august 2017

Mneden som gikk: Juli

No nr kvardagen endelig er i gang igjen, s tenkte eg at eit innlegg om sist mnad kunne vre kjekt lage. Planen er jo at denne type innlegg skal komme etter kvar mnad. Det er jo ikkje alt som skjer i kvardagen som kjem i eige innlegg p bloggen, s ein oppsummering kan vre kjekt sj tilbake p. S slepp eg skrive dagbok 😅

1.-04.07: Vi ferierte fortsatt i USA og var nken dagar i New York fr vi reiste heimover til Norge.😊 Innlegg HER og HER.

04.-05.07: Heimreise og endelig landa vi p Norsk jord!😃  Etter eit heilt r i utlandet var det virkelig godt komme ut p Flesland kjenne p den friske lufta vi har her i landet. Les meir om det HER.

12.07: Utdrikningslag til Kristine! Vi tok bten i fr Stord og over til Sknevik kor vi skulle vre for dagen. Her var vi p Villmarksleiren og hadde leikar og t mat. Dette kan virkelig anbefales!

13.07: Eg blei med Kristin p Maria Mena konsert i Baronihagen. Tidligare p dagen hadde vi hatt besk av Maria inne p Instinkt Mote, s ho opptredde i ein kjole ho fekk i fr oss. Stas! Sj innlegger HER. 😊

19.-20.07: Eg reiste spontant til Kalve for beske tante og onkel p hytta si.😊 Mamma og Harald var allerede reist med bten, s eg var ikkje vond be. Simen kom og, s vi fekk to fine dagar ute i havgapet ilag. Sj fleire bilder HER.

20.07: Vegard blei 25 r! Dette feira vi rolig med eit familieselskap heime i Omvikdalen.

21.-23.07: Eg og Vegard lnte bten til pappa ut til Halsny for vre med p Den Store Reke og Krabbefesten som blir arrangert kvart r. Vi lg i bten ved siden av mamma og Harald, og levde btlivet fult ut. Veldig koselig!😊 Dette blei og vr "miniferie" i r.

28.-31.07: Vi reiste til Kristiansand for flytte ut av leiligheten vr. Flyttefolka kom ikkje fr p mandagen, s p lrdagen hadde vi ein heidundrandes fest med gode venner i Vigvollsen! Vi var dessuten p Kapteinsabeltannshow p fredagen, s fekk vi gjort det og fr vi flytta. 😊

Takk for oss Kristiansand! <3

#blogg #reise #usa #sistmned #juli #2017 #ferie #kristiansand #kvinnherad

Kopparen 483 moh

Frste veka vi budde her p Brekstad kom som sagt mamma p besk. Ho hjalp godt til med utpakking og vasking, men vi kunne jo sjlvsagt ikkje bare vre inne heller. S p onsdagen tok vi p oss turklea og kjrte innover mot Bjugn kommune. 😊

Nr vi kom til parkeringsplassen mista vi egentlig motet litt. Her i fr kunne vi nemlig sj toppen, og den sg ut som om den var s enormt langt vekke. Ikkje i hgdemeter, men i lengdemeter. Heldigvis s var det ikkje s gale som vi trudde, og etter at vi hadde gtt litt langs grusveien s kom vi til "foten" va fjellet. Her i fr var det ganske rett oppover langs ein fin grusvei.

Nr vi omsider kom til toppen s fekk vi veldig god utsikt over heile rlandet og Brekstad. Midt p bildet ligg Brekstad. Vi kunne og sj heilt ut til vindmllene p Smla (trur vi) 😅

Vi mtte fleire folk p veien, men det var tydeligvis kun ein annan person som hadde vrt oppe skreve seg i boka. Er ikkje det obligatorisk nr ein gr p fjelltur? skrive seg i boka alts! 😅

P vei ned fant vi masse fine blbr som gjorde heile turen 100 gangar bedre. For kva er vel kjekkare enn ete br rett i fr naturen? Yum!

