juli 2017

Lag eit koselig uteomrde av gamle flasker

Gjenbruk er vel tingen desse dagar og, eller ka? Det er ikkje s mykje som skal til for piffe litt opp p terassen i alle fall. 😊

Rett etter eg kom heim i fra USA reiste eg og mamma direkte til tante. Ho dreiv p med eit uteprosjekt og trengte litt hjelp. Tanken var f gjenbruke litt av dei gamle tinga som var i huset, til dekorasjon av uteomrdet. Etter litt leiting p Pinterest fant ho ein lignande lysning som denne, og gjorde den til sin egen. Var det ikkje stilig?😊 Og ikkje minst enkelt d.

Du treng:

• To plar. Du kan og sage ned to sm tre eller bruke lekter.
  • 4 boltar til oppheng
  • Streng til feste flaskene og pinne med.
  • Glasflasker
  • Lyslenker

S var det bare henge plane opp i taket med boltane og strengen. Her bestemme du sjlv kor hgt eller lavt det skal vre, alt etter kva uttrykk du nsker. Surr deretter lyslenkene rundt og stapp dei nedi flaskene. Vi brukte to lysslynger p dette prosjektet.

Som litt ekstra pynt brukte ho gamle plankar og ein fruktkasse. Norgesglasa er hengt opp med streng.

Blei det ikkje stilig? Og s ikkje minst billig.😊

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#diy #heimelaga #gjrdetselv #hjemmelaget #kreativ #kreativitet #interir #inspirasjon #hobby #gds #byidarossland #idarossland #redesign #gjenbruk #hage #norgesglass #norgesglas #norge

Maria Mena i Baroniet 🌹

Den 13 juli var eg s heldig og fekk vre med Kristin p min aller frste konsert i Baroniet her i Rosendal.🌹  Det er mulig fleire av dke har vrt her fr, d Baroniet er veldig kjent bde i Norge og i utlandet. Det er med andre ord enormt mange turistar her gjennom alle sommarmnandane. Dei er flinke arrangere konsertar her oppe, og kvart r kjem blandt anna Bjrn Eidsvg og Sondre Lerche holde konsertar.  Konserten eg fekk billett til var ingen andre enn den flinke dama Maria Mena!

Tidligare p dagen hadde Maria lagt ut p Instagram at ho ikkje hadde hatt tid til vre heime etter ein ferietur, og lurte derfor p om ho mtte opptre i ein bikini p scenen. Dette fanga Kristin opp og inviterte Maria inn p butikken for finne antrekk til kvelden. Dette tok ho p ordet og plutselig sto ho smilande p Instinkt Mote! 😃  Eg trur ikkje vi rakk bli nke starstruck heller, fordi ho var s utrulig jordnr og fin der ho gjekk rundt p leit etter antrekket sitt.

Det var veldig gy at butikken fekk donere ein kjole til ho den kvelden, og ikkje minst at ho gjekk for Norsk design! 😃  Kjole og yredobbar er i fr den flinke designeren  Secrets By B 🌸

Ein nydelig konsert med ei nydelig dame! Har du muligheten til g p konsert med ho, s er det virkelig anbefale. Dessuten vil eg anbefale dke flge ho p Instagram for sj storyen hennas der. Alts, den er bare til bli glad av.😍

Ho spelte og  mange av dei gode gamle sangane sine, alts dei som eg har vokst opp med. Ho fortalte og litt i forkant av sangane, som kva dei handla om og kva som var rsaken til at ho hadde skreve dei. Dei siste ra har ho opplevd ein del ting p privaten, og dette snakka ho pent om. S st! 😍

Dessuten klarte eg og Kristin f til eit bilde med ho etter konserten. Mtte jo nesten ha det p grunn av kjolen 🙈

Mihi, ein veldig koselig dag og kveld med andre ord!  No gler eg meg bare stort til Vamp-konsert neste veke 😎

