: Kjappstrikkdrakt 💙

Endelig har eg fått meg til å fått strikka den populære Kjappstrikkdrakta. Eller drakta har lege ferdig siden vi budde i Phoenix, men eg har venta på å få knappane i posten! Var dei ikkje fine? "Homemade with love" står det på dei. 😊  Du kan få kjøpt dei HER.

Eg hadde heilt ærlig sett for meg at dette skulle være mykje meir utfordrande enn det var, siden den mest avanserte strikkeoppskrifta eg har lest er ein Mariusgenser. På denne drakta var det både felling, auking, perlestrikk og ikkje minst knapphull! Har aldri laga knapphull før, men det fekk eg heldigvis skikkelig til på andre forsøk! 💙

Her kjem nåken tips som eg kom på etter kvart:

  • Ikkje slepp ned igjen kasta når du lager knapphull. (Det er grunnen til at eg bare har ein knapp i selane🙊)
  • Ta opp 42 masker rundt beina i str 0-6 mnd
  • Lag eit knapphull ekstra nederst på kvar side. Åpningen rundt beina kan bli litt vid.

Mønsteret/ mellomstykket kan fint strikkast både med enkel og dobbel perlestrikk. Dette var veldig enkelt , og er egentlig bare til å holde tunga litt rett i munnen dei første rundane. 

Enkel perlestrikk;

  1. pinne (fra rettsida): 1 rett og 1 vrang ut pinnen.
  2. pinne (fra vranga): vrang over rettmasker, rett over vrangmasker.

Repeter disse to pinnene.

Dobbel perlestrikk;

  1. pinne (fra rettsida): 1 rett og 1 vrang ut pinnen.
  2. pinne (fra vranga): rett over rettmasker, vrang over vrangmasker.
  3. pinne (fra rettsida): vrang over rettmasker, rett over vrangmasker.
  4. pinne (fra vranga): rett over rett, vrang over vrang.

Repeter disse fire pinnene.

Den levde så absolutt opp til navnet sitt, og var meget kjapp å strikke. Det var egentlig bare til å lese gjennom oppskrifta før ein starta, og det gjekk som ein leik! Så no gjeld det bare å komma seg heim til Norge å få gitt den vekk til ein nyfødd baby!💙

Eg kan sjølvsagt ikkje dele oppskrifta med dåke, men den er å få kjøpt her.

#diy #heimelaga #hjemmelaget #gjørdetselv #strikk #strikking #homemade #strikka #kjappstrikkadrakt #krappstrikkdrakt #byidarossland #babystrikk #baby

DIY: Mariushue til voksen

Før jul begynte eg på Mariusgenser til meg sjølv og Vegard. Vegard sin genser var nesten ferdig strikka og klar til å sette armane innpå bolen, då eg innsåg at den blei alt for stor... Eg måtte derfor rekke opp heile....... Deretter starta eg med godt mot på ein til meg sjølv, og etter å ha rekt opp den første bolen på den og, så var eg no klar for å samle armar og bole og starte på mønster. Eg hadde stålsett meg, stått opp tidlig, og var klar for at genseren skulle bli ferdig den dagen. Etter at eg hadde strikka 5 cm på mønsteret så var eg tom for bunntråd. Og etter å ha leita i heile leiligheten, så måtte eg innsjå at eg faktisk ikkje hadde meir tråd igjen. DET kunne eg virkelig ikkje forstå, og blei skikkelig frustrert... No ligge genseren i ein krok og ventar på at eg skal få bestilt meir garn...

Så siden eg egentlig var så godt inni strikkinga no, så bestemte eg meg for å strikke nåken huer. Først strikka eg ei som eg følte var alt for stor, men den er egentlig bare "baggy". Så strikka eg ei i ein mindre størrelse, litt damete. Eg er fortsatt ikkje heilt fornøyd med fellinga, men kanskje det blir bedre når eg får ein dusk i toppen. 

