DIY: Strikking

Strikketips

No er det ikkje mange mnd sidan eg tok opp strikking litt for alvor. Eg har hatt bde eit og to strikkeprosjekt om gangen, og garnlageret minkar i rekordfart. Det er jo litt av grunnen til at eg har strikka s mykje og, eg har tydligvis "shopstop" p garn. Det har holdt snn halveis. Men s lenge garnet ikkje ein gang er innom garnlageret fr det blir brukt opp, s m det vel vre greit. Eller ka? 😅🙈

Her kjem i alle fall nokon strikketips eg har notert meg. Har du nken tilfye blir eg veldig glad om du skrive dei i kommentarfeltet mitt 😊

✖️ Bruk Instagram! Det er her eg finner alt eg har lyst til strikke. Det finnes s utrulig mange flinke stikkere der ute som viser fram, svare og hjelper p det du mtte lure p.

✖️ Bruk strikkekalkulator til regne ut aukinger og fellinger. P pc s bruker eg denne sidamen p telefonen har eg no lasta ned ein app. 

✖️ Strikk ferdig eit prosjekt, fr du starter p eit nytt. Dette tipset er jo egentlig bare svada, for det fungerer aldri i praksis. Men i teorien s br du alts ikkje ha s alt for mange prosjekt om gangen. Monter det gjerne og fest trder fr du legg det vekk. 

✖️ Skriv opp kva pinne og garn du bruker til dei forskjellige prosjekta. Eg bruker bloggen til dette. Det er s mykje enklare g tilbake om ein lurer.

✖️ Bruk liten rundpinne (20 og 30 cm) p armar, vottar og sokkar. Det er litt knotete i begynnelsen, men s gr det som ein leik. 

✖️ Bruk Youtube eller google for hjelp. Garnstudio har og mange gode videoar som viser ulike teknikkar trinn for trinn. 

✖️ Skriv opp det du har lyst strikke, eller ta print screen p mobilen. Eg har ei eiga mappe til sptrikkeprosjekt p telefonen. 

#strikketips #tips #diy #strikk #kreativ #hobby #hjemmelaget #heimelaga #gjrdetselv #strikking #design

Vottestrikk

Fr jul blei eg hekta p vottestrikk med Mariusmnster! 🇳 Eg hadde mykje garn som skulle brukast opp, og slik blei det til at det lg fleire par med vottar under juletrea rundtomkring😊

Eg har fortsatt nokon vottar som ligg ventar p den rette eigaren. Idag fekk eg levert eit par til ein Amerikaner, og han blei superglad for dei. 👌 Her oppe i Trndelag et det nemlig ikkje tegn til vr enda.. Snen og isen ligg godt p veien og bakkane enda..❄

Alle desse vottane er strikka med forskjellig garn.

Eg likar best bruke Drops Alaska nr eg tovar, d blir ikkje produktet s hardt og stivt som med feks Cortina eller Fritidsgarn. 😊

Strikkar p pinne 5 og tovar fuktig i trketrommel med eit handkle.

Oppskrifta er gratis og du finn den Her 😊

Lettstrikka pannebnd

Eg har aldri budd p ein plass med s mykje vind som her p rlandet.  Det blser nesten konstant her oppe, og det merkes nr ein er ute gr. Eg har funne ut at eg har meir enn nok av huer, men nr eg gr med hret i strikk har eg strre behov for eit pannebnd som ikkje er i veien. Eg prvde meg litt fram og kom fram til denne enkle oppskrifta her 😊  Mnsteret kan du jo variert sjlv, men eg har valgt dobbel og enkel perlestrikk her 😊  Lykke til!

Du treng:

  • Pinner str 5
  • Garn som passar til pinnestr. Eg brukte dobbel trd av Sandnes Merinoull, ein trd som egentlig skal strikkast p pinne 3,5

Dobbel perlestrikk:

Slik gjer du:

  • Legg opp 18 eller 20 masker
  • Strikk perlestrikk fram og tilbake til arbeidet mler 36-40 cm eller nska lengde.
  • Fell av i perlestrikk og sy sammen endane med maskesting.

Dobbel perlestrikk strikkar du slik:

  • 1.pinne: strikk 2 rett, 2 vrang ut pinnen
  • 2.pinne: strikk rett over rett og vrang over vrang
  • 3.pinne: strikk vrang over rett og rett over vrang
  • 4.pinne: strikk som pinne to. Rett over rett og vrang over vrang.
  • Gjenta pinne 1-4 til du fr nska lengde.