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#konsert #ferie #mariamena #design #norge #rosendal #baroniet #mote #sommerferie #sommer #travel #reise

Dag: 7 Washington - New York

Her kjem enda eit innlegg i fr roadtripen vr i USA. 😊

D var vi endelig kome til lrdag 1.07 og klare for kjre nordover mot New York. Siste stoppestasjon fr vi sette kursen mot Norge. Vi starta heldigvis kjre tidlig, med tanke p ken vi kjrte i heile veien opp til Philadelphia. Denne turen skulle egentlig ta 2,5 time, men eg trur vi brukte rundt 4,5 timar p den turen... 😩  Vi var rimelig lei nr vi endelig kom oss fram til Philadelphia d ja! Planen her var egentlig g innom sj "Independence hall" og "Liberty bell", men med tanke p at vi lg s enormt bak skjema blei det bare ein kjapp tur utav bilen for sj det p avstand.

Her er Independence Hall. Det var her USAs Uavhengighetserklring blei underteikna i 1776.

Her inne str bjella, men det var s lang k at deeet gidda vi rett og slett ikkje. Hadde nok ikkje hatt tid til det heller, med tanke p at vi skulle levere bilen i New York samme kvelden.

Fra Philadelphia til New York gjekk det heldigvis litt kjappare p fram. Og til nrmare vi kom New York, til meir var det og sj p. Nke som vi heldigvis var forberedt p var at det kom til bli ein del bomstasjonar nr vi nrma oss NY, men at det skulle bli mange hadde vi aldri trudd. Og prisane blei vi mildt sagt litt sjokkerte over. Det var jo som reise i Norge! 8$, 10 $ og 15$ var liksom innen 1 times kjring... Jaja, godt vi bare skulle ein vei.. Dessuten hadde eg samla alle smpengane mine i fra ret i ein pose, s til slutt s betalte vi bompengar p 10$ med 10 og 5 vi hadde igjen. Vegard var lite imponert over meg forseidetsnn... 😅

Det blei ein stopp p Dunkin Donut p veien og. Her hadde vi ikkje vrt innom i lpet av ret, og d mtte vi jo bare det. Kanskje ein liten siste "krampetrekning" fr avreise? 🙊

Veisystemet i USA er imponerande og stort. Rimelig greit at Vegard har is i magen og ikkje alltid hyrer p meg nr det gjeld veivalg og 😅 Vi kom oss n trygt fram uansett!

Her er Verrazano-Narrows brua som er ei svr to etasjes bru som gr i fr Staten Island og over til Brooklyn, alts sr for Manhattan. Ganske stilig egentlig, og ja vi valgte bevisst kjre p verste dekk 😅

Etter eit tips, i fra ei som har budd i New York eit r, kjrte vi innom Coney Island p vei til flyplassen. Dette er eit omrde ved sjen der det er tivoli, karusellar, arkadespel og slik. Vi var bare nett nedom her, for p himmelen kunne vi sj at vret kom til snu gaaanske kjapt. Eg var ikkje fr komt inn i bilen fr himmele pna seg. #rutinert 😎

Ikkje akkurat krittkvit Destin-strand her nei, men sikkert deilig for befolkningen i New York nr sommaren str p. 😅

Vi skulle levere bilen p JFK flyplass innen kl 20:00 lrdags kveld, og etter ein kjapp stopp p Coney Island, s fekk vi levert bilen ca 30 min fr avtalt tid. Og d har vi s og sei kjrt i eitt i fra Washington sidan kl 12 p morgonen.. Er det mulig? Turen skal jo egentlig kun ta 4 timar i fr Washington.. 😩

D vi nrma oss hotellet s fekk eg ein flelse av at her hadde eg vrt fr. Etter ha kome inn i lobbyen fant eg ut at eg hadde budd p det hotellet for 7 r siden nr eg var i NY for frste gang. Alts, kva er sjansen for det egentlig?😂  Haha, uansett. Etter at vi hadde ftt all bagasjen inn p rommet, tok vi turen ut for sj p Times Square og for f oss ein matbit. Klare for f med oss mykje av det New York har by p dei neste dagane!