Blbr rett i fr tua ❤️

#fjelltur #fjell #reise #utno #ut #kopparen #trim #trening #trndelag #br #blbr

Fra koffert til einebolig

Mykje har skjedd siden sist, og vi har gtt i fra vre Amerikanera og Srlendinga til bli Trndera! 😊  Vi har alts tatt flyttelasset med oss flytta ein times tid utanfor Trondheim. Fredag 4.august kjrte vi i fr Vestandet og direkte opp til hit. Vi har flytta inn i ein einebolig p eit plan med 3 soverom, hage og alt som skal til. Per no er det sjlvsagt ikkje heilt i orden her oppe, men med god hjelp i fr mamma frste veka, s kom vi oss godt p plass likevel.

Utsikt over Brekstad i fra Kopparen

Eg har jo og starta i ny jobb! Heldig som eg er fekk eg jobb fr eg flytta opp her og har starta i ein butikk som heiter Fifty/50. Det er ein konseptbutikk med interir og dameklr, og til hausten skal vi og starte med herreklr. Dette blir s spennande! Eg har og vrt s heldig ftt vrt med p motemessa og innkjp i 5 dagar, og det kjem s mykje fint til vren! D er det jo ekstra gy selge og 😃  Dessuten er kollegaene mine og heilt supre, s eg gler meg veldig 😊

Sm forhold her oppe. P vei til grilling hos Helge og Susanne som bur snn 500 m borti veien.

Leiligheten er som sagt ikkje heilt klar, men eg lovar at det kjem bilder! Eg skal blandt anna f nye fargar p veggene og litt slikt fr vi er heilt fornyde her. Det har jo tross alt vrt bebodd her fr, og det er eit gammalt hus, men vi gjer det beste ut av det s blir det bra 😊

Nydelig solnedgang i fra hagen vr.

Vi gler oss stort til ta fatt p den nye kvardagen og det nye livet vrt her oppe i Trndelag. Og vi er begge sikker p at her kjem vi til trivast dei neste ra.

Soloppgang innover i Trondheimsfjorden.

#kvardag #hverdag #brekstad #rland #rlandet #flytte #reise #trnder #fosnafolket

Birthdaygirl!

P onsdag blei eg heile 25 r! Bursdag er virkelig livet folkens! Eg trur nok og det blir kjekkare for kvart r som gr. Dessuten har eg innfrt bursdagsveke, s heile veka blir ein stor fest 😅

Og sj kva eg fekk hos Vegard d! Eg har lenge drmt om bysykkel med korg, og kva andre plassar enn her p Brekstad passar det bedre med ein slik sykkel? No kan eg sykle til jobb og ha veske eller posar i kurven. Ein draum! Min mann er best ❤️

Ellers har eg visst blitt skikkelig voksen og ftt meg kjkkenmaskin hos mamsen! Eg har hatt ein snn drlig kjkkenmaskin fr, s f eit skikkelig beist er heilt fantastisk. Eg gler meg snn til f bruke den. Det er til og med kjttkvern med, s no kan Vegard bare komme seg p fiske s skal eg lage fiskekaker til den store gullmedaljen 😎

P kvelden tok Vegard med med p ein finare restaurant her p Brekstad. Hovde Grd ligg 200 m i fr huset vrt, s det var ikkje akkurat lange stykket g. Alt er liksom i nrheten om ein bur p Brekstad.

Det var eit fantastisk fint omrde, med herskapelige bygg. Vi t i restauranten som dei kalla Fjset, og som namnet seier s var det tidligare fjset p grden. Fantastisk fint lokale, og ikkje minst god mat. Her kan vi g igjen 😊

Takka vre denne mannen her, og mange andre fine folk, s hadde eg ein fantastisk fin bursdag her i Trndelag! Tusen takk alle sammen ❤️

#birthday #bursdag #gave #voksen #mat #restaurant #hus  #presang

Fiskeferie p Kalve

Velkommen til paradis!