Størrelse: Dame (Herre)
Mønster: Deler av Mariusmønster. 
Garn : Drops Karisma
Pinne: 3 mm rundpinne.

Legg opp 108 (126) masker på rundpinne 3mm. Strikk vrangbord i ca 5 cm. 

Strikk to-tre rundar med bunnfarge før du begynner på mønsteret. Her kan du bruke kva enn mønster du finn i Marius, då dei alle går opp i 18. (Bare å google mønsteret) Eg har valgt å bruke deler av mønsteret, då eg ikkje ville ha ei hue som skreik Marius 😊

Strikk rettstrikk og mønster til hua er ca 20-21 cm lang. 

Fell slik:

  • *3 rett, strikk 2 sammen, 3rett*
  • Strikk 3 rundar rett.
  • *2 rett, strikk 2 sammen, 2 rett*
  • Strikk 3 rundar rett
  • * 1 rett, strikk 2 sammen, 1 rett*
  • Strikk 3 rundar rett
  • * strikk to og to sammen runden ut* 
  • Tre tråden gjennom maskene og snurp til. 

Fiks ferdig hue, klar for afterski! 😉

#homemade #heimelaga #hjemmelaget #diy #gjørdetselv #kreativitet #kreativ #strikking #byidarossland #marius #mariusmønster

DIY: Enkelt babyteppe

Vi har fått eit lite tilskudd i gruppa vår her borte, og den lille jenta måtte jo få ein liten barselsgave! Så når vi var til Florida satte eg i gang med ei enkelt koseprosjekt, nemlig eit babyteppe. Superenkelt om du kan strikke rett og vrang. Det tar jo litt tid med slike tepper, siden dei putselig må være litt lenger enn du hadde tenkt, men viss du bare tar det som eit koseprosjekt om kveldane når du ser på tv feks, så kan det fort 😊  Eg var så lur at eg skreiv ned oppskrifta etterkvart som eg kom på korleis deg skulle sjå ut, så den får dåke under her.

SAMSUNG CSC

Du treng:

  • Rundpinne som passar til garnet du velger. Eg har strikka i pinnenummer 3,5. 
  • God tråd. Kor mykje avhenger a størrelsen på teppe.

SAMSUNG CSC

Slik gjer du:

  • Legg opp 150 masker på rundpinnen.
  • Strikk riller att og fram 5 ganger, totalt 10 rader. Dette er nederste kanten på teppet, altså det som blir "ramma". Sjå til venstre for tommelen min på bildet over.
  • Etter 5 riller skal du begynne på mønsteret. Du skal alltid strikke 5 masker rett på dei 5 første og 5 siste maskene på pinnen. Dette for å lage "stolpane" på ramma rundt.
  • Etter dei 5 første maskene rett, strikker du *10 masker vrang, 10 masker rett*, gjenta til du har 5 masker igjen på pinnen. Desse strikkar du rett. 
  • Snu arbeidet og strikk tilbake på samme måte. Men husk at du strikker "glattstrikk-ruter", så har du strikka rett på eine sida, skal du strikke vrang når du er på andre sida osv. 
  • Strikk slik 10 omganger før du byttar og strikker omvendt *10 masker vrang, 10 masker rett*. Det er her sjakkmønsteret kjem fram.
  • Strikk teppet så langt du ønsker, men husk å avslutt med 5 riller att og fram, slik at heile teppet blir ramma inn.
  • Fest trådar og teppet er klart for vasking, damping og innpakking.

