USA 2016/2017

New York

Etter som at innlegget i fra Washington blei s godt tatt i mot, s tenkte eg gjere det samme med innlegget i fr New York. Her var vi i fra 1-4 juli 2017, nke som var heilt passelig med tanke p at vi visste vi skulle heim til Norge igjen. Det som var s greit med desse dagane i New York var at vi ikkje gjekk rundt stressa. Vi tenkte at "det kan vi jo bare spare til neste gang", s har vi ein unnskyldning til reise tilbake ein gang til 😅  Ikkje det at vi ikkje fekk opplevd det meste vi hadde lyst til alts, men New York er New York, s ein kan godt ha nken turar dit fr ein er ferdig.

Klikk p linkane under for komme til innlegg og bilder:

Dag 1: Philadelphia, Coney Island og hotellet.

Dag 2: Oksen, Wall strees, 9/11 memorial, Friends & SATC trappa og Times square.

Dag 3: Frihetsgudinnen, Little Italy, China Town, Central station og Empire State

Dag 4: Central Park

#reisemagasinet #reiseblogg #reise #usa #travel #blogg #hverdag #ferie

Central park

Oi, oi, oi..... Ka d seint ute med innlegga seier du? 😅 Vi var jo i New York fr vi reiste heim i fr Usa, og her fant eg fram eit innlegg som ikkje har blitt publisert fr.. Kvifor eg ikkje har publisert det fr, nei det veit eg ikkje? Det m ha vrt at eg ikkje flte innlegget var "klart" og godt nok, ogs gjekk det i glymeboka... Idiotisk? Ja. Det er jo bare publisere bildene eg tar om eg vil, det er jo min blogg og mi dagbok! S her kjem innlegg og bilder i fr siste dag i USA.

4.juli, aller siste dag i USA for denne gang. Flyet vrt tok av p kvelden s vi fekk sj masse fyrverkeri fra flyvinduet. Det er det Amerikanerane gjere den 4.juli, dei samles, har grillparty og ser p fyrverkeri. Litt anna enn vi er vane med p 17.mai. 😊 Vi brukte dei siste timane p f med oss Central Park som dei turistane vi er. Tenk kor fint og fantastisk det er at dei kan ha ein slik grnn oase midt inni storbyen og kaoset som det medflge.

Til og med baseballbaner er det der inne.

Neste gang hpe eg at vi kan bruke litt lengre tid her, leige sykkel, leige bt og kanskje g p piknik. Det er jo akkurat det denne turen til New York skulle vre, vi skulle f oppleve litt av alt, slik at neste gang vi reiser tilbake s kan vi ta det meir med ro og ikkje mtte stresse med alle desse turisttinga ein  m oppleve.. Eg gler meg! Neste gang vil eg oppleve New York i jula! 😊

Dette er vel her dei filma under Home Alone filmen?

Sj kor idyllisk og fint! Eller.. Eg kunne kanskje nska at det var litt mindre btar der d, s kanskje ikkje fellesferien er tidspunktet ta ein romantisk bttur for to i Central Park.

#reise #usa #reisebloggen #reisemagasinet #travel #hverdag #newyork #tips

Washington DC

Her kjem ein liten oppsummering i fr dagane vras i Washington DC tidligare i sommar. Vi hadde nken heilt fantstiske dagar, og tok livet virkelig med ro. Washington DC var ein s kjekk og fin by at her kunne vi lett ha reist tilbake ein gang. V snakka om det allerede p flyet heim i fra NY.. S ja, kan virkelig anbefalast. Vi valgte og leige sykkel fleire dagar, og p den mten kom vi oss veldig enkelt rundt til dei forskjellige monumenta. Washington var faktisk ein heil del strre enn eg hadde forestilt meg, s eg trur nok ikkje vi hadde klart oss uten den sykkelen..

Klikk p linken for komme til innlegget og fleire bilder:

Dag 1: Arlington

Dag 2: White house, Washington Monument, Lincoln memorial og Pentagon 9/11.

Dag 3: Capitol Hill og Kongressen, Jefferson memorial

Dag 4: Museumsdag, Iwo Jima og Georgetown Waterfront

Hpar det kan vre til inspirasjon!

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#reise #washington #usa #ferie #travel #reisemagasinet #reisebloggen #iviusa #washingtondc #reiser #blogg #globetrotter

Dag 9: Siste dag i USA

Lrdag og siste heile dag i New York str no for tur. Kva skal eg egentlig blogge om nr eg er ferdig med USA-eventyret vrt?🤔   Det blir nok ikkje s hyppig, eller interessant, med blogging om livet p Fosenhalvya i Sr-Trndelag, men vi satsar p litt oppdateringar likevel 😊

Frihetsgudinnen:

Mandag var planen komme seg tidlig ned til Frihetsgudinnen, siden ken var s enormt lang til lenger ut p dagen det gjekk. Vi klarte jo ikkje komme oss ned dit til 8 (vi var da tross alt p ferie), men var i billettken rundt 11. Det gjekk virkelig fort unna, og innen klokka var 12 var vi p bten p vei over til Liberty Island.😊

Btane som gr i skytteltrafikk kvart 20 min.

Frihetsgudinna var like magisk som den var for 7 r siden. Vegard blei veldig overraska, for han hadde ikkje trudd den skulle vre s stor som den var. Dessuten var det ok menge med folk der ute, med tanke p at det var midt p sommaren vi valgte ta turen. 😊

P btturen ut til ya kan eg anbefale at dke str p styrbord/hgre side av bten. D fr du sett Frihetsgudinna i fr sjen og. P vei heim igjen er det sjlvsagt andre sida som er best sitte p. 😊

Vi gjekk ein runde p ya og fekk til slutt ein nydelig utsikt over heile skylinen i New York. Og ikkje minst det nye One World Observatory bygget som ruver 541 meter over bakken.

Little Italy

Vidare tok vi sunbwayen mot Little Italy. Denne dagen hadde vi nemlig bestemt oss for at vi mtte klare f i oss ein lunch i rimelig tid fr middagen skulle inntas. Valget falt derfor p Il Cortile, ein restaurant som er kjent i fra serien Sopranos. Vi satt ute, men inne minna det meir om eit slikt mafia milj som det er i serien. Vi sg ekstra godt rundt oss om det kanskje satt nken som minna litt om mafiabossar rundt der ja.😅Hadde det vrt ei ggate her s hadde eg nok flt eg hadde vrt i Europa. Dessuten var Little Italy 100 ganger roligare og koseligare enn nabogata, der Chinatown er..

China Town

I China Town var det folk som stod skulle selge oss nke i det vi runda gatehjrnet i fra Little Italy. Alts, er det mulig! Vi fekk begge flashback til selgerane i Tyrkia, og fekk rett og slett litt avsmak..🙄 Heldigvis skulle vi ikkje vre her s lenge, men vi mtte g eit stykke igjennom for finne ein undergrunn. Ellers er det jo veldig fasinerande korleis dei har klart lage til eit s autentisk milj midt i New York City! Her fr du nok tak i det meste av spesiell mat som du fr tak i i Kina og.

Typiske sjapper som lg langs gatene i China Town.

Central Station:

Vi tok subwayen vidare nordve og fant plutselig ut at vi var p eit tog som skulle innom Central Station. Dette passa jo meg bra siden eg hadde lyst sj den og. Vi hoppa av her og fekk endelig sj nok ein kjent plass i fra mange filmar.

Nede til venstre str togtidene og blinkar. Sjlv om det er enormt mykje folk innom her kvar dag, s var det veldig reint og ryddig her.. Og ikkje minst fasinerande tenke p at folk som er der faktisk er p reis, slik som p OsloS. 😊

Empire State:

Etter Central Station gjekk vi nedover mot Empire State. Planen var ikkje g opp i denne, d eg hadde vrt her fr, men V ville veldig gjerne sj den. P veien ned fekk vi og kjpt ein ny hndbagasjekoffert og, s vi slapp f s mykje overvekt p bagasjen p veien heim.

Rundt Empire State, p Street 34/ Broadway er det og eit fint shoppingomrde. Kan anbefale ta turen her om det er nken som er interessert i shopping, og nken som bare likar sitte p cafe/pub vente.😊

Seinare p kvelden tok vi turen p ein restaurant som heiter Brazil Brazil. Her fekk vi servert eit godt stykke kjtt og tilbehr. Ein koselig kveld ute, men vi var nok begge litt lei av ete ute p restaurant, og gleda oss vel mest til komme heim til Norge og god norsk mat. Slik er det vel nr heimreisen nrmar seg!😏

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#newyork #ferie #reise #iviusa #travel #sommer #utlandet #usa #shopping #reisemagasinet #reisebloggen

Dag 8: 2700 km seinare - New York!

No kjem endelig innlegget i fra frste dagen vr i The big apple. Sndag morgon starta rolig. Gu det var deilig det var endelig f sove i ei skikkelig "vestlig" seng igjen. Mjuke gode puter, dyne og deilig seng gjorde at vi ikkje klarte st s alt for tidlig opp denne dagen. Nr vi endelig kom oss av grde tok vi undergrunnen heilt sr p Manhattan. Vi valgte kjpe 7-dagars billett for 32$, og brukte dette flittig alle dagane vi var i byen. 😊

Frste planlagte stoppestad var egentlig Frihetsgudinna, men p grunn av alle turistane og ken s droppa vi det denne dagen. Vi fant ut at vi heller skulle vre litt tidligare ute neste dag, og satse p mindre k p mandagen. Vi valgte derfor g vidare opp mot Wall Street.

Oksen:

P vei opp til Wall Street gjekk vi forbi den kjente Wall Street oksen. Problemet her var jo at turistar har jo tatt totalt over heile oksen.. Det var jo ikkje ein gang mulig f sett heile oksen ein gang p grunn av folk.😅  Og ikkje for virke stigmatiserande eller nke, men det var ekstremt mange Hinduistar som meir eller mindre tilba den og mtte ta og st kloss inntil oksen. Og ikkje minst ta bilder av og med den i alle mulige vinklar...

Jaja, s fr statue vre statue 😅

Wall Street:

Vidare gjekk vi nordover og opp mot den kjente gata Wall Street. Wall Street er vel kjent som verdenskonomiens sentrum, s med andre ord ein mektig plass. Vi kan ikkje sei vi merka nke til "stresset" som sikkert foregr p innsida av desse bygningane, men etter det vi har sett p film (😎 ) s gr det i eit enormt tempo her!

Hge fine bygningar var det i alle fall. Sikkert bare kontorbygg alt sammen.

9/11 Memorial:

Endelig skulle vi f oppleve Ground Zero og 9/11 memorial. Dette var eit nydelig og fantastisk fint gjennomfrt museum/ minnesomrde for dei etterlatte og overlevande etter terrorhandlinga i 2001. Historien var godt gjenfortalt og veldig rrande. Nederst i museumet og inne p hovedmuseet var det ikkje lov ta bilder. Nke som er veldig forstelig med tanke p dei etterlatte og av respekt for dei omkomne.

Ved bursdagar, s blir det sett ei kvit rose ved navnet til dei omkomne.

Her er eit av dei siste bileta som vart tatt av Twin towers.

Det var veldig fint f sj heile tidslinja i fr dagen, og i fr dei forskjellige flya som krasja. Vi fekk jo og meir innblikk og informasjon om kva som skjedde p Pentagon, nke som egentlig var veldig fint med tanke p at vi hadde vrt der tidligare i veka.

Denne brannbilen sto plassert under ei gangbru mellom trna. Alle som arbeidde p den var inni trna nr dei kollapsa...

Her er One World Observatory, som no er den hgaste bygningen i New York. Den blei bygd som eit symbol p at USA reiser seg igjen etter terroren. Den str p omrdet der dei andre World Trade centera str.

Evakuering av World Trade Center 4

Rett etter at vi var kome oss ut av 9/11 Memorial blir vi mtt av ein vegg med brannbilar, politi, ambulanse og til og med nken militre. Dei begynte stenge av omrdet rundt det 4. World Trade Centeret. Vi kunne sj at heile bygget var evakuert, men siden det lukta mat og litt svidd s konkluderte vi egentlig med at det bare var pga brann p ein restaurant eller lignande. Det virka ikkje som om det var nke superalvorlig siden folk rundt bygningane ikkje blei evakuert, s vi gjekk bare vidare.  Sjlv om vi syntest det var litt rart at militret og var representert her med vpen og bombevest..

Militret og journalistane p plass.

Seinare p ettermiddagen leste vi at det hadde vrt evakuering pga ein sekk som var funnen inne i bygget. 😮 Det var heldigvis bare ein sekk med vitaminer og klr i, men dei tar ingen sjansar her i Usa lenger. Egentlig litt fint og d, og ikkje minst sj korleis dei hndterte ein slik situasjon. Det var ingen panikk blandt folk i det heile.

Friends bygget og Sex In The City trappa:

I fr Ground Zero tok vi subwayen opp til eit omrde som heiter Greenwich Village. Det er kanskje tidenes koseligaste nabolag vi var innom i New York, s her kan eg anbefale ein tur. Det er og i dette nabolaget den bermte trappa i fra Sex in the city og Friendscafeen ligg. 😊

, slike byggningar! S idyllisk og typisk New York!

Trappa til Carrie Bradshaw finn du her: 66 Perry St, New York, NY 10014

Friendsbygget kan du finne her: 90 Bedford St, New York, NY 10014, USA

Cafeen er faktisk i drift og. Ikkje likt som den i serien, men koselig likevel.😊

Times square:

Resten av kvelden gjekk til shopping og turisting p Times square. Vi budde For ein plass seier bare eg. Eg har vrt der fr, men huska ikkje at det var slik det var. Det er jo bare eit kaos uten like... Turistar over alt. Men igjen, det er jo ein veldig spennande plass, og nr hotellet vrt lg kun 5 min vekke s blei det litt tring her kvar kveld.

Som i ein film!

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#newyork #ferie #reise #iviusa #travel #sommer #utlandet #usa #shopping #reisemagasinet #reisebloggen

Dag: 7 Washington - New York

Her kjem enda eit innlegg i fr roadtripen vr i USA. 😊

D var vi endelig kome til lrdag 1.07 og klare for kjre nordover mot New York. Siste stoppestasjon fr vi sette kursen mot Norge. Vi starta heldigvis kjre tidlig, med tanke p ken vi kjrte i heile veien opp til Philadelphia. Denne turen skulle egentlig ta 2,5 time, men eg trur vi brukte rundt 4,5 timar p den turen... 😩  Vi var rimelig lei nr vi endelig kom oss fram til Philadelphia d ja! Planen her var egentlig g innom sj "Independence hall" og "Liberty bell", men med tanke p at vi lg s enormt bak skjema blei det bare ein kjapp tur utav bilen for sj det p avstand.

Her er Independence Hall. Det var her USAs Uavhengighetserklring blei underteikna i 1776.

Her inne str bjella, men det var s lang k at deeet gidda vi rett og slett ikkje. Hadde nok ikkje hatt tid til det heller, med tanke p at vi skulle levere bilen i New York samme kvelden.

Fra Philadelphia til New York gjekk det heldigvis litt kjappare p fram. Og til nrmare vi kom New York, til meir var det og sj p. Nke som vi heldigvis var forberedt p var at det kom til bli ein del bomstasjonar nr vi nrma oss NY, men at det skulle bli mange hadde vi aldri trudd. Og prisane blei vi mildt sagt litt sjokkerte over. Det var jo som reise i Norge! 8$, 10 $ og 15$ var liksom innen 1 times kjring... Jaja, godt vi bare skulle ein vei.. Dessuten hadde eg samla alle smpengane mine i fra ret i ein pose, s til slutt s betalte vi bompengar p 10$ med 10 og 5 vi hadde igjen. Vegard var lite imponert over meg forseidetsnn... 😅

Det blei ein stopp p Dunkin Donut p veien og. Her hadde vi ikkje vrt innom i lpet av ret, og d mtte vi jo bare det. Kanskje ein liten siste "krampetrekning" fr avreise? 🙊

Veisystemet i USA er imponerande og stort. Rimelig greit at Vegard har is i magen og ikkje alltid hyrer p meg nr det gjeld veivalg og 😅 Vi kom oss n trygt fram uansett!

Her er Verrazano-Narrows brua som er ei svr to etasjes bru som gr i fr Staten Island og over til Brooklyn, alts sr for Manhattan. Ganske stilig egentlig, og ja vi valgte bevisst kjre p verste dekk 😅

Etter eit tips, i fra ei som har budd i New York eit r, kjrte vi innom Coney Island p vei til flyplassen. Dette er eit omrde ved sjen der det er tivoli, karusellar, arkadespel og slik. Vi var bare nett nedom her, for p himmelen kunne vi sj at vret kom til snu gaaanske kjapt. Eg var ikkje fr komt inn i bilen fr himmele pna seg. #rutinert 😎

Ikkje akkurat krittkvit Destin-strand her nei, men sikkert deilig for befolkningen i New York nr sommaren str p. 😅

Vi skulle levere bilen p JFK flyplass innen kl 20:00 lrdags kveld, og etter ein kjapp stopp p Coney Island, s fekk vi levert bilen ca 30 min fr avtalt tid. Og d har vi s og sei kjrt i eitt i fra Washington sidan kl 12 p morgonen.. Er det mulig? Turen skal jo egentlig kun ta 4 timar i fr Washington.. 😩

D vi nrma oss hotellet s fekk eg ein flelse av at her hadde eg vrt fr. Etter ha kome inn i lobbyen fant eg ut at eg hadde budd p det hotellet for 7 r siden nr eg var i NY for frste gang. Alts, kva er sjansen for det egentlig?😂  Haha, uansett. Etter at vi hadde ftt all bagasjen inn p rommet, tok vi turen ut for sj p Times Square og for f oss ein matbit. Klare for f med oss mykje av det New York har by p dei neste dagane!

#NY #NewYork #reise #usa #ferie #sommer #iviusa #reisemagasinet #reisebloggen #travel #wanderlust #

Dag 6: Museumsdag i Washington

Hei ja! Eg henger nok litt p etterskudd med oppdatering i fr USA, men det er s deilig vre heime igjen at alt som heiter blogg og pc ikkje har blitt prioritert 😊  Her kjem i alle fall siste innlegg i fra Washington.

Fredagen, og siste dag i Washington, hadde vi satt av til museum og slikt. Ettersom vi hadde blitt s godt kjent med syklane dagen fr, s valgte vi bruke dei denne dagen og. Alts, for eit genialt system! Og i alle fall i denne varmen som var her desse dagane. Gradestokken pusha 30 grader, og d g rundt i ein by, nei det hadde blitt litt for varmt.. Det var varmt nok sykle rolig rundt!😅

National Archives:

Vi kom oss av grde ned til frste stopp for dagen, National Archives. Det er her inne "The Declaration Of Independence" ligg, alts USAs uavhengighetsrklring.. Det ligg kun til utstilling her, men blei skriven under i Philadelphia. Her var det ikkje lov ta bilde inne og det forstr eg veldig godt, bare tenkt den ken som hadde blitt om alle skulle tatt bilde av den d! Her var det nemlig nesten ikkje k, nke som var utrulig deilig. 😊

National History Museum:

Vidare over gata fant vi Nasjonalhistorisk museum. For alle som har sett filmen "Natt p museet", er dette museet eit lite must. Egentlig var det veldig fasinerande  ting i heile museet, men det var ein heil del mindre enn kva eg hadde sett for meg. Spennande ha ftt med seg, og vi fekk sj mange forskjellige artar.

Museet gjekk gjennom dyreverden, oldtiden, mennesket, bergarter, mumier og egentlig det meste p jorda. Her er det og ein frivillig som arbeider med fossil som er funne av arkeologane som er ansatt ved museet.

Norsk rotte klarer seg tydelig veldig bra og er ikkje p lista av utryddningstrua dyr...😅

Air and Space Museum:

Etter at vi var ferdige p historisk museum s mtte vi bare ein liten siste gang innom eit fly- og romfartsmuseum.😅  Heh, Vegard blir visst ikkje lei han! Uansett s var det eit bra museum, og kanskje litt meir tilrettelagt for barn enn Kennedy Space Center. Men absolutt verdt eit besk om ein er i her! Alle museuma er jo gratis, s ein kan ikkje akkurat tape nke p det 😎  Det som var litt kult her var at drakta som Buzz Aldrin brukte p mnelandingen sto utstilt der! Den er p bildet under.

Iwo Jima Memorial:

Etter vel mange timar inne p museum tok vi sykkelen fatt igjen og sykla tvers gjennom byen og bort til Arlington omrdet igjen. Her lg eit stort monument til minne om slaget om Iwo Jima. Iwo Jima var ein viktig kamp, p ei y i Stillehavet, som Amerikanerane vant over mot Japanerane i andre verdenskrig. Statuen under er laga basert p eit bilde som blei tatt nr amerikanarane vant og fekk reist flagget sitt p ya. 😊

Georgetown Waterfront:

Etter sykkelturen bort til Iwo Jima begynte det bli kveld, s vi sykla til eit omrde som ligg litt vest for sentrum av Washington. Vi hadde ftt eit tips om at dette var ein plass vi burde f med oss og ete middag ein kveld. Det var vel litt som Washingtons Aker Brygge.😅

Ein nydelig siste dag i Washington. Og ikkje minst, denne byen er virkelig verdt eit besk! Vi fekk vel med oss det meste og viktigaste, men vi kunne gjerne reist tilbake her igjen.

#washingtondc #dc #usa #reise #reisemagasinet #reisebloggen #ferie #sommer #iviusa #politikk #minne

Dag 5: Sykkeldag i Washington!

Torsdag i Washington starta rimelig rolig etter at vi farta rundt i byen p natterstid dagen fr.. Sliten valgte eg spasere ned i bassengomrdet for f i meg litt mat og gi kroppen litt etterlengta solstrler og bading. Seinare p dagen var det klart for leige sykkel! Nke som vi hadde sett andre turistar farte rundt p, og ein liten "drm" eg har hatt nr vi har vrt rundt p ferie.

Mesteparten av monumenta ligg rundt omrdet som blir kalla "The Mall". Det strekker seg som eit kors i fra Kongressen til Lincoln Monumentet og fra The White House til Thomas Jefferson Monument. Og midt i det heile str Washington Monumentet, som er den hge plen p bildene i forrige innlegg. Med andre ord er alt p ein mte sentralt rundt The Mall, men avstandane er likevel s store at ein sykkel kan vre ein fordel.

Det finnes sykkelutleige med stasjonar over alt i denne byen. For 8 $ s har du tilgang p alle syklane i 24-timar. Eit heilt genialt konsept, ettersom vi har ftt sett s utrulig mykje idag, og er likevel ikkje superslitne i beina. Kjennte det litt i rumpa d men... Det einaste som kanskje er litt negativt med sykkelutleige er at ein kun kan ha syklane i 30 min av gangen, viss ikkje koster det meir, og meir og meir... Heldigvis s blei vi etter kvart rutinerte, s vi slapp betale ekstra.

Capitol Hill og Kongressen:

Frste stopp p syykkelturen vr var Capitol hill og Kongressen. Dette er vel det som vi heime kaller Stortinget.

Jefferson memorial:

Denne minnesstatuen str ute p ei halvy, s her er eg gla vi hadde sykkel. Eit heilt enormt fasinerande bygg. Eller det gjeld vel alle bygga her i Washington. Alle er overddige, og laga i marmor og anna kvit stein.

Heldigvis for oss s kom vi slik at vi fekk med oss solnedgangen over byen her i fra. Den var igjen nydelig! Eg er sikker p at eg aldri blir lei solnedgangar..😍

❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️

Dag 4: Frste dag i Washington by!

Frste skikkelige og heile dag i Washington DC! Endelig var det vr tur til beske denne nydelige byen. For det var akkurat det inntrykket vi sitte igjen med, byen er nydelig! Det var reint i gatene, ok mengde med turistar, nydelige bygg og god mat. Her kan vi gjerne ta turen tilbake ja!😊  Einaste som kanskje kan vre litt negativt, eller om det bare er tidspunktet vi reiste p, er at hotellprisane var litt hge.. Vi betalte over dobbel pris for hotell i Washington vs. New York. Men igjen s gjer det ikkje nke bu litt utfor sentrum og "The Mall" i Washington, d du kan bruke bysykkel overalt.

Vi starta i alle fall dagen rolig med sjekke ut nabolaget finne ut av kor og kva vi skulle sj p. Her i denne byen er det meir enn nok finne p, s vi mtte velge ut litt. Det var og enormt varmt den dagen at vi rett og slett mtte stoppe p veien ned til sentrum.

Turistar som veit nyta da!

The White House:

Frste stopp p veien var The White House! Eit skikkelig stilig og flott bygg alts, men det var mykje mindre enn eg hadde sett for meg egentlig.. Slottet er svrt i forhold for sei det snn.

Her var det sjlvsagt stor sikkerhet, og det sto 4 bevpna vakter p framsida. Eller i alle fall som vi kunne sj, s er det jo sikkert nken som lurer i buskane bak her og. Om Trump var heime kunne dei ikkje svare p, s der gjekk han glipp av storfint besk i fra Norge ja 😎

Washington Monument:

Kor enn vi har bevegd oss rundt her i Washington s har vi nesten kunna sett dette monumentet. Monumentet blei reist til re for USA sin frste president, George Washington. Dette er monumentet er heile 169 meter hgt, og eg blei rimelig svimmel av st nederst sj opp til toppen. Uheldigvis for oss s var monumentet stengt for offentligheten pga heisen ikkje fungerte, ellers s hadde vi nok tatt turen opp i det. Bare tenk for ein fantastisk utsikt det hadde vrt over byen her i fr d!

Washington Monumentet sett i fra Lincoln Memorial. Her er det kjente "bassenget" som Forrest Gump sprang i, og som ein kan sj p mange andre filmar! Det gjekk til slutt litt sport i det for oss komme p filmar som hadde scenar i fr plassane vi reiste til p denne turen. Det blei absolutt meir av det i bde Philadelphia og New York og!😊

Lincoln Memorial:

Lincoln monument er eit monument som er bygd til re for den 16. presidenten Abraham Lincoln. Bygget ligg i eine enden p The Mall, og har utsikt rett mot Washington Monument og Kongressen. Det er p trappa her at Martin Luther King holdt den kjente "I have a dream" talen sin i 1963. Igjen er dette bygget og heilt nydelig bygd  i marmor.😊

Pentagon 9/11 Memorial:

Tidligare p dagen var vi og ein tur innom Pentagon. For eit mektig bygg! Det er egentlig ikkje lov parkere der, men vi tok sjansen likevel. Alts, det er ikkje kvar dag vi har muligheten til stoppe her vel. 😎

Det krydde av sivile politibilar her, s etter ein kjapp tur bort s fant vi ut at Vegard skulle g hente bilen s vi ikkje fekk bot, blei taua vekk eller verre som er.. I mellomtida gjekk eg bort til minnesomrdet i fr 9/11. Her hadde dei bygd ein benk for kvart av offera i fra Pentagon og flyet som styrta inn. Benkane er vendt inn mot Pentagon i samme retning som flyet kjrte inn. Benkane str forskjellig vei for vise om offeret var sivilt eller ansatt i Pentagon.

Her ser vi rett inn i flyen der flyet styrta...

Fortsettelse i fra turen vr kjem p sikt. No nyte vi feriedagane heime i Norge med god mat og familie! 😊

#washingtondc #dc #usa #reise #reisemagasinet #reisebloggen #ferie #sommer #iviusa #politikk #minne

Dag 3: Arlington, Washington DC

Arlington

Frste dagen i Washington, ein dag som egentlig blei ein bonusdag med tanke p kor fort vi har komt oss nordover, valgte vi bruke p Arlington. Arlington er ein gravplass for falne soldatar i dei forskjellige krigane USA har vrt med i. Den blei grunnlagt under den amerikanske borgerkrigen p 1800 tallet, og siden d har det blitt gravlagt rundt 400.000 soldatar/ veteranar her.

Det utfres rundt 30 bisettelsar kvar dag(!), og idag sg vi to gravflger. Nke som virkelig gav gsehud.. Det virker nemlig ikkje som om enkelte tenker over at det faktisk er ein gravplass, men "kun" ein turistattraksjon...😔  Verdt tenke over nr ein gr der, at det faktisk er mennesker som har ofta livet for landet sitt som ligg her.

Fleire av presidentane til USA er ogs gravlagt her. John F Kennedy var vel han som hadde eit av dei flottaste omrda. Her ligg han, kona, eine snnen og broren.

Tomb of the unknowns

Ein av dei mest kjente plassane inne p Arlington er nok Tomb of the Unknowns. Dette er eit symbolsk grav for uidentifiserte soldatar som har falt i kamp. Denne grava blei laga og pna i 1932. Den har vrt bevokta siden 1937 av soldatar som marsjerer att og fram.  Vaktbyttet her er ganske kjent, og i sommerhalvret bytter dei kvar halve time.

Her er soldatane virkelig synkroniserte p sekundet. Eg har ftt filma litt av det og, s eg fr sj om eg fr til lage ein film. Det var i alle fall ekstremt fasinerande sj p.😊

Her er amfiet som ligg rett ved Tomb of the unknown. Alt her var laga i marmor. Det var heilt nydelig!

Her er Vegard med utsikt over heile Washington by. 😊 Det store monumentet kan ein skimte til venstre i bildet. Pentagon ligg heilt til hgre bak buskane.

Washington er ein mektig by som vi gler oss til sj meir av! Vi har faktisk hotell her fram til lrdag, s vi satser p f med oss det meste fram til d.😊

#washington #washingtonDC #usa #reisemagasinet #reise #ferie #usa #iviusa #travel #sommer #sommerferie #turist #reisebloggen #arlington #kennedy

Roadtrip dag 3: Fra Florida til Washington DC

Etter at vi hadde kjrt i fra Kennedy Space Center s hadde vi egentlig ingen stor plan. Eller, planen var vel egentlig bare kjre nordover fr det blei mrkt. Nr vi nrma oss Savannah, ein kystby i Georgia, s nrma klokka seg 21:00 og eg fant ut at det kanskje hadde vrt lurt f i seg nke ete. Vi valgte derfor kjre ned til Savannah by. Her fant vi oss heldigvis ein restaurant som fortsatt var pen og serverte mat. Inntrykket vi fekk av Savannah var veldig positivt. Eg trur nok vi kunne hatt ei overnatting her og, for byen er nok enda finare p dagtid! 😊

Etter stoppturen i Savannah var egentlig planen overnatte i Charleston, i Sr Carolina, ein liten by som lg to timar nord for Savannah. Men etter ha lest litt meir om byen s fant eg ut at den var veldig lik p europeiske byar og hadde stort sett bare ein hage eg ville sj. Derfor seira fornuften (eller ikkje😅), og vi kjrte vidare nord. Klokka hadde vel passert midnatt og eg sovna i bilen.

Vegard hadde ftt beskjed om stoppe p ein rasteplass p grensa mellom Sr og Nord Carolina, s der vkna eg opp klokka 06:00 onsdags morgon. Vi hadde d alts vrt innom 4 statar p veien nordover. Vi kjrte vidare og bestemte oss for bare peise p mot Washington, DC. Her er soloppgangen vi fekk med oss etter vi kjrte i fra rasteplassen. Var det ikkje bare heilt magisk?😍

Siden vi starta kjringa klokka 6 p morgonen, s kom vi jo og fram tidlig til Washington. Eg trur vi var der rundt 12 p dagen, og fekk p ein mte ein bonusdag her d.

I Washington stoppa vi frst i ein forstad som heiter Alexandria for bestille hotell. Eg hadde og funne ei strand/havneomrde med ein eller anna kul statue p. haha..😅  Litt kul var den vel? Den heiter "The awakening", eller "oppvkningen", og viser ein kjempe som prver komme seg ut av jorda.

Til slutt fekk vi i alle fall booka hotell, og motell, og bestemte oss for kjre inn til Arlington gravplass. Besket der kjem i eit eige innlegg. Og her er bilen som frakter oss trygt nordover i landet. Vi gjekk for litt komfort og trygghet, og kjenner det var veldig godt ha ein slik bil. Hittil har vi (les: Vegard) kjrt 2200 km! 😅 Og enda har vi nken km igjen fr vi er framme i New York p lrdag.

Roadtrip dag 2: Kennedy Space Center

Mandag og dag 2 av roadtripen vr starta litt seint og rolig med ein bedre frokost p dineren "IHop". Planen for dagen var Kennedy Space Center, omrdet der NASA skyter opp romfartya sine i fra USA til mnen, og snart Mars.😊  Dette var vel den frste ikkje heilt planlagte delen av turen vr til New York, men siden Vegard er veldig interessert i alt som har med verdensrommet og romfarty gjere, s var det virkelig verdt ein tur nedom her.  "Ein tur nedom her", er forresten 4-5 timar ekstra kjring. Det er tydeligvis ingenting lenger etter strekningane vi har kjrt her i USA dette ret.. 😅

Omrdet var ikkje s alt for stort, men totalt brukte vi vel 4 timar der inne. D hadde vi ikkje gtt grundig gjennom alt, men vi sa oss godt fornyde. Ein kunne jo sikkert ha gtt der i fleire dagar om ein hadde hatt lyst og tid.

Med ein gang vi kom inn s kom vi til fleire rakettar/missil i ein hage. Ingen av desse er brukte d, men sj kor store dei er! Vegard er skimte nederst p bildet, det gir eit ganske godt bilde p strrelsen p dei. Og det som er rart tenke p er at desse egentlig ikkje er store i forhold til fleire av rakettane som blir sendt opp.