Enkel perlestrikk:

Slik gjer du:

  • Legg opp 17 eller 19 masker. D fr du starte kvar omgang med ei rett maske.
  • Strikk perlestrikk fram og tilbake til arbeidet mler 36-40 cm eller nska lengde.
  • Fell av i perlestrikk og sy sammen endane med maskesting.

Slik strikkar du enkel perlestrikk:

  • 1.pinne: strikk 1 rett, 1 vrang ut pinnen
  • 2.pinne: strikk rett over rett og vrang over vrang
  • Gjenta pinne 1 og 2 til du fr nska lengde.

 Voila, fiks ferdige kjappstrikka pannebnd klare til bruk 😊  Link gjerne til bloggen min om du velger p bruke oppskrifta mi 😊

#diy #byidarossland #kreativ #strikk #strikke #oppskrift #hjemmelaget #hobby #Gjrdetselv #gratis #kjappstrikk #panneband #pannebnd #luestrikk

Mariusgenser med rundfelling til voksen

Dette m eg vel kalle tidenes ufo-prosjekt.. Ein genser er starta p i Arizona i fjor jul, men som eg ikkje fekk gjort ferdig fr no. 😅 Eller det er jo egentlig ikkje s lang tid, men eg la jo genseren vekk nr det var 10cm igjen p den.. S egentlig kunne den vrt ferdig fr vi reiste heim fra Florida, men den gang ei. Den blei ferdig no i romjula og den passa overraskande bra 😄

Meget fornyd med min frste egostrikk med mnster! 👏

Tips:

Genseren er strikka i str Small herre med rundfelling.

Drops Karisma garn.

Strikka p pinne 3.

Halspningen felte eg ned til 100 masker fr eg strikka hals. D blei den tettare rundt halsen.

No str mannen sin genser for tur.. Eg begynte egentlig strikke genser til han frst, men den blei aaaaaalt for stor.. S d mista eg motivasjonen, siden eg mtte rekke den opp igjen to ganger...😩 No gr eg snart p med ny giv, s fr kanskje mannen ny genser til neste jul 😎😄

#mariusgenser #strikk #marius #hobbygruppa #byidarossland #diy #kreativ #diymagasinet #hjemmelaget #gjrdetselv #heimelaga #hobby

Ein forferdelig stor UFO

Her ligg alts den strste UFOen min. UFO str for nke s enkelt som uferdig objekt i strikkeverden..🙊  Vel, denne genseren er jo s og sei ferdig, den mangler bare dei siste rundane med hals.. S kvifor kan eg ikkje bare bli ferdig tenker du kanskje? Vel, nr eg er ferdig med denne s m eg nesten begynne p mannen sin Mariusgenser, og den m strikkast i to strrelsar strre enn min! S det vil ta tid.... Eg velger derfor heller la min genser ligge uferdig, heilt til eg har ftt mot til meg til starte p hans.. Ka d utsette "problema"? 😅   Har du nken UFOar liggande skuffa? (plis sei ja...)

#diy #genser #marius #ufo #strikk #strikking #hjemmelaget #heimelaga #kreativ #hobby #hjemmelaga #klr 

DIY: Kjappstrikkdrakt 💙

Endelig har eg ftt meg til ftt strikka den populre Kjappstrikkdrakta. Eller drakta har lege ferdig siden vi budde i Phoenix, men eg har venta p f knappane i posten! Var dei ikkje fine? "Homemade with love" str det p dei. 😊  Du kan f kjpt dei HER.

Eg hadde heilt rlig sett for meg at dette skulle vre mykje meir utfordrande enn det var, siden den mest avanserte strikkeoppskrifta eg har lest er ein Mariusgenser. P denne drakta var det bde felling, auking, perlestrikk og ikkje minst knapphull! Har aldri laga knapphull fr, men det fekk eg heldigvis skikkelig til p andre forsk! 💙

Her kjem nken tips som eg kom p etter kvart:

  • Ikkje slepp ned igjen kasta nr du lager knapphull. (Det er grunnen til at eg bare har ein knapp i selane🙊)
  • Ta opp 42 masker rundt beina i str 0-6 mnd
  • Lag eit knapphull ekstra nederst p kvar side. pningen rundt beina kan bli litt vid.