SAMSUNG CSC

Mulig det var ein rimelig dårlig forklaring, men det er bare til å sjå på bildene så ser du korleis teppet skal sjå ut. Annankvar rute med rett og vrang. 😊

SAMSUNG CSC

#diy #baby #babyteppe #hjemmelaget #heimelaga #heimestrikka #strikka #knitting #babystrikk #gjørdetselv #ruteteppe #enkeltstrikk #enkelstrikk #hobby #kreativitet

DIY: Strikk eit par enkle vottar

Rett før jul var eg og Vegard på ishockey kamp (ja, bilder kjem), og der tenkte eg det kom til å bli kaldt. Siden eg ikkje har pakka nåke kle for kaldt vær, så måtte eg då finne ein løysning for å ikkje fryse. Eg valgte då å strikke meg eit par, siden det sikkert var ein enkel jobb. Og det var det og! Ha du 4 kveldar til rådighet, så har du nok 2 par vottar om du vil. 😊

Du treng: 

  • Sokkepinnar str 3 og liten rundpinne på 20 cm nr 3. Eg anbefaler virkelig ein liten rundpinne. Får du først teknikken inn så går det fort unna med ein vott!
  • Tråd som passar til pinne nummer 3.

Slik gjer du:

  • Legg opp 36 masker pinne nr 3, strikk 2 rett og 2 vrang så lang du vil ha vrangborden. Antal masker avhenger på kor laust du vil ha votten rundt handleddet.
  • Etter vrangborden øker du 4 masker jevnt, slik at du får 40 totalt. Bytt til rundpinne og strikk glattstrikk opp til tommelen.  Eg har strikka 8 cm.
  • Når du skal lage hull til tommelen så strikker eg først to masker, så setter eg dei 6 neste maskene over på ein egen pinne. Deretter legger eg opp 6 nye masker på pinnen eg skal sEg strikka glattstrikk opp til tuppen av lillefingeren, og begynte fellinga der.
  • Fell slik du vil, men ikkje fell på kvar omgang. Eg feller slik som ein gjer på ein Selbuvott (trur eg). HER er ei side med god hjelp til tommel.
  • Sett alle maskene inn på 4 pinnar. Fordel slik at du har to pinnar på framsida, og to på baksida av votten. Første maske på pinne 1 skal strikkast rett reile veien, og skal ikkje fellast. Samme gjeld siste maske på pinne 2, første maske på pinne 3 og siste maske på pinne 4. Det er då to "stolpar" på kvar side av votten som følger votten heile veien opp til tuppen. Ein skal felle på yttersida av desse maskene. Altså på maske nummer 2 og 3 på pinne nummer 1 og 3, og dei to siste maskene før rettmaska på pinne 2 og 4. Evt, feller du akkurat slik du vil! Det finnes mange gode instruksjonsvideoar på nett 😊

Eg felte slik:

1. runde: Fell

2. runde: Rett

3. runde: Fell

4. og 5. runde: Rett

6. runde: Fell

7. runde: Rett

8. - 10. runde: Fell

11. runde: Rett

12. runde: Fell

Når du sitter igjen med 8 masker så snurper du dei sammen. 

Tommel:

Hent opp 10 nye masker tommel + dei 6 du satt over på tråd/hjelpepinne. Totalt 16 stk.

Strikk glattstrikk rundt til det er 0,5 cm igjen. Fell 2 og 2 masker sammen og snurp sammen. 

Enkelt? Ja,om du kan strikke så er det jo det! Men det er absolutt ikkje vanskelig om du kun har strikka litt før. Alt er overkommelig om ein bare leser oppskrifta først 😊

#diy #strikk #knitting #gjørdetselv #hjemmelaget #hjemmelaga #heimelaga #votter #strikking #garn #klær #gds #byidarossland

DIY: Enkle strikkatøfler

Rett før påsken strikka eg to par tøfler i tynt godt ullgarn. Desse tøfflane fekk tantene mine i påskepakke, siden dei var så kalde på beina ein kveld dei var på besøk. Dei er svært enkle å lage, og ein tøffel er strikka på ein kvel framfor tv´n. Kanskje eg skal lage nokon i bomull til sommaren no :)

Garn: Labbetuss fra Trysil

Pinne nr 3-4

Str 37-39 (40-42)

Legg opp 36 (40) masker og strikk 18 (19) riller. Du har no strikka hælen. Ta maskene over på strømpepinnar , eller ein liten rundpinne, og strikk vidare rundt i ca 31 (33) masker, eller til du er komt til lilletåa. Det gjer ingenting om du legg opp 40 masker på begge størrelsane. 