#NY #NewYork #reise #usa #ferie #sommer #iviusa #reisemagasinet #reisebloggen #travel #wanderlust #

Sjlvplukk <3

Grsdagen var satt av til fjelltur for oss. Nr vi vkna s var det skodde langt nedover dalen, men med godt mot gjekk vi allikevel oppover. Tka letta ikkje, men det gjorde faktisk ingenting for i gr var formen virkelig p minussida.. Det var faktisk meir enn nok med den turen vi hadde, og i alle fall i V sitt tempo.. eg blei rett og slett slitande litt bak 😅

Men opp p kanten skulle vi, og med nye sko, gnagsr og min manglande pust s sa vi oss fornyde med det for yeblikket... Nei, det er ikkje bare bare komme heim i fr Usa visst.. alt gr jo om ein bare bruker nok tid, men det er kjipt kjenne at kroppen ikkje jobber med i motbakkar lenger..🙄

Det er n fin utsikt om ikkje anna!

Etter turen for eg ein tur innom Instinkt mote fr eg gjekk til pappa. Der oppdaga eg at ripsbuskane ikkje bare var blitt svre, men det var jo masse br p dei og! S eg gjekk i gang med litt innhausting. Det er jo reine luksusen kunne plukke desserten rett i fr hagen! 👌

Nam nam!

No er eg p bten p vei til Austevoll for nken dagar ferie! Det er jo idag og i morgon som skal vre sommar her p vestlandet, s det gjeld utnytte dagane godt! 😎

Dag 6: Museumsdag i Washington

Hei ja! Eg henger nok litt p etterskudd med oppdatering i fr USA, men det er s deilig vre heime igjen at alt som heiter blogg og pc ikkje har blitt prioritert 😊  Her kjem i alle fall siste innlegg i fra Washington.

Fredagen, og siste dag i Washington, hadde vi satt av til museum og slikt. Ettersom vi hadde blitt s godt kjent med syklane dagen fr, s valgte vi bruke dei denne dagen og. Alts, for eit genialt system! Og i alle fall i denne varmen som var her desse dagane. Gradestokken pusha 30 grader, og d g rundt i ein by, nei det hadde blitt litt for varmt.. Det var varmt nok sykle rolig rundt!😅

National Archives:

Vi kom oss av grde ned til frste stopp for dagen, National Archives. Det er her inne "The Declaration Of Independence" ligg, alts USAs uavhengighetsrklring.. Det ligg kun til utstilling her, men blei skriven under i Philadelphia. Her var det ikkje lov ta bilde inne og det forstr eg veldig godt, bare tenkt den ken som hadde blitt om alle skulle tatt bilde av den d! Her var det nemlig nesten ikkje k, nke som var utrulig deilig. 😊

National History Museum:

Vidare over gata fant vi Nasjonalhistorisk museum. For alle som har sett filmen "Natt p museet", er dette museet eit lite must. Egentlig var det veldig fasinerande  ting i heile museet, men det var ein heil del mindre enn kva eg hadde sett for meg. Spennande ha ftt med seg, og vi fekk sj mange forskjellige artar.

Museet gjekk gjennom dyreverden, oldtiden, mennesket, bergarter, mumier og egentlig det meste p jorda. Her er det og ein frivillig som arbeider med fossil som er funne av arkeologane som er ansatt ved museet.

Norsk rotte klarer seg tydelig veldig bra og er ikkje p lista av utryddningstrua dyr...😅

Air and Space Museum:

Etter at vi var ferdige p historisk museum s mtte vi bare ein liten siste gang innom eit fly- og romfartsmuseum.😅  Heh, Vegard blir visst ikkje lei han! Uansett s var det eit bra museum, og kanskje litt meir tilrettelagt for barn enn Kennedy Space Center. Men absolutt verdt eit besk om ein er i her! Alle museuma er jo gratis, s ein kan ikkje akkurat tape nke p det 😎  Det som var litt kult her var at drakta som Buzz Aldrin brukte p mnelandingen sto utstilt der! Den er p bildet under.