Mnsteret/ mellomstykket kan fint strikkast bde med enkel og dobbel perlestrikk. Dette var veldig enkelt , og er egentlig bare til holde tunga litt rett i munnen dei frste rundane. 

Enkel perlestrikk;

  1. pinne (fra rettsida): 1 rett og 1 vrang ut pinnen.
  2. pinne (fra vranga): vrang over rettmasker, rett over vrangmasker.

Repeter disse to pinnene.

Dobbel perlestrikk;

  1. pinne (fra rettsida): 1 rett og 1 vrang ut pinnen.
  2. pinne (fra vranga): rett over rettmasker, vrang over vrangmasker.
  3. pinne (fra rettsida): vrang over rettmasker, rett over vrangmasker.
  4. pinne (fra vranga): rett over rett, vrang over vrang.

Repeter disse fire pinnene.

Den levde s absolutt opp til navnet sitt, og var meget kjapp strikke. Det var egentlig bare til lese gjennom oppskrifta fr ein starta, og det gjekk som ein leik! S no gjeld det bare komma seg heim til Norge f gitt den vekk til ein nyfdd baby!💙

Eg kan sjlvsagt ikkje dele oppskrifta med dke, men den er f kjpt her.

#diy #heimelaga #hjemmelaget #gjrdetselv #strikk #strikking #homemade #strikka #kjappstrikkadrakt #krappstrikkdrakt #byidarossland #babystrikk #baby

DIY: Mariushue til voksen

Fr jul begynte eg p Mariusgenser til meg sjlv og Vegard. Vegard sin genser var nesten ferdig strikka og klar til sette armane innp bolen, d eg innsg at den blei alt for stor... Eg mtte derfor rekke opp heile....... Deretter starta eg med godt mot p ein til meg sjlv, og etter ha rekt opp den frste bolen p den og, s var eg no klar for samle armar og bole og starte p mnster. Eg hadde stlsett meg, sttt opp tidlig, og var klar for at genseren skulle bli ferdig den dagen. Etter at eg hadde strikka 5 cm p mnsteret s var eg tom for bunntrd. Og etter ha leita i heile leiligheten, s mtte eg innsj at eg faktisk ikkje hadde meir trd igjen. DET kunne eg virkelig ikkje forst, og blei skikkelig frustrert... No ligge genseren i ein krok og ventar p at eg skal f bestilt meir garn...

S siden eg egentlig var s godt inni strikkinga no, s bestemte eg meg for strikke nken huer. Frst strikka eg ei som eg flte var alt for stor, men den er egentlig bare "baggy". S strikka eg ei i ein mindre strrelse, litt damete. Eg er fortsatt ikkje heilt fornyd med fellinga, men kanskje det blir bedre nr eg fr ein dusk i toppen. 

Strrelse: Dame (Herre)
Mnster: Deler av Mariusmnster. 
Garn : Drops Karisma
Pinne: 3 mm rundpinne.

Legg opp 108 (126) masker p rundpinne 3mm. Strikk vrangbord i ca 5 cm. 

Strikk to-tre rundar med bunnfarge fr du begynner p mnsteret. Her kan du bruke kva enn mnster du finn i Marius, d dei alle gr opp i 18. (Bare google mnsteret) Eg har valgt bruke deler av mnsteret, d eg ikkje ville ha ei hue som skreik Marius 😊

Strikk rettstrikk og mnster til hua er ca 20-21 cm lang. 

Fell slik:

  • *3 rett, strikk 2 sammen, 3rett*
  • Strikk 3 rundar rett.
  • *2 rett, strikk 2 sammen, 2 rett*
  • Strikk 3 rundar rett
  • * 1 rett, strikk 2 sammen, 1 rett*
  • Strikk 3 rundar rett
  • * strikk to og to sammen runden ut* 
  • Tre trden gjennom maskene og snurp til. 

