Reiser

Hyttetur til re!

I mars(!!) var vi p hyttetur til re med ein god gjeng. Ja, det er ein liten evighet sidan..Men eg fant bildene her om dagen, og kom p kor kjekk turen var og ville dele litt bilder 😊

Det var ein heila gjeng fra rlandet som reiste. Vi var vel 8 stk i leiligheten vi budde i, men s var det minst to andre leiligheter med kjentsfolk i og. Vi tok fri p jobb fredag, og kjrte bort torsdag ettermiddag. Turen tok ca 4 timar her i fr, og f kjrer vi inn langs Fosen, via Verdal og rett inn mot re p ein gammal drlig kjerrevei... Det fltes i alle fall slik, siden veien var sammenligne med drlige vegar p Vestlandet + at det ikkje var strdd p glatta..

Vi kom oss trygt fram etter 4 timar, og d bar det rett p ICA for litt Harryhandel, trudde eg... Ikkje veit eg kva eg hadde forventa, men nr eg har vrt i Sverige s har eg alltid tidligare vrt p Nordbysenteret eller Svinesund. Vel dette var ein heilt vanlig ICA. Egentlig s var den litt drligare enn det og 😅 Men det var jo mat der, og alt var jo i grunn litt billigare enn i Norge, s snn sett innafor.

Viktig med litt pfyll i lypa!

Afterski i bakken!

Hgt og lavt! Var ikkje bare bare st p telemark, og det blei ikkje bedre etter afterskien 😅🙈

Herr og Fru Minion i fint driv fra afterskien 😅

Mtte bare ta bilde p den kjente isbenken utfor re bakeri!

Fine lyper! Her skal vi definitivt tilbake igjen :)

Boddag

Ahh, endelig ein dag eg fekk sova ut. Bare sj kor lykkelig eg var nr eg innsg at eg hadde sove til kl var 11:30! Det var nemlig ikkje vanlig tidlig flygning idag, noko som betydde rolig start p dagen. Vegard sa det hadde vrt ein scramble kl 10:30, men kroppen min m ha vore i koma- for det har ikkje eg ftt med meg :p

Vi har og pakka i bilen idag, huff det blei fult. Bare vinterdekka tar jo heile bagasjerommet, s det blir trangt. Fr bare hpa vi ikkje treng overnatta i bilen p vei nedve. For nokon plan, det har vi ikkje! Etter vi hadde sett Frankrike - Tyskland spelte vi Frisbee-golf. Dette er visst nok som er veldig populrt her i Bod, det er jo i alle fall tre banar her i byen. Det var egentlig heilt greit, ikkje noko meir eller mindre. Egentlig eit drittspel nr eg kasta frisben i skogen... Det beste med det heile er vel at klokka nrma seg midnatt nr desse bildene blei tatt. Midnattsola her er so fantastisk. Eg er heilt fasinert. No, klokka 01:30 er det like lyst som midt p dagen! Fantastisk fint!

Fine Nord!

Pakketips til ferien!

No er det ikkje lenge fr det er ferietid! Neste helg reiser eg p ferietur, men eg har ingen anelse p kor vi skal..Gy! :D Eg har i allefall laga ei lita huskeliste p det som er viktig tenke p nr ein skal pakke til ferien, og d varmare strk. :)

Ting du m ha med: Passet, bankkort, reisepapir og litt cash

Husk sjekk at passet ikkje er gtt ut p dato. Ved avreisedato m det og vre minst 6 mnadar til det gr ut p dato.

Lader. Husk lader til alt. Kamera, mobil osv. Det mest kjedelige i heile verden er at kameraet gr tom for batteri, ogs har du glmt lader.

Snacks og drikke. Eg trenger i allefall alltid nke meir enn maten vi fr p flyet. Den er ofte trr og kjedelig. Litt ntter, frukt, sjokolade og vatn er deilig ha tilgjengelig i veska.

Skjerf. Eg har alltid eit skjerf med meg p flyet, uansett om eg skal til Tyrkia eller til Bod. Dette er pga airconditionen som dei alltid skal ha p fullt.. Aircondition og meg = forkjla, og eg nekter starte nken reiser med sjukdom!

Ekstra skift. Ha alltid eit ekstra skift i handbagasjen, evt lettare kler som du kan kle deg i nr du kjem fram. Det sitte i varm bukse og genser p vei til hotellet er dden. Derfor har eg alltid med meg ein skjorts eller eit skjrt som eg bytter til p flyplassen nr eg landar. Dessuten kan kofferten bli vekke p veien, og d er det greit ha bikini og skjorts klar uansett.

Ha verdisakene i handbagasjen. Det kan skje at bagansjen blir vekke eller blir stjelt, og d er det greit at ikkje kameraet til fleire tusen ligg i den. Kjipt med alle feriebildene som blir borte.

yreproppar. yreproppar er gull verdt p flytur. Det stenger skrikande ungar og flybrk ute, og gir meg rolig og god musikk til sove p.

Tenk i gjennom kva du treng. Du treng ikkje fem skjortsar til ein sjudagars ferie.

Ta alltid med fleire bikiniar! Det verste eg veit er nr eg fr stygt og tydelig bikiniskille. Dessutan kan det fort bli krise om den eine blir delagt.

Ta med mask tre par sko: Converce, ballerina og sandalar.

Pakk klr som kan miksast, d treng du frre klesplagg. Du treng ikkje ein ny kjole for kvar dag, og tenk heller basisplagg som kan brukast til alt.

Ha litt ekstra plass p vei ned. Eg likar i allefall ha muligheten til kjpe nke nr eg er p tur, og det verste eg veit er betale overlast. Vegard er heller ikkje s fan av at eg bruker han koffert fordi eg har handla for masse..