Raketten heilt til venstre er det samme missilet som vi var p besk p i Tucon, Arizona. Her er innlegget i fra den turen. 😊

Ut i fra dette bildet er det nok litt lettare f eit inntrykk av kor stor denne eine raketten var. Denne er 68 meter lang! Eg blei ikkje s veldig stor ved siden av den nei 🙈

Etter at vi hadde sett p rakettane som stod utstilt s sg vi at vret begynte mrkne til. Av tidligare erfaring med Florida s visste vi at det kom til bli hljeregn om ikkje s lenge. P vei til bussturen som skulle ta oss ut til oppskytningsrampane, var vi innom Mars-utstillinga. Her var det utstilt ein bil, eller ein Mars Rover, som etter planen skal brukast av mennesker nr vi kjeme oss opp til Mars. Kult eller?

Etter vi var ferdige inne p Marsomrdet sprang vi i regnet bort til bussane. Som tidligare indikert s var det blitt regn, og d store mengder av det. Egentlig heilt perfekt at vi skulle p busstur d. Bussturen gjekk 10 min utover mot sjen, og p veien ut der sg vi fleire alligatorar som lg i elva ved siden av. "Check" p alligatorar i det fri i Florida! 😎

Her er "Assembley Hall", bygget dei setter sammen rakettane inni. Bygget er det strste einetasjesbygget i verden, og ein fr plass til 3(!) Frihetsgudinner ved siden av kvarandre p eine sida. Det er med andre ord svrt! Bare sj kor sm bilane er ved siden av det.

P bussturen fekk vi blandt anna og sett oppskytningsrampe 39, den dei bruker til sende opp alle mulige rakettar.  P veien ut her fekk vi og sett ein vill Coyote! Den var faktisk mykje strre enn eg hadde sett for meg. S eg er virkelig glad for at eg ikkje mtte p nken av dei nr eg gjekk p tur i Phoenixomrda!

P slutten av bussturen blei vi geleida inn i eit svrt bygg som lg ute ved tribunane der ein kan sj p oppskytningane. Her fekk vi sj nken kortfilmar om Apollo-oppskytningane og sett Saturn V. Den var s svr! Her fekk vi og sett alle stega som skjer under ein oppskytning. Det er fasinerande sj kor liten kapsel som er igjen p slutten alts.

Her er Apollo 14, eller bare kapselen d. Den landa i sjen etter ein ferd p mnen.

Det kjekkaste der inne m ha vrt denne vetle steinen. Dei pstr den er i fra mnen, s d velge eg tru p det! Wee, eg har tatt p mnen! 😎

Siste stopp fr vi mtte hive oss i bilen var Atlantis Spaceshuttle.

Til tross for overvekt i bagasjen s mtte vi og innom giftshopen. Litt merch var visst ikkje til unng p ein slik plass som dette. Det blei litt vel masse bilder i dette innlegget, men for spesielt interesserte s er vel det bare gy..? 😅  Eg kan virkelig anbefale turen om ein er i Orlando omrdet, det er kun ein liten kjretur unna!

#kennedyspacecenter #nasa #iviusa #reise #usa #florida #reise #sommer #reisemagasinet #reisebloggen

8 ting eg savner med Norge

Mens vi er p veien nordover mot New York, s tenkte eg dele ei lita liste med ting som eg kjenner at eg savner ein del no. Alts, foruten om familien og venner d, dei savner vi aller mest! h, nei no gler vi oss dke!

1. Vatn: hh, dette m nok vre det vi savner mest. Reint Norskt fjellvatn rett i fra springen. Kroppen vr m jo vr heilt bleika p innsida etter eit r med dette klorvatnet her. Dei siste mnd har vi kjpt vatn d, men gud s tungvint mtte kjpe store pakkar med vatn p butikken. Nei, vi skal vre glade for vatn i springen heime i Norge!

2. Smgodt: Treng vel ikkje forklare dette? Smgodt er jo s mykje bedre enn alt anna av godteri her i verden.

3. Paprikachips: Alts, kva er greia. Dette landet har alt ein kan tenke seg av chipssortar, men paprika det er tydeligvis ein smak som er vanskelig oppdrive..

4. Norsk brdmat: Sjlv om eg har baka ein del her borte, s savner vi det kunne g i butikken kjpe eit skikkelig grovbrd! Alt av brd her borte er fult av honning, glukose, sukker, konditorfarge og det som verre er. Eg tipper amerikanarane fyller brdet med s mykje tilsetningsstoffer s det kan holde i vekesvis. Dei et jo ikkje spesielt mykje brdmat slik som Nordmenn. Men det er ikkje det at eg ete s utrulig mykje brdmat heime, men det er jo greit ha muligheten til ete ei grovskive med skorpe p bli mett!

5. Plegg: Denne bunner nok ut i punktet over her, at Amerikanarane ikkje ete mykje brdmat. Eg trur ikkje dei ein gang har eit ord for plegg.. Her er det peanttsmr, syltety, skinke og ost som gjeld. Men til gjengjeld s har dei jo 100 variantar av kvar sort d..

6. Fisk: Sjlv om vi har budd i omrde av ein tidligare fiskelandsby i Florida, s er det ikkje gitt at vi har ete mykje fisk. Det har egentlig vrt tvert i mot. Eg trur aldri eg har ete s lite sjmat som eg har gjort i r.. Fisken som vi finn p butikken ser ut som om den er spryta med det eine og det andre, s det er lite fristande. Men, eg ha bestilt ein del fisk ute p restaurant i r d! S eg har heldigvis ftt i meg litt fisk. 😅

7. Fjellturar: Eg gler meg til g litt i motbakke. Vi har jo handla inn bde fjellsko, fjellbukse/shorts og regnjakker her borte s vi er klare for sommar p Vestlandet!

8. Rutiner: Eg trenge srt nken skikkelige rutinar no snart. Eit r uten jobb sette spor kan ein sei! Sjlv om eg ikkje skal jobbe 100%, s blir det godt st opp om morgonen, ha middag til vanlig tid og trene til vanlig tid. 😊

#usa #reise #reiser #ferie #flytte #norge #lister #liste #savner #iviusa

Roadtrip Florida - New York!

D var sommerferien 2017 igang for oss og! Heh, det er rart med det, men det var faktisk med god ferieflelse vi satte oss i leigebilen idag og kjrte austve i Florida.😊 Ferden gr som nevnt i fr Destin til New York, ein tur som egentlig kun skal ta 18 timar, men med litt avstikkara her og der kjem p rundt 28 timar. Eller, det er i alle fall etter den planen vi har no, og den blir jo endra heile tida. Idag tidlig s visste vi ikkje ein gang at vi skulle nedom Orlando og Kennedy Space center. Og no ligg vi p eit motell ca 10 minutt unna rakettane, s..

Det var vel kanskje litt vemodig reise i fr fine Destin og omrdet rundt idag. Heldigvis er vi av dei siste i gruppa som reiser, s vi fler oss godt ferdig med alt Emerald Coast har by p.😊  Om vi nken gang kjem tilbake hit? Det tviler eg egentlig p.. Det ligg liksom ikkje s utrulig sentralt for Nordmenn p ferie.. Ein ting er i alle fall sikkert, aldri i livet om det finnes ei sandstrand i verden som er finare enn dei p Destin. Sanden er virkelig krittkvit!😍

I morgon blir det som nevnt Space center p oss, og deretter veit vi ikkje heilt. Vi skal i alle fall kjre nordve, s fr vi sj kor vi ender opp! Er litt deilig ikkje ha nken heilt konkret plan og. 😀

Bildene i dette innlegget er alle i fra Destin og Fort Walton omrdet i Florida. 😊

Her ligg og Eglin Air Force Base, som er rekna som verdens strste militre flybase.

Ha ein fin dag folkens! 😊

#destin #florida #reise #ferie #reisemagasinet #reisebloggen #reiseblogg #sommer #sommerferie #iviusa #usa#reiseguiden

St. Hans feiring p stranda i Florida!

Endelig kom det ein dag med sol igjen! 😊   Eg trur det er nesten ei veke siden sist eg kunne ligge ute sole meg faktisk. For eit mkkavr alts! Etter at eg hadde hatt med ein time og to ved bassengkanten s ringte Camilla og lurte p om vi skulle vre med p stranda. Og i vel viten om at det sikkert kom til bli siste tur p stranda her i Destin, s heiv vi oss rundt.

Stranda var stengt d, eller, sjen var stengt. Dette var p grunn av etterdnningen av stormen som har vert den siste veka. Det var kraftige undervannsstrmmar, s ein burde nok ikkje g s alt for langt ut. Dei fleste fulgte badevakten sin ordre om vassing innerst, men det var jo sjlvsagt nken som ikkje brydde seg. Dette resulterte sjlvsagt i at ingen fekk lov vre i vatnet i ein periode..🙄

Baywatch var p plass!

Stormen hadde og dradd med seg ein haug med tang og tare opp. Og stranda var mykje mindre enn normalt. Det er fasinerande sj at sjen kan bli s mykje hgare etter nken dagar med storm!

Etter nken timar med steiking p stranda gjekk vi svidde og gode heimover.😅 Mannane hadde d vore p butikken og handla inn til grilling for kvelden. Det er s koselig sitte ved bassengkanten grille slik som dette.😊   Alt er koselig med dette, utenom myggen. Sjlv ved lang dongeribukse s klarer eg bli bitt midt p lret.. Korleis er det mulig?!

Kvelden fortsatte ut i seine natterstimar med god mat, god drikke, kortspel og godt selskap! Ja takk til slike sommarkveldar i Norge og!😊

#destin #florida #ferie #sommer #reise #sommerferie #strand #usa #iviusa

Heimreisen er bestilt! New York og Washington p veien.😊

Etter enda ei natt med storm, s vkna vi endelig til bl himmel idag. Tidenes mest ustabile vr alts! Sol eller ikkje s er det deilig starte dagen rolig, s morgontimane har vi brukt til bestille flyreise heim til Norge.😊  Iiihh, no skjer det! Det er rart tenke p det, at eventyret vrt snart er over. Heldigvis skal vi p ein siste utflukt her i USA fr vi sitte p flyet. Flybillettane har vi nemlig bestilt i fra New York, nke som betyr at vi m kjre opp dit.😄  Planen er ikkje heilt 100% spikra enda, utenom at vi veit vi skal ha 3 overnattingar i New York. Ogs vil vi innom Washington p veien.

Vi vil nok innom dei mest kjente omrda og bygga, men spesielle tips og plasser ein br beske er jo og gy! S er det nken som kanskje har tips til Washington og New York?😄

#reise #ferie #newyork #washington #roadtrip #biltur #iviusa #usa #travel #reisebloggen #reisemagasinet #sommer #sommerferie

Tornado, orkan, tropisk storm, flom og skypumpe. Florida ass...☔ 🌩️ 🌪️

For eit vr det har vrt her dei siste dagane. 😫  Dei som har fulgt litt ekstra med har kanskje ftt med seg at det har brygga opp til ein skikkelig tropisk storm nedi gulfen den siste veka. Det var lenge forventa at den skulle ta kysten hardt, og d med New Orleans og Lafayette som hovedomrde. Men som alltid s breier jo desse stormane seg litt mykje, og det gr ofte ut over omrda rundt..

I natt (tirsdag-onsdag) s hagla det inn med ndvarsel p mobilen. Det var bde varsel p flom, tornado og tropisk storm p ein gang.🌩️ 🌪️ Vel vel, det er jo ikkje mykje gjere enn sove gjennom det. Dessuten bur vi i 3. etasje no, s nken flom fr vi n i alle fall ikkje inn. ☔ Vi har jo opplevd denne type vr fr og det gr jo som oftest greit. Nr eg sto opp om morgonen s bde blste og regna det godt utfor vinduet. Eg sjekka lokalavisa og innsg at det hadde vore bde tornado og rimelig god storm i morgontimane. Vi bur heilt til hgre innanfor det raude omrdet, ved Pensacola.

Det verste vkne til var bilder av vr gode venn John sitt hus. Der hadde tydeligvis tornadoen gtt rett over og tatt med seg store deler av taket, bde ute og inne. 😥 Det som tidligare var eit skikkelig sommerparadis ved stranda, ser virkelig ikkje slik ut no. Bildene under har han lagt ut p Facebook etter at stormen og regnet hadde roa seg litt. Her kan du sj bilder i fra eit besk vi hadde hos han.

Det ser ut som tornadoen bare har kjrt tvers over huset hans, og tatt med seg det som var av takplater og overbygg.😔

Her er nken bilder fra innsida av huset. Dette er p soverom og spisestue. S utrulig trasig!😥  Og dette er jo ikkje halvparten s gale som kva som kan skje om det kjem ein stor orkan som Katarina i 2005 og rsker med seg det aller meste p veien. Men uansett s er dette bare tragisk..

Her er litt av deleggelsane i omrda rundt oss. Ein park er totalvraka og stengt p ubestemt tid, trr har velta, oversvmmelser, stengte veiar og slikt som flger.. Bilda er henta fra lokalavisa NWFDailynews.

Her har litt av ein tribune blitt kasta opp i gjerdet. Midt p bilde nummer to kan du sj ei skypumpe/ deler av tornadoen i aksjon. P siste bildet har tornadoen vrt. Denne bilen sto p ein parkeringsplass kun 100-200 m i fra huset til John.

S vret er ikkje bare bare her borte nei...😔  Alle seier at Florida er s fint og flott. "Dke har sol heile tida", er nke eg sttt og stadig hyre. Vel, her har det vrt 2 dagar med fult opplett dei siste 14 dagane. Det er konstant torden og lyn, no er det og utvida Tornado warning, thunderstorm og flom ut morgondagen. Der slo sren meg lynet ned p parkeringsplassen og.🌩️  Er ein del bilar som str hyler med andre ord. Nei, Florida i juni og juli er bare oppskrytt! Og det samme er nesten vret i Norge og..

God sommera !

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#florida #usa #vr #vret #ekstremvr #flom #torden #lyn #iviusa #storm #reise #ferie #sommer

Ein era er over!

Idag gr solgte vi bilen vr. Fytti det er rart skrive det svart p kvitt. Bilen er solgt, den er vekke og vi kjem aldri til eige ein slik bil igjen.😫  Bare tanken p det gjer oss begge litt trist. Heldigvis har vi virkelig levd ut drmmen om ein skikkelig Amerikansk muskelbil mens vi har budd her borte.😄  For spesielt interesserte s er bilen ein Cheverolet Camaro SS, RS pakke, 2012 mod, V8 og 426hk.

Vi har hatt s mange fine, og lange turar med dette gliset. Den har frakta oss til Orlando, Atlanta, New Orleans, Tombstone, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles, San Diego og mange andre smturar rundtom dei siste 10 mnd. Det er ikkje s alt for stor plass i den til verken passasjerar eller bagasje, men den har sren meg gjort nytten sin og vel s det!😊 P dei 10 mnd vi har eigd bilen har vi kjrt rundt 20,000 km, nke som tilsvarer rundt halve jorda lags ekvator. Eg vil sei det er ein rimelig lang tur, s bilen er i alle fall godt brukt!

Det signeres av alle parter. Masse papir. Var sikkert 4-5 signaturer han mtte ha i fra oss. Eg mtte til og med signere med Rssland Fosse fordi selgeren skreiv det p papiret....😒

Vi mottok jo sjlvsagt ein sjekk som betaling, og blei kjrt opp i banken av kjparen. Sjekken mtte jo dokumenterast, siden vi aldri har hatt eller sett ein sjekk fr 😅

Skiltet fr vi med oss heim. Det er av personlig eige her borte!😊

Adj kjre <3

- Flg gjerne idarossland.blogg.no p Facebook her -

#camaroSS #camaro #bil #reise #ferie #muskelbil #usa #amerika #car #iviusa #traveler #livsnyter #bucketlist

Flytting nummer 4 p under eit r..

hh, endelig har vi ferie!😎   Haha, eller Vegard har ftt ferie og eg har lika fine dagar som eg har hatt heile ret.😊  Etter ha pakka ned leiligheten s flytta vi jo ned til Destin forrige lrdag. Flyttelasset skulle ikkje av grde fr torsdag, s vi hadde det stande i leiligheten i Crestview fram til d.

Kan vel sei at det har blitt litt feire kassar enn p vei over dammen ja.😅  Men, alt p bildet er ikkje vrt d! 😎

Flyttefolket var ikkje heilt 100% kan ein sei... Her har dei allerede klart knuse eine pappeska vr.😐  Forhpentligvis er det hobbbyeska, og ikkje kjkkeneska.. Uansett greit ha dokumentert det til seinare med tanke p forsiring p alt som er delagt nr det kjem til Norge..🙄

Heile den containeren er ikkje vr alts 😅

Lukka og lst. Etter planen skal den ikkje pnast fr den kjem til Norge.

Gu s deilig det var bli kvitt det! No er vi virkelig ferie, og det siste vi skal gjere no er selge bil og avslutte bank og mobil. No kjem vi snart Norge!

#flytting #reise #ferie #usa #iviusa #florida #flytte #husoghjem #hus #hjem

Wow!

Alts, wow for ein respons p sprsmlsrunden min! Det var jo ikkje skummelt i det heile tatt.🙊  Eg har litt av ein jobb framfor meg, og eg trur nok at eg m dele svara opp i fleire innlegg. Ser det var mange som lurte p ting i fra ret vrt i USA, og det gir jo absolutt meining.

Dei siste dagane fr Vegard er ferdig p kurs gr s tregt! Det er godt mulig det er fordi det ikkje er sol ute, og eg ikkje kan ligge slve med bassenget. #luksusproblem 🙄  I gr kjrte eg rundt p butikkane i nromrdet p leit etter dei siste tinga vi skal sende med flyttelasset. Det blir kanskje litt snn panikkhandling? Neida, det er bare ting vi treng, som uansett er mykje billigare her enn heime. Flyttelasset gr p torsdag, s d er det slutt p shoppinga. Det er jo begrensa kva ein har plass til i fire fulle koffertar 😅  Eg er uansett klar for at vi begge skal ha litt ferie no! Det har han virkelig fortjent etter dette ret. S fr vi sj kortid vi bestille flybilletten vr heim til Norge. 🙊

#sprsmlsrunde #usa #utlandet #reise #ferie #florida #sprsml

Leiligheten vr i Florida pt. 3

Haha, ja det er sant som overskrifta seier, vi har no flytta inn vr 3. leilighet her i Florida. Etter ha budd 2 mnd, 1 time inni skogen, har vi endelig ftt leilighetene vi blei lova fr vi kom tilbake fra Arizona. Det er ikkje nke nytt at dette ret har bydd p litt fleire nedturar enn ein hadde hpa p, men alt i alt s er vi no super takknemlig for at vi fr nyte dei to siste vekene s nrt stranda. 😊

Her er utsikten i fr balkongen vr. Vi har ikkje sol p den d, men med bassenget rett utanfor dra s har vi det rimelig fint ja 😊

Soverom, gjesterom og kjkkenbord.

Stort og fint kjkken!

Og ikkje minst bassengomrdet! hh, no fr vi bare satse p nydelig vr framover og. ☀️   Det hadde vrt deilig med nken gode soldagar no fr vi skal vende snuten heimover mot Norge! Det er ikkje mange dagane igjen fr ferien til Vegard er her, s vi m vel kanskje begynne planlegge litt snart. Heimreise-billetten er ikkje bestilt enda, s vi har fortsatt litt tid p oss. Vi veit i alle fall at det er ein del folk som kunne tenka seg ha oss heim fortast mulig 😅

No skal vi i alle fall nyte dei siste vekene her nede, samtidig som vi fr unnagjort alt av praktiske ting som salg av bil, stenging av bank, forsikring og slikt. Plutselig er vi heime! 😃

#florida #usa #reise #travel #usareise #iviusa #basseng #ferie #sommer #reisemagasinet #reisebloggen

Lrdag i Atlanta!

Nr vi sto opp p lrdag gjekk vi bortover til Atlanttic station. Dette var eit relativt nytt omrde som hadde butikkar, kafear, restaurantar og kino, litt som eit underholdningsomrde. 😊  Her starta vi dagen med ein kaffi i parken, som Martin kalla den. Hehe, litt morsomt var det jo at parken var i kunstgras 🙊, men koselig var det uansett! Eg ser for meg at det m ha vrt magisk der i vinter med juletre, boder og god stemning.

SAMSUNG CSC

Synes denne var s genial! Her kan du ta ei bok med deg, og levere tilbake ei anna. P den gang gr bkene p ein evig rundgang, og kan bli lest av fleire. 😊  Ja, til slike rundtom i Norge! Om det ikkje finnes allerede?

Etter parkturen vr tok vi Uber vidare til ein nabolags-festival. Her var det enormt med boder som solgte kunst, hobbyting, lokale ting og mat. Gata var eeeevig lang, og vi satte ml om g gjennom heile. Det var s ekstremt varmt her og, s vi flte vi var p vei til smelta vekk nr vi endelig fant oss ein bar som viste Champions Leauge finalen p stor tv-skjerm. Vegard var rimelig fornyd, og det var vel vi to andre og. 🙊

I og med at denne festivalen var midt i eit boligomrde s satt mange av beboerane utfor husa sine, hadde fest og koste seg glgg. Det sg s utrulig koselig ut, og nett der og d skulle vi nske at vi budde der.😊

SAMSUNG CSC

P kvelden tok vi turen p ein mexicansk restaurant i nabolaget til Martin. Vi hadde med oss ein kompis av Martin som snakka og fortalte om ting i eit sett. Plutselig hadde vi vrt der i 4 timar og bare ete god mat, hatt mykje god drikke og eksepsjonelt godt selskap. Tida flyt i godt lag ja!😊 Eg var s trtt og ferdig nr vi gjekk der i fr, men mannane mtte bare innom ein siste bar fr det stengte. Eg trur vi var heime i 3-4 tida(?), s ein kan sei vi sov godt og lenge nr sndagen kom ja!🙊

Sndagen brukte vi kun til shopping, kjrte rundt i byen, t p Cheesecake factory og var p kino og sg Wonder Woman! Vi hadde ei fantastisk fin langhelg i Atlanta, og fekk sett mykje av det byen har tilby. Mandags morgon vendte vi snuten srover mot Florida igjen. Takk for at vi fekk komme Martin! 😊

#usa #atlanta #georgia #travel #reisemagasinet #reisebloggen #reise #ferie #usareise

Train-konsert i Atlanta!

Fredags kveld var det duka for konsert i Atlanta! Vi tok Uber sr i byen, ned til Lakewood Amphitheatre, superklare for kvelden!  Vi var heldige og hadde ftt billettane til rundt 25$ kvar. Dette var fordi vi skulle sitte p plenen rundt, og ikkje p stolar under tak. Men, no var det jo ikkje for f sett artistane vi var der, vi var der vel meir for hyre musikken, eller ka? 😅

Gutta klare for konsert!

Det var ikkje bare Train som skulle spele denne kvelden. O.A.R, eit Amerikansk band som visst er veldig populrt blandt collegestudentar skulle spele, og Natasha Bedingfield. O.A.R hadde musikk som vi sg for oss. Litt usikker p korleis eg skal forklare det, men kanskje litt Green Day light? Nei eg veit ikkje heilt egentlig. Veldig typisk amerikansk ja, men heilt greit som oppvarming for vr del 😊

Frst fant Martin, eg og Vegard oss ein plass midt p plenen. Rimelig tettpakka med folk vil eg sei, men veldig koselig! Og s lenge det ikkje blei regn, s var det veldig kjekt kunne sitte p plenen slik. Fekk skikkelig festivalflelse, sjlv om det bare var for ein kveld. 😊

Stort og fint omrde!

Og rett fr konserten starta s kom Linda og Eirik og!  😊

Train har blandt anna sangar som "Hey Soul Sister", "Drops of Jupiter", "Play that song" og "Marry me". Vi hadde hrt og kunne overrskande mange av sangane dei spelte. S vi koste oss enormt masse heile kvelden, og sang sjlvsagt med der vi kunne (som var overraskande mange sangar😅)

Etter konserten for vi vidare til ein bar p andre sida av byen. Her blei vi sittande i fleire timar, og fekk litt sjokk nr vi sg at klokka var blitt 02:30. D var det bare f i seg litt nattmat og kjre heimover til leiligheten igjen. Vi skulle jo utnytte lrdagen til det fulle og! 🙊

#atlanta #usa #georgia #Train #akvarie #akvariet #dyr #dyrehagen #turister #reise #ferie #usareise #reisebloggen #reisemagasinet

Akvariet og OL-park i Atlanta

Forrige torsdags kveld, etter at Vegard var ferdig p jobb, satt vi oss i bilen og vendte snuten mot Atlanta, Georgia. Sist vi var det var det ikkje mykje turistting vi fekk gjort, s det var det som var p planen for denne langhelga. Eg var s lur satt meg bak rattet og kjrte alle dei 4-5 timane det tar kjre nordover. Planen min er nemlig at Vegard d m kjre heimover p mandags morgon 😎  Vi ankom leiligheten til Martin rundt 1 p natta, og d var det bare hoppe i kya og gjere seg klar for morgondagen.

"Kun" 16 felt ja 😅

Her er utsikten Martin har i fra balkongen sin. Det som slr meg er at Atlanta er ein enormt grnn by. Kor enn du snur deg s er det grnt og frodig.🤔

Fredagen starta vi rolig med ein tur p den lokale Starbucksen fr vi tok ein Uber ned til jobben til Martin. Her fekk vi sett kontoret hans og kor han bruker dagane sine, fr vi gjekk ut p campus for f i oss litt lunch.😊

SAMSUNG CSC

Etter lunchen tok eg og Vegard Uber ned til Georgia Aquarium, det strste akvariumet p den vestlige halvkule. 😊

Akvariet var innendrs og ligg veldig sentralt i Atlanta by.

Forran to enorme Groupera. Ane ikkje om det finnes eit norsk navn p den typen fisk ein gang. 😅

Det var eit fantastisk bra delfinshow der og, s det kan virkelig anbefales! Flte dette showet var verdt billettprisen aleine.😊  Det var ikkje lov med filming eller bildetaking der inne.

Pingvinane var rimelig kule! Bada og kosa seg rundtom.

Piraya.. Fysh for nken skapningar! Ser veldig uskyldige ut, men nr dei angriper s ser det virkelig ikkje fint ut..😐

Albinoaligator.

Vi var inne i ein undervannstunell, lik som vi var i i Barcelona for nken r siden. Her fekk vi sett alle fiskane som var inni den store akvarietanken/ bassenget.

Dei holdt presentasjon mens dei mata fiskane. Her kjem det ei massiv rokke/ stingray forbi. Det er vel samme fisken eg fiska p stang i oktober, innlegger finn du HER. Denne var vel bare ein smule strre, og heldigvis for det! 😅

Det mest spektakulere med heile akvariet m ha vrt denne kvalhaien.Dei var s enormt store, det er kanskje ikkje s rart d det er verdens strste fisk og hai! 😅  Dei er heldigvis ikkje farlige for oss mennesker, d dei kun ete plankton. Veldig fasinerande dyr i alle fall! 😊

Etter akvariet tok vi turen gjennom OL-parken som ligg her. Denne er bygd i forbindelse med sommer OL i Atlanta i 1996. 😊

Parkomrdet.

Rundt fontenen av ringar var det mange forskjellige flagg. Vi konkluderte med at det m ha vrt dei landa som har arrangert sommer OL fr 96? 🤔

Lykkelig mann fekk seg endelig ein is! 😎

SAMSUNG CSC

Deretter for vi mtte Martin for ein kjapp middagsbete fr vi skulle ut p konsertar.  Etter ein liten time heime heiv vi oss igjen i ein Uber (Uber er gull i slike storbyar her borte.) og kjrte vidare til Lakewood Amphitheater. Her skulle vi p konsert, men det fr komme i eit anna innlegg 😊

Vi er i Atlanta

Vi har ein liten miniferie/langhelg hos Martin i Atlanta i helga! Vi kosar oss glgg, tar dagane med ro og er skikkelige turistar. Har vrt i akvariet, gtt tur i parkar, vrt p konsertar og festival og bare nytt dagane. Vi er veldig heldige som har Martin her i USA, og ikkje minst at han bur s nrt som kun 4-5 timar unna oss. Er jo bare ein liten kjretur det.😎

SAMSUNG CSC

At Atlanta er ein storby i forhold til Crestview/Destin, der vi bur i Florida, det er det i alle fall ikkje tvil om. Nr vi kom inn til sentrum p torsdags kveld s var vi plutselig inne p ein 16-felts motorvei med bilar over alt. Heldigvis blei eg litt vane med motorveikjring nr vi budde i Phoenix, s panikken tok meg ikkje. Egentlig s er det ikkje s veldig vanskelig kjre p slike veiar, det er bare alle dei andre idiotane rundt deg du m vre forsiktig med.. 😉

Martin bur supersentralt, i eit av bygga p bildet, s vi lider ingen nd! No skal vi ta turen ut for ein bedre mexicansk middag og deretter kanskje sj kva utelivet i Atlanta har by p. Fleire bilder i fr dagane vre kjem nr eg fr tida til sette meg ned med bildene. 😊  Ha ein fin sndags morgon, enn s lenge!

#atlanta #usa #reise #reisemagasinet #reiseblogg #reisebloggen #ferie #travel #iviusa

Bon Jovi konsert

Her kjem enda eit innlegg som burde komt ut for ein evighet siden. Men no trur eg faktisk eg er heilt ferdig med innlegg i fra Arizona, og vi kan vidare kun fokusere p Florida og den siste mnd vi har igjen her. S over til Bon Jovi konserten vi var p.

_____________________________________________________________________________________________________________

Endelig skulle ein liten drm bli oppfylt, eg skulle f g p Bon Jovi konsert! Heilt i fra eg var lita s kan eg huske at pappa spelte CDane p full guffe, og d kom det jo ganske naturlig at tekstane blei printa i hovudet og musikken falt i smak. I seinare tider kan eg ikkje sei at eg har hrt nke spesielt p dei nye platene som har komt ut, det er vel meir eller mindre dei gode gamle som sitt brent fast p minnet. S nr vi sg at Bon Jovi skulle ha konsert i Phoenix var det ikkje nke tvil, billettane blei kjpt minst 6 mnd i forveien! 😅

Vi var fleire Nordmenn p konsert, men Eg, Vegard, Linda, Eirik og Dorthe satt sammen. Og sjlv om vi satt langt vekke, s vil eg sei vi satt rimelig bra plassert i forhold til f sj alt som skjedde p scenen. 😊

Og for ein stemning! Nei, det kan ikkje beskrivast, det m faktisk opplevast. Eg trur nesten eg hadde konstant frysning gjennom heile pningsshowet og sang med p s og sei alle sangane fra start til slutt. Eg var s hs og delagt p sndagen, men GUD s verdt det! Eg hadde jo sjlvsagt hrt meg gjennom den nye plata deiras, s det var ikkje mange sangar som kom utenom meg den kvelden 😅

Enormt med folk! Og ein heilt fantastisk konsert i fra ende til annen! Stemningen i salen var heilt r. Alle sang og var med heile konserten. Og det m ha vrt heilt umulig ikkje kose seg p ein snn kveld😃  No hadde det vrt kjekt ftt opplevd Bryan Adams og Bruce Springsteen av dei gode gamle og, s vi fr ha det p ei lita liste 🙈

Etter konserten bestemte eg og Linda oss for at vi skulle ut p byen. Nr vi frst var i sentrum av Phoenix, koffor ikkje bare teste ut utelivet i samme slengen. S mens Vegard, Eirik og Dorthe tok taxi heim, tok eg og Linda sykkeltaxi og ba han sykla oss til den beste uteplassen i byen. Den lg sjlvsagt inni eit smug😅 Det var ein typisk student-uteplass med heilt fjern musikk, men det hindra n ikkje verken meg eller andre danse. Og vi blei jo sjlvsagt til det stengte, s eg trur ikkje vi klarte komme oss heim fr i 3 tida den natta. Haha, godt vi har vrt ute reist fr ja!😎

#bonjovi #consert #konsert #phoenix #musikk #usa #arizona #reise #ferie

Tombstone - ein ekte cowboyby

Hooowdyy! Alts ja.. Eller nei. Vi er ikkje tilbake i Arizona, eg er bare supertreig med f lagt ut dette innlegget i fra ein tur vi var p i januar(!). Vi er fortsatt i Florida, men det har vrt litt overskya i nken dagar s vi har ftt gjort litt inneaktivitetar og komt litt ajour med ting p dataen. S p grunn av at eg er treig, og har glmt vekk dette innlegget litt s kjem det no. Men bedre seint enn aldri vel? 😅  Eg har lagt ut ein film i fra denne turen vr til Cowboybyen, og den kan dke finne HER.

SAMSUNG CSC

S vidare til eit innlegg fylt av bilder i fra ei helg i cowboyutstyr. For ja, ein kan ikkje ha budd i Arizona uten ha kjpt seg hatt eller boots nei, s fr vi kjrte nedover til Tombstone s hadde eg og Linda vrt p shopping og handla inn. Vegard sku egentlig ikkje ha seg boots, men vi mtte dra kortet nr vi kom ned til Tombstone og sg folka rundt. Nei, d kunne ikkje mannen tr rundt i kvite tennissko og cowboyhatt lenger!

Vi kom ned p fredagen litt seint etter at vi hadde vrt i Tuscon og sett p atomsiloen (link). Hotell blei booka p veien og vi enda opp med eit rom eit lite stykke utfor sentrum. Vi mtte jo prve finne oss nke ete og kjrte derfor ned til sentrum. Vel det er lettare sagt enn gjort, d dette er ein by som tydeligvis stenger matservering veldig tidlig! 🙊 Vi enda opp med den einaste restauranten som solgte mat etter kl 20:30, og var egentlig veldig happy med det! (Dette var bare eit lite tips til dke som sikkert skal reise nedover p sikt. ) Her er utsikten i fra hotellet vrt. Byen ligg med andre ord midt uti ingen plass, og ganske nrt Mexico grensa.