Fiks ferdig hue, klar for afterski! 😉

#homemade #heimelaga #hjemmelaget #diy #gjrdetselv #kreativitet #kreativ #strikking #byidarossland #marius #mariusmnster

DIY: Enkelt babyteppe

Vi har ftt eit lite tilskudd i gruppa vr her borte, og den lille jenta mtte jo f ein liten barselsgave! S nr vi var til Florida satte eg i gang med ei enkelt koseprosjekt, nemlig eit babyteppe. Superenkelt om du kan strikke rett og vrang. Det tar jo litt tid med slike tepper, siden dei putselig m vre litt lenger enn du hadde tenkt, men viss du bare tar det som eit koseprosjekt om kveldane nr du ser p tv feks, s kan det fort 😊  Eg var s lur at eg skreiv ned oppskrifta etterkvart som eg kom p korleis deg skulle sj ut, s den fr dke under her.

SAMSUNG CSC

Du treng:

  • Rundpinne som passar til garnet du velger. Eg har strikka i pinnenummer 3,5. 
  • God trd. Kor mykje avhenger a strrelsen p teppe.

SAMSUNG CSC

Slik gjer du:

  • Legg opp 150 masker p rundpinnen.
  • Strikk riller att og fram 5 ganger, totalt 10 rader. Dette er nederste kanten p teppet, alts det som blir "ramma". Sj til venstre for tommelen min p bildet over.
  • Etter 5 riller skal du begynne p mnsteret. Du skal alltid strikke 5 masker rett p dei 5 frste og 5 siste maskene p pinnen. Dette for lage "stolpane" p ramma rundt.
  • Etter dei 5 frste maskene rett, strikker du *10 masker vrang, 10 masker rett*, gjenta til du har 5 masker igjen p pinnen. Desse strikkar du rett. 
  • Snu arbeidet og strikk tilbake p samme mte. Men husk at du strikker "glattstrikk-ruter", s har du strikka rett p eine sida, skal du strikke vrang nr du er p andre sida osv. 
  • Strikk slik 10 omganger fr du byttar og strikker omvendt *10 masker vrang, 10 masker rett*. Det er her sjakkmnsteret kjem fram.
  • Strikk teppet s langt du nsker, men husk avslutt med 5 riller att og fram, slik at heile teppet blir ramma inn.
  • Fest trdar og teppet er klart for vasking, damping og innpakking.

SAMSUNG CSC

Mulig det var ein rimelig drlig forklaring, men det er bare til sj p bildene s ser du korleis teppet skal sj ut. Annankvar rute med rett og vrang. 😊

SAMSUNG CSC

#diy #baby #babyteppe #hjemmelaget #heimelaga #heimestrikka #strikka #knitting #babystrikk #gjrdetselv #ruteteppe #enkeltstrikk #enkelstrikk #hobby #kreativitet

DIY: Strikk eit par enkle vottar

Rett fr jul var eg og Vegard p ishockey kamp (ja, bilder kjem), og der tenkte eg det kom til bli kaldt. Siden eg ikkje har pakka nke kle for kaldt vr, s mtte eg d finne ein lysning for ikkje fryse. Eg valgte d strikke meg eit par, siden det sikkert var ein enkel jobb. Og det var det og! Ha du 4 kveldar til rdighet, s har du nok 2 par vottar om du vil. 😊

Du treng: 

  • Sokkepinnar str 3 og liten rundpinne p 20 cm nr 3. Eg anbefaler virkelig ein liten rundpinne. Fr du frst teknikken inn s gr det fort unna med ein vott!
  • Trd som passar til pinne nummer 3.

Slik gjer du:

  • Legg opp 36 masker pinne nr 3, strikk 2 rett og 2 vrang s lang du vil ha vrangborden. Antal masker avhenger p kor laust du vil ha votten rundt handleddet.
  • Etter vrangborden ker du 4 masker jevnt, slik at du fr 40 totalt. Bytt til rundpinne og strikk glattstrikk opp til tommelen.  Eg har strikka 8 cm.
  • Nr du skal lage hull til tommelen s strikker eg frst to masker, s setter eg dei 6 neste maskene over p ein egen pinne. Deretter legger eg opp 6 nye masker p pinnen eg skal sEg strikka glattstrikk opp til tuppen av lillefingeren, og begynte fellinga der.
  • Fell slik du vil, men ikkje fell p kvar omgang. Eg feller slik som ein gjer p ein Selbuvott (trur eg). HER er ei side med god hjelp til tommel.
  • Sett alle maskene inn p 4 pinnar. Fordel slik at du har to pinnar p framsida, og to p baksida av votten. Frste maske p pinne 1 skal strikkast rett reile veien, og skal ikkje fellast. Samme gjeld siste maske p pinne 2, frste maske p pinne 3 og siste maske p pinne 4. Det er d to "stolpar" p kvar side av votten som flger votten heile veien opp til tuppen. Ein skal felle p yttersida av desse maskene. Alts p maske nummer 2 og 3 p pinne nummer 1 og 3, og dei to siste maskene fr rettmaska p pinne 2 og 4. Evt, feller du akkurat slik du vil! Det finnes mange gode instruksjonsvideoar p nett 😊