Alts, kor fint er det ikkje her d? Eg var s heldig f muligheten til beske Kalve p Austevoll i sommar. Onkel og tante har hytte der ute, og nr mamma og Harald allerede hadde kjrt ut med bten s var eg ikkje vond be. Klokka 5 sto eg opp, og var klar p Sunde btkai rundt klokka 06:00. Om eg var trtt nr eg kom fram til frokosten? Ja, men til denne utsikten s var det ikkje nke problem halde seg vken 😊

P Austevoll fiskar dei jo mykje, s det var absolutt obligatorisk nr vi var der. Det var drlig med fisk f p stang, s vi satt eit garn s vi fekk fleire fine fiskar i. 😊

Wiii, sj kor stor d! 😃

I djup konsentrasjon ved fileteringa..🐟

Vi fekk oss og ein liten tur ut til Skansen. Her fekk vi god utsikt mot Marstein fyr som ligg i havgapet. 😊

Denne dagen var det heldigvis fint vr, men til vanlig og nr stormen str p som verst her s kan ein ikkje vre her utp. D er det rett og slett livsfarlig for bde store og sm! 🌊 🌊 🌊

Eg og Simen tok oss og ein tur med kajakkane. Her padla vi i rundt 2 timar rundt og ut mot havet.

Heit uti havet der ligg England! Vi padla ikkje s langt d 😅

Idylliske Kalve!

Takk for nken fine dagar i paradis! 😊

#summer #sommer #ferie #reise #travel #reisebloggen #reisemagasinet #norge #bilder #natur #fisk #fiske #fisking #kalve #hordaland #utno #yrno #storm #tv2vaeret #tv2 #sol #kalve

Dag 9: Siste dag i USA

Lrdag og siste heile dag i New York str no for tur. Kva skal eg egentlig blogge om nr eg er ferdig med USA-eventyret vrt?🤔   Det blir nok ikkje s hyppig, eller interessant, med blogging om livet p Fosenhalvya i Sr-Trndelag, men vi satsar p litt oppdateringar likevel 😊

Frihetsgudinnen:

Mandag var planen komme seg tidlig ned til Frihetsgudinnen, siden ken var s enormt lang til lenger ut p dagen det gjekk. Vi klarte jo ikkje komme oss ned dit til 8 (vi var da tross alt p ferie), men var i billettken rundt 11. Det gjekk virkelig fort unna, og innen klokka var 12 var vi p bten p vei over til Liberty Island.😊

Btane som gr i skytteltrafikk kvart 20 min.

Frihetsgudinna var like magisk som den var for 7 r siden. Vegard blei veldig overraska, for han hadde ikkje trudd den skulle vre s stor som den var. Dessuten var det ok menge med folk der ute, med tanke p at det var midt p sommaren vi valgte ta turen. 😊

P btturen ut til ya kan eg anbefale at dke str p styrbord/hgre side av bten. D fr du sett Frihetsgudinna i fr sjen og. P vei heim igjen er det sjlvsagt andre sida som er best sitte p. 😊

Vi gjekk ein runde p ya og fekk til slutt ein nydelig utsikt over heile skylinen i New York. Og ikkje minst det nye One World Observatory bygget som ruver 541 meter over bakken.

Little Italy

Vidare tok vi sunbwayen mot Little Italy. Denne dagen hadde vi nemlig bestemt oss for at vi mtte klare f i oss ein lunch i rimelig tid fr middagen skulle inntas. Valget falt derfor p Il Cortile, ein restaurant som er kjent i fra serien Sopranos. Vi satt ute, men inne minna det meir om eit slikt mafia milj som det er i serien. Vi sg ekstra godt rundt oss om det kanskje satt nken som minna litt om mafiabossar rundt der ja.😅Hadde det vrt ei ggate her s hadde eg nok flt eg hadde vrt i Europa. Dessuten var Little Italy 100 ganger roligare og koseligare enn nabogata, der Chinatown er..