Tombstone er egentlig ein veldig kjent by i westerntida, og var og ein av dei rikaste byane i Arizona pga slvgruvedrift. Wyatt Earp er ein av dei kjente westernfolka som budde her, i lag med ein som vart kalla Doc Holliday. I filmen "Tombstone", s er det desse to som er i fokus i ein veldig kjent "gunfight" utanfor O.K. Corral. 😊

Boothill graveyard

Lrdagen starta vi p Boothill Gravplassen som ligg litt utanfor sentrum. Her ligg dei aller fleste i fra westerntida gravlagt, og d og alle i fr filmen Tombstone. P dra p dette bygget str det "No guns please, graveyard is full", alts ; "Vr s snill, ingen pistolar. Gravplassen er full".😅

P alle steinane stod det navn, dato og korleis dei var drept. Det var ikkje s vanskelig resonere seg fram til kven av dei som hadde vrt i samme kam forseidetsnn. Nr vi var der oppe s begynte det faktisk hagle og. Tombstone ligger over 1000 moh, s det kan bli litt vr her. ❄️

SAMSUNG CSC

Fasinerande kva som sto p dei forskjellige gravsteinane alts. Denne gravsteinen er visst og kjent i fr filmen.

Vidare kjrte vi nedover til sentrum av byen. Og som forventa var det ikkje asfaltert i hovedgata, men brun grus som i cowboyfilmane.🐴  Rimelig tomme gater var det og, siden vi var der i midten av januar. Kan tenke, og hpe, at turismen har tatt seg litt opp no.

Mangla bare litt bakgrunnsmusikk og ein "tumbleweed" som rulla bortover gata her. 🙊

Kor enn vi gjekk i denne lille byen, passerte vi folk som var kledd i cowboysko, cowboyhatt, pistolbelte, pistol og frakk, damene var ofte kledd i det samme bare i "dameversjonen".😊  Desse hadde kledd seg opp for framfre eit show basert p kvinner i cowboytida. Det var alts ikkje slik damene gjekk der nede no.

🐴  🐴  🐴  🐴  🐴  🐴  🐴  🐴  🐴  🐴

Her var vi t lunch p Crystal Palace, ein av dei tre mest kjente saloonane i Tombstone. Her var det livemusikk og mykje liv midt p dagen. Veldig koselig! 🐴

O.K Corral

Det er her skytinga mellom Wyatt Earp, Doc Holliday, Virgil, Morgan Earp mot ein gjeng cowboyar i byen. Det heile seies vre over p 30 sekund, og etterlot seg dei tre cowboyane dde. Desse er d gravlagt p Boothill gravplassen lengre oppe i innlegget.

Igjen, sj Tombstone filmen s forstr du alt. 😅

Her mtte vi gjengen utenfor i gata fr framvisningen. Dette var dei som var good-guys i hendelsen.😊

Bird Cage Theatre

P  lrdags kveld booka vi ein spkelsestur p Bird Cage Theatre, som var ein kombinasjon av ein saloon, bar, gamling og bordell som var i drift i fra 1881-1889. Dette var ein veldig "classy" plass f komme inn, s det var s absolutt ikkje billig kjpe seg plass ved eit bord eller ein boks (som p bilden under til venstre). Studerer du bildet til venstre litt meir, kan du sj mange kulehull i taket. Det var med andre ord ofte litt slossing og folk som ikkje var s fornyde med kvarandre her. Og korleis lyste dei det fr? Jo, ofte med pistolen sin.

Etter omvisningen var det tid for spkelsesturen.👻  👻   Det er faktisk sagt at dette er ein av USAs mest hjemskte plassar, og derfor er det vist og veldig godt dokumentert aktivitet her. Vi skulle no sette oss i ein ring, innerst i  lokalet, skru av lyset og prve kontakte dei p "den andre sida".  Guiden hadde med seg nken elektromagnetiske mlera som ho la p bordet forran oss. Desse mlarane skulle registrere varme og energi, og kunne d alts fange opp den skalla "ndelige aktiviteten" som var i rommet. ndene som budde her likte veldig godt nr vi fortalte vitsar, latter, spelte livlige gamle sangar i fra spotify og slikt. Med andre ord var det heldigvis nken livlige nder denne natta. Nr ndene likte det som blei sagt s bevega sensoren p mleren seg til orange og grn, ellers lg den konstant p raud. 😱

Sjlv om vi ikkje trur p slikt, s har du jo veldig lyst p eit tegn eller sj nke bare fordi liksom. Vi satt jo alle veldig spente der! Eg og Vegard satt ved siden av eit par som hadde vrt p denne rundturen 5(!) ganger, og dei hadde aldri opplevd s mykje aktivitet fr.👻 👻 Dei var supergira og hadde med sin eigen mler og greier. Tok opp lydopptak og prvde snakke med ndene. S etter ha sete her i mrket i 40 min var det godt f p lyset igjen. Skal vi tru p det? Vel vi er ikkje overbeviste. Men ei dame som satt nrmest trappa kunne fortelle at ho hadde sett ein skygge av ei lita jente med mrkt hr, og guiden kunne bekrefte at det var eit "kjent spkelse" for dei.😱 😱  S etter denne intense opplevelsen mtte vi rett og slett ta turen til Tombstones mest kjente saloon, Big Nose Kates saloon.

Her var det og skikkelig god gammaldags livemusikk, enkel mat, l og dei fleste var kledd i cowboyutstyr. Vi mtte og nken andre nordmenn i fra reiseflget vrt, og satt resten av kvelden her. Vi hadde ei heilt fantastisk kjekk helg, og er veldig glade for at vi har ftt opplevd denne delen av Arizona med s ekstremt mykje historie rundt seg! Enda ein vellykka tur med eit supert reiseflge 😊

Linda har beskreve s utrulig bra alt vi opplevde den helga, s igjen vil eg ta litt info i fra hennas blogg. Stikk og innom ho for lese litt meir detaljert, om det er av interesse  😊

SAMSUNG CSC

P veien heim igjen mtte vi faktisk kjre gjennom grensekontrollen. Dei sprte om vi var amerikanske, og nr vi svara at det var vi ikkje s sg det ut som om heile verdenen deirast raste sammen og dei mtte gjere litt jobb. Dei sprte deretter etter pass, nke som vi sjlvsagt ikkje hadde med. S sa vi at vi var Norske og viste militrbeviset og fekk kjre fint vidare heimover til Phoenix. S, om du kjrer nrmare enn 100 miles i fra grensa til Mexico s kan det vre lurt ha med passet sitt. 😊

Gulf Breeze Zoo

Forreige lrdag tok eg og Vegard turen til dyreparken i Navarre, ca 1 time her i fra.😊  Det var meldt thunderstorm i fra 15 tida, s vi hadde ikkje akkurat heile dagen p oss. Ikkje det at vi trengte det i denne dyreparken, for den var ikkje s alt for stor, egentlig ein perfekt liten helgeaktivitet. Vi kom og heldigvis unna thunderstormen, og regnvret, heilt til vi kom heim igjen p kvelden.

Det som skilte denne dyreparken i fra dei andre vi har vrt i tidligare, var at her kunne ein g rundt mate nken av dyra aleine! Det var jo ekstra gy for ungane, og oss 😏

SAMSUNG CSC

Alts, nr vi kom inn i fugleburet s blei eg nesten angrepen av sm fuglar som var ute etter matpinnen eg hadde kjpt med. 😅 Vegard fekk ein haug av dei p skoa sine, og dei flytta seg liksom heller ikkje. Dei var rett og slett litt for tamme, men gy var det absolutt! 🌺

Etter mating av fuglar bar det rett bort til giraffane. Endelig! Dei er s store og majestetiske, rett og slett fasinerande. Dei var og tydelig vane med f snacks av forbipasserande, og strekte halsen fram i det vi kom bort. Eg ville jo sjlvsagt ikkje gi rett i fra koppen, men heller direkte i munnen. Det var ein klissete opplevelse, men det var heldigvis antibac lett tilgjengelig. Vegard, han er tydeligvis bygutt😏 og mtte gi giraffane mat i fra koppen sin. 😜  Gud forby litt slim p henda.. Heheee😘

Ogs den store giraffen! Han kom etter at alle ungane var gtt vekk. Mulig han var lei av dei 😅

SAMSUNG CSC

Rimelig stor strrelsesforskjell p den store og den vetle giraffen ja!

Den gule papegyen er eg sikker p at svarte meg nr eg sa hallo. 😏

Det var og ein togtur vi kunne ta. Denne gjekk rundt inne p savannen. Her fekk vi sj nasehorn, zebra, gorilla, gnu og kamel.😊 Eg hadde hpa vi skulle f sj flodhest og, men den gjmte seg under vatnet nr vi kjrte forbi. 😞

SAMSUNG CSC

Her er nasehornet bakerst p savannen.

Store skilpadder! 🐢  Men, dei var faktisk ikkje s store som dei vi svmte med p Hawaii, dei var enorme!

Vi var p alligatormating kl 14, men det er ikkje store showet.🐊  Alligatorane er nemlig superslve og vil helst at maten skal bli plassert i munnen p dei. Men han var svr d!

SAMSUNG CSC

Kenguruane kvilte seg i skyggen. Var rimelig trykkande og varmt den dagen, s kan godt forst dei!

Desse to sto passa p reiret og egga sine. Dei jobba p for at reiret skulle bli best mulig, og nr vi stoppa opp for sj p dei s stilte dei seg opp passa p reiret sitt.😊

Som nevnt var det meldt heftig thunderstorm her i omrdet p kvelden. Og thunderstorm, det skal eg skrive under p at det var. Eg er nesten sikker p at vi var midt inni senteret p eit tidspunkt. Eg har aldri sett hummelen lyse opp s mange ganger, og s lenge, nken gang fr.. Og samtidig som det var tidenes diskotek ute, s hlja det ned i btter og spann. Det var meldt over 10 cm regn p 1 time, alts 10 cm!! 😮  Eg fekk inn varsel p telefonen om oversvmmelsefare og i samme stund kunne vi sj brannbilane ule forbi vinduet vrt. Enda godt vi ikkje skulle g nken plass den kvelden der! Uvret holdt fortsatt p nr vi la oss, og til langt ut p natt! For sei det snn, eg er nok kanskje nesten herda for lyn nr eg har budd her borte eit r. For slikt uvr har vi i alle fall ikkje heime, ikkje i nrheten ein gang 😅

#reise #ferie #florida #usa #travel #reisebloggen #reisemagasinet #iviusa #tipsmedbarn #tipstilbarn #reisemedbarn #utlandet #sommer #dyrehagen #dyrehage

Ein lang dag i Pensacola by

Helga fr 17.mai hadde vi egentlig ingenting planlagt. Det var meldt fint vr, s p lrdagen bestemte vi oss for reise p dagstur til Pensacola med Eirik og Linda.😊  Pensacola er den vestligaste byen i Florida, og ligge p grensa mot staten Alabama. Byen har enormt mykje historie, og har blandt anna vrt under bde spansk, fransk, engelsk og amerikansk regime. Over alt i byen s gr ein forbi desse pelikanane. Mulig dei skal vokte byen, eller nke snn. Ikkje veit eg, men stilig var det i alle fall! 😃

SAMSUNG CSC

Vi starta dagen med lunch p Fun Urban Dining. Dette var fire matvogner som var sett opp som eit resturantomrde. Akkuratt det vi trengte der og d. Streetfood pleier vre velsmakande, og for min del som kjrte safe og gjekk for taco s var det det. 😊

Stilige? Eg trur nok dei str der permanent.

Nr vi sg denne bilen s veit eg ikkje heilt ka eg tenkte... Bare sj p dra p den! Kulehull?? 😮  Alts, "Det er USA..."🙄

SAMSUNG CSC

Byen var litt vanskelig forst seg p, s vi gjekk vel egentlig bare rundtom sg p det som var der. Litt p mf, men vi fekk n gtt ein del d! Litt turistar uten ml og meining, er godt det og iblandt😅

Fekk litt New Orleans flelse over desse bygga her! S fargerike og fine, men uten musikken og styen som er i gatene i New Orleans.

Byen bugna forresten i syrinetrer over alt! VR ❤️

SAMSUNG CSC

Og vi mtte jo sjlvsagt lukte d.. Haha, ho dama som kjeme bak Linda der forsto ikkje heilt ka vi dreiv p med der vi sto  sniffa intenst inn i syrineblomane.. Men, det lukta jo s vr at vi bare mtte.😃

Tydelig at byen er full av historie. Vi hadde sjlvsagt ikkje nke behov for g inn i dei gamle bygga, men gjekk ute i gatene og sg p dei. 😅

Mange fine hus! Flte nesten vi var midt inni ein film der vi gjekk.

Strollin

SAMSUNG CSC

Enda eit museum vi ikkje gjekk innom 😅

Vpenmann med vpen.

Vidare gjekk vi nedover til piren. Her sto det enda ein pelikan i friske fargar.

SAMSUNG CSC

Det sto fleire folk fiska langs bryggekanten. Dette er nke vi har sett fleire plasser her i Florida. 😊

Btane som lg til kai her var bare usansynlig lukserise.. Nken av dei var heilt p ekte strre enn ein einebolig heime i Norge.. 🙄

Det faste turflget! Vr bil bakerst, og Linda og Eirik sin fremst. Blir trist reise i fr dei nr vi skal heim til Norge!

SAMSUNG CSC

Etter nken timar med rusling rundt i Pensacola by kjrte vi vidare til Pensacola Beach, egentlig bare for sj p den. Vegard og Eirik var lite imponert over meg og Linda som skulle ned for sj p enda ei strand, som egentlig er lik som den heime p Okaloosa. Men, ei strand er ikkje bare ei strand nei! haha.😎

Vi fekk til og med lurt mannane med p ei lita fotokt. Detta krevde utrulig mykje for Vegard stille opp p 😂 Men snill som han er s gjere han det gang p gang! ❤️

Mens vola begynte g ned s satte vi oss ned p ein restaurant midt p stranda. Og eg trur kanskje det var nke av det luraste vi gjore. Ikkje bare var maten heilt nydelig, men rett etter vi hadde ftt bestilt oss drikke s kom det fire-fem F-18 jagerfly fykande lavt over stranda. Dei kalles Blue angels, og er oppvisningsfly som holde til p militrbasen i Pensacola. Bare dei flya der var verdt heile turen og heile dagen til Vegard. Han glmte til og med at vi tvang han med p stranda.. 😎

SAMSUNG CSC

Og maten, den bde sg og smakte heilt nydelig! Om vi nken skal til Pensacola s kan vi i alle fall anbefale ta turen p Casino Beach Bar & Grille

Nok ein nydelig dag her i Gulfen. Det skal bli rart reise heim om 1-2 mnd!

#pensacola #reise #usa #reisebloggen #reisemagasinet #travel #ferie #usa #florida #gulfen #gulf #beach #restaurant #iviusa

17.mai i Florida 🇳🇴

D var 17.mai oversttt her borte og! 🇳🇴  Muligens den kjekkaste dagen i ret heime i Norge, alle er s patriotiske, gr i fine bunadar og alt er s fint. Eg var litt spent p korleis dagen skulle bli her borte, og skal faktisk innrmme at eg sa til Vegard at eg ikkje ville pne verken Snapchat, sjekke Instagram eller Facebook i trass for at eg ikkje fr vre i Norge p den dagen...😂  Men, nr eg gjekk la meg med den innstillingen, s kunne jo dagen bare bli bedre nr eg vkna opp til champagnefrokosten ved bassenget! Her har Linda, Ina og Bjrnar sttt p for at alle vi som er her borte skal f ei fantastisk minnerik feiring, sjlv utanfor Norges landegrenser!😃

SAMSUNG CSC

Det mangla ikkje p nke.😃 Alle hadde tatt med seg ein rett kvar til frokostbordet (inkludert vafler, makrell i tomat, brunost og heimelaga grovbrd!), vi fekk champagne, vi hadde leikar, flaggheising og sangar. Og d vi sang nasjonalsangen, s er eg sikker p at det var fleire enn meg som fekk gsehud ja! 🇳🇴

Eit nydelig matbord var stelt i stand!

Flagget var tydelig representert p kakebordet og! 🇳🇴  Kjeksa har eg bakt. Dei kjeme det nok ei oppskrift p etterkvart.

SAMSUNG CSC

Her er den eine bunaden som var representert p damesida! Sprekt av Marianne i denna varmen 😃

Full konsentrasjon midt i leikane!

Ninea flger spent med p papirflykastinga i motvind. Ho var s herlig i bunaden sin! ❤️

Sjlv om eg savna bunaden min, s hadde eg gjort det beste ut av det og hadde med meg ein liten del av den; eit hrband eg har laga av broderibandet som hyrer til. 🇳🇴  Kanskje det var like greit at eg ikkje hadde bunaden her i r, vi hadde nemlig nrmare 35 grader her den dagen. Varmt og godt ja!

Etter champagnefrokosten ved bassengkanten kjrte vi alle ned til Destin der vi hadde leigd 4 pantoon-btar. Skal sei det var rimelig deilig hoppe i badeklr og f litt vind i hret etter ein heller varm start p dagen.😅  Vi starta btturen med ein liten kortesje innover nken kanalar der det ligg mange feriehus og btar p strrelse med ein einebolig..

Linda og meg.😊

Etter bt-toget vrt kjrte vi vidare ut p Crab Island! Her ankra vi opp og nyt dei resterande timane av btturen. S utrulig deilig! Ungane koste seg, dei voksne koste seg, ein super dag! Det var ikkje vanskelig sj kor vi kom i fr nei! Flagg over alt!🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴

Fleire har sagt at dette var den beste 17.mai feiringa dei har vrt med p, og eg kan sei meg enig i at den er veeeeldig hgt oppe p lista mi og ja!  🇳🇴

Etter Crab Island var det tid for litt mat fr vi kjrte heimover til Crestview igjen.😊  Nken valgte d krype til kys, mens andre fortsatte kvelden lengre ut i natta..

Ka s skjedde her? haha.. Trur vi snakka om at da sg ut som om vi satt tissa, og at ingen hadde kunna sett om vi gjore da 😂  Morsomt var da i alle fall!

Gratulera med dagen i fra firklveren her i Florida! 🇳🇴

Hpe alle heime hadde ein nydelig feiring! Det hadde i alle fall vi!🇳🇴 Neste r blir det nok feiring i Trndelag, men d med Hardangerbunaden p! 😃

SAMSUNG CSC

#reise #destin #17mai #feiring #nasjonaldag #bunad #iviusa #17maiiutlandet #utlandet #party #mittrland

rets pskebilde

Onsdag var siste dag p stranda fr gjestene vras skulle vende nasa heimover p torsdagen. Emerald Coast viste seg virkelig i fra si beste side, foruten om at sjen var grn av sjgras, og du fekk det over alt nr du prvde svmme forbi det.. Fint er det uansett her 😊

Fr vi tok pakka samen og tok turen vidare p pedikyr og shopping, s fant vi ut at vi skulle ta det obligatoriske toppturbildet vi har hatt dei siste ra. Tidligare har det vrt i psken, p toppen av Uskedalen sitt hgaste fjell, men siden det ikkje var mulig f gjort no s mtte vi ta det p stranda.  HER og HER kan du sj bilder fra tidligare turar. 😄

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

hh, nei det har vrt heilt fantastisk ha Marte p besk her borte, sjlv om det bare var for ein lita veke. Det gjorde virkelig godt! Eg har jo ikkje sett ho siden i fjor sommar, og det begynne bli litt vel lenge siden ja.. No er det uansett ikkje s lenge fr eg og Vegard og skal pakke sammen tinga vre og snu nasen mot Norge igjen. Eg har kun eit krav, plis ikkje la det sn i juni/juli... Det trur eg ikkje kroppen min klarer etter eit r i denne varmen😅

Ein del msar har det og begynt komme her til no. Ikkje veit eg ka planen deiras er, men dei ligg mest  flyt i vinden, og ser egentlig ut som om dei leikar seg dagen lang😅

#destin #emeraldcoast #florida #usa #reiseblogg #reisebloggen #reisemagasinet #bilder #strand #ferie #reise #iviusa

Panama City Beachwalk ☀️

Etter alligatorturen hadde vi heldigvis nken timar fr Vegard mtte tilbake p jobb. 😊 Vi kjrte derfor ein ned til Panama City Beach for sj korleis den sg ut, og som forventa var den rimelig lik som den vi er vane med her vi bur; krittkvit finkorna sand. Vi fant parkering i eit omrde som heite Pier Park, som er ein utendrs kjpesenter/promenade som ligg rett ved stranda. Her var husa malte i alle mulige "gla fargar" ein kunne tene tenke seg, skikkelig fresht! 😍 Eg kunne gtt her i fleire timar bare sett og tatt bilder av husa..

Lunchen tok vi p denne resturanten som lg heilt p stranda, og ved siden av pieren.

Overraskande nok s var dette faktisk nken av dei beste og saftigaste rekene eg har ftt servert her i Florida. Dei m nok ha vrt heilt ferske, for alle andre plasser er dei seige, trre eller bare generelt drlige.. S tommel opp for dette! 👍

Etter lunchen var det tid for dessert, og ein liten tur p shopping her p Pier park. Eller jentene var innom p litt shopping, mens menna gjorde kva enn menn gjer nr damene er p shopping 😅

Menna blei litt lei til slutt, og vi vendte snuten heimover. Vegard skulle nemlig ha to eksamenar p jobben den dagen, s vi tenkte det ikkje var ndvendig at vi skulle bli forsinka pga trafikk og slikt.😅

Her er det to menn som virkelig hadde blitt heilt utsltt av den lange dagen i sola. Godt dei fekk seg ein liten cowboystrekk p kjreturen heim! Vi konkluderte med at turen var veldig verdt dei timane vi hadde i bil, og at vi kan anbefale ein tur p alligatorsafari og i luftbt om ein har muligheten. Bare btturen var kjekk i seg sjlv!😃

Og eksamenane til Vegard? Som alltid full pott! Flinke mannen min ❤️​

#usa #reise #florida #ferie #iviusa #reiseblogg #reisebloggen #reisemagasinet #tur #fly #panamacity #panama #shopping #lunch #mat #resturant #restaurant #sommer #bt

🐊 Alligatorsafari 🐊

Tirsdag var utfluktdagen mens Marte og Kjell Kristian var p besk. 😊  Turen gjekk mot Panama City ca 1,5 time sr i Florida i forhold til her vi bur. Nke som egentlig har vrt p lista vr mens vi har budd her i Florida er sj ein alligator i sitt rette milj, og endelig skulle vi f muligheten! 🐊 Vi stoppa ikkje s langt i fra Panama City for delta p ein liten alligatorutflukt i ein luftbt, ja ein slik bt med ei svr vifte bakp.

Vi hadde ftt beskjed om mte ca 30 min fr btturen skulle starte, for f ein liten runde med "mini" alligatorane dei hadde i hagen. Frst gjekk vi litt rundt og sg p dei forskjellige bura, fr gruppa samla seg for introduksjon av alligatorane. Ut i fr kontoret kom nemlig ein av dei ansatte med ein liten babyalligator i armane, like lett som om det skulle vre ei fredfull kanin ho bar p. Og ja, alle skulle holde! S det var ingen vei utenom. Eg gleda meg veldig, for vi hadde hrt i fra fleire som hadde vrt her at vi fekk lov til det. ​😃

Dei lg heilt  i ro nesten heile tida. For alt eg visste kunne dei like gjerne vre skulpturar alts... Heilt til den eine faktisk hoppa i bassenget sitt, d trudde eg p at dei var ekte, haha..

Endelig tid for holding! Denne alligatoren var faktisk like gammal som den over, men pga forskjell i foring med hg proteinholdig mat eller ikkje, s vokse dei forskjellig. Fasinerande!

Ho som hadde ansvar for alligatoren slapp den laus p slutten og, slik at vi skulle f sj kva mnster den lagde med halen nr den gjekk. Han kunne og g i trapper, og p bildet under er han p vei inn der han bur. Han kunne jo sjlvsagt veien heim 😏

Happy! Har ftt holdt slange, tarantell og alligator her i Usa no. Kva blir det neste 😅

Etter alligatorholding og bilder kjrte vi eit lite stykke til der bten, og kapteinen, sto venta p oss. Vi var lure og satte oss ikkje fremst i bten, d vi hadde hrt at ein ofte kunne f seg ein liten dusj om ein satt her framme. 😏

Vi kjrte oppover elva i fra West Bay. Guiden vr kunne informere om at herifr kunne ein ta seg heilt Nord i landet og opp til The Great Lakes p grensa til Canada, med ein Airboat. Fasinerande?

Vi leita jo etter alligatorar eller bare ein liten bevegelse heile tida. Blei jo nesten sliten i augene av det s inntenst vi sg innover i kratta.. Men, guieden visste akkurat kor alligatorane lg.

Nydelig natur vi kjrte i. Selskapet dreiv med kveldsturar og, og d sg dei litt av kvart uti skogen her. alt i fra svre edderkoppar, til vaskebjrnar og brunbjrn. Liiitt usikker p om det hadde vrt ein kjekk tur eller ikkje 🙈

P bildet under skal det ligge ein alligator midt p bildet, heilt inne ved skogkrattet. Vi kunne bare sj toppen av hovudet hennas d, men nr vi kjrte bten heilt opp s kunne vi tydelig sj alligatorbabyane hennas. Og dei var s enormt sm! Kanskje 15- 20 cm store der dei svmte rundt i vatnet. Guiden kunne informere om at det budde rundt 5-10 alligatorar i dette omrdet vi kjrte i, og at denne mammaen vi fekk auge p idag hadde vrt der i minst 10 r. 😊

Fornyd gjeng etter alligatorsafari! Anbefales 😊 Etter dette gjekk turen vidare til Panama City Beach! Dette kjem i neste innlegg, dette innlegget er langt nok som det er 🙈

#usa #reise #florida #ferie #iviusa #reiseblogg #reisebloggen #reisemagasinet #tur #fly #safari #alligator #sommer #bt

Norgesbesk og strandliv

Endelig har vi ftt besk av Marte og Kjell Kristian her i Florida.! Dei kom kjrande i fr Miami p fredag, og sto glisande p kjkkenet nr eg kom heim i fra butikken. Det var s utrulig godt sj dei igjen! 😊

Helga tok vi det litt rolig. Fredag blei det Cinco de Mayo feiring (Mexicansk ettlant) med taco og Corona, lrdag var det ein tur p stranda og sndag tok vi til takke med bassengomrdet. Det var ikkje bare vi fire som hadde planlagt ein tur til stranda p lrdag, men eg trur dei aller fleste blei ekstremt overraska nr dei kom ned. Det var faktisk nesten ikkje vrande pga dei enorme mengdene med vind som og var der nede. Sanden piska rett og slett mot huden til tider.😅

Det ser rimelig idyllisk ut ja? Sannheten er at det blste heilt ekstremt. Sanden er og s utrulig finkorna s den fyke veldig lett avgrde.. Til tross for dette, s var det mange som trossa sanden og nyt soldagen p Okaloosa Island 😊

Eirik hadde eit tappert forsk med lage eit hull, s vi kunne sette oss i le for vinden. Vel, det fungerte i alle fall ikkje. Haha, det kom faktisk bare meir sand. S etter han hadde gravd hullet, og vi hadde trossa "orkanen" nken timar s holdt vi ut i nken timar fr vi gjekk vidare p Rocking Taco for lunch.✌️

Sndagen starta riiimelig rolig og rimelig seint, etter at lrdagen blei litt sein her hos oss. Eirik og Linda kom og ein tur bortom, og med godt selskap og god drikke s forsvinne klokka i fra oss..😅 No er vi kome til tirsdags kveld her hos oss, og vi sitte slitne i sofaen etter ein lang dag i Panama City. No venter vi p Vegard og skal kose oss med litt sushi! Meir om kva vi gjorde i Panama City kjem i eit anna innlegg, men eg kan rpe s masse som at det innehelde ein Alligator!😎

#panamacity #panamacityfl #reisebloggen #reiseblogg #reisemagasinet #usa #florida #iviusa #reise #ferie

Helga tok ein heilomvending

Eller det er egentlig ta fint i.. For p lrdag var planen at vi var ein gjeng p 10-12 stk skulle p bttur ut p Crab island, og deretter heim til Crestview igjen. Eg meinte det var litt mykje vind og at det sikkert kom til bli blger og kaldt, men dei andre meinte vi skulle teste likevel. S nr vi kom ned og sku finne bt fekk vi bare beskjed om at alle btane var utleigd, eller at dei ikkje ville leige ut btar pga for mykje vind.. Ahh bummer..🙄  S litt skuffa satt vi oss ned p ein bar og bestilte oss nken drinkar. Etter ei lita stund fant ein i gruppa ut at han ville sove p Destin den natta og ville finne seg hotell. Eg peika p tull opp p det flottaste hotellet som ligg her og sa "Eg vil bu der i natt eg." Og slik blei det d at han bestilte og betalte for eit 8-manns rom p stranda i Destin. haha, er det mulig.😅  Men fy sren kor gy vi hadde det!! Elsker slik spontanitet ✌️ Sj kor fin utsikt i fra den eine av balkongane vi hadde.

SAMSUNG CSC

Her var d rommet vrt for natta!

Du veit hotellet er populrt nr det er eit eige omrde tillaga for bryllup... Sj kor koselig!! 😍

Og, eg fekk endelig brukt opp resten av ingrediensane til frozen margarita! Serist, det er nke av det beste som er no nr det er varmt! Og dette sette standaren for resten av kvelden! Trur vi var heime p hotellet i 5-6 tida ein gang, og sjekka ut ein gang i 10-11 tida, s vi var rimelig slitne ja! Men s verdt det 😎

SAMSUNG CSC

Og sndag, vel eg har aldri sove s godt midt p dagen fr 😅  Men, vi kan definitivt krysse det av bucketlisten d; sove p det finaste hotellet p Destin! 😂 ✔️ Bttur kan vi ta ein annan dag!

Just a walk in the park

Endelig var det litt finvr igjen her i Crestview, og det utnytta vi til dels til det fulle. Planen var egentlig ta turen p stranda med ein gjeng idag, men av forskjellige rsakar s blei det ikkje slik. Men siden vret var s fint mtte vi bare komme oss ut, og d gjekk turen til ein park som ligge her i byen. 😊

Eit fantastisk nydelig omrde som kun ligge eit lite steinkast i fra hovedgata het i Crestview. 🌳 Det var deilig f g litt i blandt grnne tre igjen, det vat ikkje mykje av det i Phoenix 🌵

Litt dyreliv var det og her. I vatnet var det nemlig ein heil del med skilpadder som svmte, og langs vannkanten krydde det med gjess og ender. 🐢🦆

I parken var det ein stor fotballbane, fleire basketballbanar og tennisbanar til disposisjon. Det er s fantastisk at dei har slike tilbud her 😊

Etter V kom heim fra jobb starta vi p den nye sesongen av Prison Break, og det er s spennande! Vi er kun p episode 3 no d, men kjenner eg oss rett s har vi vel runda sesongen fr helga begynner ja.. 😅 haha, guilty, men det er jo s spennande! 🙈 Uansett, ha ein nydelig onsdag! 😊

Baseballkamp ⚾

Tirsdag kveld var eg som nevnt p baseballkamp med Sara og Ina.⚾  Det var topplaget p Crestview High School, Bulldogs, som skulle mte Pensacola Pine Forest til kamp. Det er alltids kjekt g p sportsarrangement her borte, og no nr vi bur litt mindre sentralt, er det i alle fall kjekt kunne sttte oppunder lokalidretten her vi bur 😊

Men fr kampen kan starte, blir nasjonalsangen alltid spelt p anlegget.

P vei til kamp snakka vi litt om reglane og slikt, og konkluderte egentlig med at det mtte likne p ddball/slball som vi spelte p barneskulen. Vel, det var det s absolutt ikkje. D vi trudde vi hadde forsttt reglane, eller i alle fall litt av spelet, s snudde det heilt. Om vi skal p ein ny kamp, s m eg i alle fall lese meg litt meir opp enn eg hadde gjort no, for det var faktisk rett og slett kjedelig sj p.. Det var jo egentlig slik det var dei frste gangane vi var sg p Amerikansk Fotball og, s det hjelper lese seg opp 🙈

SAMSUNG CSC

Norske supportera, som ikkje forsto nke som helst.. Skal ha for innsatsen, og at vi sttta lokalidretten 😉

Meg og Sara.

Tidligare nr vi budde i Fort Walton, s var vi jo p nken Amerikanske Fotballkampar p High schoolen som lg rett ved oss. Det er s fasinerande sj kor stor idrett og ikkje minst skuleidrett er her borte. Dette er gutar som er rundt 17 r, og dei har fanskare, plakatar osv.. Litt annerledes enn i Norge kan ein sei!

Tenk om ein ungdomsskule heime hadde vrt slik d! Det er mykje pengar og stolthet i sport her borte ja.
SAMSUNG CSC

Uansett, om vi forstod det eller ikkje, s var det kjekt komme seg ut i nromrdet p kvelden med eit kjekt selskap 😊

Og, ja, vi gjekk fr kampen var heilt ferdig.. Haha..

Nken av bildene har eg forresten stjelt i fra Ina.😊  Kameraet mitt, eller linsa, er ikkje venn med meg for yeblikket og eg vurderer sterkt kjpe nytt... Men igjen, s er jo kameraet eg har veldig bra.. Bah..

