EBay-tips: personlige merkelapper

Eg har lenge brukt merkelapper på det eg gir bort av strikketøy. Det er så praktisk for mottaker å vite garntype, navn, størrelse og ikkje minst vaskeanvisning på plagget dei mottar. No har eg plutselig tatt det til “next level” og kjøpt meg stempel til lappane. Litt rart siden eg ikkje selger det eg strikker, men heilheten aukar jo så mange hakk, og bare sjå kor kult det blir!

STEMPELMERKELAPPSTEMPELPUTE

Eg kjøpte ein haug med merkelappar på eBay HER. Enormt mykje billigare enn på hobbybutikk. 30kr for 100 stk vs 70 kr for 20 stk i butikk.

Det personlige stempelet har eg kjøpt HER.  Kult? Ein kan velge mellom forskjellige motiv og valgfri tekst.

Stempelpute har eg kjøpte på hobbybutikk, men HER finn du eit som er anbefalt.

STEMPELMERKELAPPSTEMPELPUTE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg