DIY: Sy

DIY: Sy deg ein enkel pskehare

Her kjem ein liten kjapp pskeDIY, som du enkelt kan ta med p hytta, i bilen eller lignande. Eg gjekk litt bananas i hobbybutikken nr eg handla inn, og klarte sjlvsagt ikkje bestemme meg for fargar... S... Det blei litt mange pskeharar til slutt.. Vegard sg litt oppgitt ut, og lurte oppriktig p kor eg hadde tenkt gjere av dei. Det veit eg jo sjlvsagt ikkje, men alt som er heimelaga fr vi plass til 😅

SAMSUNG CSC

Denne DIY fekk eg forresten inspirasjon til i fra ei veninne av meg. Ho heiter @frujklausen p IG 😊 

SAMSUNG CSC

Du treng:

  • Filt
  • Fyll (Eg brukte eit garnnste som eg ikkje trengte)
  • papp / sjablong
  • sytrd 
  • nl 
  • saks

SAMSUNG CSC

  • Brett filten i to og tegn opp figuren du vil ha. Klipp ut.
  • Sy deretter sting rundt. Husk fyll haren med valgfritt fyll fr du syr igjen siste cm rundt. 
  • Eg tegna og opp to strekar p fingeren, slik at eg fekk ca store mellomrom mellom stinga rundt.
  • Eg har ingen aning kva stinga heiter, s det m dke nesten bare finne ut av 😅

P nken av harane limte eg p filt i ein kontrastfarge p halen. Eg vurderer og sy p auger og munn p nken av dei. Vi fr sj! 😊

SAMSUNG CSC

Du kan henge dei opp, men eg valgte knekke nken grillspydpinnar i to og tredde dei nedp. Passa supert i lag med ein liten blom 😊 

SAMSUNG CSC

Det er s tomt i leiligheten uten alle tinga vre!! Alts, eg glede meg snn til flyttelasset komme p mandag s eg kan f putene mine og slikt igjen. Det gjer heile leiligheten det 😊 

SAMSUNG CSC
#diy #pskehare #heimelaga #hjemmelaget #gjrdetselv #pske #pske2017 #ferie #kreativ #interir 

DIY: Nissefigur

Her kjem eit lite tips til ein fin og personlig julegave du kan lage. Eg kjpte mnsteret mitt p Stoff og stil, men det ser ut til at dei bare har det i butikk :)

  • Start med tegn opp og klipp ut alle delane p eit matpapir.
  • Legg matpapirdelane p stoffet, og klipp rundt.
  • Sy delane sammen. Eg begynte med sy sammen nase og bein. Det var litt vanskelig, sidan dei var s sm og eg mtte fylle dei med vatt.
  • Sy beina p kroppen. Deretter sydde eg skjegg og nase p samme del.
  • Sy s p toppen/nissehua.
  • No kjem det som er litt vanskelig, bunnen. Her sleit eg litt med f det beint og fint, men det gjekk til slutt. Bare husk bruke nok nler nr du fester rundt.
  • Sy s fr tuppen av nissehua og nesten ned til skyten til kroppen, og fra bunnen og nesten opp til skyten igjen. Du m ha ein liten pning her siden du skal vrenge heile nissen og fylle den med vatt.
  • For at nissen skulle bli meir stabil s sydde eg ein "pung" med stein i. Den la eg p bunnen av nissen fr eg fylte den med vatt.
  • Deretter sydde eg sammen hullet bak for hnd.

#diy #gjrdetselv #hjemmelaga #hndarbeid #handarbeid #stoffogstil #sydet #sydetselv #nisse #julepynt #aftenposten #rom123 #kreativitet

DIY: Elefantbamse

Til denne ste bamsen har eg henta inspirasjon fra ein lokal barnebutikkher i Kristiansand.Eg har ikkje fulgt nken oppskrift, men har no funne ut at eit liknande mnster er mulig kjpe p nett. For min del er det undvendig, d bamsen egentlig er s enkel at ein kan lage mnster sjlv. :)

For lage ein enda enklare versjon, uten yrer kan du bare tegne eit mnster, klippe ut, sy rundt, fyll med vatt og voila!

Dette treng du:

  • Bakepapir
  • To forskjellige stoff
  • Symaskin
  • Fyllvatt
  • Bommullstrd
  • Nl
  • Saks

Slik gjer du:

  • Start med tegne opp figuren du vil lage. Tegn den litt strre en du vil ha den, d den virker strre p papir enn nr den blir fylt.

  • Klipp ut delane som under. Dette er fordi du skal feste yra mellom hovudet og kroppen.
  • Tegn mnsteret over p stoffet. Pass p at det blir riktig i forhold til rette og vrange. Du treng to delar av kvar kroppsdel og fire delar av yrene.
  • Klipp ut delane i stoffet. Husk godt med sm-monn!