Solkrem! Alltid husk solkrem. Sola er mykje sterkare enn kva vi er vane med her i Norge. Eg har i alle fall s lys hud at eg ikkje kjem unna bli solbrent uansett. Eg har med meg alt i fr faktor 10 til 30. Anbefaler og kjpa solkrem fr du reiserHeldigvis er eg ikkje blitt voksen endo, s mamma kjper den fortsatt til meg ;)

Ta shampoo og balsam over i sm reiseflasker. Du fr brukt favoritten din, pluss det tar mindre plass. Flasker fr du kjpt p HM.

Frstehjelp. Om du ikkje reiser med ein sjukepleier (dei har alltid allt slik med seg), s m du nok pakke litt sjlv. Paracet, idoform, plaster, eksemsalve osv. :)

Handkle. Du kan alltids kjpe hnskle der du skal, men eg synes det er best ha med mitt eige. Det er allerede vaska fleire ganger og absorberer i det minste vatn, i forhold til dei du kjper p stranda til 50 kr.

Her er eit bilde av ein fisk Vegard fanga p Sicilia. :p

Pink night

Igr kveld farga sola himmelen og fjella her i ein nydelig rosafarge. Til sommaren er det jo midnattsol, det glere eg meg s til! Er s lenge sidan eg har sett det no, at eg trur ikkje eg huskar det. Hper eg fr nken bra bilder d :)

Siden sist

I helga har det vore nydelig vr, noko det forsvidt fortsatt er.:) P lrdag var vi i byn og t og i gr var vi p luftfartsmuseumet! Vegard blei s gira og glad nr han innsg at eg ville p fly-museum! Det er ikkje lenge fr vi reiser p sr no. Neste gang eg kjem til Bod er det total midnattsol, det blir spennande! :D

Same old, same old

Dagane mine her i nord er egentlig ganske like. Eg str opp kl 09:30 nr QRAane tar av, d rister heile kasserna, lyden er heilt intens og det er virkelig ikkje mulig sova lenger. S slr eg sammen sovesofaen og sette meg p Macen for starte med bachelorskriving. Idag er eg endelig begynna p metodedelen, s no har vi bare tolking og anbefaling igjen. Eller, bare og bare, men vi har satt oss som ml vere ferdig til sndag. :D No har eg laga meg pannekaker, av havregryn, egg og litt kakaopulver og venter bare p at Vegard skal komma heim s vi kan g p trening! Mulig vi skal spela frisbeegolf idag og, hrt om det fr?

Spontantur!

P lrdag gjekk det fort fre seg alts. Nr klokka var 15:30 fant vi ut at vi skulle ta ein tur til Danmark! Vi bestillte billettar med Superspeed, for latterlige 330 kr for 3 personar tur/retur :p Vi fekk ein liten time i Hirtshals, og p den tida rakk vi akkuratt g p bar. Gutane var alts fornyde med besket i Danmark..Utrulig deilig ha mulighet til ta ein snn tur nr ein bur s nrt :) Neste gang fr vi ta ei helg i lborg! :)

Bodhelg!

, som eg har kosa meg i helgo! Bod var fint, helg med Vegard var endo bedre:) Eg fekk omvisning p basen, og kor han jobba. Spennande for ei som ikkje sjnne bret av f-16 og snne ting:-p Sjarmr som han er "feira" vi valentine med taco i messa(...), men eg fekk pizza p lrdagen d:) No er det heldigvis bare 1,5 veke til han kjeme heim for heile mars!

Forresten, sjekk dei fjella! Neste tur eg skal opp m eg ha med meg kamera, for detta var bare heilt nydelig!

Bod!

Igr landa eg i Bod! D eg satt i Bergen p mandag s fekk eg for meg at eg skulle reise til Bod i helga. Flybilletten blei bestillt, og plutselig var eg her! Har ikkje akkuratt ftt sett s mykje enda, med tanke p at det var mrkt nr eg kom og Vegard er p jobb no. S akkuratt no sitte eg inne p kasserna hans og er innesperra p leir.. Jaja, eg har n OL p tv og internett p pc'n, s eg overleve nok dei timane han har igjen. :)

Hyttekos

Vgsli var herlig. Her er utsikten me har i fr hytto.

Og for ein solnedgang det var den eine kvelden. Sg p Instagram og Facebook at det m ha vore ein nydelig solnedgang heima og.

Vi t god mat og eg var supersster d Mats blei 14 r. Oreokaka og liksom-makronar var p bordet. Makronane var fr ein snn posepakke fr butikken, men alikavell blei dei ikkje som dei skulle.. Bedre lykke nestegang!

Gull og telemark!

Vgsli idag! Nok ein dag med nydelig vr og skikos. Kom oss seint ut i bakken idag, mtte sj Johaug knuusa alle! Hurra! D me endelig kom oss i trekket, s hadde eg jo ikkje gli, eller stlkanta! Herregud, mamma hjelp! S eg leigde meg telemark. Hehe, frste gang p telemark gjekk relativt greit, men fy sren s tungt det er! For ikkje snakka om at Mats blei lei av venta p meg..men eg bakte kaka til han nr me kom heim, s eg er tilgitt! Dagen i bilder:

Ut p tur!

Idag har me vore p ein 3 timar lang skitur p viddo. Tok trekket opp (m vr lov juksa litt) og gjekk innve mot Haukeliseter. Knallvr idag og, som bildene viser. Var kanskje litt bratt p vei ned trekket igjen, s eg prvde meg p telemarksvingar.. Velvel, eg prvte i alle fall! Kjekk tur:) I mro blir det i trekket!

Vinterferie!

Har tatt meg litt vinterferie og har reist til hytto p Vgsli! Knall sol og bl himmel mtte oss her. Glede meg til nken fine dagar p ski og kos med familien! :)