Eg felte slik:

1. runde: Fell

2. runde: Rett

3. runde: Fell

4. og 5. runde: Rett

6. runde: Fell

7. runde: Rett

8. - 10. runde: Fell

11. runde: Rett

12. runde: Fell

Nr du sitter igjen med 8 masker s snurper du dei sammen. 

Tommel:

Hent opp 10 nye masker tommel + dei 6 du satt over p trd/hjelpepinne. Totalt 16 stk.

Strikk glattstrikk rundt til det er 0,5 cm igjen. Fell 2 og 2 masker sammen og snurp sammen. 

Enkelt? Ja,om du kan strikke s er det jo det! Men det er absolutt ikkje vanskelig om du kun har strikka litt fr. Alt er overkommelig om ein bare leser oppskrifta frst 😊

#diy #strikk #knitting #gjrdetselv #hjemmelaget #hjemmelaga #heimelaga #votter #strikking #garn #klr #gds #byidarossland

DIY: Enkle strikkatfler

Rett fr psken strikka eg to par tfler i tynt godt ullgarn. Desse tfflane fekk tantene mine i pskepakke, siden dei var s kalde p beina ein kveld dei var p besk. Dei er svrt enkle lage, og ein tffel er strikka p ein kvel framfor tvn. Kanskje eg skal lage nokon i bomull til sommaren no :)

Garn: Labbetuss fra Trysil

Pinne nr 3-4

Str 37-39 (40-42)

Legg opp 36 (40) masker og strikk 18 (19) riller. Du har no strikka hlen. Ta maskene over p strmpepinnar , eller ein liten rundpinne, og strikk vidare rundt i ca 31 (33) masker, eller til du er komt til lilleta. Det gjer ingenting om du legg opp 40 masker p begge strrelsane. 

Tfelling: fordel maskene likt p fire pinnar 9 (10), og strikk to og to masker sammen p kvar side av foten, totalt fire fellingar kvar omgang. Ikkje fell p ytterstre msske, men nummer 2 og 3 sammen. Nr du har ca 8 masker igjen drar du trden gjennom og festar den. Sy igjen tffelen p hlen. 

Voila! Deilige varme tflfar!

SAMSUNG CSC
Tflene er veldig elastiske, s det er ingen problem justere strrelsen om du har strre eller mindre ftter. Du stirkker bare vanlig fram til vetleta, fr du starte fellinga. 

#diy #byidarossland #strikk #heimelaga #hjemmelaget #gjrdetselv

#Gjerdetsjlv #pskekos #varme 

DIY: Tova votter

Desse vottane er perfekte strikke i solsteiken p hytta i psken. Nr ein frst har forsttt mnsteret, tar det ikkje lange kvelden fr vottane er klare for toving. Tovinga var litt skummel, og Vegard m ha trudd det hadde klikka for meg nr eg hoppa rundt etter at tovinga gjekk bra :p Heldigvis slapp vottane bli passelige til ein liten unge.

SAMSUNG CSC

Du treng:

3 nster med fritidsgarn fra Sandnes Garn. 

5 stk strmpepinnar str 5 eller 6. Avhengig av kor stramt/laust du strikka

Slik gjer du (dame) herre:

Legg opp 36 masker p pinne nr 5-6, avhengig av kor stramt/laust du strikkar. Strikk 4 omganger med 1 rett, 1 vrang. 

Strikk diagram A

Strikk diagram B og fell slik diagrammet viser. 

Stirkk dei 6 frste maskene inn p ein hjelpetrd, sett maskene tilbake p venstre pinne og strikk maskene p nytt. Dette kan virke litt vanskelig forst ved lese det, men HER kan du sj korleis du skal gjere det. Flg steg 1-3 p bildene. :) 

Strikk (22) 26 omganger opp.

Fell slik: 

1. omgang: *2 rett sammen, 12 rett, 2 vridd sammen* gjenta runden ut. 