  • Sy yredelane sammen og fyll med vatt.
  • Fest yret i passelig hgde p bakdelen, og legg hovudet over, slik som p bildet. Pass p at det blir rett nr hovudet blir retta fram igjen.
  • Sy langs den rette linja mellom hovud og kropp.
  • Husk gjer dette p begge sidene.

  • No skal du bestemme uttrykket til bamsen. Augene skal p. Sy dei der du vil ha dei, lurt plassere dei nke lunde likt p kvar side. Synes du dette er vanskelig s kan du sy p augene nr bamsen er ferdig.
  • Sy ei lita flat "plse" til hale. Eg valgte knyte den da den blei litt lang, men dette blei jo egentlig bare kult!
  • Legg halen litt p skrtt inn mot kroppen. Legg den ferdigsydde kroppen med rette mot rette og sy nesten heilt rundt. Prv f s god flyt i det s mulig, slik at dei runde kantane ikkje blir hakkete.

  • Vreng bamsen i pningen og fyll godt med vatt. S er det bare sy igjen siste stykke for hand.

#elefant #elefantbamse #bamse #kosedyr #diy #gjrdetselv #hjemmelaga #hndarbeid

DIY: Poseholder

Ein superenkel og kjapp gavetil foreldre, besteforeldre, tanter og onklar m nok vre denne poseholderen. Ikkje bare er den praktisk, men ein kan jo og variere utsjnadentil det utallige! Det er s mykje flotte stoff velge mellom, s det er bare finne det som passar til kjkken eller vaskerom til personen som skal f den. Ei vanlig breddemed stoff p Stoff og Stil er som regel 135 cm brei. Kjper du d 60 cm lengde av stoff-rullen fr du to poseholdera. Det beste av alt er at det tar svrt kort tid lage desse, s lenge du forstr oppskrifta, noko eg trur dei fleste som har hatt kunst og hndtverk p skulen gjere.

Du treng:

  • Valgfritt stoff, gjerne noko som tler ein styt og er litt robust.
  • Strikk
  • Sikkerhetsnl
  • Symaskin
  • Mleband
  • Saks

Slik gjer du

  • Kutt opp stoffet i rektangel p 67 cm (lengde)x 55 cm (bredde)
  • Brett kanten oppe p lengden ned 6 cm og sy ein smlangs kanten.
  • Brett kanten nede p lengden ned 4 cm og sy ein sm langs kanten.
  • Sy deretter ein ny sm ca 1-2 cm lengre mot kanten enn den tidligare smmen, no lager du ein "lpe" der strikken skal ligge p plass.
  • Sy breddene sammen, ikkje sy der strikken skal komme ut!
  • Fest strikk p ei sikkerhetsnl og tre igjennom. Stram til og knyt. Eg brukte ca 23-24 cm med strikk i kvart hull, det avhenger litt kor stort hull du vil ha.
  • Sy ein sm slik at heile bredda henger sammen, fra topp til t.
  • Til hanken bruker du dei siste 5 cm med stoff du klipte av.
  • Hanken brettar eg bare fint til slik at det ikkje viser nokon "srkant". Sy deretter over.
  • Fest hanken og voila!

Poseholderen blir ca57 cm lang.

Under ligg det nokre bilder som kanskje kan gjere forklaringa enklare:)

Praktisk og fin!

#poseholder #poseplse #plastikk #dekor #interior #aftenposten #rom123 #kamille #diy #gjrdetselv #smart #triks #hjemme #kjkken #oppbevaring #hjemmelaga #dy #sydet #sydetselv

DIY: Putetrekk uten glidels

Nke av det som kan virkelig lfte ei stove er putene i sofaen og stolar. Det er s enkelt variere i fr rstid til rstid. Det finnes s mykje fine stoff i butikkane no, og d spesiellt hos Stoff of Stil! Eg kan nok g der inne i timesvis og bare sj og bli inspirert. Uansett, eg ville gjerne dele denne enkle oppskrifta p superenkle putetrekk med dke, s bare sett i gang frisk opp stova! :)

Du trenger:

  • Ein del stoff i 50 x 50 cm
  • To deler stoff i 50 x 35 cm
  • Symaskin med rettsm og sikksakk
  • Saks

Slik gjer du:

  • Brett den lengste kanten p dei sm stykka inn to ganger, slik at du fr ein kant p ca 1-2 cm. Brett mot vranga, her er vranga den mrkaste sida. Fest med nler og sy.
  • Legg stoffstykkene med framsidamot kvarandre. Dei sm stykkene skal overlappe kvarandre. Bruk godt med nler for at arbeidet ikkje skal gli.
  • Klipp rundt kanten og sy med sikkskksm for at det ikkje skal rakne.
  • Vreng puta, og voila! Ny og fin pute p null komma niks :)