Iwo Jima Memorial:

Etter vel mange timar inne p museum tok vi sykkelen fatt igjen og sykla tvers gjennom byen og bort til Arlington omrdet igjen. Her lg eit stort monument til minne om slaget om Iwo Jima. Iwo Jima var ein viktig kamp, p ei y i Stillehavet, som Amerikanerane vant over mot Japanerane i andre verdenskrig. Statuen under er laga basert p eit bilde som blei tatt nr amerikanarane vant og fekk reist flagget sitt p ya. 😊

Georgetown Waterfront:

Etter sykkelturen bort til Iwo Jima begynte det bli kveld, s vi sykla til eit omrde som ligg litt vest for sentrum av Washington. Vi hadde ftt eit tips om at dette var ein plass vi burde f med oss og ete middag ein kveld. Det var vel litt som Washingtons Aker Brygge.😅

Ein nydelig siste dag i Washington. Og ikkje minst, denne byen er virkelig verdt eit besk! Vi fekk vel med oss det meste og viktigaste, men vi kunne gjerne reist tilbake her igjen.

#washingtondc #dc #usa #reise #reisemagasinet #reisebloggen #ferie #sommer #iviusa #politikk #minne

Dag 5: Sykkeldag i Washington!

Torsdag i Washington starta rimelig rolig etter at vi farta rundt i byen p natterstid dagen fr.. Sliten valgte eg spasere ned i bassengomrdet for f i meg litt mat og gi kroppen litt etterlengta solstrler og bading. Seinare p dagen var det klart for leige sykkel! Nke som vi hadde sett andre turistar farte rundt p, og ein liten "drm" eg har hatt nr vi har vrt rundt p ferie.

Mesteparten av monumenta ligg rundt omrdet som blir kalla "The Mall". Det strekker seg som eit kors i fra Kongressen til Lincoln Monumentet og fra The White House til Thomas Jefferson Monument. Og midt i det heile str Washington Monumentet, som er den hge plen p bildene i forrige innlegg. Med andre ord er alt p ein mte sentralt rundt The Mall, men avstandane er likevel s store at ein sykkel kan vre ein fordel.

Det finnes sykkelutleige med stasjonar over alt i denne byen. For 8 $ s har du tilgang p alle syklane i 24-timar. Eit heilt genialt konsept, ettersom vi har ftt sett s utrulig mykje idag, og er likevel ikkje superslitne i beina. Kjennte det litt i rumpa d men... Det einaste som kanskje er litt negativt med sykkelutleige er at ein kun kan ha syklane i 30 min av gangen, viss ikkje koster det meir, og meir og meir... Heldigvis s blei vi etter kvart rutinerte, s vi slapp betale ekstra.

Capitol Hill og Kongressen:

Frste stopp p syykkelturen vr var Capitol hill og Kongressen. Dette er vel det som vi heime kaller Stortinget.

Jefferson memorial:

Denne minnesstatuen str ute p ei halvy, s her er eg gla vi hadde sykkel. Eit heilt enormt fasinerande bygg. Eller det gjeld vel alle bygga her i Washington. Alle er overddige, og laga i marmor og anna kvit stein.

Heldigvis for oss s kom vi slik at vi fekk med oss solnedgangen over byen her i fra. Den var igjen nydelig! Eg er sikker p at eg aldri blir lei solnedgangar..😍

❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️

Frste dag heime i Norge p eit r!