Tåfelling: fordel maskene likt på fire pinnar 9 (10), og strikk to og to masker sammen på kvar side av foten, totalt fire fellingar kvar omgang. Ikkje fell på ytterstre msske, men nummer 2 og 3 sammen. Når du har ca 8 masker igjen drar du tråden gjennom og festar den. Sy igjen tøffelen på hælen. 

Voila! Deilige varme tøflfar!

SAMSUNG CSC
Tøflene er veldig elastiske, så det er ingen problem å justere størrelsen om du har større eller mindre føtter. Du stirkker bare vanlig fram til vetletåa, før du starte fellinga. 

#diy #byidarossland #strikk #heimelaga #hjemmelaget #gjørdetselv

#Gjerdetsjølv #påskekos #varme 

DIY: Tova votter

Desse vottane er perfekte å strikke i solsteiken på hytta i påsken. Når ein først har forstått mønsteret, tar det ikkje lange kvelden før vottane er klare for toving. Tovinga var litt skummel, og Vegard må ha trudd det hadde klikka for meg når eg hoppa rundt etter at tovinga gjekk bra :p Heldigvis slapp vottane å bli passelige til ein liten unge.

SAMSUNG CSC

Du treng:

3 nøster med fritidsgarn fra Sandnes Garn. 

5 stk strømpepinnar str 5 eller 6. Avhengig av kor stramt/laust du strikka

Slik gjer du (dame) herre:

Legg opp 36 masker på pinne nr 5-6, avhengig av kor stramt/laust du strikkar. Strikk 4 omganger med 1 rett, 1 vrang. 

Strikk diagram A

Strikk diagram B og fell slik diagrammet viser. 

Stirkk dei 6 første maskene inn på ein hjelpetråd, sett maskene tilbake på venstre pinne og strikk maskene på nytt. Dette kan virke litt vanskelig å forstå ved å lese det, men HER kan du sjå korleis du skal gjere det. Følg steg 1-3 på bildene. :) 

Strikk (22) 26 omganger opp.

Fell slik: 

1. omgang: *2 rett sammen, 12 rett, 2 vridd sammen* gjenta runden ut. 

2.omgang: Strikk 1 omgang uten å felle.

Gjenta 1.-2. omgang, men med 2 mindre rett mellom kvar felling. Gjer dette til det er 8 masker igjen på pinnane. Klipp av garnet og trekk tråden gjennom maskene og fest godt.

Tommel:

Trekk ut hjelpetråden og strikk opp 6 masker på hvar del, auk 2 masker på kvar side. Følg bilde 5-9 HER. Du skal no ha 16 masker på pinnane. 

Strikk (16) 18 omganger rundt. 

Fell av: strikk to og to masker sammen til du har 8 masker igjen, klipp av tråden og tre igjennom maskene. Fest godt. 

SAMSUNG CSC

Strikk den andre votten på samme måte, men strikk tommel over dei 6 siste maskene, ikkje dei 6 første. 

Eg tova vottane på 40 grader vanlig program (1 t 20 min) med litt vaskemiddel. Eg hadde og eit håndkle med inni maskinen når vottane tova. Tovinga kan variere frå maskin til maskin, så her må ein bare prøve seg fram.

Vottane måler:

Før toving: 40 x14cm.Tommelen er 10 cm. 

Etter toving: 34 x 12cm. Tommelen er 9 cm.

SAMSUNG CSC

Du kan finne oppskrifta i PDF-format HER. Det er gratisoppskrift fra Sandnesgarn.