Under kjem forklaring i bilder:

Prv gjerne lag deg nye puter til hausten! Det er s enkelt :)

Link gjerne til bloggen min om du legger ut oppskrifta :)

#diy#sy#hjemmelaga#interior#putetrekk#pute#diy#gjrdetselv#hobby#kreativt#design#interir#bolig#hjem#redesign#gjenbruk#prosjekt#reise#penger#tips#hverdagstips#hverdag#blogg#side2#aftenposten

DIY: Skinnveske

Eg har sydd meg ei superenkel veske! Den er som eit nett, men eg valgte bruke skinnimitasjonsstoff s den ser litt skikkeligere ut enn eit nett. Og det beste av alt?Heile veska kom p den nette sum av 54,95 kr!! Er det mulig!

Dette treng du:

  • Skinnstoff, eller anna stoff. Eg kjpte 55 cm s hadde eg litt ekstra p bredden. P eit stykke med 55 cm s fekk eg ei veske i bredden. Lengden p stoffet er 135 cm.
  • Symaskin
  • Mbel- eller jeanstrd.
  • Saks

Slik gjer du:

  • Klipp ut alle delane. Eg var litt usikker p kor stor veska skulle vre, men eg brukte eit passepatur som mler 50 x 40 til tegne opp der eg skulle sy. Husk 2 cm smmonn. S delen du klipper ut m vre minimum 52 x 42 cm.
  • Hanken er 85x 12 cm
  • Skyt hanken om du ikkje har nok stoff til klippe ut heile lengden.
  • Legg hanken rette mot rette p langs og sy ein lang "tube". Vreng den.
  • Sy veska p langsider og bunn. Klipp
  • For sy bunn i veska bretter eg den inn slik at bunnen vises. Tegn ein strek 4 cm fra enden og sy over. Kor langt inn du velger ha streken avhenger av kor stor bunnen blir.
  • Klipp av der du har sydd, og vreng. nsker du ha bunnen enda strre syr du bare litt lenger inn.
  • Vreng tilbake og brett ned kanten ved pningen. Her kan du justere sj kor lang du vil ha veska. Kanten min er ca 3,5 cm, alts har eg bretta 7 cm stoff inn. ( Neste gang vil eg sy handtaka p i samme sleng som eg syr bretten. D slepp eg f dobbel smrundt kanten. )
  • Sy langs kanten.
  • No skal du sy p handtaka. Dei plasserte eg 6 cm i fr sidesaumen. Sy rundt og i kryss.
  • Kanskje eg skal sy to saumar langs skulderreima, slik at den blir "flatare".

Under erdet steg for steg bilder:

Her har eg tegna opp korleis stoffbitane skal bli klipt ut av stofflengda. Bredden p stoffet er 55 cm og lengden er 135cm :) Husk smmonn!

#diy#sy#hjemmelaga#interior#mote #gjrdetselv #fashion#diy#gjrdetselv#hobby

#kreativt#design#interir#bolig#hjem#redesign#gjenbruk#prosjekt#reise#penger#tips#hverdagstips#hverdag#blogg#side2#aftenposten #sydet #syom

DIY: Vimpel

Ein del av julegaven til tantungane mine var vimplar til barnerommet!

Du treng ikkje mykje for sy ei vimpelrekke, det du treng er stoff i glade fargar og skrband!

Det frste du gjer er tegna eit mnster, alts strrelsen p vimpelen. Eg valgte 15cm bredt (verst) og 15cm langt (fra midten verst til vimpelens spiss). Tegn opp p stoffet og klipp ut.Husk ikkje klipp heilt inntil mnsteret, men litt utfor.Eg har lagt stoffet dobbelt d eg kjpte 30 cm bredt stoff, slik fr eg to og to like vimplar.

Legg vimpelen rette mot rette, og sy sammen mot spissane.

Vreng vimpelen rett og stryk!

Deretter er det bare sy p skrbandet, og voila!

Vilde var i allefall i himmelen nr ho pakka opp si vimpelrekke! Tenk bli s glad, det gjor i allefall godt :)

DIY: babybukse

Vetle Malinmi fekk ei heimelaga bukse til jul! Det var ikkje vanskelig, det verste var nok tegne mnsteret...Mnsteret fant eg forresten p Speiltvillingene.blogg.no

Klipp ut to like stoffstykker og sy strikk i beina nede. Eg valgte ha ein fin blondekant nederst. Sy deretter sammen rumpa og framme, nesten heilt ned til spissen.

Sy strikk i livet, helst dobbel s det ikkje blir s stramt p magen. Sy sammen beina.

Voila!