2.omgang: Strikk 1 omgang uten felle.

Gjenta 1.-2. omgang, men med 2 mindre rett mellom kvar felling. Gjer dette til det er 8 masker igjen p pinnane. Klipp av garnet og trekk trden gjennom maskene og fest godt.

Tommel:

Trekk ut hjelpetrden og strikk opp 6 masker p hvar del, auk 2 masker p kvar side. Flg bilde 5-9 HER. Du skal no ha 16 masker p pinnane. 

Strikk (16) 18 omganger rundt. 

Fell av: strikk to og to masker sammen til du har 8 masker igjen, klipp av trden og tre igjennom maskene. Fest godt. 

SAMSUNG CSC

Strikk den andre votten p samme mte, men strikk tommel over dei 6 siste maskene, ikkje dei 6 frste. 

Eg tova vottane p 40 grader vanlig program (1 t 20 min) med litt vaskemiddel. Eg hadde og eit hndkle med inni maskinen nr vottane tova. Tovinga kan variere fr maskin til maskin, s her m ein bare prve seg fram.

Vottane mler:

Fr toving: 40 x14cm.Tommelen er 10 cm. 

Etter toving: 34 x 12cm. Tommelen er 9 cm.

SAMSUNG CSC

Du kan finne oppskrifta i PDF-format HER. Det er gratisoppskrift fra Sandnesgarn.

#diy #heimelaga #hjemmelaget #gjrdetselv #gjerdetsjlv #byidarossland #tova #votter #mariusmnster #marius #sandnesgarn #oppskrift #herre #dame

DIY: Enkel strikkahals

Nr eg hadde strikka ferdig Mariushuene, s hadde eg ein del trd igjen. Eg googla litt att og fram fr eg fant denne kjappstrikka halsen. Den m jo vre deilig kunne tre denne nedover hovudet p ein liten barnehagegutt! Eg har strikka halsen i str 2-4 r, og den strikkar ein fort ein kveld. Oppskrifta kjem under bildet.

SAMSUNG CSC

Str: 2-4 r, (4-6 r), 8-12 r

Du treng:

  • Pinne: Rundpinne nr 3,5, 40 cm
  • Garn: Eg har brukt Babygarn Superwash merino anbefalt pinnestr 2-3.Ha trden dobbelt.

Slik gjer du:

  • Legg opp 68 (72), 80 masker laust med dobbel trd p rundpinne.
  • Strikk vrangbord 2rett 2vrang i ca 13 (15) 18 cm. Denne kanten skal brettast ned, s tenk p det nr du strikker nska lengde.
  • Sett halvparten av maskene p ein hjelpetrd, og strikk rett fram og tilbake p maskene som er p trden.
  • Nr arbeidet mler 8, (10), 12 cm (eller nska lengde) s feller du laust av.
  • Sett maskene som er p hjelpetrden inn p rundpinnen og strikk riller her og. Strikk like langt som p den andre.
  • Fest trder og send til ein heldig utvalgt.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fann eg p Majas Hobbykrok p hobbykrok.blogspot.no

#diy#hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk

#hndarbeid #gjerdetsjlv #gjrdetselv #redesign#tips #triks#hals#barnestrikk #strikkethals

DIY: Strikkehua 2-4 r

Eg har virkelig ftt strikkedilla i det siste. Etter at det var salg p garn Europris har eg bare kost meg med posen med garn, og gleda meg over tinga som blir ferdige. Strikking er virkelig avslappande og ein sitt igjen med ein god mestringsflelse nr resultatet blir bra! :) Denne hua er laga p to kveldar med tv i bakgrunnen, s denne gr fort!

SAMSUNG CSC

Eg brukte:

  • Garn: Trysil Barn og Baby fra Europris. Du treng ikkje eit heilt nste for ei hue.
  • Pinne: 3 mm 40 cm og 3 mm 20 cm til toppen. 

Slik gjorde eg:

? Legg opp 102 masker p rundpinne nr 3 p 40 cm.? Strikk ei rett ei vrang i ca 2-3 cm. Deretter strikka eg mnster fra Mariusboka.? Nr heile hua mlte ca 18-19 cm strikka eg to og to masker sammen.? Deretter strikka eg 2-3 rundar med glattstrikk ogs strikka eg to og to masker sammen igjen p neste runde.Gjenta med strikke glattstrikk 1-2 rundar fr du trer trden igjennom maskene og snurp til.? Eg festa og ein liten dusk i toppen

SAMSUNG CSC

Skal du strikke hue i str 3-6 mnd eller 12 mnd legg du opp 90 eller 96 masker.