#reise #usa #ferie #sport #iviusa #florida #baseball #reiseblogg

Bassengdag

Endelig skein sola igjen her borte og. Eg skal vel egentlig ikkje klage, d det kun har vrt overskya i 2 dagar. Men igjen, vi har budd i rkenen der skyer p himmelen var ein sjeldenhet 😅 Eg brukte i alle fall dagen til f litt etterlengta sol igjen, siden det skal vre litt overskya framve.

Det lg som alltid fleire nordmenn med bassenget, og Ina og Sara hadde planlagt ta turen p baseball kamp idag. Eg har jo ikkje s mykje ta meg til, s no er vi p vei p kamp!😊 Blir spennande!

Flyshow i Panama City

Lokal tid: Sndag 21:30

Lrdag var vi s tidlig oppe som vi ikkje har vrt p lenge. Det var tydlig at det var nke viktig som skulle skje, og vi mtte komme oss av grde tidlig. Nr klokka var 08:30 var vi allerede i bilen og p vei mot Panama City og flyshow p Tyndall Air Force Base. Showet begynte ikkje fr 11:30, men eg er glad vi kom fram tidligare.😊  Det var fleire i fra gruppa som kjrte rundt 10:00, og dei brukte rundt 4 timar p ein 2 timar lang tur.. Det var med andre ord maaaange som skulle p dette showet!

SAMSUNG CSC

Flyshowet var greit det, men for tre flyentusiastar som kunne springe rundt sj og ta p alle dei forskjellige flya var det nok litt kjekkare. Men absolutt, det var kjekt sj gleden deiras. Det var som om dei var tre sm ungar igjen. 😅

Her er oppvisning av F-22 som var det viktigaste for dagen. Sjukt fasinerande at den kan fly rett opp, deretter st heilt stille i 90graders vinkel, og fly bakover. Denne oppvisningen var vel egentlig hgdepunktet for meg og, og gjorde faktisk heile turen til Panama City verdt det 😅

Framfor ein F-22

Her hadde dei ein oppvisning og eit tilbakeblikk til Pearl Harbor. Fekk skikkelig frysningar nr dei fortalte historien. Mulig det er fordi vi har vrt der og kunne sj for oss kor dei bomba og kor skipa sank. Vil du sj meir i fr nr vi var p Pearl Harbor, sj HER.

Det var fleire i fra gruppa vr som hadde tatt turen til Panama City, s vi var til slutt ein litt strre gjeng som gjekk rundt.

Det var og oppvisning i fr Thunderbirds. Thunderbirds er ei gruppe med 6 jagerfly som reiser rundt i Usa og har framvisning p show. Det var veldig fasinerande sj p, men igjen s var det ikkje nke som ikkje var forventa.. Einaste som var litt skummelt var sj kor utrulig nrme dei fly, og spesiellt nr dei skulle passere kvarandre. Fekk frysningar!

Sj kor nrt!

Det var ein enormt lang dag med mykje ging, steikande sol og litt lite vatn kjente vi... Utp dagen var vi rimelig slitne, s det var godt komme seg i bilen. Stakkar Vegard s mtte kjre heile veien heim.. Eg fekk meg ein liten powernap p veien og, slik at eg skulle vre opplagt til kvelden. Vi hadde nemlig invitert p Pina Colada- og Vaffelparty 😄  S koselig med litt sosialisering med gjengen igjen. Det blei litt seint, s sndagen vr har for det meste gtt til Netflix. "Heldigvis" har det ikkje vrt nke spesiellt fint vr her idag, s vi kunne vre inne med god samvittighet 😄  Vi fr satse p bedre og meir vanlig vr resten av veka.😉

#reise #show #fly #usa #iviusa #florida #panama #hverdag

Ein annerledes Pskeaften 🐣

Siste helga fr besket skulle reise brukte vi til kose oss skikkelig. Vegard hadde endelig litt fri og vi fekk virkelig ferieflelsen denne helga. Fredag kom Martin og Tara p besk i fr Atlanta, og vi hadde ein koselig grill- og spillekveld heime i huset.😊  Lrdagen, og d alts Pskeafta, reiste vi alle ut p bttur til Crab Island. Crab Island er ikkje ei y, men ein stor sandbanke som ligg p innsida av brua mellom Destin og Okaloosa. Her er det s grunt at du str med vatn opp til hoftene. For komme ut her m du ha bt, og blir faktisk plukka opp av politiet om du prver svmme ut. Dette er fordi det er s sterk strm som gr forbi. Eg har lagt ut ein film i fr turen vr der i haust. Den kan du sj HER😊

SAMSUNG CSC

Det var tydelig at det ikkje var sesong, d det ikkje var s mange btar her enda. Sjlv om det ikkje var masse folk, s var det ein veldig koselig tur med heile familien. Nken av barane var faktisk pne for helga, men vi var ikkje innom dei denne gangen. 😊

Eg fekk endelig kjpt med doghnut-badering og 😄  Det har eg leita lenge etter, men i fjor var det rett og slett slutten p sesongen s butikkane var utsolgt. Det gjekk litt i glmmeboka, og gjett om eg blei lykkelig nr eg fant denne p Walmart d!

rets pskekort, om det er nke d? 🐥

Destin Harbor sett i fra sjen. Her er det ei fin promenade med boder og butikkar, og det er liksom sentrum av Destin.

Nr kvelden kom tok vi ungdommane turen til hotellrommet til Martin og Tara, fr vi stakk til sentrum for mte p ein heil haug av fleire Nordmenn som var ute. For ein kjekk kveld! 😄  Her er uteplassen vi var p, AJs.

Dette truuur eg er ein Brun Pelikan. D eg tok dette bildet av han, s kom det to lokale bteigara som skreik "Noooo, dont take a picture of him! We dont like him at all!!".. Hehe, tydelig at den er like mykje hata her blandt bteigare, som msen er heime. 😅

SAMSUNG CSC

hh, det er s nydelig her! Vi skal heilt klart p fleire btturar fr vi vender nasa mot Norge igjen. Eg m bare f gjennomfrt btfrarbeviset for Usa, slik at vi ikkje er avhengig av andre for kunne leige bt. 😊  Det blir bare litt nedprioritert innimellom to andre fag / kurs som eg tar for tida. Mulig eg kan skrive litt meir om det i eit anna innlegg, om det er av interesse? 😊

#reise #usa #ferie #pske #florida #iviusa #bt #bttur #bade #strand #sommer #sommerferie #travel #reiseblogg #destin

Delfinjakt!🐬

Lokal tid: fredag kl 19:00

Torsdag blei brukt som mange andre dagar her borte, p stranda.😊  Det som var litt annerledes denne dagen var at vi valgte leige oss kajakk, snn litt for variasjon for ein litt utlmodig Vegard.  Vi leigde oss ein kajakk som skulle ha plass til to stykk. Dette var ikkje ein slik kajakk som eg var vane med nei, denne tok jo inn vatn og du satt heilt i sjoverflaten. Sekken mtte vi bare hive p land, ellers hadde tinga blitt kliss vte.. Men, eg tok med mobilen til Vegard ut d.. heh, eg konkluderte med at hans kunne ofrast 😅

Planen denne dagen var egentlig f sj delfinar p litt nrare hold..😊 Tidligare har vi kun ftt sett dei i fra stranda, og det er mange av dei her! Linda og Eirik var her i haust, og Linda fekk meir eller mindre ein delfin opp brettet sitt. Det har eg virkelig ikkje behov for, men den kan godt komme bort sei hei, p ein hyggelig mte 😅

Eg fant endelig denne frkena igjen og! Puh, det har blitt lite kvalitetstid i det siste alts.. Men slik er det nr vi vegge har besk heime i fra. Vi er s godt vane med sj kvarandre kvar dag, s nr det plutselig gr over ei veke uten s blir vi litt rare 😅  Haha, vi leve i vg eiga lille boble her borte! Blir spennande nr den sprekke nr vi skal returnere til Norge..🙄 🙈

Nke delfinar fekk vi ikkje mte d.. Eller Eirik sg ein som var rett ved oss, men den dukka fort ned igjen..🐬 Nr vi kom oss opp p land og hadde levert inn utstyret, d kom sjlvsagt delfinane til syne. Jaja, bedre lykke neste gang, for dette kan vi godt gjere fleire ganger 😄

No sitte eg igjen, vente p at Vegard skal komme heim i fra jobb. Forhpentligvis kan han komme litt tidligare heim enn kl 23 idag.. Det er jo tross alt fredags kveld! I morgon skal vi etter planen til Panama City og p flyshow! Kjenner eg V rett s skal vi vel vre der nr det begynner, og det tar 2 timar kjre.. M snu dgnrytmen i dag d 😎

#reise #ferie #florida #usa #travel #reiseblogg #reisebloggen #iviusa #aktivhverdag #hverdag #reisemagasinet

Pskeferie 2017

Psken kom veldig brtt p oss i r og, og d spesielt siden dei ikkje har pskeferie p samme mte som heime her. Vi hadde egentlig ikkje nken pskeflelse, utenom at vi visste vi fekk storfint besk i fr heile familien til Vegard.  Etter ei lita melkerute, s kom dei seg omsider fram til Destin, ein dag for seint.. Dei hadde leigd seg eit hus nede p stranda p Destin, kor eg og Vegard og flytta inn. 😊

Vi var s heldige, og dei hadde tatt med seg pskeegg, melkesjokolade og pakke i fra @InstinktMote . Vi m ha vrt snille i r, for pskeharen var i alle fall det med oss.😄

SAMSUNG CSC

Dagane p Destin blei fylt med basseng, strand, soling og avslapping. Vegard var p jobb mandag-torsdag, men hadde heldigvis ftt fri p fredagen, s han fekk litt ferieflelse han og. 😊

Miramar Beach var nydelig som alltid! Eg trur nok vret viste seg fra si beste side dagane dei var her borte. Veka fr hadde vi jo hatt torden- og lynstorm, og ikkje minst enorme mengder med regn. Heldigvis var det ikkje ein liten regndrpe sj d vi hadde besk 😊

h, nei vi har kosa oss s masse med besk denne psken! Det var virkelig godt f sj alle igjen etter s alt for mange mnd. No ventar vi kun siste besket her borte i Mai, ogs er det kun sjarmrettappen, fr vi er heime i kalde Norge igjen! Plis, la det vre litt sommar og ikkje minst ein fin haust, ellers kjem nok kroppane vre til f tidenes klimasjokk 😅

#destin #florida #usa #reiseblogg #ferie #reise #travel #iviusa #strand #sommer #pske #sommerferie #pskeferie #klm #fly

Treningstur p verdens finaste strand

Lokal tid 23:30

Det var s herlig vkne til her nede p stranda idag, i motsetting til inni skogen der leiligheten vr ligg. Det var overskya nr vi sto opp idag, s det blei ein rolig start inne fr vi fant ut at vi skulle kjre ein tur p Outleten som ligg kun 5 min vekke. Det var i hovedsak Silje og Morten som skulle ein runde, og eg og Vegard blei bare med p lasset. Det blei ingen shopping p verken meg eller Vegard, d Vegard har innfrt shopstop p meg...🙄  S eg fr nok heller ta ein tur uten han ja. Viktig at det er flyt i konomien 😎

Etter at Vegard var kjrt p jobb s fant Mari Ann ut at ho ville p joggetur. Eg sa eg kunne bli med jogge p stranda, siden det sikkert er litt bedre for foten min enn p asfalten. Det var s deilig ha ei kt p stranda igjen. Eg kan innrmme at det er ei stund sidan eg har jogga, s for min del var det s absolutt ikkje kun ein rolig joggetur 😅

Fornyd 😃

Mari Ann kunne konstantere at dette m vre den finaste stranda ho har sett, og eg er s enig. Sanden her er heilt enormt finkorna og kvit. For dke som har vrt p Elafonissi p Kreta, denne stranda er mykje lik, bare finare 😊

Nydelig 😍  Bare synd vi bur s langt vekke i fr stranda til at vi kan gjere dette oftare.. Vi fr bruke det mens vi bur her nede i alle fall 😊

#gulfkysten #florida #reise #ferie #usa #iviusa #tur #pske #pskeisyden #syden #trening #reiseblogg #treningsglede  #jogge

Full Moon Yoga

hh, endelig tilbake p stranda igjen!😊  Denne gangen blei det ikkje nke soling d, men rets frste fullmneyoga. Eg fekk med meg Silje og Mari Ann, som er p besk denne veka. (Jippiiiiii 🎉)  Dei hadde aldri prvd strandyoga fr, s for opplevelsens skyld s blei dei med.

Det var, som sist, veldig masse folk! Egentlig s trur eg det var mykje fleire folk her no enn det var i fjor. Det kan jo sjlvsagt ha mykje med at det er turistsesong her no.. Det kryr av turistar her 😅

I fjor var dette ein heilt anna opplevelse enn no p vren. I fjor haust kunne vi sj at mnen oppe i aust, og sola p vei ned i vest samtidig. Denne gangen hadde sola gtt ned ei lita stund fr mnen kom opp, men til gjengjeld s var mnen heilt enormt raud! Ogs s stor den var d! 😍   Ikkje veit eg, men eg fr ein god ro i kroppen av ligge sj p mnen st opp. Skikkelig fasinerande!

HER kan du sj bilder i fra forrige gang.

Ogs blei det heilt mrkt, fr vi venta p at mnen skulle komme opp i aust.

Fine mnen i det fjerne! 😍

#yoga #fullmne #reise #travel #iviusa #strand #usa #florida #ferie

Endelig!!

Etter ei helg med venting s kom endelig flyttelasset vrt i gr. Det er ikkje det at vi har trengt desse tinga dei siste vekene, men det er nke med det nr ein gr ventar.. Tida gr liksom litt seint d..  Huff, flyttelasset vr har virkelig vokst det siste ret! Vi satsar p flytte inn i hus nr vi kjem til Norge ja 😅

I gr kom vi med kvar vr bag ned til leiligheten som familien til Vegard har leigd for psken. Den ligg p stranda p Destin, s vi har det rimelig digg! Vi er virkelig p ferie, utenom at Vegard m p jobb idag og i morgon d... No skal vi ut nyte sola her nede! Hpar pskesola viser seg heime i Norge og! 😊

#florida #iviusa #flytte #reise #travel #ferie #usa

🏎 Frivillig p NASCAR race! 🏎

Ein av dei siste sndagane i Phoenix, var eg med jobba frivillig p eit arrangement i regi av spouseklubben. 😊  Denne gangen skulle vi selge mat og drikke i kiosk og boder p eit NASCAR arrangement. NASCAR er den strste motorsportarrangren i USA.🏎  Det er alts kort fortalt bilrace p ein bane. ✌

Vi kom litt tidlig slik at vi fekk sett litt fr vi starta p vakta vr. Kan ikkje sei det var s suuuuper spennande, men det blei fulle tribunar etter kvart. 👍  Her er eg med Tanya, ei venninne som og har vrt med i turgruppa 😊

P eit kvart stort arrangement i Usa, blir nasjonalsangen spelt av i begynnelsen. Amerikanarane stiller seg opp, gjerne med hnda p brystet, gjennom heile sangen. Snakk om patriota 🇺🇸   Det er faktisk ganske fasinerande/rrande sj p av og til..

Oppgavene vre var selge mat og drikke. Dei aller fleste blei plassert inni denne kjipe kiosken her. Ikkje nok med at det var evig varmt der inne, s lukta da rimelig innestengt ferdigmat og 😅  Eg veit ikkje ka det var eg hadde gjort rett, men eg var superheldig og fekk st ute i ein drikkebod. Her tok vi kun kontantar og vi solgte kun drikke! Heilt perfekt 😎

Vi sto under tribunen, og det var rimelig hg lyd der! Heldigvis fekk eg eit par yreproppar av ein tilskuer, s eg klarte meg godt 😊  Kledde vel det forklet der? 😜

Folk var s ekstremt engasjerte. Dei skreik og hoia i fleire timar i strekk. Men igjen, slik er det jo p dei fleste arrangementa her borte. 😊

Sjlv om eg ikkje akkurat er s veldig interessert i bilrace og slikt, s var det jo kjekt mte folk nr eg sto og solgte. Dessuten fekk vi inn over 3000$, p dei to dagane vi stod der. Dette er pengar som gr direkte tilbake til dekke college utdanning til ungar av dei militre p basen. 😊

Driv du med nke frivillig arbeid?

Er det nken som veit om nke frivillig arbeid i Norge?

Hadde vrt kjekt ha mulighet til det heime og 😊

#phoenix #frivillig #jobb #frivilligarbeid #arizona #reise #bil #bilrace #iviusa #verden #ferie #nascar

Roadtrip: Antelope Canyon

Stopp nummer to p den lille roadtripen vr var Antelope Canyon.😄  Om du googler navnet, s forstr du veldig fort kvifor dette var ein plass eg absolutt ville opp sj. Antelope Canyon er ei djup klft som ligg i Navajo reservatet heilt nord i Arizona. Det finnes ei vre og ei nedre klft. Av fleire rsaker valgte vi ta turen i den nedre klfta. Det er billigare, det er mindre folk og det kjem meir lys inn i denne klfta.

SAMSUNG CSC

Etter ha gtt i 5 minutt kom vi til ein plass der vi skulle vente til det var vr tur. Guiden estimerte ei ventetid p 25 minutt, men eg er sikker p at vi sto i over 40 min. Eg er bare glad for at vi var der ein onsdag og ikkje i ei helg. Nr det er hgsesong s er ken 4 ganger s lang, og ein kan fort mtte vente i 2 timar for komme ned. Det er ikkje akkurat nke interessant st ute i rkenen vente, og spesielt ikkje nr temperaturen presser 50 grader c.☀️

Fr 1997 kunne ein ta turen ned hit aleine, uten guide. Men dette blei ein slutt p nr det kom ein oversvmmelse/ flash flood gjennom klfta. Denne tok 11 menneskeliv. Etter dette har sikkerheten rundt turane ned blitt betraktelig skjerpa, og ein m ha guide for komme ned. Vi valgte ta turen mied Kens tours. Guidane var veldig snakkesalige og behjelpelige, og fiksa faktisk innstillingane p kameraet slik at vi skulle f best mulig bilder der nede. Vi flte oss heller ikkje usikre eller nke mens vi var der nede. 😊

Sett deg tilbake og nyt! Alts, sj p dette her d!! Det minner deg kanskje om den gamle Microsoft bakgrunnen som fulgte med pcane fr? Det bildet er nemlig tatt her nede 😊

Fasinerande alts.

Lvens hule!

Ser du indianerhvdingen bak oss? 😄

Her kan ein sj innover der vi hadde gtt. Her ser eg ein del ansikt og!

SAMSUNG CSC

Nei, eg fr prve begrense meg med bildene. Eg har ein HAUG av dei, men mange blir like nr det kun er raud stein p dei 😅

Her kjeme vi ut av klfta.😊  Hadde det ikkje vrt for folka, s er det faktisk ikkje mulig sj at det er nken utgang der.

Om du vurderer turen opp her br du kanskje ringe bestille p forhnd. Men... Det er alltid eit lite men... Navajo stamma stiller nemlig klokka, og det gjer ikkje resten av Arizona. Page, som er ein by som ligg inni Navajo reservatets land, stiller heller ikkje klokka.. S, eg ville ha forsikra meg om kva tidssone dei opererer med der oppe, slik at du slepp komme for seint.😊

SAMSUNG CSC

#reise #reiseblogg #travel #ferie #arizona #page #antelopecanyon #antelope #verdensreise #verden #theworld #iviusa #nydelig #fin #

Ubrukelig

Lokal tid: torsdag kl 22:50

Huff for ein ubrukelig dag.. Planen var at vi skulle kjre bestille servicetime til bilen borti sentrum, og deretter kjre heim igjen for trene og ete middag fr Vegard sku p jobb. Vel slik blei det jo absolutt ikkje..🙄

Nr vi kom til verkstaden s fekk vi faktisk time med ein gang kl 12. Dei sa dei kun trengte 2 timar for full service. Supert tenkte vi! Dei lurte og p om vi hadde lyst sette oss ned vente eller sj p nye bilar.. Alts i 2 timar? Nei, veit du ka..🙄  S vi gjekk oss ein tur oppover mot Walmart for kjpe nken ndvendighetar. Det gjekk jo greit det, einaste problemet i store deler av Usa er jo at det ikkje eksisterer fortau... S der gjekk vi p graset langs hovedveien.. Folk sg p oss som to tullingar der vi gjekk. 😅

Veien som gr p tvers p bildet er Interstate-10, motorveien som gr i fr Jacksonville til Santa Monica beach. Den mtte vi d g under 😅

Vi kom tilbake til verkstaden kl 14, og rekna egentlig med at bilen skulle vr klar. Neida, 2 timar blei til 3 og Vegard begynte f litt drlig tid med tanke p jobb.. Det blei rett og slett til at dei mtte avbryte siste del av servicen, slik at Vegard skulle komme seg p jobb. No skal vi levere bilen p verkstad kl 07:30 i morgon, nke som er umenneskelig tidlig for oss og vras dgnrytmem😅

Heldigvis kom han usedvanlig tidlig heim ikveld, s vi fekk gjennomfrt middagsplanane vre. Det blei, for frste gang p 9 r, pannekaker med bacon og blbr! Han klagde litt her forrige veke, om at vi aldri har ete pannekaker i lag fr. S slik blei det til! Er det bare eg som har bde bacon og syltety i samme pannekake? 😅  Fekk lurt Vegard til det samme d, s eg ikkje er heilt aleine med det lengre i alle fall!

No fekk vi akkurat beskjed om at besket er forsinka med flyet. Eller flyet er kansellert, og dei str no i Atlanta uten nken plan.. Fr bare hpe dei kjem seg srover i morgon tidlig, s dei kan f litt av dagen her nede i varmen😊

#usa #iviusa #florida #reise #utandet #jhverdag #ferie

Roadtrip: Horseshoe bend og Utah

Dei to siste vekene i Arizona, s meir eller mindre maste  eg p Vegard at han mtte ordne seg ein dag fri. Eg hadde nemlig planlagt at vi skulle kjre heilt nord i staten for g ned i ein av sprekkene til Grand Canyon og sj litt meir av underverka Arizona har tilby. Han fekk ordna seg fri ein fredag, men s mtte han p jobb likevel.. D begynte jo eg bli litt stressa, siden bilane skulle sendast avgrde.. Heldigvis fekk vi tatt ut leigebil, og Morten, som vi delte leigebil med sa han kunne bli med p denne ekspedisjonen min! 😄  S slik hadde det seg at vi kjrte 100 mil tilsammen den dagen. Det tilsvarer forresten Oslo-Trondheim tur/retur p ein dag 😅  Trur egentlig begge mannane var litt oppgitt over planen min, men nr vi var heime igjen s konkluderte vi med at det hadde vrt ein veldig fin dag! 👌

Frste stopp p den lille dagsturen vr var Horseshoe bend.😊  Nr vi kom fram til parkeringsplassen s var det lagt opp til ein liten gtur. Eg trur heile turen er ca 2 miles(?), vi gjekk i alle fall i ca 15-20 min ein vei. Egentlig s trudde eg at horseshoe bend lg rett ved veien, s vr forberedt p ta med vatn om det er varmt!

SAMSUNG CSC

Tadaa! Her er allts undervekret. Stilig eller? Dette er rett og slett Colorado river som har slanga seg gjennom landskapet. Og r etter r har den gravd seg nedover. Resultater er jo heilt fantastisk vil eg sei. 😊

Tenk at naturen har gravd seg fram p denne mten. Sjukt fasinerande tenke p at elva har vrt s hgt oppe fr.

Fornyde turistar p tur! Det var sjukt mange folk der, men eg bana meg vei framover og fekk nok den beste plassen 💪  Egentlig s syns eg kanskje at Preikestolen og Trolltunga er hakket verre enn dette. Mulig det er fordi landskapet er meir realistisk i Norge? Her er jo alt rdt og uvanlig for oss Nordmenn!

Arizona, du er fin! <3

SAMSUNG CSC

Og nr vi frst var s langt nord, s fant eg ut at ein tur innom Utah ogs burde vre p lista.🙄   Mannane var ikkje heeeilt i mot det d, men dei sg ikkje poenget. S det betydde at det blei ein tur innom der og.😅  Det er eg glad for, for det var veldig fasinerande kjre i fr raude Arizona, og komme gjennom grensa til eit Utah som kun hadde grstein! Skikkelig kult!

Ein liten film p grensa. Her kan ein sj fjella og omrdet rundt 😊

#utah #arizona #reise #reiseblogg #usa #ferie #tur #iviusa #roadtrip #dagstur

🌵 Turar i Phoenix 🌵

P dei 5 mnd vi har budd i Phoenix, s har vi rukke f oppleva ein del turar i omrdet rundt.💪  Eg er s glad for den turgruppa vi har vrt med i! S mange fantastiske og flotte mennesker vi har mtt! Ikkje minst har det hjelpt oss ha nke "fast" g til, men vi har og ftt jobba mykje med engelsken vr p desse turane. Vi har ikkje ndvendigvis gtt s fort kvar tur, sjlv om heile dagen gr til turen. Vi snakkar mykje og har alltid ein sosial lunch etterp! Kjempe koselig 😊

Klikk p bildet eller navnet p turane for komme til innlegga eg har skreve om kvar tur

For my english readers; just click on the picture from the hike you want to see more pictures of!

Estrella Mountains - Baseline trail

#hiking #usa #phoenix #arizona #travel #reise #ferie #iviusa #tur #skog

Endelig tilbake p stranda ☀️

SAMSUNG CSC

Endeliiiiiig!! ☀️ Tilbake til Florida, betyr kun ein ting. Vi er tilbake p stranda og sjen. 😍  Etter 5 mnd i rkenen, begynte eg virkelig kjenne p savnet etter bare sj sjen igjen. Igr, sndag, skulle vi egentlig f bilane tidlig p morgonen, men dei kom jo aldri. S eg og Vegard blei med Linda og Eirik p stranda i staden for vente p bilane. Det var s godt komme tilbake til sanden!  Det var ikkje s varmt som det var tidligare i hst, men gode temperaturar uansett. Merka og at det er spring break i usa no. Stranda var jo stappa med turistar!

Linda og Eirik hadde med seg eit spel og. Vi ane ikkje ka det heiter, men det gr ut p kaste to ballar med tau, og f dei til henge p ein av stolpane. Litt underholdande var det n! 😊

Raud er 3 poeng, gul er 2 poeng og bl er 1 poeng. ✌️

SAMSUNG CSC

Etter nken timar p stranda kjrte vi innom ein italiensk resturant p veien heim. Vegard fekk endelig kjpt seg creme brulee, nke som han har crava i 3 veker. 😂  Nr vi kom oss heim, hadde bilane komt og det var bare f brt inn alle tinga vi hadde i den. Eg har endo ikkje ftt pakka ut alt, eller hengt opp klea, s det fr eg vel gjere nr Vegard er p jobb idag 😊

Idag er det ikkje fult s fint vr her borte. Det er meldt ekstrem torden og lyn, med fare for tornadoar. Forelbig er det kun litt regn, lyn og torden her som vi bur, s ikkje nke spesielt bekymre seg for. Verre er det for ein stor gjeng som skal kjre heim i fra New Orleans idag.. Det er meldt hagl p strrelse med golfballar, veiane er stengte pga oversvmmelse osv.. HER  og HER  kan dke lese meir om stormen som er/ er venta. Vegard fekk akkurat beskjed om at han skulle komme p jobb som vanlig, men om det blei nken endringar kunne han f fri idag.

Vi fr satse p at vi slepp oppleve s mykje ekstremvr dei siste mnd vi er her, sjlv om det er litt spennande d! 😅 Forhpentligvis kan vi nyte flest soldagar framover 😊

#florida #okaloosa #iviusa #reise #reiseblogg #usa #strand #ferie

North Mountain Hike

rest siste hike i Phoenix blei til North Mountains. Desse fjella ligg rett nord for downtown Phoenix, s dei er ganske godt beskte av folk. Eg hadde jo pakka alt av sko i bilen, og sendt avgrde til Florida, men heldigvis var Camilla ein reddande engel, og eg fekk joggesko til denne turen og. Vi gjekk ein runde som heiter 44, ein runde som vi kanskje bruke rundt ein time p(?). Koselig var det i alle fall, og vi var alle enige i at det var godt med ein litt rolig tur no nr temperaturen begynner stige! 😊

SAMSUNG CSC

Det begynte rimelig bratt, rett opp i fra parkeringsplassen.

Vi gjekk opp ein asfaltert vei, opp til nken tv-trn(?). Her i fra snudde dei fleste andre gjekk ned igjen samme veien, men vi gjekk vidare inn p stien her.😊 Trur det er her den "44" runden begynner.

Flott panoramautsikt over heile byen p toppen.

SAMSUNG CSC

For ein fin gjeng <3 Her er det to tre amerikanere, to nordmenn og ein australiener p tur 😊

Downtown er rett ned den lange gata ein kan sj midt p bildet, s fjellomrdet er veldig sentralt. 😊

P vei ned i fra toppen holdt vi oss p stien, og gjekk mot venstre nr stien splitta seg. Satsa p det beste!

SAMSUNG CSC

Vi var ikkje heilt sikker p kor vi kom til ende opp, men heldigvis var det ikkje langt i fr bilen.  Vi hadde parkert p "Yavapai" og vi kom ned p "Havasupai". Sj bildene under for p forst det 😅

Nydelig 💛

Kolibri, verdens minste fugl. S gy at den satt viste seg fram for oss 😊

Takk for nok ein koselig tur der eg har ftt oppleva ein ny del av Phoenix, og rkenlandskapet! 💛

#reise #hike #fjelltur #ferie #phoenix #arizona #usa #iviusa #tur #trening

Leiligheten vr i Florida pt. 2

D har vi endelig ankommet leiligheten i Florida! Denne gangen bur vi dessverre ikkje nrmare stranda, sjlv om det var noko vi var lova..🙄  Vi har ftt leiligheter nord for interstate-10 (som er ein motorvei som gr i fra Orlando til Los Angeles. Rimelig trafikkert med andre ord.), i ein by som folk kaller for sr-Alabama. Alabama er kjent for vre litt "hillbillie" og "redneck". Alts, alt vi har hyrt om plassen er kun negativt, mykje kriminalitet osv osv.. Men, vi fr hpe det ikkje er opplevelsen av plassen vi fr. Eg gr i alle fall inn i dei siste mnd i USA med eit pent sinn, og har bestemt meg for at eg skal kose meg uansett kor eg bur! 😄 S fr leilighetsomrdet heller fles litt som eit pent fengsel d 😅

SAMSUNG CSC

Dagen idag starta rimelig seint. Etter reisen i fra Phoenix i gr, for vi rett p Walmart med Eirik og Linda og fekk handla inn det viktigaste. Etterp for vi heim til dei for pizza, vin og l. Det kom litt fleire folk etterkvart, og for gjere lang historie kort s var vi ikkje heime fr kol 06:00...😅  Gy var det d! Heldigvis hadde vi handla inn til skikkelig feriefrokost idag, s eg mekka sammen egg og baconfrokost til oss p det nye spisebordet vrt. 😊

Etter frokost var vi ein liten tur gjekk rundt leilighetsomrdet tidligare idag.😊   Fekk ordna med postboks, sett bassenget, treningsrommet og kor dei andre bur. Vi gr jo venter p at bilen skal komme i fra Phoenix no, s vi er fortida uten bil..  Mens vi gjekk rundt her, s fekk eg eit lite stikk av panikk. Uten bil nr Vegard er p jobb, her midt i skogen, 15 min kjre til nrmaste butikk, ingen muligheter for g nken plasser, "aleine" kvar kveld og s og sei uten internett..  🙄  Det kan bli spennande! S lenge vi fr bedre internett s satsar eg p det gr greit.

Her er utleigekontoret. Sj kor fint det blomstrar overalt her i forhold til i Phoenix.😄  Her er alt grnt, litt som heime i Norge p denne tida. 😊

Nrmaste nabo er eit skog og sumpomrde. Vegard har eit ml om sj slangar og bjrn mens vi er her.