Endelig har vi kome oss heim til Norge!😀  Gleden var stor d vi landa p Flesland og det sto heile 10 personar med flagg, blomar, melkesjokolade og velkommen-banner venta p oss. Det var veldig koselig sj alle igjen, og ikkje minst veldig kjekt at dei mtte opp p Flesland for f oss trygt heim.❤️ ❤️ Nke som var litt morsomt var at AdmiralP kom rett bak oss, eg trur han skulle spele p VG-lista, og han spurte om alt dette var for han. Og nei, det var det virkelig ikkje kunne nken svare p 😅  haha..

Ein ferjetur igjen, og vi er heime! 😀

Nr eg vkna opp hos mamma dagen etterp var det heilt fantastisk vkne opp til skikkelig Norsk frokost. Her snakker vi brunost, leverpostei, Norvegia, eplejuice, syltety, egg og heimelaga rundstykker! Yum!

Etter frokosten fant vi ut at vi mtte ut bevege p oss, s vi tok oss ein tur til Storhaug. Aii, det var ikkje bare bare g rett opp i ein time nei.😅  Men eg overlevde n det og, og heldigvis kan det bare bli bedre enn det er no... Vi sg forresten hoggorm og! sj...

Uskedalen ❤️

Begge to med nye sko som trengte seg ein tur! S fornyd med dei 😀

Mamma med Melderskin i bakgrunnen. Kaaanskje det blir ein tur der og i sommar? M nok g nken fleire turar i oppoverbakke fr det blir aktuelt ja 😅

#norge #hjemme #sommerferie #sommer #reise #fjelltur #fjell #hjemkomst  #kvinnherad #uskedal #uskedalen #hordaland #natur

Dag 4: Frste dag i Washington by!

Frste skikkelige og heile dag i Washington DC! Endelig var det vr tur til beske denne nydelige byen. For det var akkurat det inntrykket vi sitte igjen med, byen er nydelig! Det var reint i gatene, ok mengde med turistar, nydelige bygg og god mat. Her kan vi gjerne ta turen tilbake ja!😊  Einaste som kanskje kan vre litt negativt, eller om det bare er tidspunktet vi reiste p, er at hotellprisane var litt hge.. Vi betalte over dobbel pris for hotell i Washington vs. New York. Men igjen s gjer det ikkje nke bu litt utfor sentrum og "The Mall" i Washington, d du kan bruke bysykkel overalt.

Vi starta i alle fall dagen rolig med sjekke ut nabolaget finne ut av kor og kva vi skulle sj p. Her i denne byen er det meir enn nok finne p, s vi mtte velge ut litt. Det var og enormt varmt den dagen at vi rett og slett mtte stoppe p veien ned til sentrum.

Turistar som veit nyta da!

The White House:

Frste stopp p veien var The White House! Eit skikkelig stilig og flott bygg alts, men det var mykje mindre enn eg hadde sett for meg egentlig.. Slottet er svrt i forhold for sei det snn.

Her var det sjlvsagt stor sikkerhet, og det sto 4 bevpna vakter p framsida. Eller i alle fall som vi kunne sj, s er det jo sikkert nken som lurer i buskane bak her og. Om Trump var heime kunne dei ikkje svare p, s der gjekk han glipp av storfint besk i fra Norge ja 😎

Washington Monument:

Kor enn vi har bevegd oss rundt her i Washington s har vi nesten kunna sett dette monumentet. Monumentet blei reist til re for USA sin frste president, George Washington. Dette er monumentet er heile 169 meter hgt, og eg blei rimelig svimmel av st nederst sj opp til toppen. Uheldigvis for oss s var monumentet stengt for offentligheten pga heisen ikkje fungerte, ellers s hadde vi nok tatt turen opp i det. Bare tenk for ein fantastisk utsikt det hadde vrt over byen her i fr d!