#diy #heimelaga #hjemmelaget #gjørdetselv #gjerdetsjølv #byidarossland #tova #votter #mariusmønster #marius #sandnesgarn #oppskrift #herre #dame

DIY: Enkel strikkahals

Når eg hadde strikka ferdig Mariushuene, så hadde eg ein del tråd igjen. Eg googla litt att og fram før eg fant denne kjappstrikka halsen. Den må jo være deilig å kunne tre denne nedover hovudet på ein liten barnehagegutt! Eg har strikka halsen i str 2-4 år, og den strikkar ein fort ein kveld. Oppskrifta kjem under bildet.

SAMSUNG CSC

Str: 2-4 år, (4-6 år), 8-12 år

Du treng:

  • Pinne: Rundpinne nr 3,5, 40 cm
  • Garn: Eg har brukt Babygarn Superwash merino anbefalt pinnestr 2-3. Ha tråden dobbelt.

Slik gjer du: 

  • Legg opp 68 (72), 80 masker laust med dobbel tråd på rundpinne.
  • Strikk vrangbord 2rett 2vrang i ca 13 (15) 18 cm. Denne kanten skal brettast ned, så tenk på det når du strikker ønska lengde.
  • Sett halvparten av maskene på ein hjelpetråd, og strikk rett fram og tilbake på maskene som er på tråden. 
  • Når arbeidet måler 8, (10), 12 cm (eller ønska lengde) så feller du laust av.
  • Sett maskene som er på hjelpetråden inn på rundpinnen og strikk riller her og. Strikk like langt som på den andre.
  • Fest tråder og send til ein heldig utvalgt.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fann eg på Majas Hobbykrok på hobbykrok.blogspot.no

#diy #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk 

#håndarbeid #gjerdetsjølv #gjørdetselv #redesign #tips #triks #hals #barnestrikk #strikkethals 

DIY: Strikkehua 2-4 år

Eg har virkelig fått strikkedilla i det siste. Etter at det var salg på garn Europris har eg bare kost meg med posen med garn, og gleda meg over tinga som blir ferdige. Strikking er virkelig avslappande og ein sitt igjen med ein god mestringsfølelse når resultatet blir bra! :) Denne hua er laga på to kveldar med tv i bakgrunnen, så denne går fort!

SAMSUNG CSC

Eg brukte:

  • Garn: Trysil Barn og Baby fra Europris. Du treng ikkje eit heilt nøste for ei hue.
  • Pinne: 3 mm 40 cm og 3 mm 20 cm til toppen. 

Slik gjorde eg:

? Legg opp 102 masker på rundpinne nr 3 på 40 cm.? Strikk ei rett ei vrang i ca 2-3 cm. Deretter strikka eg mønster fra Mariusboka.? Når heile hua målte ca 18-19 cm strikka eg to og to masker sammen.? Deretter strikka eg 2-3 rundar med glattstrikk også strikka eg to og to masker sammen igjen på neste runde.Gjenta med å strikke glattstrikk 1-2 rundar før du trer tråden igjennom maskene og snurp til.? Eg festa og ein liten dusk i toppen

SAMSUNG CSC

Skal du strikke hue i str 3-6 mnd eller 12 mnd legg du opp 90 eller 96 masker.

Du kan finne mønsteret HER

#diy #marius #mariusgenser #Mariuslue #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga

#strikk #håndarbeid #gjerdetsjølv #gjørdetselv #redesign #skappelgenser #1år #2år #3år #4år #pompom

DIY: Mariusgenser 1 år

Eg kasta meg ut i det, og plutselig var den ferdig! På lørdag fant eg ut at eg skulle strikke ein liten Mariusgenser, bare for å sjekke om eg klarte å lese oppskrifta og få til rundfellinga. Eg har jo ein mariusgenser til meg sjølv på pinnane, men den tar liksom litt lengre tid.. Uansett, genseren blei faktisk ferdig i går! Så eg brukte bare fire dagar på denne genseren, men då satt eg å strikka heile kvelden.