China Town

I China Town var det folk som stod skulle selge oss nke i det vi runda gatehjrnet i fra Little Italy. Alts, er det mulig! Vi fekk begge flashback til selgerane i Tyrkia, og fekk rett og slett litt avsmak..🙄 Heldigvis skulle vi ikkje vre her s lenge, men vi mtte g eit stykke igjennom for finne ein undergrunn. Ellers er det jo veldig fasinerande korleis dei har klart lage til eit s autentisk milj midt i New York City! Her fr du nok tak i det meste av spesiell mat som du fr tak i i Kina og.

Typiske sjapper som lg langs gatene i China Town.

Central Station:

Vi tok subwayen vidare nordve og fant plutselig ut at vi var p eit tog som skulle innom Central Station. Dette passa jo meg bra siden eg hadde lyst sj den og. Vi hoppa av her og fekk endelig sj nok ein kjent plass i fra mange filmar.

Nede til venstre str togtidene og blinkar. Sjlv om det er enormt mykje folk innom her kvar dag, s var det veldig reint og ryddig her.. Og ikkje minst fasinerande tenke p at folk som er der faktisk er p reis, slik som p OsloS. 😊

Empire State:

Etter Central Station gjekk vi nedover mot Empire State. Planen var ikkje g opp i denne, d eg hadde vrt her fr, men V ville veldig gjerne sj den. P veien ned fekk vi og kjpt ein ny hndbagasjekoffert og, s vi slapp f s mykje overvekt p bagasjen p veien heim.

Rundt Empire State, p Street 34/ Broadway er det og eit fint shoppingomrde. Kan anbefale ta turen her om det er nken som er interessert i shopping, og nken som bare likar sitte p cafe/pub vente.😊

Seinare p kvelden tok vi turen p ein restaurant som heiter Brazil Brazil. Her fekk vi servert eit godt stykke kjtt og tilbehr. Ein koselig kveld ute, men vi var nok begge litt lei av ete ute p restaurant, og gleda oss vel mest til komme heim til Norge og god norsk mat. Slik er det vel nr heimreisen nrmar seg!😏

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#newyork #ferie #reise #iviusa #travel #sommer #utlandet #usa #shopping #reisemagasinet #reisebloggen

Dag 8: 2700 km seinare - New York!

No kjem endelig innlegget i fra frste dagen vr i The big apple. Sndag morgon starta rolig. Gu det var deilig det var endelig f sove i ei skikkelig "vestlig" seng igjen. Mjuke gode puter, dyne og deilig seng gjorde at vi ikkje klarte st s alt for tidlig opp denne dagen. Nr vi endelig kom oss av grde tok vi undergrunnen heilt sr p Manhattan. Vi valgte kjpe 7-dagars billett for 32$, og brukte dette flittig alle dagane vi var i byen. 😊

Frste planlagte stoppestad var egentlig Frihetsgudinna, men p grunn av alle turistane og ken s droppa vi det denne dagen. Vi fant ut at vi heller skulle vre litt tidligare ute neste dag, og satse p mindre k p mandagen. Vi valgte derfor g vidare opp mot Wall Street.

Oksen:

P vei opp til Wall Street gjekk vi forbi den kjente Wall Street oksen. Problemet her var jo at turistar har jo tatt totalt over heile oksen.. Det var jo ikkje ein gang mulig f sett heile oksen ein gang p grunn av folk.😅  Og ikkje for virke stigmatiserande eller nke, men det var ekstremt mange Hinduistar som meir eller mindre tilba den og mtte ta og st kloss inntil oksen. Og ikkje minst ta bilder av og med den i alle mulige vinklar...

Jaja, s fr statue vre statue 😅

Wall Street:

Vidare gjekk vi nordover og opp mot den kjente gata Wall Street. Wall Street er vel kjent som verdenskonomiens sentrum, s med andre ord ein mektig plass. Vi kan ikkje sei vi merka nke til "stresset" som sikkert foregr p innsida av desse bygningane, men etter det vi har sett p film (😎 ) s gr det i eit enormt tempo her!