Washington Monumentet sett i fra Lincoln Memorial. Her er det kjente "bassenget" som Forrest Gump sprang i, og som ein kan sj p mange andre filmar! Det gjekk til slutt litt sport i det for oss komme p filmar som hadde scenar i fr plassane vi reiste til p denne turen. Det blei absolutt meir av det i bde Philadelphia og New York og!😊

Lincoln Memorial:

Lincoln monument er eit monument som er bygd til re for den 16. presidenten Abraham Lincoln. Bygget ligg i eine enden p The Mall, og har utsikt rett mot Washington Monument og Kongressen. Det er p trappa her at Martin Luther King holdt den kjente "I have a dream" talen sin i 1963. Igjen er dette bygget og heilt nydelig bygd  i marmor.😊

Pentagon 9/11 Memorial:

Tidligare p dagen var vi og ein tur innom Pentagon. For eit mektig bygg! Det er egentlig ikkje lov parkere der, men vi tok sjansen likevel. Alts, det er ikkje kvar dag vi har muligheten til stoppe her vel. 😎

Det krydde av sivile politibilar her, s etter ein kjapp tur bort s fant vi ut at Vegard skulle g hente bilen s vi ikkje fekk bot, blei taua vekk eller verre som er.. I mellomtida gjekk eg bort til minnesomrdet i fr 9/11. Her hadde dei bygd ein benk for kvart av offera i fra Pentagon og flyet som styrta inn. Benkane er vendt inn mot Pentagon i samme retning som flyet kjrte inn. Benkane str forskjellig vei for vise om offeret var sivilt eller ansatt i Pentagon.

Her ser vi rett inn i flyen der flyet styrta...

Fortsettelse i fra turen vr kjem p sikt. No nyte vi feriedagane heime i Norge med god mat og familie! 😊

#washingtondc #dc #usa #reise #reisemagasinet #reisebloggen #ferie #sommer #iviusa #politikk #minne

Dag 3: Arlington, Washington DC

Arlington

Frste dagen i Washington, ein dag som egentlig blei ein bonusdag med tanke p kor fort vi har komt oss nordover, valgte vi bruke p Arlington. Arlington er ein gravplass for falne soldatar i dei forskjellige krigane USA har vrt med i. Den blei grunnlagt under den amerikanske borgerkrigen p 1800 tallet, og siden d har det blitt gravlagt rundt 400.000 soldatar/ veteranar her.

Det utfres rundt 30 bisettelsar kvar dag(!), og idag sg vi to gravflger. Nke som virkelig gav gsehud.. Det virker nemlig ikkje som om enkelte tenker over at det faktisk er ein gravplass, men "kun" ein turistattraksjon...😔  Verdt tenke over nr ein gr der, at det faktisk er mennesker som har ofta livet for landet sitt som ligg her.

Fleire av presidentane til USA er ogs gravlagt her. John F Kennedy var vel han som hadde eit av dei flottaste omrda. Her ligg han, kona, eine snnen og broren.

Tomb of the unknowns

Ein av dei mest kjente plassane inne p Arlington er nok Tomb of the Unknowns. Dette er eit symbolsk grav for uidentifiserte soldatar som har falt i kamp. Denne grava blei laga og pna i 1932. Den har vrt bevokta siden 1937 av soldatar som marsjerer att og fram.  Vaktbyttet her er ganske kjent, og i sommerhalvret bytter dei kvar halve time.

Her er soldatane virkelig synkroniserte p sekundet. Eg har ftt filma litt av det og, s eg fr sj om eg fr til lage ein film. Det var i alle fall ekstremt fasinerande sj p.😊

Her er amfiet som ligg rett ved Tomb of the unknown. Alt her var laga i marmor. Det var heilt nydelig!

Her er Vegard med utsikt over heile Washington by. 😊 Det store monumentet kan ein skimte til venstre i bildet. Pentagon ligg heilt til hgre bak buskane.

Washington er ein mektig by som vi gler oss til sj meir av! Vi har faktisk hotell her fram til lrdag, s vi satser p f med oss det meste fram til d.😊

#washington #washingtonDC #usa #reisemagasinet #reise #ferie #usa #iviusa #travel #sommer #sommerferie #turist #reisebloggen #arlington #kennedy