SAMSUNG CSC

Eg har brukt:

Garn: Supewash fra Europris. 200 gram bunnfarge og litt fra eit nøste av kvar av dei andre fargane.

Pinnar: 60 cm rundpinne 3 mm, 20 cm 3 mm rundpinne og strømpepinnar 3 mm. 

Her har eg starta på armane. Eg måtte begynna med strømpepinnar, men når eg hadde akua til 46 masker sette eg armen inn på ein 20 cm liten rundpinne. Då er det å strikke armar ein drøm!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fant eg i Mariusboka. 

#diy #marius #mariusgenser #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk

#håndarbeid #gjerdetsjølv #gjørdetselv #redesign #skappelgenser #1år 

DIY: Skappelgenser str 2-4 år

Rett før jul fant eg ut at eg skulle strikke to enkle gensera til gutane eg er tante til. Dei blir 2 og 3 år gamle, så eg rekna ikkje med at det skulle ta så alt for lang tid. Foråseidasånn, så va ikkje den siste genseren ferdig før 4.juledag.. Jaja, bedre seint enn aldri! Uansett, eg prøvde meg på to enkle variantar, så det blei "Skappelgenser" gutteversjon.

SAMSUNG CSC

 Eg har brukt:

  • Trysil Sportsgarn - 5 nøster
  • 5,5 rundpinne

Bakstykke: Legg opp 52 masker. Strikk ca10 riller med  2 rett og 2 vrange. Strikk deretter rett til arbeidet måler ca 36 cm. Eller er så langt som du ønsker det.

Framstykke: Legg opp 52 masker. Strikk ca10 riller med  2 rett og 2 vrange. Strikk deretter rett til arbeidet måler ca 6 cm kortare enn bakstykket, då skal du felle 10 masker på midten av arbeidet. Du vil då sitte igjen med 21 masker- eit mellomrom der du har fellt av 10 masker- 21 masker. Sett 21 av maskene over på ein hjelpepinne og strikk dei andre 21 maskene, mens du feller ei og ei maske på kvar runde, fire ganger. Du sitt då igjen med 17 masker på pinnen. Fell laust av. Hent deretter opp igjen dei andre 21 maskene du har sett på hjelpepinnen og gjer det samme som på andre sida, til du har 17 masker. Strikk disse 17 maskene så langt arbeidet du vil ha er. 

Armar: Legg opp 30 masker. Start med ca 4 cm vrangbord. Strikk deretter rillestrikk til du kan telle 3 riller på framsida, altså 1 rille er ein gang fram og tilbake på pinnen. Auk deretter ut ei maske på kvar side av pinnen. Strikk deretter 4 riller, og gjenta aukinga. Fortsett med dette til du kan telle 31 riller, eller til arbeidet blir så langt som du må ønske. Fell laust av og strikk ein arm til.  Eit tips er å bruke maskemarkørar der du øker, då blir det enklare å få armane like :)

Sidan eg har strikka denne genseren til gut, så har eg valgt å ha framside og bakside like lange, då dette vil gi genseren ein meir gutteform. På jentegenser hadde eg nok valgt å strikke baksia lengre enn framsida. 

Bare sjå kor fornøyde gullgutten var når han fekk genseren på seg! Såg godt og lenge på seg sjølv i speilet før han kyssa speilbildet sitt :) Fining! <3

Genseren var litt stor til John på nesten 2 år, men han veks fint i den :)

#skappelgenser #skappel #hjemmelaga #heimelaga #strikk #genser #gjerdetsjølv #gjørdetselv #DIY

DIY: LineLangmo-genser

Her er min versjon av sommarens store strikkehit!  Eg ville ikkje ha genseren så alt for stor, så derfor har eg minska både på masketall og pinnestørrelse. Eg brukte og eit billigare garn enn orginalt, så både tråd og pinnar kom på rett under 400 kr. Det er Ikkje så gale. Dette er ein genser som ein strikkar i ein fei!  