Du kan finne mnsteret HER

#diy #marius #mariusgenser #Mariuslue #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga

#strikk #hndarbeid #gjerdetsjlv #gjrdetselv #redesign #skappelgenser #1r #2r #3r #4r #pompom

DIY: Mariusgenser 1 r

Eg kasta meg ut i det, og plutselig var den ferdig! P lrdagfant eg ut at eg skulle strikke ein liten Mariusgenser, bare for sjekke om eg klarte lese oppskrifta og f til rundfellinga. Eg har jo ein mariusgenser til meg sjlv p pinnane, men den tar liksom litt lengre tid.. Uansett, genseren blei faktisk ferdig i gr! S eg brukte bare fire dagar p denne genseren, men d satt eg strikka heile kvelden.

SAMSUNG CSC

Eg har brukt:

Garn: Supewash fra Europris. 200 gram bunnfarge og litt fra eit nste av kvar av dei andre fargane.

Pinnar: 60 cm rundpinne 3 mm, 20 cm 3 mm rundpinne og strmpepinnar 3 mm.

Her har eg starta p armane. Eg mtte begynna med strmpepinnar, men nr eg hadde akua til 46 masker sette eg armen inn p ein 20 cm liten rundpinne. Der det strikke armar ein drm!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fant eg i Mariusboka.

#diy #marius #mariusgenser #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk

#hndarbeid #gjerdetsjlv #gjrdetselv #redesign #skappelgenser #1r

DIY: Skappelgenser str 2-4 r

Rett fr jul fant eg ut at eg skulle strikke to enkle gensera til gutane eg er tante til. Dei blir 2 og 3 r gamle, s eg rekna ikkje med at det skulle ta s alt for lang tid. Forseidasnn, s va ikkje den siste genseren ferdig fr 4.juledag.. Jaja, bedre seint enn aldri! Uansett, eg prvde meg p to enkle variantar, s det blei "Skappelgenser" gutteversjon.

SAMSUNG CSC

 Eg har brukt:

  • Trysil Sportsgarn - 5 nster
  • 5,5 rundpinne

Bakstykke: Legg opp 52 masker. Strikk ca10 riller med  2 rett og 2 vrange. Strikk deretter rett til arbeidet mler ca 36 cm. Eller er s langt som du nsker det.

Framstykke: Legg opp 52 masker. Strikk ca10 riller med  2 rett og 2 vrange. Strikk deretter rett til arbeidet mler ca 6 cm kortare enn bakstykket, d skal du felle 10 masker p midten av arbeidet. Du vil d sitte igjen med 21 masker- eit mellomrom der du har fellt av 10 masker- 21 masker. Sett 21 av maskene over p ein hjelpepinne og strikk dei andre 21 maskene, mens du feller ei og ei maske p kvar runde, fire ganger. Du sitt d igjen med 17 masker p pinnen. Fell laust av. Hent deretter opp igjen dei andre 21 maskene du har sett p hjelpepinnen og gjer det samme som p andre sida, til du har 17 masker. Strikk disse 17 maskene s langt arbeidet du vil ha er. 

Armar: Legg opp 30 masker. Start med ca 4 cm vrangbord. Strikk deretter rillestrikk til du kan telle 3 riller p framsida, alts 1 rille er ein gang fram og tilbake p pinnen. Auk deretter ut ei maske p kvar side av pinnen. Strikk deretter 4 riller, og gjenta aukinga. Fortsett med dette til du kan telle 31 riller, eller til arbeidet blir s langt som du m nske. Fell laust av og strikk ein arm til.  Eit tips er bruke maskemarkrar der du ker, d blir det enklare f armane like :)

Sidan eg har strikka denne genseren til gut, s har eg valgt ha framside og bakside like lange, d dette vil gi genseren ein meir gutteform. P jentegenser hadde eg nok valgt strikke baksia lengre enn framsida. 