Hge fine bygningar var det i alle fall. Sikkert bare kontorbygg alt sammen.

9/11 Memorial:

Endelig skulle vi f oppleve Ground Zero og 9/11 memorial. Dette var eit nydelig og fantastisk fint gjennomfrt museum/ minnesomrde for dei etterlatte og overlevande etter terrorhandlinga i 2001. Historien var godt gjenfortalt og veldig rrande. Nederst i museumet og inne p hovedmuseet var det ikkje lov ta bilder. Nke som er veldig forstelig med tanke p dei etterlatte og av respekt for dei omkomne.

Ved bursdagar, s blir det sett ei kvit rose ved navnet til dei omkomne.

Her er eit av dei siste bileta som vart tatt av Twin towers.

Det var veldig fint f sj heile tidslinja i fr dagen, og i fr dei forskjellige flya som krasja. Vi fekk jo og meir innblikk og informasjon om kva som skjedde p Pentagon, nke som egentlig var veldig fint med tanke p at vi hadde vrt der tidligare i veka.

Denne brannbilen sto plassert under ei gangbru mellom trna. Alle som arbeidde p den var inni trna nr dei kollapsa...

Her er One World Observatory, som no er den hgaste bygningen i New York. Den blei bygd som eit symbol p at USA reiser seg igjen etter terroren. Den str p omrdet der dei andre World Trade centera str.

Evakuering av World Trade Center 4

Rett etter at vi var kome oss ut av 9/11 Memorial blir vi mtt av ein vegg med brannbilar, politi, ambulanse og til og med nken militre. Dei begynte stenge av omrdet rundt det 4. World Trade Centeret. Vi kunne sj at heile bygget var evakuert, men siden det lukta mat og litt svidd s konkluderte vi egentlig med at det bare var pga brann p ein restaurant eller lignande. Det virka ikkje som om det var nke superalvorlig siden folk rundt bygningane ikkje blei evakuert, s vi gjekk bare vidare.  Sjlv om vi syntest det var litt rart at militret og var representert her med vpen og bombevest..

Militret og journalistane p plass.

Seinare p ettermiddagen leste vi at det hadde vrt evakuering pga ein sekk som var funnen inne i bygget. 😮 Det var heldigvis bare ein sekk med vitaminer og klr i, men dei tar ingen sjansar her i Usa lenger. Egentlig litt fint og d, og ikkje minst sj korleis dei hndterte ein slik situasjon. Det var ingen panikk blandt folk i det heile.

Friends bygget og Sex In The City trappa:

I fr Ground Zero tok vi subwayen opp til eit omrde som heiter Greenwich Village. Det er kanskje tidenes koseligaste nabolag vi var innom i New York, s her kan eg anbefale ein tur. Det er og i dette nabolaget den bermte trappa i fra Sex in the city og Friendscafeen ligg. 😊

, slike byggningar! S idyllisk og typisk New York!

Trappa til Carrie Bradshaw finn du her: 66 Perry St, New York, NY 10014

Friendsbygget kan du finne her: 90 Bedford St, New York, NY 10014, USA

Cafeen er faktisk i drift og. Ikkje likt som den i serien, men koselig likevel.😊

Times square:

Resten av kvelden gjekk til shopping og turisting p Times square. Vi budde For ein plass seier bare eg. Eg har vrt der fr, men huska ikkje at det var slik det var. Det er jo bare eit kaos uten like... Turistar over alt. Men igjen, det er jo ein veldig spennande plass, og nr hotellet vrt lg kun 5 min vekke s blei det litt tring her kvar kveld.

Som i ein film!

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#newyork #ferie #reise #iviusa #travel #sommer #utlandet #usa #shopping #reisemagasinet #reisebloggen