Eg brukte: 

  • 6 stk Drops Alpaca brushed silk natur nr 01
  • 1 stk Drops Alpaca brushed silk Lys grå nr 02
  • 1 stk Drops Alpaca brushed silk Lys beige nr 04
  • 1 stk Drops Alpaca brushed silk Jeans blå nr 13
  • 2 stk Drops kid silk Gråblå nr 08

Fram og bakstykke:

Eg har lagt opp 114 masker på rundpinne 7. Legg opp dobbel tråd. Strikk med ein kvit/natur pluss ein fargetråd heile veien. Strikk første rundane med kvit med ein rett og ein vrang. Eg strikka rundt og rundt, og bytta farge til eg hadde strikka til den beige stripa mi. Då sette eg bakdelen øve på ein pinne og framdelen på ein. Det gjer at eg slepp å sy og klippe opp genseren for å få plass til armane. På slutten har eg 18 riller med ein rett og ein vrang, fell av. 

Hals: Fell 8 masker på midten når det er ca 5-6 riller igjen. Fell deretter ei maske på kvar side. Fell av.

Armar: 

  • Legg ogg 25 masker. Strikk rett/vrang på det kvite.
  • Øke 2 masker på runde 2 av turkis.
  • Øke 2 masker på runde 5/6 av turkis. (Her er det nok masker til at eg kunne sette strikket øve på ein ruhndpinne.)
  • Øke 2 masker på runde 10/11 av blå
  • Øke 2 masker på runde 1 av kvit
  • Øke 3 masker på runde 7 av kvit
  • Øke 3 masker på runde 2 av beige. No skal du ha ca 39 masker totalt.
  • Øke 3 masker på runde 9 av beige.
  • Øke 4 masker på runde 3 av turkis.
  • Øke 4 masker på runde 5 a turkis.
  • Øke 4 masker på runde 6/7 av turkis

Armane måler ca 55 cm fra topp til bunn.

Hovedstykket måler ca 62 cm fra skulder til bunn.

Fell av på armane og sy sammen på "retta".  Då genseren skal brukast på vranga. HER er ein video som viser korleis eg sydde sammen skulderpartiet feks. :)

 Til neste gang vil eg nok strikke hovedstykke litt lengre enn denne gangen. Då er det bare til å strikke fleire omgangar. 

#diy #skappel #skappelgenser #skappelen #linelangmo #linelangmogenser #stripetegenser  #Strikk #genser  #hjemmelaga #gjørdetselv #interiør #hobby #kreativitet #design #prosjekt  #aftenposten #aftenbladet #minmote #klikkno #kk #boligoghjem #tips #mote #minmote

DIY: Skappelgenser

Endelig heilt ferdig med min andre Skappelgenser! Eg blei egentlig ferdig med den når eg var i Bergen på vei til Kristiansand igjen men når eg hadde montert den blei eg så skuffa øve at armane var for korte.. Så no har den hengt på kleshengar i ei veke og lengden er blitt perfekt! :D Fargen blei jo egentlig ganske lik den første, men kvaliteten er ein heilt annan.. 

Eg fekk beskjed på trådbutikken at eg trengte 7 nøster Drops Alpakka og 8 nøster Drops Alpakka silk, men eg har ikkje brukt opp alle. Har i allefall to nøster igjen av kvar sort..  Garnet er billig og på tilbud ut året og, så genseren kostar godt under 300 kr, eit kupp!

Neste genser trur eg eg vil legga opp 32 masker på armen og ikkje auka til fullt 52. Då blir den rettare og smalare :)

Glede meg til kalde dagar med god varm genser, så no kan vinteren bare komma :D

#diy #skappel #skappelgenser #skappelen #Strikk #genser #hjemmelaga

Ida

Ida, 25 år, gift med Vegard. Deler små ting fra kvardagen min, mat, reiser, DIY og interiør. :)

KONTAKT
ida_r92@hotmail.com
INSTAGRAM - @ida.rossland

Search