SAMSUNG CSC

Her er gjesterommet vrt. 😊   Vi har strre rom, men samme seng p vrt soverom. Senga er knttliten d.. Vi har jo sove som nken gudar i senga vi hadde i Phoenix.. Merka godt at Vegard trudde senga var strre enn den var i natt ja, liten plass til meg!! 😅

Stova var stor og fint. Vi har og balkong med utsikt ut i ein hageflekk. Superheldige som ikkje har balkong mot parkeringsplassen. Her kan vi i alle fall f litt privatliv, ha oppe persiennene og bruke balkongen. Sol har vi og, heile dagen 😄

Nr bilane og flyttelasset kjeme, s fr eg heldigvis gjort det litt meir personlig her! Gler meg allerede 😊

SAMSUNG CSC

Kjkken! Endelig har vi benkeplass, det var det einaste eg nska meg etter mnd i Phoenix. 🙌

Stort, fint og lyst!! Fr jo lyst holde det reint her 😆

Og gjestebadet. Vi har sjlvsagt to bad her og, slik som dei andre leilighetane vre.😊

SAMSUNG CSC

Jaja, sjlv om omrdet rundt ikkje er nke skryte av endo, s er i alle fall leilighetene nke anna enn tidligare. Vi er i alle fall fornyde med dei, og gler oss til nken mnd i Florida no! S fr vi heller bare kjre dei 40 min det tar til stranda ein gang i blandt 😊

HER er bilder av leiligheten i Florida sist gang. HER er bilder av leiligheten i Phoenix.😊

#florida #reise #flytte #iviusa #reiseblogg #leilighet #interir #design #hus

Wave Cave Hike

For ei stund siden fekk eg dradd Vegard med meg p enda ein sndagstur her i rkenen. Eg fortalte kor vi skulle, og han sa litt halvhjerta ja. Men, han veit eg blir s glad nr han blir med, s av og til s bare slr han til.😄  Uansett, nr vi hadde satt oss i bilen, og eg var p vei opp mot motorveien og kjrte mot byen, s fekk han litt halvhjerta panikk og begynte spr kor i alle dagar dette var, og kor lang tid det ville ta kjre der til. Eg svarte s rolig som eg bare klarte, at det tok rundt 70-80 min kjre 😅  Han var ikkje s veeeeldig fornyd med svaret, siden han trudde det var maks 20 min.. Men heldigvis var det eg som kjrte, s det snu var absolutt ikkje eit alternativ, s tur blei det 😉

SAMSUNG CSC

Nr vi klarte komme oss av hovedveien, heeeeeeilt p andre sida av byen (og litt til), s var det rett over p ein skikkelig mkkete grusvei... Ikkje nok med at den var grus/sand, den var og hullete, humpete og umulig kjre p med ein bil som vr. Hehe, kan ikkje akkurat sei at vi har kjpt oss ein offroad bil nei! 😅 S nr vi endeli kom fram, og hadde brukt 20 min p kjre 5 km p sand, sg ikkje bilen s veeeeldig rein ut kan ein sei. Vegard var lite imponert ve meg, og valget av tur eg hadde dradd han, OG bilen med p..🙄  ps: vi er fortsatt gift 😜

Nr vi endelig kom fram og hadde ftt parkert kom vi til dette skiltet. Fjellet er fritt for alle, tenkte eg som er Nordmann, og gjekk fint forbi! 💪 Eg trur ikkje dette skiltet betyr nke. Eller, ingen brydde seg om det i alle fall.

Etter ha gtt ca 200 m p denne flate grusveien kjem du til eit veiskille. Ikkje flg stien (og skilta!) , som enten gr til hgre eller venstre, g rett fram gjennom gjerdet! Eg og Vegard gjekk jo sjlvsagt etter stien til venstre, og fekk oss ein 20 min lengre tur pga det.  Men hallo, det er ikkje akkurat merka med raude Turistforening Tar her i Usa.. Og den veien der var rimelig godt skjult bak steinen vil n eg sei. 🙄

SAMSUNG CSC

Fr stigningen begynte var det ein haug med kule kaktusar og! 🌵 P dette bildet er det 3 av dei mest kjente kaktusane som er her borte. Saguaro (den hge), Teddy Bear Cholla (den "hrete" i midten) og Prickly Pear (den flate til venstre som ser ut som Mikke mus yrer).

Nei, eg er ikkje heilt ferdig med dele kaktusbilder enda 😅  Eg trur eg elskar kaktusar! Skulle nske vi kunne tatt med oss nken store heim til Norge... Og ikkje minst palmer og, det er nok favorittane. Gi meg nken dagar til s er eg i Florida, og skal dele bilder av palmer!

Nei, vi skulle ikkje p toppen av det fjellet 😅  Hula er til hgre i bildet.

Hula er under den store steinen midt p bildet her.

Og her er rsaken til at det blir kalla Wave Cave, eller Blge grotte, p godt norsk. Legg godviljen til, og det ser ut som eg str p ei blge 😜​

Og her er d den bermte blga sett utanfr. 🌊

Hula den var inni var og rimelig stor, Vegard blei rimelig liten i forhold!

Fantastisk utsikt utover eit veldig grnt og frodig landskap! Ein kan og sj den lange grusveien snegle seg oppover..😅

SAMSUNG CSC

S var det tid for turen ned. Vi gjekk sjlvsagt akkurat nr ein haug med andre folk prvde kava seg nedover.. Heldigvis skjnte dei at dei gjekk for seint for oss, og slapp oss forbi 😊

Gliset brakte oss 5 km p grusvei nedover igjen og! Godbilen vr 😘  For blidgjere Vegard p vei heim, s fekk eg lurt han med meg p middag p IKEA og i kiosken der for kjpe smgodt! Etter han hadde ftt det, s var nesten alt det negative ang turen glmt 😜

#tur #hike #fjelltur #reise #usa #arizona #phoenix #iviusa #ferie #utlandet #camaro2ss #camaro #sportsbil

P flyttefot til Florida! ☀️

D har vi endelig sendt bde bilar og pakkeesker avgrde, og forhpentligvis er dei trygt p vei til andre sida av kontinentet no. Flyttebyret kom henta alle eskene vre mandag morgon, og bilane blei henta samme dag i 18 tida. Litt tomt blei det her uten nken ting, men heldigvis kjem nok bilen til Florida enten fredag eller lrdag, s vi skal sleppe vre s lenge uten.😊  Flyttelasset derimot... For sei det snn, den andre gruppa har venta i 16 dagar.. 🙄

Litt skummelt sende gliset aleine p reise, men satser p at han er like hei og fin nr han komme fram!😎

Ahh, omrdet vi bur i er s fint! Kjeme virkelig til savne dette.. Meeen, i Florida finnes det strand! S skal absolutt ikkie klage 😎

Idag, eller i morgon tidlig, er eg, Vegard og Morten p vei til Antelope Canyon. Ein fantastisk nydelig plass heilt nord i Arizona. Haha... Alt desse mannane m bli med p! Kun 4-5 timar kjring ein vei, og dei ville ikkje overnatte! Men, eg er s klar for roadtrip, at det gjer ikkje meg nke kjre/ sitte p s lenge. Happy Wife, Happy Life! 😎

#reise #tur #ferie #usa #arizona #phoenix #iviusa #flytte #flytting #pakke #Florida

Sndagshike i White Tanks Mountain

Igr vkna eg til solsnappar i fr stort sett alle heime i Norge. Det sg nesten ut til at det har vrt eit skikkelig pskevr i store deler av landet? S herlig! Uansett, s ringte Camilla vekka meg i 11 tida.. Ja, det var kanskje litt seint, men vi var oppe s lenge natta fr  prvde pakka resten av flyttelasset. Men det virker som om det aldri blir tomt. 😅

SAMSUNG CSC

Etter ha ftt kledd p mannen, mtte vi Morten og kjrte til White Tanks Regional park. Det mtte vi resten av turflget og var klare for ein sndagstur i rkenen! 😊  Frst skulle vi g "Waterfall trail", sjlv om det ikkje er mykje foss/bekk her uten at det har regna godt dagane i forveien.

Dette var d "pytten" som mtte oss 😅  Eg kan heilt rlig innrmme at eg var litt skuffa.. Eg trudde i det minste den skulle vre litt strre! Greit nok at det ikkje hadde regna og at det var ein liten "foss" der, men alts...Dette er jo nesten mindre enn eit badekar 😅

Nr det har regna skal det renne masse vatn ned rett bak oss. Som ein foss i fr toppen.

Guttane p tur! 😊

Og jentene p tur!😊

Sjlv om det var lite med fossefall, s har det som sagt regna bra her i vinter. Dette gir godt utslag p plantelivet, s det blomstrar s fint her no!😍  Veldig glade for at vi fr oppleve denne sida av rkenen og. Ikkje kun trke!

P vei ned i fra Waterfall trail s kom vi forbi ei stor gle! Frst s trudde eg den var falsk, og anklaga nermast Camilla for tulla med meg.😅  Men s bevegde den faktisk p seg til slutt. Kul eller? Og ganske stor egentlig, snn i forhold til alle dei sm p 10 cm vi har sett langs stiane tidligare.

Han poserte fint og !

Etter vi hadde gtt Waterfall trail, s bestemte vi oss for ta ein ekstra runde rundt ein trail som heiter Black Rock Trail.

Her var det mange informasjonsskilt langs veien, der ein kunne lese om dyrelivet og om faunaen i omrdet vi gjekk i. Ein liten motivasjonsbooster for ungane var det i alle fall! 😊

Heile turen var egentlig ganske s flat. Faktisk s kan ein kjre rullestol eller barnevogn p denne turen her.😊

SAMSUNG CSC

Sjlv om turen ikkje var s slitsom, s var det absolutt deilig f brukt nken timar ute i finvret fr vi skulle heim pakke ferdig flyttelasset. Eg var litt lur, s eg stakk p Skjnnheten og Udyret nesten med ein gang vi kom heim. Og nr kinoen var ferdig fekk eg servert julemiddag! Ja, vi hadde pinnekjtt til middag i gr vi  😅  Snn blir det nr ein m ete ut av frysen!

#hike #tur #ferie #reise #sndagstur #fjellttur #arizona #phoenix #usa #iviusa

Topptur til Superstition mountain!

Oki, dett innlegget er ein evighet gammalt.. Men, siden eg fant det, og har lyst dele alle fjellturane vi har vrt p, s hiver eg det ut no. Dessuten s er det rimelig spektakulrt i forhold til dei andre turane!

___________________________________________________________

Denne turen vi var p fr jul er rekna som den tffaste turen i Arizona. Sjlv er eg ikkje heilt sikker, d det er ganske masse fjell nord i staten. Men dette var orda skogvokteren gav oss, og fjellet var virkelig ein utfordring! Toppen midt p bildet var mlet for dagen. Kan vel innrmme at vi ble litt motlause nr vi sto der og skulle starte p turen 😅  Men med godt mot satte vi i gang!

Her er vi heile gjengen med godt mot fr det verste startar!

Fjellet er p andre sida av byen, men i rushtrafikken og siden vi mtte gjennom byn, s mtte vi kjre kl 07 og vi var ikkje framme ved parkeringa fr klokka var 09. Ganske sjukt tenke p. Kjrt i 2 timar og er fortsatt i Phoenix....😅

Fjellet kallar dei Superstition mountain. Dette er eit fjell som det er ganske mange eventyr om, og d spesielt ein legende om "The Lost Dutchmans Gold Mine". Alts ein tysk immigrant som oppdaga ei gullmine i fjella. Han viste ikkje gullmina til nken, og kvart r er det fleire og fleire mennesker som gr i fjellet for leite etter mina. Fleire har faktisk ddd i forsket og..  Det seies og at legenden om "the lost dutchmans gold mine" er den mest kjente gullmina i Amerikansk historie. Kult?

I alle fall. Det var s absolutt ein tff tur med mykje klatring, men eg vil sei det er tyngre g p Melderskin, opp Muradalen eller p Ulvanso.😅  (Fjell heime i kommunen eg er i fr).

Toppen vi skulle p blir kalla Flat Iron Mountain, fordi den ser ut som undersida p eit strykejern.

Vi var heldige med at det var skygge heile veien, men eg vil absolutt ikkje anbefale g her p sommarstid (mai-okt). Dette p grunn av luftfuktighet, og mangel p vatn!

SAMSUNG CSC

Nr vi kom opp p toppen og kunne sj utve byen, s fekk eg skikkelig "Lvenes Konge" flelse. haha.. Fjellet minna litt om Preikestolen p toppen. Flatt og utfor kanten var det rett ned.

Tanya fant fram kniven (som ho alltid gr med, uavhengig av om vi er p tur eller ikkje), og begynte kutte litt kaktusfrukt til oss. Prickly pear heiter frukten. Kan minne litt om alovera i smak og konsistens. Fasinerande! Sist nken av damene hadde vrt p denne turen s mtte dei ein mann, uten sko. Han hadde d budd der oppe i 5 dagar, og overlevde kun p fuktigheten han fant i kaktusen.😅 Han var nok heller ikkje heilt med sine fulle fem etter alt dei fortalte..🙈

Her trur eg vi ser ned mot sr/st delen av Phoenix. Eller Phoenix og Phoenix, dette blir vel ikkje kalla det..

Sjukt fasinerande steinformasjonar! Alts, korleis blir eit fjell slik??🤔

Rimelig glad og fornyd med ha ndd toppen!

Fornyde med ha ndd toppen!😊

Der oppe i midten var vi! Turen kan virkelig anbefalast! Men, ikkje g der i sommarmnadane mars-sep, d er det rett og slett alt for varmt og faktisk farlig..

Eit godt stykke g i fr parkeringsplassen.

SAMSUNG CSC

Sjukt glad for at eg hadde mulighet til vre med p denne fine turen, og f lov til oppleve dette! Men det hadde absolutt vrt fasinerande tatt dei med seg p ein fjelltur heime i Kvinnherad ja 😅

#usa #phoenix #superstitionmountain #arizona #reise #fjelltur #redrock #iviusa #hike #wanderlust #ferie #usaferie

Makapuu Lighthouse Trail - Hawaii

SAMSUNG CSC

Hike nummer to vi fekk med oss p Oahu var Makapuu Lighthouse trail. Denne ligge heilt st p ya, og ein kjem seg der til med buss eller leigebil. Denne turen skulle vre veldig populr s vi forventa egentlig ein del folk, men ikkje s mange! P toppen krydde det av ungar som sprang rundt.. Det var egentlig ein veldig familievennlig tur, siden heile veien opp var eit asfaltert fortau..

Det sto at ein brukte 2 timar p turen, nke vi nekta forst.. Egentlig hadde vi litt drlig tid, siden vi skulle levere tilbake bilen seinare p kvelden. Men siden vi nekta tru at det tok 2 timar g opp, s fant vi ut at vi hadde tid til det! Litt har eg lrt av amerikanera og tidsbruk p fjellturar her borte.. Dei legg som oftast til ein time eller to i forhold til det ein nordmann bruker 😆

Parkeringsplassen og mot nord/aust sida av ya.

SAMSUNG CSC

Toppen ndde vi etter ca 30-35 min kjapp gange. S dei 2 timane det sto skreve at ein brukte opp og ned, kan eg ikkje forklare p nke anna vis enn at dei gr enormt sakte, og bruker lang tid p toppen..

Her str vi heilt p toppen av Makapuu trail, og ser ned p lyshuset. Eg ville sjlvsagt ned dit, og d blei det n slik at vi tok turen ned. Ikkje rett ned her p bildet, men ein litt mildare sti lengre nede. 😅  Det sto eit skilt om at ein ikkje skulle g bort, lause steinar, og at dette var p eige ansvar. S det er kanskje ikkje ndvendig dra med seg ungar bort her.

Sjlve lyshuset er gjra inn. Dette er nok fordi det fortsatt er i bruk, og fordi turistar er grne..😅

SAMSUNG CSC

Rett ned, alts ikkje ndvendig med ungar her! Det var nemlig ikkje alle plasser det var gjerde heller.

Ganske stilig! Eg trur kanskje dette er det andre lyshuset/fyret eg har sett i mitt liv. 😊

P gjerdet har fleire par hengt hengelsar. Nken av hengelsane hang rimelig langt ute p gjerdet, og gjerdet gr utfor eit stup rett ned.. 😦

Det er og mulig sj kval p vei opp til Lighthousen. Vi kan ikkje sei vi sg nken, i alle fall ikkje klart. ✌️

SAMSUNG CSC

Solnedgangen rakk vi og p veien ned  😊

Det var absolutt ein nydelig men rolig tur! Kan anbefales til bde par, familie, barn og gamle 😊

#hawaii #oahu #makapuu #lighthouse #hiking #tur #fjelltur #reise #travel #iviusa

Gave i fra Presidenten!

Dagane fram mot flytting gr fort, men eg klarer ikkje heilt forst det. Fram til idag har eg egentlig kun brukt dagane p sole meg, gjere litt hobbyting og tatt livet med ro. 👌 Det har vrt heteblge her borte, med rundt 35 grader.. s det har vrt deilig med aircondition! 😅

Idag er leiligheten eit totalt kaos.... 🙄 Vi har prvd pakke, men det er ikkje ndvendigvis s enkelt. Knusande ting, mat, kle osv osv... Flyttelasset blir henta p mandag, og vi vil gjerne bli ferdige idag! Det er vel bare sette inn sttet, og kjre p fr kvelden kjem.😊 No har vi akkurat vrt p butikken og handla inn tilbehr til pinnekjttmiddag vi skal/m ha i morgon... ikkje bare bare mtte ete ut av frysen nei😅 Jula varer til pske her ja!

Tirsdag var eg p 'te-party' p basem. Ein gang i mnd er det lunch med damene i spouse-klubben.😊 Kvar mnd er det eit nytt tema, og denne mnd var det 'high class tea party'. Der vi skulle kle oss i fine vrkjolar og ein hatt 👒 Det er veldig kjekt med slike lunchar, og s koselig f mte alle andre damene og hyre deiras historiar og liv i millitret. Nei, vi er heldige vi er i fr Norge ja! 😊

Ellers var eg p den siste hobbykvelden med jentene p basen p onsdag. Eg har vrt med p ganske masse frivillig arbeid og engasjert meg ein del i spouseklubben her p Luke. Det er tydelig at dei har satt pris p det, for Chris, presidenten av klubben, kom med denne kule snmannen til meg! Alts, den er s Arizona! 🌵 Eg blei s glad!! Gler meg allerede til desember nr eg skal ta den fram igjen. 😊 D kan vi tenke p dei fine mnd vi har hatt her i rkenen, og kor mange fantastiske mennesker vi har vrt heldige bli kjent med 😊

#iviusa #reise #usa #ferie

🏈 Amerikansk Fotballkamp- NFL 🏈

Den 4.desember var siste heimekamp, og vr siste mulighet for f med oss ein stor NFL kamp her i USA. Amerikansk fotball er liksom det virkelig STORE  av alle idrettane her borte, egentlig litt som ski heime, bare 1000 gangar strre 🙈

Sesongen blei avslutta med New Orleans Saints mot Phoenix Cardinals! Denne kampen skulle egentlig mamma og Harald ha vrt med p, men p grunn av evig lange forsinkelsar i London osv, s kom dei ikkje til Phoenix fr mandagen. Uansett, s var eg, Vegard, Linda og Eirik (dei samme 4 som alltid er p tur ilag😅)  klare for sj kamp. Vi hadde til og med kjpt oss like Cardinals drakter, i nummer 11. For min del passa jo det bra d mitt nummer p forballbanen nr eg var p jentelaget var 11, men vi valgte det vel fordi det var den mest kjente spelaren, Fitzgerald.

Kvar sndag er det kampdag / gameday. 🏈 D samlast det hundrevis av folk p parkeringsplassen og ein stor grasplen ved siden av stadionen, ogs har dei party. Dei kjeme der rundt 9 om morgonen og grillar, drikk, dansar og kosar seg til langt etter kampslutt. Det er ikkje alle som har billettar til kampen, men det gjer jo absolutt ikkje nke nr dei til og med tar med seg ein eige flatskjerm til denne festen. Heile dette opplegget kallar dei for "tailgating" her i usa. Eg trur det kjem av at dei lagar mat p lasteplanen p bilane fr.

Alder var ingen hinder her. HEr var det alt i fra spedbarn med hrselsvern, ungar som sprang rundt leika til gamle som gjekk rundt med stokk.. FOR EIT LIV 😃

Denne gjengen her stod for underholdningen bde ute p plenen og inne p stadionen under pausen. Dei var rflinke!

Stor scene hadde dei og sjlvsagt..Med liveband som spelte musikk, i alle fall s lenge vi var der!

pningsshowet var stort, slik som alt anna er her. Vi satt nesten heilt verst p tribunen og kunne kjenne varmen i fra flammekastarane godt!

Cheerleaderane hade kledd seg i nissedrakter og dansa til julesangar i pausen. Det er s fasinerande at dette er jobben deiras 🤔 😊

Og her, som p alle andre arrangement vi har vrt p i USA, s starta folk g fr kampen var ferdig. Greit nok at dei ikkje vant, men det gr an drye an til 5 min fr kampslutt. Det endar jo bare med at fleire og fleire folk gr tidligare og tidligare.. Vi satt jo sjlvsagt igjen til slutt, d vi absolutt ikkje hadde nke hastverk med st og g i k ut av stadionen 😏

Vi er veldig glade for at vi fekk med oss ein slik storkamp mens vi er her borte. Sjlv om alt av arrangement er kostbart, s er vi veldig glad vi tar oss rd til det. No manglar vi bde basket og baseball fr turen til Florida d, s det sprs om vi rekk det 😅

#gameday #footabll #arizona #cardinals #arizonacardinals #usa #utveksling #reise #travel #reisebloggen #sport #arrangement #iviusa

Vi har dykka med hai! 🐟

Alts, ein del av dke har kanskje ftt det med dke, men til alle andre VI HAR VRT I HAIBUR! 😀  haha. Det m vel vre lov vre litt i hundre d vel? Ein liten avkryssing p bucket listen  her i alle fall! Dette er jo og nke Vegard har snakka om i minst 5 r no. 🙈 Det har liksom vrt ein av dei store tinga han vil, i haibur med kvithai. No var det ikkje akkurat kvithai her vi dykka, men ein god oppvarming til eit eventuelt seinare dykk var det jo.

SAMSUNG CSC

Siden haibur-turen vr blei avlyst p tirsdagen, s klarte vi booke med eit anna selskap p fredagen. Vret var visst likt som tidligare i veka, men dei skulle ta oss med ut. P vei ut s begynte blgene, og sjen med ein gang vi var utfor bukta. Egentlig ikkje nke problem, sjlv om vi ikkje er sjvante. Vi var 15 stk som skulle uti buret, og skulle g uti i to forskjellige puljer.

Rimelig greit store blger i omrdet ja..

Gruppe nummer to, ikkje oss, var ein gjeng med 7 asiatiske ungdommar. Det virka absolutt ikkje som dei var vane med nke som helst som heite sj, og p btturen ut til buret begynna dei henge over kanten p bten.... 😅  Nr dei til slutt kom uti buret, s var det f av dei som i heile tatt dukka under. Nke eg syns var veldig rart. S kunne han kule typen her, Mike, fortelle at den gjengen hang fast i buret og spydde ut dagens frokost. 😷  Alts, i haiburet! haha, stakkar folk...

SAMSUNG CSC

Klare til hoppe uti! Det var jo litt skummelt skulle hive seg uti eit bur midt i stillehavet, men det gjekk overraskande greit. Mulig det var fordi vi var s mange folk oppi buret p ein gang, eller fordi vi var mest opptatte med sj p alle haiane som svmte rundt oss. 😊

DCIM\100GOPRO\GOPR0930.

Her er ein liten selfie med ein av haiane! Hehe.. Ikkje s veldig skummelt akkurat. Sjlv om eg var veldig forsiktig med kor eg plasserte ftter og hender, slik at dei ikkje kom utfor buret 😅  Eg fekk filma litt i fra turen og, s skal f lagt den ut om ikkje s alt for lenge 😊  Det var vel rundt 4-5 galapagos haiar p rundt 3-4 meter som svmte rundt oss. 🐟 Spennande!

Etter turen var vi rimelig stoka p adrenalin og glede. Alts, da var jo heilt surrealistisk at vi var rett ved siden av haiane d! Sjlv om haiane ikkje var s store, s var det fortsatt hai! Nei, no har vi varma opp til haibur med kvithai i Sr Afrika!  😅

Her er buret vi var i. Det sg mykje strre ut nr det hang bakp bten, enn nr vi var 7 stykker oppi det i store blger, forseidetsnn! 😅

SAMSUNG CSC

Til tross for litt venting, avlysning tidligere i veka og litt fleire folk enn vi trudde p turen, s var det absolutt verdt turen! 😀

#sharkdiving #haibur #hawaii #oahu #usa #reise #ferie #reisebloggen #wanderlust #iviusa #northshore #sharkadventures #sharkcage

Top Of Waikiki - Hawaii

Mens eg slite med gjennom heteblga p 35 grader her i rkenen, s fr eg god tid til sitte inne i airconditionen for ta igjen litt "arbeid". Ja, det gr jo nesten an kalle denne bloggen det til tider, for det er enormt masse tid som skal til for lage innlegg med litt kvalitet, og ikkje minst lage videoar😅  All re til bloggere som gjer det! Eg trur eg snart er ajour med alt vi har opplevd her borte p vestkysten av USA, slik at eg kan starte med "blanke ark" nr vi kjem til Florida igjen.😊

___________________________________________________

Uansett tilbake til Hawaii! 🌺 Etter tre dagar med bil p Oahu, var det rimelig deilig ta ein rolig dag p stranda. Vi hadde med oss dykkemaskene vre, og det er vi s glad for! Frst var Vegard uti aleine og nr han kom opp s kunne han fortelle om de strste skilpadda ever. Eg blei s misunnelig, s vi mtte ta turen ut igjen for sj om vi fant den. Og det gjorde vi! Wii! Tenk at p den mest befolka stranda p Hawaii, der skulle vi f svmme med ei havskilpadde! 😃  Eg har film av den og, s det kjem nr eg fr tid 😊

SAMSUNG CSC

Eg fekk og gtt meg ein liten runde p shopping og sett p litt kultur. Det skjer nke over alt her! Her trur eg det er ein mann som dansar Luau, som er ein tradisjonell fest dans. Slik som ein ser for seg Hawai-dans er.🌺

Top of Waikiki er ein restaurant som ligg i eit trn med utsikt over Waikiki Beach. Den er litt finare, og den har derfor ein kleskode. Nke som absolutt er heilt ok for ein slik restaurant vil eg sei. Det var kanskje litt dyrt i forhold til at resturanten er i USA, men ikkje dyrare enn at ein fint kan st i det om ei har rd til fly til Hawaii🙈

Planen min var jo at eg ville sj utsikten i fr denne resturanten, men siden sola gr ned s ekstremt tidlig her, 18:30, s fant vi liksom ingen dag det passa oss. Pluss vi likar ete litt seinare p kvelden for f meir ut av dagen 😅  Men, etter ein del "travle" dagar med leigebil s var det godt med nken avslappande dagar p stranda. Vi fant derfor tid til vre ferdig pynta kl 18 ein kveld! Og det er eg veldig glad for i ettertid, for det var veldig kult ha vrt der.

SAMSUNG CSC

Resturanten snurrar faktisk 360 grader i timen! Med andre ord fr du utsikt over heile byen p den tida du er der. Vi hadde bord kl 18:15 og kom perfekt bort til solnedgangen til klokka var 18:30. Det er bare ringe spr nr sola gr ned, det gjorde eg 😎

Fine mannen min 💕

Nydelig himmel!

SAMSUNG CSC

Vi kosa oss snn at nr vi var ferdige med middagen, tok vi rulletrappa til etasjen under p ein skybar. Her kunne vi sitte ute under pen himmel, nyte utsikten, live musikk og nke godt i glasset. 🍹  Eg trur det var kleskode der og, og venteliste p bord. Men siden det var s masse ledig, s gjekk vi bare satt oss ned i ein sofa 😅  Vrt p tur fr vi d!

#waikiki #oahu #hawaii #reise #travel #ferie #blogg #reisebloggen #reiseblogg #iviusa #wanderlust #mat #opplevelse

Storfint besk i fr Norge!

Forrige onsdag kom det storfint besk i fr Norge til oss! Sskenbarnet mitt Simen, og Camilla var s greie at dei kom ein tur ve dammen fr vi flyttar til austsida av landet/ kontinentet. 😊  Sjlv om dei kun var i ei veke, s vil eg sei vi fekk gjort litt p den korte tida. Etter nken dagar ved bassenget med total avslapping s fekk vi vist dei litt rundt i byen, gtt p shopping, omvisning p jobben til Vegard og ein liten "fjelltur". Eg skrive "fjelltur" i hermetegn, fordi vi kjrte heile veien opp..  Eg har vrt der tidligare, men d gjekk eg opp. Det kan du lese HER.

SAMSUNG CSC

Det er veldig populrt g p ridetur i South Mountain. Eg trur det blir arrangert 3-4 turar til dagen.😊

Gjengen p toppen med utsikt over byen i bakgrunnen! Sjlve "downtown" av Phoenix er den vetkle klustere med hge bygniknge til hgre i bildet. Ikkje mykje skryte av i forhold til strrelsen p byen!

Fine blomane som er komt til rkenen! P grunn av "alt" regnet som har vrt i vinter, s er det veldig frodigt og fint her no 😊

SAMSUNG CSC

Sndag og fint vr betyr mange turistar! Vi var heldige som fekk parkering p toppen 😊

Etter turen til Dobbins kjrte vi i mot sentrum. Sentrum i Phoenix er ikkje spesielt mykje skryte av, men vi gav det ein ny sjanse.

Det var faktisk litt meir liv her denne sndagen, enn det var sist vi var der. 😊

Vi fant oss ein restaurant som heite Arrogant Butcher, som ligg veldig sentralt i byn. Kan absolutt anbefalast 😊 Tidligare har vi og ete p Hard Rock og Alice Coopers town, nke som er litt meir bbq og saus p alle burgerane osv 🙈

I sentrum er det vel nesten kun kontorbygg, konsertarena og nken resturantar. Lite som skjer utenom egentlig. Under her er arenaen som vi var sg Bon Jovi i.

Vi gjekk og ein liten tur rundtom i byen i hp om finne nke anna enn kunn hge bygg, og fant denne parken. Civic Space park heiter den, og eg truuuuur det er ein del arrangement i den i helgene 😊

Om ikkje anna s var i alle fall solnedgangen og himmelen i sentrum heilt fantastisk! 😍

#phoenix #usa #arizona #iviusa #travel #reise #reisebloggen #reiseblogg #wanderlust  #ferie

Blmandag

Lokal tid: 17:35

Eller, egentlig ikkje.. Eg fekk nemlig tvinga Vegard til g p tidligvakt denne veka, slik at eg ikkje skulle sitte aleine p kveldane. Alle dei andre som bur i leilighetskomplekset som vi bur i har nemlig reist til Florida, og eg sitter igjen og m vente 2 veker til. 2 veker er ikkje all verden d, men 2 veker aleine er litt. S no blir han i alle fall heime p kveldane (satse eg p.. Ingenting er jo sikkert egentlig 😅 )

Nr han har tidligvakt m han st opp kl 06, nke som er litt for tidlig for meg. Men idag kom meg meg opp til kl 08! Trur nesten det m vre ny rekord eller nke...Eg kan ikkje sei vi er s veldig tidlig p den nr Vegard er p seinvakt.. S idag har eg ftt mykje ut av dagen. Eg har satt sammen nken filmar fra tidligare reiser og skreve jobbsknad. Bah, sistnevnte e eit herk. Ikkje bare bare f formulert seg godt nr ein selger seg sjlv og kunnskapen sin. 🙈

SAMSUNG CSC

I morgon er det siste lunch p basen og onsdag er det siste hobbykveld for min del.. Det har vrt s gy vre med i spouse klubben som er her! Dei er heilt enormt inkluderande og hyggelige, s det var i alle fall ingen problem fle seg velkommen og med! Ellers s m eg vel begynne pakke ned leiligheten snart.. Neste mandag kjem flyttebilen og skal hente flyttelasset vrt.. Huff, det er n blitt ein del meir enn dei fire koffertane og to kassane vi hadde med oss over dammen 🙈  Snn er det nr ein ikkje har jobb og nke gjere! D blir lysningen shopping eller soling d! 😅

Det skal bli godt komme til Florida igjen. Ikkje bare er resten av gjengen der, men heile familien til Vegard kjeme p besk i psken! Vi gler oss snn til sj dei igjen 😊  Dessuten fr vi besk av Marte og Kjell Kristian i mai!! 😃  S vi rekke jo nesten ikkje vre aleine i Florida fr vi vender snuten heimve til Norge igjen🙈  S sprs det bare p nr vi har tenkt bestille flybillett heim til Norge igjen d! Heim til haust og vinter...Eg kjenner eg gruar meg allerede.. 😐

#tanker #usa #reiseblogg #reise #ferie #travelblogg #iviusa #arizona #Florida

Mexican Rodeo 🐴

Woho, vi har endelig kome oss opp p hesteryggen her i Arizona! 🐴

Ein av kollegaene til Vegard og Eirik her borte driv med rodeo. Og d ikkje av den vanlige amerikanske typen, men den skikkelige mexicanske typen. Vi var s heldige bli invitert til komme sj p ei helg. 😊 Linda og Eirik hadde vrt p det fr, og kunne "advare" oss litt om kva det var som venta oss. Det kunne egentlig vre bde og, men om ein er medlem av NOAH og slikt s br ein kanskje ikkje ta turen.

SAMSUNG CSC

I denne konkurransen skal 4 ryttera og 5 hestar vre utp banen. Dei skal springe rundt i ring ogs skal ein av rytterane prva hoppa ve p den hesten som ikkje har nken p seg. Dette var jo forsvidt greit, og ikkje nke problem sj p. P bildet under str dei klare til sleppe hesten ut og starte lpet. 😊

Her er banen.

Konkurransane holdt p heile dagen, s vi orka jo sjlvsagt ikkje sitte i ro sj p heile tida, s vi fekk lne ein hest ri litt rundt p omrdet. Vegard pstr at han har ridd p hest fr. Ein gang. P skuleplassen heime i dalen nr han gjekk p barneskulen..😅

SAMSUNG CSC

Virka litt skeptisk frst, men etter kvart s sku ein ikkje tru han hadde gjort nke anna!

Vi var sjlvsagt i riktig antrekk til dagen, cowboyhatt og boots!

Ekte mexicansk taco fekk vi og servert! Ein kan sei at det er ein rimelig stor forskjell i forhold til Norsk fredagstaco 🙈

SAMSUNG CSC

Nr dei ikkje var aktive p banen, s stoppa dei innom baren for ein l. P hesteryggen sjlvsagt.

Alts, dei er s gjennomfrte i stilen sin!!

Korpset holdt god stemning heile dagen!