Bare sj, Malin var s fornyd med buksa! :D

DIY: vimpler

God jul og dyst nyttr! Eg er litt treig, har tatt heiLt ferie og kobla skikkelig ut i jula :-) pcen er ikkje med heim ein gang! P mandag reiser vi tilbake til Kristiansand, s d skal det bli oppdatering ed julebilder :-) Eg tenkte eg kunne dele ein super enkel barneromsdekorasjon med dke, vimplar. Det var Trine, sstera mi, som bestilte desse til ungane til jul og d mtte dei jo f det av tante! Vilde blei heilt tussete nr ho pna gaven og sprang rundt som ein galen med vimplane over hodet! Bilde av det m eg bare f lagt ut, ho var s skjnn! I allefall det er kjempe enkelt og alt du treng er stoff i glade fargar og skrband!

Det frste du gjer er tegna eit mnster, alts strrelsen p vimpelen. Eg valgte 15cm bredt (verst) og 15cm langt (fra midten verst til vimpelens spiss). Tegn opp p stoffet og klipp ut.Husk ikkje klipp heilt inntil mnsteret, men litt utfor.Eg har lagt stoffet dobbelt d eg kjpte 30 cm bredt stoff, slik fr eg to og to like vimplar.

Legg rette mot rette og sy samman mot spissen. Husk at no m du stryka for f ein fin og spiss vimpel. Deretter legg du vinmplane der du vil ha dei og syr p skrbandet! S enkelt :D

VOILA!

#diy #vimpel #sy

DIY: Sminkepung

Eg har sydd ein enkel og fin sminkepung! Super til ha i veska med dei viktigaste produkta. Denne blei selvflgelig laga p natta, sidan det er d eg likar gjere alt anna enn sove...Blir ein lang dag p jobb i dag!

Du treng: 25 cm lang glidels og fire stoffbitar i 14 x 24 cm, gjerne forskjellige stoff.

Det frste er litt vanskelig forklare, men prv deg fram. Legg glidelsen med rettsida ned og fest framstoffet og forstoffet slik at glidelsbretten ligg nedover. Retta p framstoffet ligg alts opp mot glidelstaggane. Prv f det til slik som bildet under..

Nr du vrenger glidelsen riktig vei med stoffa skal det alts sj slik ut, som p bilde til venstre. Deretter skal du sy, p vranga, langs heile glidlsen. Pass p ikkje s alt for nrme, og heller ikkje opp den. D fr du den ikkje igjen.:)

Deretter m du stryka stykkene riktig vei, slik at dei holder seg nede. Sy deretter ein fin pyntesm ved glidelsen. Ha forresten glidelasen halvlukka, slik som p bildet under.

No kjem det litt vansklige.. For at glidelsen skal bli ngelunde fin og riktig nr du skal vrenge pungen, m den brettast nedover. Alts vrange mot vrange.. Kanskje desse bilda er tydligare enn mine. :) Deretter syr du bare rundt heile pungen, utenom eit lite stykke i foret, som du skal vrenge pungen i.

Klipp av hjrna. Deretter bretter du smmane inn mot kvarandre, slik at du fr smmane p kvar side av bretten. Ml opp 2 cm, sy over og klipp av. :)

Vreng pungen og sy sammen hullet det du vrengte den gjennom. Og voila! Ny sminkepung, like fin inni som utp! :)

Oppskrifthjelp fann eg p Karistraa:)

#diy #hjemmelaga #interir #sy #gjrdetselv #sminke #hobby #home #oppskrift

DIY: Sminkekost-etui

Med denne mappa kan du f samle alle strikkepinnar, heklepinnar eller sminkekostar p ein plass. Du treng bare to stoffbitar som er 45 x 35 cm og ein symaskin! Det er like enkelt som det ser ut til. Oppskrifta henta eg pPickles.

DIY: enkelt putetrekk uten glidels

Ferdig med Tjenestemarkedsfringeksamen! Eg feira med legge ut oppskrift p ei superenkel pute!

Eg hatar glidels, kan ikkje fordra det. Dessuten likar eg f resultat fort og d er dette virkelig ei enkel pute! Eg laga 3 stk p ein kveld, d var eg tom for stoff. Denne er veldig enkel og resultater blir s fint!

Sy ein pyntekant i bretten p begge bakstykkene. Sy rundt kanten med vanlig sm, er det kort smrom er det lurt sy sikksakk rundt og. Husk bruk nkler

Bak:

Og framme :)

#diy #sy #hjemmelaga #interior #putetrekk #pute#diy#gjrdetselv#hobby#kreativt#design#interir#bolig#hjem#redesign#gjenbruk#prosjekt#reise#penger#tips#hverdagstips#hverdag#blogg#side2

INSTAGRAM - @ida.rossland