Bare sj kor fornyde gullgutten var nr han fekk genseren p seg! Sg godt og lenge p seg sjlv i speilet fr han kyssa speilbildet sitt :) Fining! <3

Genseren var litt stor til John p nesten 2 r, men han veks fint i den :)

#skappelgenser #skappel #hjemmelaga #heimelaga #strikk #genser #gjerdetsjlv #gjrdetselv #DIY

DIY: LineLangmo-genser

Her er min versjon av sommarens store strikkehit!  Eg ville ikkje ha genseren s alt for stor, s derfor har eg minska bde p masketall og pinnestrrelse. Eg brukte og eit billigare garn enn orginalt, s bde trd og pinnar kom p rett under 400 kr. Det er Ikkje s gale. Dette er ein genser som ein strikkar i ein fei!  

Eg brukte: 

  • 6 stk Drops Alpaca brushed silk natur nr 01
  • 1 stk Drops Alpaca brushed silk Lys gr nr 02
  • 1 stk Drops Alpaca brushed silk Lys beige nr 04
  • 1 stk Drops Alpaca brushed silk Jeans bl nr 13
  • 2 stk Drops kid silk Grbl nr 08

Fram og bakstykke:

Eg har lagt opp 114 masker p rundpinne 7. Legg opp dobbel trd. Strikk med ein kvit/natur pluss ein fargetrd heile veien. Strikk frste rundane med kvit med ein rett og ein vrang. Eg strikka rundt og rundt, og bytta farge til eg hadde strikka til den beige stripa mi. D sette eg bakdelen ve p ein pinne og framdelen p ein. Det gjer at eg slepp sy og klippe opp genseren for f plass til armane. P slutten har eg 18 riller med ein rett og ein vrang, fell av. 

Hals: Fell 8 masker p midten nr det er ca 5-6 riller igjen. Fell deretter ei maske p kvar side. Fell av.

Armar: 

  • Legg ogg 25 masker. Strikk rett/vrang p det kvite.
  • ke 2 masker p runde 2 av turkis.
  • ke 2 masker p runde 5/6 av turkis. (Her er det nok masker til at eg kunne sette strikket ve p ein ruhndpinne.)
  • ke 2 masker p runde 10/11 av bl
  • ke 2 masker p runde 1 av kvit
  • ke 3 masker p runde 7 av kvit
  • ke 3 masker p runde 2 av beige. No skal du ha ca 39 masker totalt.
  • ke 3 masker p runde 9 av beige.
  • ke 4 masker p runde 3 av turkis.
  • ke 4 masker p runde 5 a turkis.
  • ke 4 masker p runde 6/7 av turkis

Armane mler ca 55 cm fra topp til bunn.

Hovedstykket mler ca 62 cm fra skulder til bunn.

Fell av p armane og sy sammen p "retta".  D genseren skal brukast p vranga. HER er ein video som viser korleis eg sydde sammen skulderpartiet feks. :)

 Til neste gang vil eg nok strikke hovedstykke litt lengre enn denne gangen. D er det bare til strikke fleire omgangar. 

#diy #skappel #skappelgenser #skappelen #linelangmo #linelangmogenser #stripetegenser  #Strikk #genser  #hjemmelaga #gjrdetselv #interir #hobby #kreativitet #design #prosjekt  #aftenposten #aftenbladet #minmote #klikkno #kk #boligoghjem #tips #mote #minmote

DIY: Skappelgenser

Endelig heilt ferdig med min andre Skappelgenser! Eg blei egentlig ferdig med den nr eg var i Bergen p vei til Kristiansand igjen men nr eg hadde montert den blei eg s skuffa ve at armane var for korte.. S no har den hengt p kleshengar i ei veke og lengden er blitt perfekt! :D Fargen blei jo egentlig ganske lik den frste, men kvaliteten er ein heilt annan..

Eg fekk beskjed p trdbutikken at eg trengte 7 nster Drops Alpakka og 8 nster Drops Alpakka silk, men eg har ikkje brukt opp alle. Har i allefall to nster igjen av kvar sort.. Garnet er billig og p tilbud ut ret og, s genseren kostar godt under 300 kr, eit kupp!

Neste genser trur eg eg vil legga opp 32 masker p armen og ikkje auka til fullt 52. D blir den rettare og smalare :)

Glede meg til kalde dagar med god varm genser, s no kan vinteren bare komma :D

#diy #skappel #skappelgenser #skappelen #Strikk #genser #hjemmelaga

INSTAGRAM - @ida.rossland