SAMSUNG CSC

I lpet av den eine "konkurransen", s mtte eg bare tenke: "Dette er kultur, det er tradisjon, det er like "normalt" som at vi nordmenn gr p ski..". Egentlig prve overbevise meg sjlv litt. Her skulle dei ri etter ein stut kalv, prve ta tak i halen hans og dra han ned i bakken... S fr dei poeng d, om dei klarer det osv...🙄  Heldigvis s hadde ein del av kalvane skjnt opplegget, og bremsa slik at rytterane ikkje fekk tak i dei.

Her inne sto dei p rekke og rad, klare til ri etter kalvane.

Alts, missforst meg rett, det var ein enormt kjekk dag alts! Sjlv om vi kanskje gjekk der i fr med litt blanda flelsar, som mtte diskuterast litt i bilen p vei heim.. Forutenom den siste konkurransen den dagen s var det absolutt verdt turen. 😊

SAMSUNG CSC

Sletn cowboy etter ein lang dag i steik sol!

#usa #mexico #rodeo #mexicanskrodeo #iviusa #tradisjon #hest #reise #utlandet

North Shore of Oahu - Hawaii 🍍 🍍

Tirsdagen, og tredje dagen med bil p Hawaii, skulle vi egentlig bade med hai i haibur. 😅 P grunn av kraftige mengder med vind, blei denne turen avlyst. Vegard var s skuffa, d haibur virkelig er ein av dei store tinga p "bucketlisten" hans. Men som eg sa til han, naturens krefter kan vi faktisk ikkje gjere nke med.. Til tross for avlyst haibur, s hadde vi jo bil. Og bilen mtte vi absolutt ta i bruk den dagen og! Som planlagt kjrte vi rett nordover p ya, i retning Haleiwa. P veien stoppa vi p nke s srt som Dole sin ananas plantasje. 🍍 😅

Dole Plantasjen: 🍍

Vi valgte vr skikkelige turistar, og hoppa p ananas toget, som skulle ta oss med p ein 20 min reise gjennom ananas-historie p Hawaii. 😅

Vi sg mange forskjellige planter, og korleis dei vokste.  At ananasen vokse ve bakken p ein busk er ikkje akkurat nke eg har tenkt p tidligare, men no fekk vi sj det og! 🙈

Slik vokser annanasplantene! S vokse da ein og ein ananas opp i fra busken. 🍍🍍🍍 Kult?

Nr vi nrma oss Haleiwa, byen nord p ya, s blei vi mtt av desse litt spesielle grantrea. Eg har ingen aning p kva dei heiter, s om nken mot formodning veit det, kommenter gjerne! 😊

Haleiwa - Bysentrum nord p ya

Det er her dei store blgene er, s vi sg mange flinke surfera i sjen. Og spesielt den dagen vi egentlig skulle p haibur, men det blei avlyst.😣  Haleiwa er og "kjent" for Matsumotos shave ice. P frste turen gjennom Haleiwa var vi innom ein resturant, og nken butikkar, fr vi kjrte vidare.

Uncle Bos Bar and Grill

Matsumotos shave ice

Den mest populre is-plassen p heile ya. Den har vrt der heilt siden 1951, og er absolutt verdt eit besk.  Frste dagen vi kjrte forbi var det laaaang k, s vi stoppa ikkje d. Andre dagen var ken fortsatt litt lang, men eg var blitt fortalt at ken ikkje skulle skremme oss, d det gjekk fort. Tips: Be om kondensert melk p toppen av isen, smaken kjem s masse bedre fram! 😀

Litt k ja..

Laniakea Beach:

Vestover i fr Haleiwa kjrte vi til enda ei strand. Ja, det er enormt med strender p denne ya, og vi var innom ein haug av dei og 😅  I alle fall, her hadde vi egentlig store forventningar til f sj skilpadde, d dei ofte bada og lg p stranda her.. I lpet av turen p ya, s var vi her to ganger og ingen av gangane fekk vi sett skilpadder.. Mens idag, 16.03, sg eg p Snapchat at det var rundt 6 skilpadder som var p denne stranda.. S dei er heldigvis ikkje heilt skremt vekk av turistane! 😊

Solnedgangen her var fin d!

Waimea beach Park:

Sidan det var s himla masse blger den dagen s kunne vi ikkje stoppe bade p nken av strendene p nordsida, utenom denne! Det er ein park som ligg litt inni ei bukt, slik at den er litt skjerma.

Vi blei tatt av blgene nken ganger her ja. Men det er jo gy s lenge ein har litt kontroll 😅

Nydelig strand! Her kunne eg gjerne hatt ein heil dag, men det var det verken tid eller vr til! Eg er egentlig litt glad for at vi bur her i varmen no, slik at vi ikkje trenge "stressa" med f sol p kroppen, slik som vanlige nordmenn gjer (og vi har gjort) nr dei er p ferie.😅 Hpe eg klare sl det i fr meg i framtida!😊

#hawaii #oahu #northshore #reise #travel #reisebloggen #usa #ferie #iviusa

Pearl Harbor - Dag tre p Hawaii

Ein tur p Pearl Harbor var vel nke av det viktigaste vi skulle nr vi var p Oahu. Det er jo sjlvsagt nke dei aller fleste turistar og vil ha med seg, s vi var ikkje aleine. Den eine attrksjonen der, USS Arizona, er gratis g p, d den blir rekna som ein gravplass. Ein m likevel ha billett for komme seg ut der, d det er eit minnesmerke som er laga over skipet, der det framleis ligg i sjen. Det er og kun eit begrensa antall billettar kvar dag som blir delt ut, og dei pleide forsvinne fort! Linda og Eirik hadde vrt der nr det pna, og likevel ikkje ftt billettar, s vi var litt spente.

SAMSUNG CSC

Vi kom der 07:15, og dei pna kl 07. Det var allerede lang k, men den gjekk rimelig fort. Eg kan innrmme at eg faktisk var litt nervs for om vi skulle f billettar, for eg syns det var s mange folk framfor oss. Men, vi var sjlvsagt s heldige at vi fekk! Det er nok stor forskjell p vre der i ein ferie, enn utanfor sesong 😊

USS Bowfin:

Medan vi venta p at det skulle bli vr tur til ta bten ut p minnesmerket gjekk vi litt rundt p omrdet og sg. Her lg blandt anna USS Bowfin, ein ubt brukt under 2. verdenskrig og vidare. Den ligg no til kai, som eit museum p Pearl Harbor. Vi valgte ikkje kjpe billettar til den.

SAMSUNG CSC

Desse stttene representerer ubtane som vart brukt av USA under 2. verdenskrig. P kvar og ei sttte str det navnet til dei som omkom p vakt.

Ein liten torpedo som dei brukte p ubtane.

Her er ankeret til USS Arizona, og ei minnestavle for dei som gjekk ned. Ein kan og skimte minnesmerket i sjen til hgre p bildet. Det er ut dit vi tok bten kl 08:00.

USS Arizona

D var vi klare for turen ut til USS Arizona sitt minnesmerke. Skipet var det strste som lg til havn under angrepet p Pearl Harbor. Nr det vart truffe og senka, tok det med seg ikkje mindre enn 1177 personar. Dei ligg enda inni skipet, og difor er skipet og minnesmerket rekna som ein gravplass. Folk som og arbeida p skipet, men som ikkje omkom den dagen, har i seinare tid og ftt blitt gravlagt her, ilag med sine kamerater.

SAMSUNG CSC

Det var skikkelig rart komme ombord her. Stemningen var virkelig trykka og full av respekt for dei omkomne, og det amerikanske militret generellt.

Ahh, enda ei turistfelle ja... Heldigvis for halvparten av folka p bildet p bten vi kom med, s det var litt bedre plass 😊

P frste bildet er det enda ein minnesmerke. Dette er bygd der alle skipa som vart bomba sto. Ein kan og sj dei i bakgrunnen p bilde nummer to. P bilde nummer to ser vi pipa til skipet som stikk opp.

P bilde nummer tre kan ein fortsatt sj olje som renn ut i sjen. Denne olja kjem faktisk i fr skipet! Det er 75 r sidan skipet sank, og det lekk fortsatt olje.

Her er eit overblikk p monumentet, og kva ein egentlig kan sj.   Dette bildet stjelte eg i fra Linda.

SAMSUNG CSC

Litt mindre folk! Eg syns og ikkje minst at arkitekturen p bygget var heilt fantastisk!

Innerst i monumentet er det laga til som ei stor "gravsttte", der navna til alle dei fallne str. Vinduet og mten lyset fell p veggen blir kalla  "Tree of life" - "Livets tree". Nederst til hgre er det i ettertid lagt p navna til dei overlevande, som i seinare tid har gtt bort. Dei er og gravlagt her.

I bten p vei ve igjen😊  Fulle i inntrykk, og veldig glad for at vi fekk oppleve denne plassen. Det er jo eigentlig s fjernt for oss, i den verden vi lev i no, men dette er jo faktisk nke som har skjedd...

USS Missouri

Etter turen til USS Arizona, tok vi ein shuttlebus over til Ford Island for sj p battleshipet USS Missouri. Dette skipet har tidligare vrt aktivt, men str no som eit museum her p Pearl Harbor. Det var p dette skipet Japanarane signerte sin endelige overgivelse.

SAMSUNG CSC

Mannen til venstre var admiral og sjef for den amerikanske Stillehavsflten, og leda sjkrigen mot Japan i fr Hawaii.  Figuren av dei to som kyssar er ein kopi av eit av dei mest kjente bilda som er tatt i 2. verdenskrig. Det symboliserer gleden folk flte p nr dei hyrte at krigen var slutt.😊

Enorme kanoner! Bare sj p menneska nede til venstre, dei er ikkje mykje store 😅

Kanonene p USS Missouri str peika mot minnesmerket til USS Arizona. Dette symboliserer at skipet passar p USS Arizona og mannskapet, som framleis ligg i vraket.

SAMSUNG CSC

Her ligg ein kopi av kontrakten Japanarane skreiv 2. sept 1945. Om eg ikkje husker heilt feil s var det vel akkurat her p dekk det gjekk for seg og.

Siden vi ikkje fekk g opp til brua (?), der kapteinen er, s gjekk vi heller ein runde nede i skipet. Veldig fasinerande, og ikkje minst forvirrande. Det var faktisk reine labyrinten! Etter ha trdd her nede litt for lenge, s mtte vi bare g ut. Det blei faktisk litt ekkelt syns eg 😅  Og bare sj kor trangt dei "vanlige" kadettane(?) hadde det. Offiserane budde sjlvsagt litt bedre, med eige rom. Eg kan ikkje sei at dei kunne klage p maten dei hadde ombord heller. Er vel nett som dei har det p sjen no det 😎

Vegard framfor kanonene bak p skipet. Litt av ein strrelse p dei!

SAMSUNG CSC

Forbaskade renovering... delegge jo heila bilde for meg 😅

Paradise Cove:

Etter ein morgon med s mykje kultur og historie, s kjrte vi rett og slett vidare mot vest. Vi var begge enige om at det kunne bli godt med litt strand og bading i det fine vret. Etter tips i fra ei veninne av meg som har budd p Oahu, s skulle vi kjre vidare vestover mot Paradise Cove. Her er det fire forskjellige bukter p kartet, men det er den femte som visst skulle vre interessant. Ho sa det skulle vre 3-4 sjskilpadder der, og heller ingen mennesker.😃  Med godt mot kjrte vi vest og fant parkeringen. (For spesielt interesserte er det ein svrt liten offentlig parkeringsplass rett fr innkjrselen til Marriot hotell.) Med godt mot sto vi i ki 20 min for f parkering, og spankulerte langs strand og stein for finne fram til denne "hemmelige" stranda.  😊

SAMSUNG CSC

Det er tydelig at det er nken r siden kilden min budde p ya, for denne stranda var alt anna enn hemmelig lenger.. 😅  Den var sjlvsagt ikkje stappa full med folk, men slike som oss som hadde tatt oss bryet ved klatre oss fram til ho. Ingen skilpadder var det heller... Litt skuffa, men fornyd med ha funne ei rolig og fin strand, la vi oss ned der i nken timar.

Fantastisk landskap opp vestkysten og! Alts, sj p dei fjella d!! 😍

West Coast

Etter nok avslapping p stranda (det blir litt varmt i lengden) satt vi oss i bilen og kjrte enda meir nord-vest. Vi kjrte heilt til enden av veien, og stoppa p ei strand der oppe for bade i blgene.

SAMSUNG CSC

Eg hadde lest at p vestkysten var det meir lokale, og at dei egentlig ikkje var s veldig vennlige mot turistar. eheee... Godt vi bare skulle p kjretur 😅 Det var tydelig at det var fridag (president day), for strendene oppover var fulle av lokale familiar som grilla, festa, bada og kosa seg. P vei heim blei vi sjlvsagt stande i ein laaaang k, d alle skulle heim samtidig nr sola var gtt ned... Og nr veisystemet er slik det er her borte (les: ubrukelig), s tar ting tid..

Vi fekk ein nydelig solnedgang mens vi sto i bilk d! Kan virkelig anbefale solbnedgangen her oppe. 😊

Siden historie sikkert er mitt svakaste fag, og eg ikkje gidde leite etter fakta, s har eg bare lest kva Linda har skreve for f ting riktig . Ho skriv og om livet i USA, og ting vi opplever her borte 😊

#hawaii #oahu #usa #reise #travel #iviusa #ferie #historie #kultur #syden #sol

Ein kjretur stover p Oahu- Hawaii

Dag nummer tre p Oahu leigde vi oss ein bil for tre dagar. Og nr vi frst skulle ha ein leigebil, s blei det sjlvsagt ein cabriolet.😎 Sjukt digg kunne cruise langs kysten med hret blafrande i vinden. Det var nett som p film var det 😄

Spitting Cave:

Frste stopp p kjreturen var Spitting Cave.  Dette omrdet heilt sr/aust p Oahu var omtalt, av ei p Tripadvisor,som den finaste og mest oppsiktsvekkande plassen p heile ya. Vel... Greit nok det var klipper, langt ned til sjen og store blger. Men finaste plassen p ya? Er ikkje alt vi Nordmenn kan forst. Vi er vel vane med litt dramatisk natur, s eg kan ikkje akkurat sei meg enig i den uttalelsen.

Det var jo ganske kult sj laga i fjellet, og korleis sjen har "jobba" med fjellet i fleire r. Og at plassen heite "spitting cave", vel vi sg ikkje nke til det.. Mulig det var fjre? Fint omrde d! Og egentlig ein rolig plass ligge slikke sol p svaberget 😊

Vegard mtte jo kjpe seg ei blodharry Hawaiiskjorte og. Det er vel obligatorisk nr ein er p ya? 😅

Hanauma Bay:

Vidare kjrte vi til Hanauma Bay, ei bukt som det er heilt enormt mykje naturlig rev i. Stranda er jo ganske populer for turistar, og har faktisk eit r hatt over 3 millionar beskande! Det er jo galskap.. S for klare bevare og ta vare p dyrelivet tar dei inngangspengar for komme inn. Ein m og igjennom ein informajsonsfilm fr ein fr lov g ned til bukta. Det ikkje var s mykje folk nr vi var der. "Heldigvis" var det delvis overskya og, slik at vi ikkje blei nke solbrente der vi lg duppa i sjen i 2 timar med rumpa i vret.😅

Her kan ein sj revet litt tydligare. Omrdet var stort! Vi svmte ikkje s langt utve d, klarte oss meir enn nok inne p grunna. Ingen grunn til utfordre skjebnen, det er tross alt hai i stillehavet og 😅

DCIM\100GOPRO\GOPR0788.

Litt av dyrelivet 😀

Vi filma masse nr vi var her, s eg skal sj om eg klarer sette sammen ein liten filmsnutt fr alle dei forskjellige fiskane vi sg 😊

Halona cove og Halona Blow Hole:

Halona cove er ei lita privat strand ein kunne klatre ned til. Den var vel ikkje s veldig privat lenger, nr s mange har funne fram til den. Det er dessverre slik det er p mange av dei "gjemte" strendene her. Dei er alle funne, delt p internett, og blitt nye turistatraksjonar.. Ikkje lye dei lokale nsker holde dei skikkelig hemmelige og gode plassene for seg sjlv! Halona Blow hole var vell ei hule som det skulle sprute vatn ut av, men eg kan ikkje sei det var mykje som kom. Den ligg ytterst til bilde til venstre, der du kan skimte nken folk og. Utsikten utover her var forresten veldig fin. Er du heldig kan du sj kval! 😀

Det mest fasinerande med heile ya m vel kanskje vre naturen. Fjella var heilt utrulige. S ekstremt dramatiske. Skulle nske vi kunne tatt ein tur innover i fjella/regnskogen, men det blei med tanken. Trur ikkje det hadde vrt s spennande gtt inn der aleine heller 😅

Lanaikai beach:

Dette m nok ha vrt den finaste stranda p heile ya. Den ligge inni eit boligomrde, s det er ikkje mykje til parkering her. Kan anbefale parkere p Kailua beach park, og heller g dei 5-10 minuttane bort til stranda. Kvit sand og turkisbltt hav var absolutt fristande, men planen vr var kun ein liten stopp.😊

Det blste opp etterkvart, s eg er gla vi droppa bade her. Generelt sett var ikkje vret det beste p turen vr, sjlv om vi ikkje skal klage p 25 grader og delvis veskya. Ja, eg veit, vi er blitt litt bortskjemte med fint vr etter ha budd i Florida og Arizona det siste ret😅  S siden vi har s fint vr "heime", s gjorde det oss ikkje nke at vi ikkje hadde knall bl himmel og sol kvart dag. Vi fr liksom nok av det heime 😊

Ein liten fin krabat 😍

#hawaii #oahu #usa #reise #reiser #travel #iviusa #reiseblogg #ferie #syden #dykke #dykking #snorkling #snorkle

IKEA redder kvardagen

Idag/igr er/var det den store pannekakedagen i Norge. S etter ha vkna til utallige bilder og snaps av folk som trykte i seg pannekaker, var ikkje valget for frokost s vanskelig nei. Halleluja for IKEA-blbrsyltety til pannekakene!😊

SAMSUNG CSC

S her borte reddar alts IKEA kvardagen min, i alle fall p ein mte. Her i Usa s har eg faktisk enda tilgode finne eit blbrsyltety som smakar ngelunde godt. Syltetya her er som oftast enten uten klumpar (la meg kjenne at det er br i det!), fulle i sukker, fulle i stevia eller laga som gele. Blbr har eg forsvidt heller ikkje funne trur eg.. Eg har derfor innsett at eg kanskje br minske krava p syltety, eller rett og slett lage sjlv.. Sistnevnte er tiltak, s eg gjekk for frstnevnte.🙈  Vi er og s heldige ha IKEA kun 30-40 min unna, og dei har jo "skikkelig" blbrsyltety! Alts, i den betydning s skikkelig som det kan bli her borte.. Gler meg til komme heim til Nora! Til og med Eldorado og First Price kan g d..🙈

Ellers vkna eg til psregn her i Phoenix idag. Eg valgte derfor sova litt lenger, og vkna for andre gang, til strlande sol! S no sitte eg fint ute p terrassen vr og nyte ein frokost i solsteiken. Hpar dke ikkje blir for misunnelige p vret vi har😜

#usa #iviusa #pannekaker #middag #frokost #ikea #ikeahack #reise #utlandet

Hiking Diamond Head crater - Hawaii

Lrdag, dag 2 p Hawaii, var det delvis overskya p ya. Vi valgte derfor ta ein liten tur til toppen av eit gammalt vulkankrater. Denne turen er veldig populr for turistar, fordi den er s nrt Waikiki og den gir eit superfint overblikk over stranda og byen innover. 😊  Vi tok Uber inn til krateret, og betalte d ikkje for parkering, men kun 1$ for kvar av oss sjlve.

SAMSUNG CSC

Turen var vel spdd til at skulle ta 1-2 timar (amerikanske turtimar 🙈) , vi gjekk p og brukte rundt 20 minuttar til toppen. D var vi bra varme og d, men deilig f litt ut av turen nr ein frst gr!

P toppen! Med Waikiki Beach i bakgrunnen 😊

Det var mykje trapper, bde opp og ned. Etter at ein har gtt igjennom ein tunell inni fjellet, s kan ein velge om ein vil ta den harde veien opp trappene til hgre, eller den lettare varianten opp trappene til venstre. Vi tok dei til hgre opp, og dei til venstre ned 😊

SAMSUNG CSC

Med krateret og parkeringsplassen i bakgrunnen. Med andre ord er det rimelig lenge siden dette var nken vulkan. Her er og Vegard inne i den eine tunellen p vei opp til toppen. Det var heilt mrkt inni der.

Vel nede i krateret etter ha gtt meir eller mindre i k heile veien ned. Fekk meg heldigvis ein shave ice d, nke om dei selge ve alt p ya!

Heim igjen gjekk vi gjennom tunellen ut fra krateret og hoppa p den neste bussen som kom. 🙈  Vi satsa p at vi kom oss nrmare byen, og det gjorde vi og. Trur den kosta 1-2 $ ish. Her er tunellen ut av krateret.

SAMSUNG CSC

Oki, m bare sei dette. Asiaterane er ve alt p denne ya. Eg har faktisk aldri sett s mange asiatiske turistar samla p ein plass fr. Alt sto p asiatiske sprk, dei hadde til og med eigne bussar som kun var for asiaterane. s.j.u.k.t

#iviusa #hawaii #hawai #usa #reise #travel #reiseblogg #travelblogg #honolulu #waikiki #palmer #ferie #diamondhead #fjelltur #oahu #travelblog #journey

Fra ein ferie til ein anna 🌺 🌵

D var vi endelig komt oss heim i fr ein 10 dagars nydelig tur til Oahu, Hawaii.🌺  Eg skrive endelig fordi, borte bra med heime best, sjlv om heime nett no ikkje er i kalde Norge. Det var s rart, og gy, st p flyplassen i Honolulu og sei "Tenk, om 8 timar er vi ikkje heime i kalde Norge fra denne varme gode ferien, vi er tilbake i den varme rkenen vi bur i!". Hpar vi ikkje tar det for gitt, for vi er heldige som sleppe heim til kulden heilt enda. 😊

SAMSUNG CSC

Ferien har vrt opplevelsesrik, avslappande og fantastisk p alle mtar. Vi har nytt kvar dag, ikkje stressa, ftt gjort nesten alt vi (les: eg) ville og bare ftt lada batteria til Vegard fr siste innspurt her i Phoenix. Eg har s masse fine bilder, tips, opplevelsar og filmar eg har lyst dele med dke, men frst m eg nok ta det litt rolig her. Det slr liksom aldri heilt feil. Eg + Aircondition = usant. Siste natta frys eg nok litt pga ein blanding av solbrent, aircondition og at eg satt i vte kle etter vi var i haibur(!!) (meir om det seinare), s eg har alts klart bli sjuk. Enda godt eg ikkje har nke spesielt eg trenge vr frisk for, eg har jo bare reist i fra ein ferie til ein anna 😜

Her er eit bilde fra det fine hotellrommet vrt! Alts, eg er s glad for at eg valgte dette hotellet! Og ja, eg kan vel innrmme det at eg valgte hotellet for bde beliggenhet og korleis rommet sg ut. Hotellet vi budde p heite Pacific Beach Hotell, og kan anbefalast p da sterkaste om nken nske hotellrom midt p Waikiki beach. 😄

Vi er p HAWAII 🙈 🌴 ☀️️

Ja, det er heilt sant!🌴☀️️ Eg har overraska Vegard med ein ferietur til Oahu, hovedya p Hawai'i.🙈  Fram til torsdag ettermiddag s trudde han at han skulle p jobb idag, fredag. Eg ville fortsatt ikkje sei nke til han fr vi kom p flyplassen p fredag. Han var skrsikker p at vi skulle til Seattle eller Houston, og at det kun var ei langhelg😅. Han hadde faktisk ingen aning om at vi skulle til Hawai'i, s det var veldig gy overraske han med det! 😀

Waikiki beach!

No ligge vi p Hotellet som ligg midt p Waikiki beach, og det er bare heilt fantastisk! Rommet er nyoppussa, og sjlv om vi kun hadde bestilt med delvis sjutsikt, s vil eg virkelig sei at vi fekk god utsikt fra balkongen vr. Vi ankom Oahu i 12-13 tida idag, etter ikkje mindre enn 7 timar direktefly fr fastlandet. Hawaii er virkelig midt ute i ingenmannsland alts!😅

Etter at vi hadde sjekka inn tok vi ein gtur langs omrdet her. Vi fant Cheese Cake Factory, ein populr kjederesturant som vi har planlagt teste ut fleire ganger tidligare, men p grunn av konstant lang k s har vi droppa det. Denne gangen var det ikkje k, og det var eg virkelig glad for nr vi sg menyen. Sren s mykje godt! Kan virkelig anbefales ja 😊

SAMSUNG CSC

Og eit lite stykke med dei bermte ostekakene mtte vi ta med oss til hotellet og. Yum! Godt da ikkje er ferie kvar dag..🙈

Surfebrett over alt! Blir kjekt sj aktiviteten p dei andre strendene rundt her 🌴

S no gler vi oss bare til dagane vidare her p Oahu, og satsar p f opplevd litt forskjellig av det denne ya har by p. Kom gjerne med tips, om du har nken p lur! 💞

SAMSUNG CSC

#iviusa #hawaii #oahu #honolulu #waikiki #usa #reise #travel #hawai #surfing #strand #syden

Vr valentine!

Vi (les: eg) hadde egentlig ikkje tenkt ha nken markering av valentine i r, og sa i fra til Vegard at eg ikkje ville ha nken bloma eller nke p tirsdagen. Koffor ikkje, kan eg komme tilbake til seinare 😉  S mandag ettermiddag banka det p dra her heime, eg pna, og der sto Vegard med ein svr hjerteballong, ein stor bukett med raude roser, pepsi max, chips, frukt og eit svrt glis.😀  "Du ville jo ikkje ha nke p valentine, s d kjpte eg nke idag eg!". Haha, s herlig! 🙈

S nr valentine kom s fant eg ut at eg nesten mtte gjere litt ekstra eg og, s eg diska opp med litt tapas ute p terassen vr. Tenk kunne sitte ute nyte ein middag i 20 grader i februar d! Fy s heldige vi er 😀

SAMSUNG CSC

Eg hadde laga foccacia, butterdeisnurrar, dadler med bacon, aioli, guacemole og asparges. Oppskrift p butterdeigsnurrar og dadler finn du HER.

Bordet er forresten "sjlvlaga" av to bordbukkar fra IKEA og ei plate p byggevareforretningen. Stolane er ddskjipe, men vi skal heldigvis ikkje bu her for alltid. S eg fr ikkje lov til kjpe nye seie Vegard. Og med tane p at vi har under 2 mnd igjen av oppholdet vrt her i Arizona, s har han vel egentlig eit godt poeng 😅

Gjorde du nke spesielt p valentine?

#valentine #iviusa #love #kjrlighet #matprat #tapastips #tapas

Ja, vi brukte faktisk pengar p dette!

Kem skulle trudd det egentlig? Ikkje vi i alle fall. For no kan vi jo ikkje akkurat skryte p oss at verken eg eller Vegard er s veeeeldig  interessert i store motoriserte kjrety d.. 🙈 Men 4. februar s var vi faktisk p eit stort arrangement kalla Monster Jam. Dette er eit arrangement der store bilar/ truckar rett og slett skal kjre rundt p ein bane. Eg va n der bare fordi vi fekk tilbud om bli med!, s hadde egentlig ikkje nken store forventningar.

Frste runde var egentlig meget kjedelig.. Eg truuur det gjekk ut p kjre i kapp p den lille banen. Men andre runde, der tok det seg i alle fall opp! D var det tid for Freestyle. Fleire tok saltoar med bilane, kjrte p to hjul og hoppa mange meter p hoppa. Rimelig fasinerande faktisk!

Stadionen har plass til 64.000 mennesker, s det er ein del her ja!

Her er det litt hopp og sprett kan ein sei. Var her det begynte bli "spennande". Spennande i den forstand at dei begynte gjere triks. Alts, salto, hge hopp to hjul osv osv.🙈

Ein STOR ukultur her i Usa er at folk gr lenge fr arrangementet er ferdig. Det er faktisk verre enn p Start sine heimekampar. Bare sj kor tribunen begynne tmmast, og her var det i alle fall 15-20 min igjen av arrangementet. Trist..🙄

S alt i alt s var vi jo fornyde med kvelden. Alt vi skal oppleve her dette ret alts, heilt utrulig 🙈  Forresten, SJ kor langt hret mitt er! Det er ikkje s lenge siden eg klipte det kort rundt bryllupet i fjor. HER er bilder av det. Bare sj forskjellen d!🙄 😅

For spesielt interesserte; her er ein video av vinnaren i Freestyle konkurransen. Han tok ikkje mindre enn to saltoar! I ein svr bil!!🙈🙈

Video av Jon Lawrence

#monsterjam #bil #truck #iviusa #Phoenixstadium #usa #utlandet #reise

Wind Cave hike!

Forrige tirsdag var det tid for ny tur igjen. Denne gangen gikk turen til Wind Cave trail i Usery Park. Fjellet ligg heilt p andre sida av byen, i forhold til der vi bur, s vi mtte tidligare opp denne dagen. Etter litt over ein time kjring var vi framme og klare for g. Denne gangen var det kun meg, Marianne og minien som var med p turen av nordmenna. 😀

Igjen var det fantastisk fin rken-natur her vi gjekk. Det merkast godt no at det regna meir enn normalt rundt jul. Det spirer og gror s bra, og rkenen er jo faktisk blitt grn og fin! 🌺🌼

Sj p all "mosen" som har klart bli grn og! Den er visst ikkje det til vanlig sa del "lokale" 😅

Opp dit skulle vi! Midt i bildet.Det var og mulig g vidare forbi hula, men det var ikkje planen vr. Og med 30 grader og sol, s var det kanskje like greit snu nr vi var kome til hula 😅

SAMSUNG CSC

Eit hjerte forma i fjellet.

Slitne frkener p vei opp! Det blei plutselig litt bratt! 😅

Endelig kom vi opp til toppen. Stilig sj korleis hula er blitt til.

Fornyde frkner p toppen! 😊

P toppen var det mange bier som budde inni hula. Dei hadde lagt seg til med bol og greier. S vr forsiktig om du nken gang skal opp der! Det er og ekorn p toppen, dei var veldig fan av peantter!  Ogs har vrblomsten "Poppy"  begynna blomstre, nke som er eit sikkert vrtegn. Slik som heime 😊

God utsikt mot byen. Eller god og god, byen er jo s langt vekke (og stor) at ein ikkje klarer sj den.

#tur #hike #phoenix #arizona #usa #reise #utlandet #iviusa #windcave #wind #cave #usurypark #usury #park #blomster #rken #kaktus

San Diego

Litt seint innlegg, men her kjem ei lita oppdatering p turen vr til San Diego etter Los Angeles. Her kan du finne innlegget vrt i fra LA.
Etter nken dagar i Los Angeles kjrte vi srve langs kysten til San Diego!  😀

SAMSUNG CSC

Det viktigaste som sto p tapeten her nede var eit besk p Hangarskipet U.S.S Midway. Eit svrt hangarskip som har tjenestegodt bde under Gulfkrigen, Vietnamkrigen og 2. verdenskrig. Eit skip med mykje interessant historie! Alle som jobba p skipet jobba der er veteranar som tidligare har tjenestegjort p skipet nr det var aktivt. Dei kunne med andre ord virkelig fortelle korleis ting fungerte og korleis dei gjorde ting fr. Vi fikk og sj gamle filmar av landing og takeoff, nke som i alle fall var interessant for menno vre som var med. 😀

Her er ein av veteranane som jobba der. Han var tidligare pilot og forklarte korleis det gjekk for seg nr flyet skulle ta av. Veldig kjekt at det var veteranar som forklarte, det blei litt meir truverdig enn om det kun skulle vrt ein vanlig guide. 😊

Dette er inne p skipet. Vi var der ikkje s lenge siden det begynte regne og var rimelig kaldt, men vi fekk med oss ein kortfilm. Den er absolutt nke anbefale om ein tar turen her.  Det var mykje p skipet vi gjekk glipp av, s kanskje vi m tilbake ein tur?

SAMSUNG CSC

Sjlv om det begynte regne nr vi skulle g, s letta det p kvelden nr vi skulle ut p livet. Vi hadde bestilt billettar til eit stand up show, nke som virkelig var ein suksess. Standup har virkelig vokst p meg her borte. 😊 Vi har vrt p 3 show allerede!

Her hadde vi litt kos p takterassen p hotellet, fr vi gjekk ut p Stand Up og livet i San Diego by.😊

Omrdet rundt hotellet.

SAMSUNG CSC

Vi budde p eit hotell som lg ganske i sentrum av San Diego. Vi kunne g til Westfield Horton Plaza som var eit stort utvendig underholdningsomrde. Greit kunne bu rundt her om ein tar turen.

S stilig takterasse! Og for ein utsikt over byen!

Vi hadde ikkje s mange dagar i San Diego, grunna ein ekstra dag i LA. S vi satsar p at vi kan ta turen p nytt fr vi flyttar vidare til Florida igjen. I San Diego skal det vre ein dyrehage som er blandt verdens strste, s eg vil tilbake! 😀

#iviusa #sandiego #usa #reise #travel #

Turistar i botanisk hage!🌵🌺

Forrige sndag tok vi ein skikkelig sndagstur i botanisk hage! Kanskje ikkje nke som str heilt p topp av Vegard si nskeliste, men uansett nke som eg hadde lyst gjere. Og d blei det jo Botanisk hage d 🙈

Eg hadde planlagt at vi skulle f med oss ein guida tur, der vi blei fortalt om dei ulike typane kaktusane og sukkulentane som var rundt i hagen.🌺 Vi bur jo midt i ein rken, men det er fortsatt veldig grnt rundt oss.🌵 Planter, trr og kaktusane har gjennom ra klart tilpasse seg rimelig bra til klimaet dei bur i. S rken er virkelig ikkje bare sanddyner, med nken f hge kaktusar her og der. Nei, rken kan tydligvis vre s mangt. Bare sj kor grnt og fint det er her!🌵🌺

Det finnes s utrulig mange forskjellige typar kaktusar, men den mest kjente kaktusen her i Arizona heiter Suguaro kaktus. Det er vel den som lignar mest p det som vi typisk ser p som ein kaktus.  Dei blir fra 10-20 meter hge, men det kan ta alt fra 75-100 r fr dei fr sin frste arm(!!). S den kaktusen p bildet under er allerede ganske gammal! Suguaro kaktusen er kjennetegnet p "The Sonoran Desert", der vi bur no. Det er vanskelig sei kor gamle dei er, siden det ikkje er gitt at dei skal f verken armar eller blomster. 🌺 Kaktusen er og freda, med ganske store bter. Det er og ulovlig  skyte ein kaktus 😅🙈

Solur! Ganske stilig egentlig.

Hattifnatt kaktus! 😅

Mesteparten, eller alle, plantene i hagen er frakta der til av mennesker. Dei frste plantene kom i fra Mexico, der dei frakta fulle lastebilar med planter over grensa og opp til Phoenix.

Her er Barrel cactus. Den er faktisk ein av dei farligaste kaktusane for mennesker. Eit stikk av denne kan gjere at du treng antibiotika.😮

Her er ein alovera plante i full blomst. Den blmer om sommaren, men siden vi bur i ein rken er det gode "vanlige" sommartemperaturar no.

Sj kor svre kaktusane er! Guiden vr sa at ein snn arm kan vega fleire tonn. Eg er n fortsatt litt usikker p det d🤔, men dei er i alle fall ddlige om dei veltar over deg..

Siden det er s varmt her, s har trea og klart tilpassa seg klimaet. Trea har enormt mange greiner, og svrt sm blad. Dette er fordi at dess mindre blada er, dess mindre overflate har dei p bli "truffen" av sola p, og dei trkar ikkje ut. Barken er og grn, den hjelper og til p fotosyntesen og samle opp vatn i greinene uten at treet treng ha store blad. Blir litt som at treet har valgt greien forran blad. EllerNkeSnn.😅

Agave planten blir brukt til lage Tequila av!

Vi sg kolibri og! Men vi fekk ikkje til ta bilde av den.. S eg stjele eit bilde i fra Linda, nr ho og mammsen hennas va p tur i hagen 😀

#usa #phoenix #botaniskhage #turist #iviusa #arizona #reise

Can we go thrift shopping?

P fredag hadde eg egentlig planlagt trena nr Vegard for p jobb. Nr eg venta p g, s satt eg scrolla p facebook nr eg kom ve eit arrangement eg va invitert til. 😊Nken av jentene p basen skulle rundt p forskjellige 'goodwill' butikkar handle. Goodwill-butikk er litt som Fretex heime. Eg fant ut at da egentlig hadde vrt kjekt bli med jentene p dette, s eg hoppa lett ut av treningsklea 🙈og gjore meg klar til mte dei!

Siden eg kun har sett Fretex, s visste eg ikkje heilt ka eg skulle forvente. Men det var egentlig samme type butikk, bare i USA-skala 🙈 I tilegg s var det eit fargesystem, som gjore at ein kunne f 60-70-80 og 90% avslag p prisen! S i tillegg til at det allerede var billlig s blei det jo nken kupp!

Etter vi hadde vrt innom to sjapper s var vi blitt s sultne at det var tid for ein matbit. Sj p desse herlige damene d! 😍 Meir inkluderande vesen skal ein leite lenge etter!

Eg fekk og tak i det eg var p jakt etter. Ein heilt rund vase! Eg har ein plan med den, bare vent sj 😊

No skal eg gjere klart nke mat til rets strste happening her borte, nemig Super Bowl!🏈

P hike til Lake Pleasant og eit blidt mte med eit villt esel!

Endelig var det tid for ny tur med gjengen. Det fltes som ein evighet siden sist, men det er nok kun pga det har vrt jul og slik. Denne gangen skulle vi g i eit omrde som heiter Lake Pleasant. Det er ein menneskelaga innsj, som ligg nord for Phoenix by. Men omrdet der var bare heilt fantastisk! S grnt og fint, at vi nesten ikkje kunne tru at vi var i rkenen.  😅

SAMSUNG CSC

Vi hadde egentlig tenkt g ei lype som heite Pipeline trail, men p grunn alt regnet som hadde vrt den siste veka s fant vi ingen bru g over.  Brua skulle egentlig ligge i "elva" p bildet her, men den var nok oversvmt. Til vanlig er det heilt trt her, og det er egentlig ikkje ndvendig med bru. S vi snudde og gjekk tilbake til bilane vre for kjre til ein anna plass. 😊SAMSUNG CSC

P vei til den andre turstien s sprang det plutselig eit esel midt uti veien. Vi stoppa sjlvsagt i veikanten for sj p det. Og nr vi stoppa s sg vi at det ikkje bare var eit esel, men tre stykker! Sj kor ste! Esela er ville, og gr rundt i nasjonalparken. Amerikanerane som var med oss sa at dei var forlatt av tidligare gruvearbeidara, og har etter kvart bare formeira seg og busett seg her i omrdet. Det er heller ikkje lov jakte p dei inni parkomrdet, s her fr dei vre aleine.

Siden den frste stien vr var bomtur, s skulle vi prve oss p ein sti som heiter Yavapai trailI. Samme topp, men eit anna utgangspunkt! Og siden vi hadde to ungar med oss p denne turen, s gjorde det absolutt ingenting at vi gjekk denne istadenfor. Den er nok litt kortare enn Pipeline. (Litt informasjon for spesielt interesserte som snart er p vei til Phoenix ) 😊

SAMSUNG CSC

Sj kor fiiiiint! Eg fekk litt flelse av vr p hytto p Haukeli eit lite yeblikk her. Men det gjekk fort ve nr eg kjente sola steika 😅

Etter at vi hadde gtt eit stykke s var vi s heldige sj eit esel p nrt hold! Marianne viste fram villkvinnen i seg og begynte rope til det, og det tydeligvis p "eselsprk",  for eselet kom gande rolig mot oss.

Heilt til det var heilt oppi oss! Det var s nysgjerrig at det kom heilt opp til oss s vi kunne kose med det. Laila hadde til og med eit eple som det fikk, s det blei veldig fornyd med oss ja!
SAMSUNG CSC

Alts eg er s glad for at det frste ville dyret vi mtte her i Arizona var eit esel og ikkje ein puma eller ei gaupe.. D trur eg ikkje det hadde hjelpt s veldig mykje med eit grnt eple nei..😅

Vi fikk til og med tatt selfies med eselet!

Etter ein lang pause med eselet s mtte vi g vidare, men eselet ville aller helst vre med oss. S det fulgte oss eit lite stykke fr det stakk av. Bde Alva og Ninea snakka om eselet heile turen, og i mange dagar etterp!

SAMSUNG CSC

Fekk ein liten film av eselet og 😊

Her er heile gjengen kome seg til toppen! 😀

Nydelig utsikt over innsjen.

SAMSUNG CSC

Kanskje ikkje heilt slik ein ser for seg at ein kaktus ser ut, men det er alts dette som skjer med dei nr dei vokse seg store og fr s ujevnt med vatn. Dei samlar opp fleire tusen liter med vatn nr det frst regnar, slik at dei skal kunne overleve mnadar, og faktisk nken r og, uten regn.  Tilpassningsdyktige ja?

Naturen her sluttar ikkje forbause meg i det heile! S fantasrtisk fint. Dette omrdet var spesielt grnt og. Det har og regna ein del i vinter (alt er relativt, det har ikkje regna mykje i fr ein vestlendings perspektiv), s alt er mykje grnnare her no enn det er til vanlig.

Tusen takk for turen damer! Og igjen var vi eit godt overtak av Nordmenn p tur! 😀

#usa #iviusa #tur #hike #fjelltur #trimtur #trim #phoenix #arizona #natur

Nyttrsaften i Las Vegas!

Nyttrshelga reiste eg, Vegard og Martin p tur til Las Vegas. Skikkelig klare for ei heidundrande feiring inn i 2017! Turen i fra Phoenix til Vegas var rimelig langdryg gjennom milevis med rken s langt ein kan sj... Det er fint d, men i s mange timar s kan det fort bli nok 😅

Frste kvelden mtte vi finne oss nke ete dr vi skulle vidare p stand up. Vi valgte kanskje ein enkel lysning ved ta turen p Bubba Gump, men ingen av oss hadde ete der fr s d blei det det. 😊

Bubba gump er jo ein resturant som speler p filmen 'Forrest Gump'. S her sitte Vegard p den bermte benken med sjokoladeeska ved siden av ☺🙈

Maten var absolutt god den! Kan anbefalast ein tur innom der om ein er ute etter reker og sjmat.

Seinare p kvelden var vi p stand up. Han fyren p bildet over er visst ganske kjent, men heilt rlig s var oppvarmerane hans bedre enn han.. Det virka som om han visste han var god, og derfor blei det bare flaut 🙈

Etter stand up tok vi taxi tilbake til hotellet. Der venta Audun p oss, ein av dei andre fra gruppa vr i Phoenix. Han hadde lagt kone og barn, og var klar for gamble litt! 👌

Etter at Vegard og Audun hadde tapt alt dei hadde satsa s meinte dei at vi kunne ta kveld. Eg var enig, men frst ville eg bruke dei 7 dollarane eg hadde i lomma p maskinane. 😅  Og trur dke ikkje eg vant? Haha.. siste runden p eit hundespill, s hagla dollarane p skjermen. Eg kunne g fornyd legge meg den kvelden! 😉

Alt er s overpynta til jul her borte! Dette er inne p Caesars Palace, og det bare i lobbyen!! Isbjrnane p bildet under er laga av ferske roser.. P bare den eine er det brukt over 24.000 stk!!! Det er heilt sjukt.. Og desse blir sjlvsagt vatna og evt bytta ut kvar dag.. Alts, det er jo stilig og fint d, men...

Nyttrsafta hadde vi ikkje nken strre plan enn at Vegard og Martin hadde bestilt bord ein Italiensk resturant kalla 'Trevi'. Eg blei jo litt skeptisk nr det sto at vi hadde bord ute, og tenkte det kom til bli rimelig kaldt.. 😣

Kulde var jo ingen problem, for resturanten lg jo inne p eit senter som lg rett i tilknytting til Csars Palace. 😊 P bildet over er resturanten. Rimelig magisk med den malte himmelen!

2016's siste mltid blei faktisk fisk! Og det er kanskje den beste fisken eg har smakt. Alle dei gode smakane!😍 Vi var alle enige om at det var den beste retten p bordet. 😉😊

Forran Trevifontenen 😅😙

Dei hadde sperra av The Strip, hovedgata, for anledningen. Dei venta at 300.000 mennesker skulle ta turen til Vegas denne kvelden! 🙈  Etter resturantbesket for vi rundt p barane inne p Csars Palace, og nr klokka slo 12 trekte alle seg ut i gata for f med seg fyrverkeriet. Det var ganske stilig! Her skyt dei opp fyrverkeri i fra taket p 7 av dei store hotella som lg langs The Strip. Etter det eg hrte s var det ingen fyrverkeri "heime" i Phoenix, s bare det gjorde at eg var happy! 😀

Feiring i Vegas er virkelig ikkje nke om du tenker ein tur p budgett, men for ein opplevelse det var! 😀  Eg kan innrmme det at eg var veldig skeptisk fr vi reiste opp, men nr vi kjrte heim igjen s var eg veldig fornyd med turen, og flte virkelig det var verdt opplevelsen.

#reise #usa #iviusa #travel #utlandet #nyttr #jul #ferie #vegas #lasvegas

P besk i atomsilo!

Forrige fredag tok som sagt Eirik og Vegard seg fri fra jobb, og vi kjrte srve fra Phoenix by. Ned til den nest strste byen i Arizona, Tucson. Destinasjonen her var ein gammalt og nedlagt ICBM silo/ atomsilo. Den er den eineste nedlagte atomsiloen som er mulig beske. Alle dei andre er totalt jevna med jorda.

Siloen er ein av mange som lg rundt Tucson p 60-80 tallet. Denne siloen blei starta p i 1962 og blei nedlagt i 1983. Den er sjlvsagt ikkje aktiv no, men nr den var aktiv s kunne den sende avgrde eit atom-missil, og n Moskva p 30 min 😐 Heldigvis slapp dei avfyre nken, ellers hadde det nok vrt ein 3. verdenskrig snakke om og.. 😣

Vi blei med p ein guida tur som tok oss ned i siloen og kontrollrommet. Ganske stilig, og ikkje minst interessant om ein er interessert i slikt. Vegard var i sitt ess her 😀

Nr dei skulle jobbe med 'drivstoffet' s brukte dei romfartsdressar. Det seier litt om kor farlige stoff dei arbeidde med..

Lange tunellar 10-15 meter under bakken.

P bildet under til venstre viser det kor alle atom-siloane rundt Tucson var fr. No er dei alle jevna ved jorda, og ein plass har dei faktisk bygd ei kyrkje over og. Sikkert for "make a point"🙈

Bildet over, til venstre, viser det omrdet rundt siloen i 1962, og p det til hgre i 2012. Det er ein enorm utviklig p bebyggelsen i alle fall☺

Her er missilet inni siloen. Stoort!  Sjlve siloen er visst det hgaste bygget i Tucson, det er bare under bakken 🙈 Om det gjelder no, eller p 80-tallet, er eg usikker p. Den er i alle fall over 40 m lang!

Og her er eit bilde det guiden sto ute i regnet og forklart oss om oppskyting, radar og motor ting. Alle andre var gtt inn (det regna litt), s han var s glad for at vi var me p turen og spurte han sprsml. Han takka oss fleire ganger, s det var kjekt ☺

Turen er virkelig anbefale om du er i omrdet, og spesielt om du er interessert i slike ting ☺

Hooverdam!

Vi hadde jo egentlig tenkt å kjøre innom Hoover dam på vei til Vegas, men det vaaaar så lang kø inn at vi slo det i fra oss. Vi kjørte heller innom på vei heim igjen på mandagen. ☺

Vi valgte å ikkje parkere i parkeringshuset, men kjørte over dammen og parkerte på dei gratis oppmerka plassene som var der. ☺

Fasinerande byggverk! Stilig at dammen var litt tappa når vi var der, så fekk vi eit lite inntrykk av kor djup den er. Sjølv om den heilt sikkert er mykje djupare enn dette. ☺ Vatnet går både til Arizona, Nevada og deler av California

Dette er bilde av brua som hovedveien går på. Rimelig langt ned til elva der!🙈

Også eit bilde av sanddynene vi kjørte gjennom rett etter Hoover dam, og på vei til Phoenix. Altså, sjå kor fasinerande då! Også dei fargane!!😍

Utflukt i eigen by

Ah, endelig ei ny langhelg! Vegard og Eirik har tatt seg fri idag, så no er vi på vei sørøve mot Tuscon og Tombstone for helga. Tombstone er ein cowboyby der dei spelte inn westernfilmar før i tida, så det blir nok spennande! Eg og Linda var jo på shopping i går og fekk kjøpt oss cowboysko og gatt, så vi er i alle fall klare 😁

Men no vil eg egentlig vise nåken bilder i frå ka eg og Vegard fant på forrige helg! Det var og ei langhelg, men med all reisinga og besøk som hae vært den siste tida, så fant vi ut at vi ville holde oss heime.☺ Lørdagen blei uansett brukt til å feire ein 30åring vi har med oss i gruppa, ein superkoselig kveld! Vi er heldige som er ei så fin gruppe her borte ☺

Forrige mandag tok vi det rolig før vi fant ut at vi ville kjøre til "the hole in the rock". Eit landemerke øst i Phoenix by. Tydligvis eit veldig populært eit og, med tanke på kor mange folk som hadde tatt turen. ☺

Her er vi forran hullet i fjellet. ☺

Vi gjekk sjølvsagt til toppen, så vi slapp alle folka som var nede. Det var fasinerande å sjå på dei amerikanske ungane som sku klatre opp og. Det var så tydelig at dei ikkje var vane med å klatre så mykje, dei klamra seg fast til fjellet og nærmast krøyp på alle fire opp. Og hey, det var virkelig ikkje så bratt. Både eg og Vegard gjekk opp uten å sette armane i bakken. 😅 #asfaltbarn

Panoramautsikt over Phoenix by. ☺

Etter turen kjørte vi vidare til ein gocart-bane. Det er ein evighet siden eg har kjørt gocart, så eg gleda meg som ein unge! Det var sjølvsagt kjempegøy, men vi var litt skuffa og. Gocartane gjekk ikkje på bensin, men på strøm.. så med ein gang nåken crasha eller hadde litt trøbbel så senka dei farten på alle bilane til 50%... 😐😣 Slik er det tydligvis i usa..bah..

Men, totalt sett var vi storfornøyd med dagen og helga. ☺ Deilig å ikkje stresse med nåke kvar helg, sjølv om tida her i Phoenix begynne å bli knapp. Vi har jo vært her halve perioden no, så det vi vil oppleve framøve må vi snart gjere 😅

Hobbyklubben p basen!

Det er jo ein del aktivitetar og klubbar som er spesielt tiltenkt til damene som bur her borte. Eg er jo med p fjellturar med "hiking clubben", og har no blitt med i "crafting club", eller hobbyklubben. Ein gang i mnaden mtes vi for utfordre kreativiteten vr. I november var det maling p vinglass som var oppgava, og tema kunne ein bestemme heilt sjlv. 😄

Vi var vel rundt 20 damer som hadde mtt opp. Det var tydelig at konsentrasjonsnivet var hgt, for til tider var det nesten heilt stille rundt bordet (nke som ikkje er vanlig i det heile tatt nr s mange damer msest) 😅  Og sj bare p alle dei fine resultata!

Her er mine 4 glas. Hadde litt julestemning kan ein sei 🙈

Det var ikkje alle som hadde jul som tema p glasa sine. Nke som egentlig var lurt, siden eg kun kan bruke mine nr det er jul..🙈

Glasa er og herda i ovn, slik at dei kan vaskast i oppvaskemaskin. Meeen, det trur eg ikkje at eg vil 😅

Neste hobbykveld er om ei veke, og d er det valentine som er tema! Blir spennande ❤️️

#diy #glass #male #kreativitet #usa #hobby #hjemmelaget #gjrdetselv #heimelaga

rkenen er i flammer

P mandag m det ha vrt den finaste solnedgangen her i rkenen p lenge. Det hadde vrt litt veskya heile dagen, men nr eg og Linda kom heim i fra trening p kvelden s sg det rett og slett ut som om heile himmelen var i brann! Vi tenkte ikkje s mykje meir p det enn at vi var begge enige om at dette var heilt fantastisk, ogs gjekk vi heim kvar for oss. Men, nr eg kom inn s kunne eg ikkje bare st sj p det, eg mtte ha det p film. Og det samme hadde Linda alts tenkt, for ca samtidig som eg sto tok bilder s tikka det inn ein snap i fra Linda med nesten identisk bilde som eg tok 🙈  Men alts, sj p dette her d!

SAMSUNG CSC

Desse to bilda er tatt med kort tid (maks 30 sek) mellomrom, og bare sj kor fort himmelen har endra seg p den tida!😍  Dette er og utsikten i fra terrassen vr. Er vi ikkje heldige?

Eg gjekk og ned p parkeringsplassen for ta nken bilder. Heldigvis var eg ikkje aleine der nede. Naboen var tydeligvis like fasinert som meg. S der sto vi begge to og knipsa som nken galninga 😅

Igjen, palmer 🌴 😍

SAMSUNG CSC

#solnedgang #sol #natur #travel #reise #usa #iviusa #phoenix #arizona #photo #foto

Thanksgiving i Los Angeles

Thanksgivinghelga var det langfri, og langfri er nke vi utnytte. S torsdagen satte vi kursen ve fjellet og mot vestkysten av Usa. Vi var fem stykker, som kjrte to bilar. Planen vr var egentlig ikkje ha nken plan. Vi hadde ikkje booka hotell, og visste kun at vi skulle vidare til San Diego fr vi kjrte heim p sndagen.😊 Her er "porten" inn til California. Er frste gang vi har sett ei slik tydelig grense p statane. M vre nke spesiel med Califoria d 😉

SAMSUNG CSC

P veien s kom vi inn i ein skikkelig sandstorm, og vi fekk litt flelsen av  kjre i kolonne p fjellet heime. Det var rart tenke p at det faktisk var sand som kom og ikkje sn, for sikten var nesten like drlig..

Alts.. Ka skal ein sei? Dette er usa, og her er tydeligvis alt lov... No i jula s har vi til og med sett Jeepar med julelys og musikk..😅

Hollywoodskiltet! Eg har lagt ut eit litt meir detaljert innleggder eg har forklart kor ein skal kjre og g for f gode bilder av dette! Innlegget finn ein HER.😊

SAMSUNG CSC

S var det tid for eit besk p Walk Of Fame! Sist eg og Vegard var der s var det mrkt, s vi fekk ikkje sett s mykje av gata. Det er jo egentlig litt oppskrytt, for det er kun mange stjerner som ligg p fortauet.. Gata er visst og ein plass ein absolutt ikkje skal oppholde seg p natterstid. Men, litt stilig er det jo!😊

P Donald Trump si stjerne lg det ein slange. Han hadde vrt der siden han blei valgt til president. Han som eigde den sa det kun var "a political statement". Rart at han fekk lov la den ligge der egentlig. Han fekk i alle fall masse oppmerksomhet! 😅

Nr kvelden kom og vi hadde funne oss eit motell s var det i gang med leite etter resturant, nke som sjlvsagt ikkje var barfe bare siden det var Thanksgiving! Etter ein del leiting s fant vi endelig ein som var pen, og hadde matservering etter kl 21! (Ja, vi er litt seine 😅).  Med nydelig mat og supert selskap hadde vi ei fantastisk kjekk feiring av Thanksgiving p resturant i West Hollywood.

Dagen etter Thanksgiving brukte eg og Vegard rolig p The Grove, eit utendrs kjpesenter/ underholdningsomrde i Holywood, mens dei tre andre turista seg til plasser vi allerede hadde vrt p vr forrige tur til LA. Det var s deilig ta denne dagen med ro, og ikkje stresse i det heile. Det var jo Black Friday, s vi var egentlig veldig spente p kor mykje folk og kor stressande det kom til vre, men heldigvis var det ikkje meir enn ein vanlig lrdag😊

SAMSUNG CSC

Alts, sjekk det juletreet! Eg er heilt imponert ve alle juledekorasjonane dei har her. Alt er tatt til det ekstreme! Dette juletreet skal visst vre eit av dei hgaste dei har i Usa, og det er ekte! 😅

Det gjekk og ein liten "Kardemommeby-trikk" gjennom heile omrdet.

Nke som er svrt populrt her i Usa er ta bilde med nissen. Typ sitte p fanget og sei kva du nsker deg til jul. Dette foregikk inni dette nissehuset som var satt opp for anledningen. Igjen, tatt til det ekstreme!😄

SAMSUNG CSC

Farmers Market var og fint pynta til jul. Farmers Market er eit stort omrde med matboder der du kan kjpe mat for sitte ete eller ta med deg heim. Maten som blir solgt her er produsert i California, og d helst rundt LA. Det er og eit permanent marked, i forhold til bondens marked heime i Norge. Det er og ein stor turistattraksjon d dei har alt i fr lokal amerikansk mat, til lokale etniska matvarer fra innvandrermilja i LA. Virkelig verdt ein tur, om s det bare er for sj og lukte 😄

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

Palmer! Eg elskar palmer.🌴 🌴 Synd det er lite palmer p Brekstad nr eg kjem heim igjen..😅

SAMSUNG CSC

Santa Monica Pier! Eit lite tips er parkere p parkeringsplassen som ligg rett ved sidan av pieren. Dette koster 10 dollar trur eg, men ein kan st der ein heil dag. I 2015, nr vi var her, s gjekk vi tur langs promenaden og bort til Venice beach. Dette er ein tur eg kan anbefale! Kult sj forskjellene p Santa Monica, og den "frie" Venice beach! HER er innlegget i fr sist tur. 😊

Folk er s frie! Her var det ein person som sto spelte og sang mens han promoterte plata si. 😊 Plutselig hoppar det fram ein guttegjeng p 3 stk som starta danse. Og dei holdt p ganske lenge fr dei gjekk vidare nedve pieren, og stoppa hos neste artist. Godt mulig dei fr betalt for det, men kult var det uansett!

Obligatorisk bilde av pieren med pariserhjulet! Eg har faktisk aldri tatt eit pariserhjul...🙄 😏

SAMSUNG CSC

Utp pieren er det litt tivoliaktivitetar for barna 😅

Solnedgang ved verdens ende! Eller i alle fall nesten 😉

Vi hadde nken nydelige og avslappande feriedagar i LA denne gangen. Vi var faktisk ei natt lenger enn planlagt og, men no fler vi oss begge "ferdige" med Los Angeles. Byen er nok litt for svr til at det er ein by vi absolutt treng tilbake til. Blir litt snn "been there, done that" flelse! Men, absolutt verdt ein tur! 😃

SAMSUNG CSC

#usa #sanytamonica #cali #california #calilife #reise #travel #tur #iviusa #idarossland #turist

Hollywoodskiltet!

finne ein god plass ta bilder av Hollywoodskiltet er ikkje bare bare.. Frste gangen vi var i LA s kjrte vi opp til Observatoriet, siden det var anbefalt. D mtte vi nesten ha kikkert for kunne sj skiltet... Denne gangen hadde eg forberedt meg litt bedre og googla meg fram til ein ok grei plass for bilder. For det er jo bare innrmme det at vi "alle" vil jo ha eit fint og kult bilde av dette? 🙈

SAMSUNG CSC

I fra hovedveien kjrte vi opp igjennom eit nabolag. Litt usikker p om dette var veien kjre, d det var store skilt over alt om at det ikkje var lov kjre til skiltet her. Vi lata som om vi ikkje forsto skilta og kjrte fint vidare 😅

Vi kom til slutt fra til parkeringsplassen, men eg hadde ein heilt anna plan enn dette. Eg hadde nemlig funne ei adresse som skulle gi oss mykje bedre bilder, mykje nrmare skiltet. S vi mtte ta beina fatt og g eit lite stykke oppover 😅  Adressa til der vi parkerte er 3114 cayon lake.  Det er ikkje anbefalt parkere p andre plasser enn dei som er oppmerka. Det er enormt mange politi som passer p og som fr taua vekk bilen din om du str i veien.

Nr vi kom til denne porten og bommen, s var vi framme. Vi gjekk inn til venstre ved bommen. Adressa her er 6201 mulholland highway.

Tadaa! Sjekk denne utsikten d! Og det beste av alt? Det var jo ikkje folk der!  Kun oss fem 😊

#hollywood #hollywoodskiltet #usa #la #losangeles #iviusa #tur #reise #utlandet #bilder #cali #california

Ny tur til Sedona!

D har eg vrt tur nummer to til den fine byen Sedona! Denne gangen med litt anna turflge enn sist. No var det nemlig mamma og Harald som skulle f oppleve denne magiske naturen og dei raude fine fjella. Egentlig s hadde eg jo planlagt at vi skulle kjre til Grand Canyon og Sedona mandag 19.desember, men siden dei var ikkje mindre enn 36 timar forsinka til Phoenix, s gjekk jo ikkje det. Vi valgte derfor ta turen p onsdagen, men kjrte kun til Sedona p grunn av vintervret som var meldt p veien opp mot Grand Canyon. Ingen vits utsette seg for nke, vi har jo ikkje akkurat nken vinterbil 😅

Vi var frst litt kulturelle av oss og kjrte frst opp til "Church in the Rocks", og akkurat som i navnet s er kyrkja bygd delvis inni fjellet. Tydeligvis ei kyrkja som var veldig populr, for det var mange folk der til vre onsdag formiddag! Stilig arkitektur var det i alle fall.

Sjekk det stilige huset!

I Sedona omrdet er det og verraskande mange skraphandlera/ kunstnara.. Her var vi innom ein p veien, og h e r r e g u d s masse han hadde der inn! Mykje va fint, og mykje var mindre fint kan ein sei....😅 Men det er jo bare fasinerande sj alt dei har laga!

Etter litt kunst kjrte vi opp til gamlebyen i Sedona for f oss litt mat. Vi safa litt, og gjekk p samme resturanten som eg var sist, Cowboy Club. Maten der var jo heilt amazing, pluss eg ville jo at mamma og Harald sku f smake p kaktus og klapperslange. 😅 P tallerkenen under er det kaktus fries, kaktus dipp, klapperslange-plse og bison biff. Spennande, men godt! Kaktusen smaker som salt alovera og slangen smakte egentlig som kylling, bare litt hardare og med meir motstand. 😊

SAMSUNG CSC

Gatene i Sedona er s stilige! Skikkelig westernflelse av g i gatene her.

Ein kjekk tur som virkelig er anbefalast om du tilfeldigvis er i Phoenix i ein lengre periode 😊  Det tar kun 2 timar kjre opp, og halveis p veien ligg det ein stor outlet som er fin stoppe p p veien heim. Det gjorde i alle fall vi 😉

Dobbins Lookout - South Mountain

17. november var vi p vr 3. fjelltur her i Phoenix. Turen gjekk denne gangen til Dobbins Lookout, sr i byen. Dette er ein anbefalt utsiktsplass p TripAdvisor, d ein og kan kjre bil til toppen. Vi parkerte ved foten av South Mountain, og gikk opp Holbert Trail. 😊

Enda ein tur med utsikt ve heile byen. P ein klar dag s kan ein faktisk sj fjella i nord heilt klart.

SAMSUNG CSC

Denne turen er egentlig perfekt for familie vil eg sei, men amerikanerane meinte at dette ikkje var ein familietur. Er barna vane med g p tur i Norske fjell, s er dette ingen  problem. Den startar flatt, fr det er jevn stigning heile veien til toppen. Heile veien gr ein p brei sti slik som p bildet under, med andre ord ingen problem!😉

Masse fine kaktusar! Dette var visst ein typisk turistplass, s pass p velg kva dag du skal g her. Vi var midt i veka, og slapp unna det verste trkket av turistar som kjrer opp. 😊

Faste turvenner 💛

Den faste gengen som pleier g p tur ilag! 😊

SAMSUNG CSC

P toppen av Dobbins Lookout er det eit lite "hus" som blei bygd p 1930-tallet av unge menn i fra byen. Det er vel egentlig ikkje brukt til nke spesiellt heller.

Maaaange fine kaktusar her og!

Her viser damene kor dei hadde sett ein "Bob Cat" sist dei var p tur her. Han satt i treet og lurte. Ein Bobcat er ei Gaupe, eller det nrmaste vi kjem Gaupe i Norge. Bare at ein bobcat er strre en gaupa vi har.. Huff, ein m ikkje tenke p kva som er uti omrda rundt her ein gang..

Etter turen gjekk vi t lunch p The Farm at South Mountain. Eit stort grdsomrde med fleire cafear og resturantar der dei serverte heimelaga og heimedyrka mat. Fantastisk plass som virkelig kan anbefalast 😊

Ein del av bildene er tatt av Linda

#phoenix #usa #tur #fjelltur #hike #iviusa #turvenner #utlandet

Tur til Camelback Mountain

Dei siste 2 mnadane har vi gtt p 4 fjellturar i omrdet rundt Phoenix by. Siste tur fr juleferien var ein tur til Camelback mountain, eit fjell som ligg veldig nrt bysentrum. Det var d sjlvsagt mykje meir folk i fjellet enn det vi er vane med p dei andre turane, men turen var super uansett. 😊 P denne turen var vi faktisk heile fem Nordmenn med og! Her str vi alle klare for turen!

SAMSUNG CSC

Opp der skulle vi. Det var ganske bratt enkelte plasser, men det er s deilig kjenne det svi litt i lr og rumpe! 😅

Nken plassar var det s bratt at dei hadde sett opp rekkverk til holde seg i. I Norge s hadde det nok ikkje vrt rekkverk p desse plassane, men steinen/berget vi gjekk p var blitt s slipt av alle som hadde gtt der at det var faktisk greit med nke holde seg i av og til :)

Fjellet ligg som sagt nesten midt i byen, slik at det er boligomrder rundt heile fjellet.

Pause p veien opp! 😊

By s langt du kan sj. Det er nr du kjem opp i hgden du virkelig fr sj kor stor Phoenix by egentlig er! Det bur jo like mange folk her som det bur i heile Norge...😅

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

P toppen av fjellet har dei som tradisjon sette opp eit juletre med pynt p. I helgene str nissen her og deler ut sjokolade til dei beskande. Kul tradisjon! Burde hatt nke slikt i Norge og ;)

Heile gjengen! Ein fantastisk gjeng 😊

Her er vi fem nordmenna som ble med p denne turen 😊

Her ser vi ut ve ein bydel som tydeligvis er litt meir velstande enn dei andre. Som du kan sj er det grnt ve alt!

#iviusa #fjelltur #phoenix #usa #fjell #tur #reise  #storby

God Jul fra rkenen!

Oi, no var det lenge siden eg har gitt lyd i fr meg her inne. Dei siste 2-3 vekene har egentlig bare flydd av grde til forberedelser til jul, frivillighetsarbeid, familie og venner. Men gud s deilig det har vrt og. 😊  Eg har tatt masse bilder, og gler meg til dele med dke! Vi har og vrt s heldige hatt besk s og sei non stop siden 7 desember, av Jan, mamma og Harald, og har fremdeles besk av Martin 😊  No ligg vi mest p sofaen, ser film og ladar batteria til vi skal til Las Vegas for skle inn det nye ret!

Vi var jo litt spente p korleis i alle dagar skulle vi klare f julestemning i dette vret her? Ingen problem! Vrgudane m ha tenkt p oss, for p julafta var det faktisk regn og vind her i Phoenix. Skikkelig grtt vestlandsvr, s det hjalp godt p heimlengsel og julestemning for oss 😅

Nam nam! Lokalt pinnekjtt fra Lundal hadde vi ftt tilsendt i posten og! Heilt perfekt! 😊

Kokken i aksjon!

Sjlv om det har vrt ei litt annerledes julefeiring og julehelg enn vi er vane med, s kan eg absolutt ikkje sei at vi har lidd nken nd! Vi har hatt nydelig julemat, godt selskap og ftt alt for mange pakkar, igjen. Med andre ord, alt har faktisk vrt som normalt 🙈  Einaste som ikkje har vrt som tidligare er sjlvsagt at den eine julefeiringa med pappa og familien har mangla, men eg fekk vre med p Facetime ei god stund s det hjalp litt p😊   Det er el bare nyte at denne jula har vrt s rolig som den har vrt, for til neste r er det vel tilbake til det "vanlige" julestresset igjen😅

#juliutlandet #christmas #jul #jul2016 #iviusa

Grand Canyon!

I fr Sedona og nordve til Grand Canyon kjrte vi igjennom landskap som vi ikkje har sett p ei god stund. Litt forskjell i fra strendene i Florida og kaktusane sr i Arizona.

Nr vi endelig ko fram til porten til Grand Canyon nasjonalpark s mtte vi jo betale inngangspengar. Hadde vi tenkt oss litt om s hadde vi nok parkert den eine bilen i den vetle byen som vi kjrte forbi 5 minutt tidligare, for inngangen til parken kosta 30$(!) per bil!! Enormt dyrt egentlig... Men, vi fr satse p at pengane gr til ein god sak, s vi smilte og betalte med glede. 😅  Vi parkerte bilen og fulgte strmmen av folk.

SAMSUNG CSC

Alts, for eit landskap! Nr vi kom fram mot kanten av gjerdet s kunne vi ikkje heilt tru det. Det sg rett og slett veldig falskt ut.. 🙈  Som om nken bare hadde klistra opp ein plakat framfor oss. Vi hadde jo sjlvsagt hyrt at Grand Canyon var svrt, og hadde jo forberedt oss p det. Men at det skulle vre s stort at det ikkje sg ekte ut, det hadde vi ikkje trudd.

Det er s fasinerande tenke p at denne gropa for mange tusen r siden har vrt fylt med vatn. Gropa er over 1600 meter djup, og nederst s kan ein faktisk sj Coloradoelva som fortsatt renn her. Sprekken er 446 km lang, 50 km lengre enn Trondheim- Oslo i luftlinje! 🙈 Det sett vel ting litt i perspektiv! Med andre ord fekk vi jo sjlvsagt bare opplevd ein liten brkdel av den.

Etter ha leita ei stund etter ein fin plass ta bilder, der vi ikkje fekk 15-20 japanera i bakgrunnen, s fant vi ein liten utstikker litt nedenfor stien. Der slapp vi bde folk, tre og slikt som delegger bilder. Men ta det med ro folkens, det var ikkje akkurat vrre enn ein tur utp Preikestolen eller Trolltunga. 😏

🍀 Firklveren p tur 🍀

Vegard og Eirik kjpte seg jo cowboyhatt, s vi kom oss ikkje unna posering med den 😅

Stt lite ekkorn, som sikkert levde bra godt av turistane. 😍

Nydelig landskap, og virkelig verdt turen. Vi var jo og superheldige med vret nr vi var der. Kun nken dagar seinare var det overskya og litt trykkande stemning. Hadde virkelig vrt kjekt tatt turen nr det er litt sn der oppe, det m virkelig vre eit syn! 😊

Tips:

• Fyll opp bilen, og ikkje kjr to bilar med to personar i kvar bil inn.
  • Prv ta turen nr det er opplett og gjerne bl himmel.
  • Om du nsker ta nken av bussturane som gr langs Grand Canyon, s m du nok komme tidlig og ha heile dagen.
  • Har du mulighet, ta ei overnatting og ta ein fjelltur nedover mot bunnen. Men husk, du skal g opp igjen og..  Overnatting og fjellturar m nok bestillast i god tid p forhnd.

Mesteparten av bildene er tatt av Eirik og Linda 😊

#usa #reise #arizona #route66 #travel #iviusa #grandcanyon #canyon #fjell #tur

Sedona - ein fantastisk landsby

Dette var synet vi vkna opp til lrdag 12.november, etter ha kjrt inn i Sedona p kveldstid dagen fr. For eit fantastisk landskap!! Det Sedona er mest kjent for er desse fjella her. Dei fr ein heilt fantastisk nydelig raudfarge nr et er soloppgang eller solnedgang.  Til vanlig bur det kun 20.000 personar i Sedona, men dei har besk av rundt 4 millionar turistar kvart r(!), og det er landskapet og turmulighetane folk er p jakt etter!

SAMSUNG CSC

Vi budde minst i gamlebyen p eit lite motell som heite Star Motel. Det var merken meir eller mindre, men var akkurat det vi trengte for nettene vi var her. Sentralt og ei seng sove i. Vi var heldige med at vi i heile tatt fekk rom den helga, siden det var langhelg og folk tydeligvis hadde planlagt litt bedre enn oss :p

I Sedona var det mange cowboyar! Vegard og Eirik slo p stortromma fekk kjpt seg skikkelige Cowboyhattar og.

Midt i gamlebyen sto det og ein mann som jobba for staten. Han hadde med seg ein haug av slangar og edderkoppar. Jobben hans var hente desse dyra nr folk feks hadde ftt dei inn i husa, eller andre plassar ein ikkje nsker ha slike kryp.  Nr eg sg kor snille dyra var, s mtte eg jo sjlvsagt holde p dei. Slangen under her kjentes akkurat ut som ein hageslange.. Ja, typ ein slik som du vasker ute med. Det er ein Kongeboa, kvelerslange, s eg kjente godt nr den slynga seg opp over armen og prvde komme nedi bhn min. D var vi ikkje venner lenger.. 😅

SAMSUNG CSC

Dette er ein "Coral snake". Det finnes vel to typar (svidt eg veit), der den eine er giftig, og den andre er ikkje. Dei er veldig like, men det er ein mte huske p kass som ikkje er farlig. Regla gr slik: "Red touches yellow, would kill a fellow. Red touches black, youre good Jack". S denne under her har svarte band mot raud, og d er den ikkje giftig. Blir du bitt av den, s er det ikkje nke du kjenner spesielt godt heller.

Her fekk eg holdt ein tarantella igjen og. Sist eg holdt ein var vel nr eg var 10 r (eller mindre), og flelsen var temmelig lik slik eg huska det! Hrete bein som klyp seg litt fast i huden din, for ikkje dette av. Den gjekk opp langs armen min, og prvde komme inn i jakka mi. 😅

Ja, han fekk pengar. 🙈  Kun for innsatsen!😄

SAMSUNG CSC

Gatene i gamlebyen er beholdt gamle, slik at ein fler ein er i ein westernfilm. Skikkelig stilig arkitektur! Ein fr ein skikkelig godflelse av g her.

Sedona er som sagt kjent for turomrda sine. S neste gang vi tar turen opp (ja, vi m faktisk opp igjen) s fr vi pakke med oss litt turklr, s vi fr oppleve omrdet p den mten og. 😊 Det er kun 2 timar kjring i fra oss, s det gr fint an ta ein dagstur her til!

Vi fekk eit tips om ta turen opp til flyplassen for f utsikt over heile byen. Vi er veldig glade for at vi hyrte p det tipset, d flyplassen ligg p ein hg topp. 😊 Sjekk den utsikten!!

SAMSUNG CSC

Eg blir ikkje lei.. Fjell er s fint. Savne virkelig fjella heime!

P toppen av flyplassen med utsikt over Sedona by.

Her hadde vi klatra opp p ein liten haug eit lite stykke nedanfor flyplassen. Det er kun 8 parkeringsplassar der nede, s her skal du vre heldig om du fr plass. Dette er utsikten andre veien i forhold til bilda over.

- Pink Jeep Tours -

For f litt meir ut av dagen, enn kun g rundt for sj, s valgte vi bestille oss ein Jeep-tur. Det er visst ein av dei strste arbeidsplassane i Sedona, det kjre turistar rundtom i Jeep.  Vi valgte Pink Jeep, som har kjrt turistar i ve 50 r! Vi var veldig fornyde med turen, og fekk sett landskapet litt p nrare hold. 😊

❤️ Fargane ❤️

Turen tok rundt to timar, og vi kjrte i eit rimelig okkupert landskap. Eg kan fortsatt ikkje heilt forst korleis det gjekk bra..

Her har sjfren vr tatt oss med p ein liten gtur. Denne hytta eller huset, er ein av plassane i Sedona der det blei laga ulovlig "Moonshine" p 1920-tallet.

Skikkelig "trollsk" bilde 😊

- Solnedgang p flyplassen -

P kvelden tok vi med oss Eirik og Linda for sj p solnedgangen p flyplassen. Vi var tydeligvis ikkje dei einaste som hadde tenkt den tanken.. For i motsetting til nr eg og Vegard hadde vrt der oppe tidligare p dagen, s var det no fleire bussar med Asiatere oppe p utkikkspunktet. Dei er virkelig overalt 😅

Nydelig!

Nken av fjellbilda er fra Linda sitt kamera :)

Roadtrip til Sedona!

Helga 11-13. november var det langhelg og d benytta vi sjlvsagt muligheten for ein liten roadtrip. Turen gjekk nordve, uten s mykje plan anna enn at Eirik og Linda mtte vre i Sedona p lrdags morgon. Hensikten med turen var bursdagsfeiring for Linda, og eg og Vegard heiv oss sjlvsagt p det! P fredags ettermiddag satte vi oss i bilane og starta turen nordve i staten.

SAMSUNG CSC
For eit fantastisk fasinerande landskap! Her i Phoenix "by" er det heilt flatt, men i det fjerne s kan ein sj fjell rundt heile byen. Her er vi kome opp i fjella og er vidare p vei ned til Camp Verde, ein liten gruveby som ligg p nesten 1000 moh.  Heile veien kjrer vi gjennom ein rken, men det er ein rken som det vokse planter i. For det meste er det mange forskjellige typar kaktusar, sukkulentar og "trre" buskar. Veldig fasinerande for oss som er vane med granskog og bjrk langs veien 😅

- Montezuma Castle National Monument -

P veien googla vi som gale etter ting som var verdt sj langs veien. Vi stoppa ved Montezuma Castle, som er ein vel bevart klippebebyggelse som er bygd av Sinagua-folket. Kort fortalt er det eit "leilighetskompleks" i fr 1100-1400 tallet, som er bygd inni fjellet. Det er og den best bevarte klippebebyggelsen i Nordamerika. (No fr dei som er spesielt interesserte heller google litt vidare😄 )

SAMSUNG CSC

Nr vi ser eit slikt skilt s er det vel ei meining bak det?  😅

Med leilighetskomplekset bak i fjellet!

P bildet under kan ein sj etasjane som er inni fjella. Leilighetane er ikkje kun det som vi ser p bilda over her, men langs heile fjellveggen bortve. Ein del av det har jo sjlvsagt forsvunne pga sol og trke, men om ein ser p bilda under s kan ein tydelig sj etasjane.

Her ser vi grunnmuren av ein leilighetane. I midten ligg det ein stor svart stein som var litt utgravd. Det var nok der dei tente opp bl og laga mat 😊

Guttaboys!

SAMSUNG CSC

Etter at vi hadde vrt i Montezuma, s kjrte vi vidare mot Sedona. Det tok ikkje lange tida fr eg hylte til, og sa til Vegard at vi m kjra bort der sj. Eg hadde d oppdaga ein haug med indianera som sto og dansa og sang! Linda hadde tydeligvis gjort det samme, s vi kunne bare flge etter Eirik og inn mot indianerane og musikken. Sjukt fasinerande, og ikkje minst heilt ekstremt flotte drakter/ klr dei hadde p seg! Sku nesten nska eg var indianer nr eg sg kleda deiras.. Eg er ikkje heilt sikker p kva dei gjorde p, men eg trur det var ein dansekonkurranse, der forskjellige stammer konkurrerte mot kvarandre. Fasinerande var det i alle fall!

Kunst laga av gammalt skrapmetall!

- Red Rock Visitor Center -

SAMSUNG CSC

Etter ein liten stopp hos indianarane, s kjrte vi vidare til Village of Oak Creek. Synet som mtte oss var bare heilt fantastisk. Vi kom kjrande opp mot fjella nr sola var ganske lav, siden den var p vei ned, s fargen p fjella blei enda meir intens enn den var til vanlig. Det vi ikkje visste var jo at dette kun var ein liten forsmak p ka som venta oss i sjlve Sedona, som s og sei ligg midt inni mellom Red Rock mountains.

Firklveren p tur! 💙

Her hadde vi visst sete litt lenge i bilen.. 🙈

Supernovaen p vei opp :D

Bildene er ein god blanding av mine og Linda sine

#usa #reise #arizona #route66 #travel #iviusa #sedona #campverde #fjell #tur

Supernova

14. nov var det jo supermne, og eg og Linda tok turen ca 15 min vekk i fra her vi bur for sj p den. Vi visste ikkje heilt kor vi skulle, og heller ikkje nr den kom opp, s vi var veldig heldige nr vi tilfeldigvis rulla inn p ein parkeringsplass p toppen av Verrado nr klokka var 18:04. Ca to minutt etter vi kom ut av bilen s hyre vi dei andre folka som str der rope og peike av begeistring; "Its comming, loook!!". Og der kom den sakte men sikkert opp bak fjella i horisonten. Den var heilt raud nr den kom opp, s himmelen lyste! Det var s nydelig 😄

SAMSUNG CSC

Vi hadde sjlvsagt ikkje med oss kamera den dagen, s vi mtte kjre tilbake dagen etter. Vi troppa opp p samme parkeringsplassen klokka 17:50, i god tid fr mnen skulle komme opp kl 18:08 (i flge oss to...). S feil kan ein ta.. Kven skulle tenke p at mnen kjem opp ca 1 time seinare kvar dag?! 😜  😅 S d sto vi der og venta og venta, i ve ein time...

Bildene kan var ikkje s suuuper fine og tydelige d, siden eg ikkje har nke spesielt god zoomlinse p kameraet mitt.. Men dette er nok ikkje nke som kan opplevast gjennom eit kamera, for synet nr mnen kom opp bak fjella var bare heilt utrulig. Dagen fr, alts den riktige dagen mnen var p det strste, s var mnen ekstremt mykje strre og finare!

Ihh, s fint! Bare snn 15 r til nestegang 😅

#Phoenix #usa #iviusa #reise #supermoon #supernova

Halloween i USA

Helligdagar og tradisjonar i Usa er virkelig nke anna enn i Norge. Dei tar liksom litt meir av her borte med pynting.. Ikkje nke unntak med Halloween. Butikkar og resturantar har vrt proppa med pynt og slikt sidan midten av september(!). Det er jo kjekt med slik pynting d, vi skal ikkje nekte for det. Det er vel bare svrt uvant at du ser orange pynt og spkelser kor enn du gr..

31.10 var det som sagt Halloweenaften, nr ein gr rundt og spr etter "trick or treat". Dette var samme dagen som eg og Vegard kom flyttande i fra Fort Walton. Planen vr var vel egentlig ta det rolig p sofaen, men nr Linda lufta ideen om at ho ville g Halloween, kle seg ut og g p besk til folk, ja d var jo ikkje eg s vond be! 😅  Vi for p Walmart, og med litt sminke (og eit laken mindre) s var vi klare for trick or treat!

SAMSUNG CSC

Vi landa p "dead half scull".

P lrdag 29.10 var vi og p Halloween-party, men d i Florida. Planen var ikkje kle seg ut, men eg hadde s lyst nr eg sg alle kostyma rundtom. Og etter ein del overtaling s blei Vegard med og. Det var egentlig veldig spontant, s etter ei lita (veldig lang) stund p ein kostymebutikk, s falt valget p nke s enkelt som "sennep og ketchup".. Kjedelig? Ja kanskje, men vi fekk masse skryt og ikkje minst blei vi overfalt av ein del plser i brd som blei svrt glad for sj oss!

Det var s enormt mange stilige kostymer p byn den kvelden. Eg trur ikkje eg sg meir enn 5 stk som ikkje hadde kledd seg ut, s eg er glad vi gjorde det!

Men, tilbake til pynting av hus og hage! Bare sjekk under her! Denne oppkjrselen er til ei dame som bur her i Phoenix. Det var det einaste "amerikanske" huset vi ringte p til. Ho blei veldig gla nr vi kom, siden ho trudde det ikkje skulle komme fleire. Vi var jo sjlvsagt litt seine ( 22:30) etter rundturen til Nordmenna i omrdet. Og bare w-o-w kor gjennomfrt ho hadde det. Det var s vidt vi turte ringe p, s eg kan ikkje heilt forst korleis ungar har turt det..

Nr ho pna dra s var det enda meir pynt. Den eldre dama som pna hadde kledd seg i ein orange topp som var fylt med gresskar og flaggermuser. Ho gjekk rundt til dukkene sine som om det var eit teater. Ho snakka til dei og spurte dei kva dei nska gi oss. 😅  Det var litt spesielt, men bare tenk kor kjekt for ungane! Eg tok eit lite snikbilde av gangen hennar. Det blei ikkje akkurat verdens beste kvalitet, men det gir eit lite innblikk i korleis det sg ut!

Det var tydelig at dette var noko ho elska drive p med. Ho sa det var hennar store lidenskap og hobby pynte slik til Halloween. Eg bare hpar ho tar like mykje av nr det er jul. Kanskje vi m g julebukk til ho d(?) 😄

Slik hadde dei pynta til Halloween p Walmart. Blir spennande nr dei m lage ein nisse til jul 😄

Nei, vi er veldig glade for at vi har ftt opplevd denne hgtida her borte. Halloween er jo ikkje heilt det store i Norge endo, men det er jo alltid kjekt bare kle seg ut! Viktig f med seg det som er av tradisjonar nr vi bur her borte, sjlv om eg ikkje er heilt for det adoptere Halloween-ging til Norge enda.😅

Vaffelfredag!

Igr, fredag, var ein veldig travel dag faktisk. Var skikkelig deilig fla at eg kunne stressa litt igjen.😅 Frst var eg og Linda innom eit College, som ligg i nrheten, for hyre om dei hadde nken kurs ellet nke vi kan finne p nr Vegard og Eirik er p jobb. Vi fekk ein del informasjon, s tar vi turen tilbake p mandag for snakke med ein studieveileder for hyre mulighetane vre. Det heile str jo sjlvsagt p prisen. Klart det hadde vrt kjekt ta eit fag, men ikkje for kva som helst pris 😊

Tilbake til kva dagen gjekk til med etter besket p Colleget. Fredag er vaffeldag for menna nr dei jobba i Norge. Dei har "klaga" i 3 mnd no p at dei ikkje har ftt vafler til lunch.. 🙈 S nr eg og Linda fekk nyss i at det var vaffeljern og fleire som nska vafler p basen, ja d bestemte vi oss for hive oss rundt lage vafler til gjengen!

Rra laga vi torsdags kveld. Vi brukte Sjmannskirken sin San Fransisco oppskrift, og dobla den. Vi fekk vel rundt 7-8 l rre og det holdt heilt perfekt til 50-60 arbeidssomme Amerikanera! 👍

I Usa s er det jo heilt normalt gi tips, s vi fant ut at vi kunne sette fram ei krukke som folk kunne hive litt pengar i. Ikkje slik at vi ndvendigvis skal g i pluss, for det er ikkje tanken med dette, men slik at vi kan f dekka litt av utgiftene p rra 😊 Amerikanerane er jo s flinke til tipse, at vi gjekk jo faktisk nken dollar i pluss! S d m vi nok komme tilbake for meir vaffelsteiking i desember! 😉

Nr Vegard og Eirik kom heim i fr jobb p kvelden s hadde dei s mange helsingar og gode ord til oss i fr alle dei andre p skvadronen. Dei gleda seg allerede til vi skal komme tilbake for neste steikerunde 🙈✌🇺 S himla kjekt gjere dette for folk som er s takknemmelige og glade for nke s enkelt som fredagsvafler! Lett vi m tilbake!😊

Vr frste hike - Estrella Mountain Regional Park

P mandag var eg p min frste "hike" her i Usa. Hike er vel det vi karakteriserer som ein fjelltur, eller ein sndagstur i fjellandskap heime i Norge. Spouses Cluben som vi har meldt oss inn i har nemlig fleire undergrupper som tilbyr aktivitetar for oss som har ein ektefelle i militret. Eit veldig bra tilbud som ikkje minst gir oss ein mulighet til komme oss litt ut, sett oss om og sosialisera oss med andre Amerikanera.  Linda hadde allerede vrt p ein tur fr eg kom bort til Phoenix, og det sg s kjekt ut! Eg og Marianne var ikkje akkurat s veldig vonde be med p denne turen her.

Marianne, Ninea, eg og Linda etter ein vellykka tur i varmen! Her er det virkelig viktig f i seg nok veske alts. Luftfuktigheten ligg p rundt 10%, i motsetting til nrmare 100% i Florida og ca 80% i Norge. Er ein viss forskjell det ja 😅

Nydelig fjellandskap! Phoenix er jo som ei gryte med masse fjell rundt seg. Ein kan sj "andre enden" p bildet under 😊

Turen idag var ein familietur, og derfor var det tilpassa til at barn kunne vre med. Det var to sm ungar med p denne turen, og begge var faktisk norske! Norwegians going strong in Murica 😜  Det var s godt f brukt beina litt igjen. Bare det kjenne at ein gjekk i litt ulent terreng og i oppoverbakke er virkelig nke vi har savna!

Dei sa at kvar arm som kjeme ut av kaktusen representerer 30 r. Det kan eg ikkje heilt forst, men den kaktusen p bildet der e minst 100 r kan eg tenke meg! Kaktusar er s fasinerande! Eg elskar dei 😄 Skulle gjerne hatt ein s stor ein med meg heim til Norge.. 😜

Landskapet var veldig flatt, og ikkje minst trt! Vi gjekk i eit naturreservat der det egentlig skulle vre ein del dyr og kaktusar. Klapperslange, skorpionar, edderkoppar, Gila gler og sikkert mykje mykje meir.. Eg er egentlig mest glad for at vi kun sg kaktusar.. For nken veker sidan hadde ho eine i turflget mtt p ei gaupe, og det er ikkje akkurat nke trakte etter.. Forseidetsnn..

Etter turen kjrte vi til ei salatsjappe og kjpte oss lunch. Det er og nke som absolutt er positivt med slike turar med dei lokale, vi fr oppleve og finne plassar som vi mest sansynlig aldri hadde funne fram til sjlve. Vi gler oss allerede til neste tur sammen med gjengen, den gang litt tynge satsar vi p! 😊

Ein del av bildene er fra Linda sin blogg!

#reise #tur #fjelltur #usa #Arizona #phoenix #utlandet #utland #iviusa

Naboen i Kristiansand p besk!

Eller, besk og besk. Helge kom til Fort Walton p jobb nken dagar fr vi egentlig skulle reise til Phoenix. Siden han kom, s valgte vi bli i Fort Walton til over helga slik at vi fekk vrt litt med han. Det var s koselig f sj han igjen! Det var litt rart og, siden han er naboen vr i Kristiansand. Fr s var vi jo sammen fleire ganger i veka, mens no er det jo over 4 mnadar sidan vi har sett han!

SAMSUNG CSC

Lrdagen tok vi oss ein tur til Destin Harbour for sj p folk og slikt. Her legg fiskarane til kai og ein kan kjpe nyfilitert heilt fersk fisk for ta med heim. Dette er dessverre ikkje eit tilbud vi har benytta oss av enda, s vi fr satse p at det er noko vi hugsar p til vren igjen! Det ser jo s idyllisk ut! 😀

Det er jo og litt turistbutikkar langs promenaden, og Vegard og Helge fant seg nken masker dei virkelig ikkje kunne g i fra. Dei var s lykkelige med maskene sine, som to sm ungar! Dei var rimelig fornyde nr dei gjekk ut av butikken med kvar si maske 😅

P kvelden tok vi turen ut p Halloween-party! Og det var heilt enormt med kule antrekk rundtom. Nken hadde sjlvsagt lagt litt meir i kostyma enn andre, men s og sei alle var utkledd! Veldig kjekt. Eg skal f delt litt bilder i fr Halloween om ikkje s lenge, ventar egentlig bare p at eg skal f sendt over nken bilder :)

Forhpentligvis s hugsar Helge ta seg ein tur til Phoenix eller Fort Walton etter jul, slik at det ikkje blir s alt for lenge fr vi ser kvarandre igjen!

Tidlig Thanksgiving

I begynnelsen av oktober blei vi invitert til ein tidlig Thanksgiving-middag hos John. Han meinte at vi mtte ha det, siden vi har flytta til Phoenix nr den skikkelige Thanksgivinghelga er. Han arrangerte med andre ord denne kvelden for oss, er ikkje det snilt? 😀  Han hadde til og med invitert fleire av sine amerikanske venner som blei med p feiringa. John er ein typisk amerikaner, slik ein tenker dei er. Super hyggelig, pratsom og sosial. Det er jo ein grunn til at vi har blitt s godt kjent med han 😊  I alle fall s hadde han sjlvsagt kalkun p menyen. Vrien han hadde var at kalkunen skulle vre kokt i peanutt olje i ca ein time. Ja, her borte friterer dei det som kan friteres!  Vi var sjlvsagt litt skeptisk (med tanke p frityren), men det smakte fortsatt reint kalkunkjtt.

SAMSUNG CSC

Heile gjengen klare for mltidet! Fr vi t spurte eg John om dei hadde nken spesielle tradisjonar nr det var Thanksgiving, og i s fall s hadde det vrt kjekt om vi hadde gjennomfrt dei. Det var det jo, ogs bad han oss om holde hender. Heilt p sparket s tok han ein takketale/ bordbnn for maten, vennskap, livet og slikt. Det var egentlig ganske stilig sj kor bra han bare tok det p sparket. Ingen tanke, alle orda bare kom ut. Etter han var ferdig s var det bare hive innp!

Personlig s var eg litt redd for at det var for lite mat til denne gjengen, men det er vel kanskje fordi eg er vane med ein s stor kalkun til 6 personar. haha, Nordmenn alts!  Det var faktisk akkurat nok mat, men om dette hadde vrt p julafta eller nyttr s hadde det garantert vrt for lite.

Mesteparten av maten her borte ser jo veldig lite innbydande ut. Lite fargar som ropar mot deg. Men dette var faktisk veldig godt alikevel. Her er det kalkun til venstre, ein form for flytesaus, potetstappe, tranebr "saus" (den var meir som gele) og ei ovnsbakt form med asparges, bacon og sjlvsagt ostesaus 😋  Litt rart ikkje ha nken ferske grnsaker p tallerkenen ja!

SAMSUNG CSC
Meg og Roy, klare for mat!

Vegard og Khaos blei gode venner etter dette bildet var tatt.

S var det tid for litt vannleik. John gjore det han klarte (og litt til) for f Vegard av tuben, men lukkast ikkje. Vegard var rimelig mrbanka og sr i kroppen etter ha tviholdt seg fast 😅

SAMSUNG CSC

Eg er veldig frista til kjpe eit slik Stand Up Paddleboard og ta det med meg heim til Norge. Hadde jo vrt veldig gy ha p naustet! 😊

Kvelden avslutta vi med bl p stranda og litt fisking med naboane. Bde eg og Linda fekk litt smfisk uten at det var det heilt store. Etter vi hadde fiska i ve ein time s var vi egentlig p vei til gi oss, men s ser eg at den eine fiskestanga er byd. Eg spring bort til den og skjnna fort at det var nke stort p den for det var virkelig ikkje lett dra opp fangsten. Eg hadde aldri i livet tippa at eg skulle f ei svr piggrokke / stingray p stang. For ein kul flelse nr eg fekk dradd den opp😀 Sj kor stor den er!

Fantastisk kveld! Tusen takk for 3 nydelige mnadar Florida! Kjenner savnet av saltvatn og sand allerede her borte i Phoenix. Vi gler oss til vren 😀

#usa #florida #iviusa #reise #thanksgiving #feiring# mat #sol #vannlek

Her er leiligheten i Phoenix!

Her kjem litt bilder av leiligheten vi har ftt tildelt for dei neste 5 mnd. Og for sei det slik, eg trur nok virkelig at vi skal trivast her! Standarden her i Phoenix er tydeligvis ein heilt anna enn i Florida. Det er tydelig at Florida er ein "slitt" stat, og at ein betaler mykje for drlig standard. Det er faktisk ganske mykje billigare leige denne leiligheten, enn den i Florida. Leiligheten vi har flytta inn i no, er nylig pussa opp og er virkelig fin og gjennomfrt. Bare det at det er satt inn grnne blomar og hengt bilder p veggane gjer det s mykje meir heimekoselig enn det var i Florida!

Her kan dke sj bilder av leiligheten vi hadde i Florida.

Rett fra inngangsdra kjem ein inn i stova. Bak meg er inngangsdra, og til hgre er balkongen. Den har eg ikkje bilder av enda, for den ser s trist ut.. S m f fiksa den litt opp fr eg vil vise den 😜  Vi har sol der og d! Stort pluss 😀

SAMSUNG CSC

Nytt og fint kjkken. Igjen, litt liten benkeplass, men ein skal tydeligvis ikkje lage mat fra bunnen her borte. Det er vertfall mulighet for st to p kjkkenet lage mat ilag d 😊

Eit av bada og vaskerom.  Ja, vi har jo sjlvsagt to bad her og. 😜

Gjesterom og hovedsoverom. Sengene er s store, hge og mjuke at vi kjem til ha flelsen av sove p hotell dei neste mnd. Med unntak av vaskehjelp d...🙄

Gjesterom

Vrt soverom

Skal lett sove som ei prinsesse her!

S dette var ein real oppgradering i fr det vi var vane med. Blir spennande sj kva vi kjem tilbake til i Florida i mars/april. Her kjem vi til f det s fint, og vi er s takknemmelige som fr muligheten til dette! 😀

P flyttefot igjen!

D var det endelig vr gruppe sin tur til flytte vestover til Phoenix, Arizona. Gruppe 1 (og d alle dei andre damene) reiste i midten av oktober, s det har vrt litt rolig i Florida dei siste vekene. Tida har for det meste gtt i pakking, planlegging og ete ut av kjleskap og frys. Hsten er jo her og, og det kjennes faktisk. Vi har tydeligvis avklimatisert oss siden vi synes det kan bli litt kjlig med kun 25 grader om kveldane. Ja, eg veit. Vi er blitt bortskjemte og kjem nok til slite med minusgradene heime til neste r 😜

Planen var jo egentlig at vi skulle kjre til Phoenix. Dette er ein biltur som vi sikkert hadde brukt ei veke p, men siden vi fekk tilbud i fra Forsvaret om biltransport og fly, s takka vi ja til det. Det kunne jo blitt litt langt kjre, og det er jo heller ikkje utan risiko med tanke p kor enkelt det er f lappen i dette landet... 🙄

SAMSUNG CSC

P fredag kom endelig bde biltransport og flyttebil for hente med seg alt vi hadde. Kan sei det slik at vi alle var jo litt skeptiske med tanke p at han her skulle ha med seg 9 bilar p tvers av landet. Eg kan ikkje sei at utstrlte s veldig mykje kompetanse heller, s vi alle var vel litt skeptiske nr vi sendte bilane avgrde.

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

Her er flyttebilen for hente flyttekassane vre. Og nei, alle dei kassane der er ikkje vre. Eg har ikkje klart shoppe s mykje allerede..😜

SAMSUNG CSC

Mandag morgon var det tid for fly til vr nye heim for dei neste 5 mnd, Phoenix. Vi hadde ein mellomlanding i Dallas, Texas. Fr Fort Walton til Dallas flydde vi eit knttlite fly.. Eller det er jo ikkje mindre enn dei minste Wideroe flya, men det fltes s lite inni. Det var eit sete p eine sida av midtgangen, og to p andre sida. Og ja, det brka like mykje som eit propellfly 🙄  Vi landa trygt i Dallas d, det er det viktigaste!

Her er to bilder eg tok etter vi hadde letta i fr Fort Walton. Ikkje nke superstort omrde vi har budd p nei. Flyplassen minnar egentlig litt om Kjevik flyplass og, liten og koselig.

hh, vi kjem nok til savne saltvatn og strender dei neste mnd ja.. Det er godt vi skal tilbake i mars/april! 😊

SAMSUNG CSC

No har vi budd ca 3,5 mnd her Fort Walton Beach i Florida og vi har virkelig hatt det fint. Fort Walton er ikkje ein s stor by, den har kun rundt 20.000 innbyggera. Phoenix derimot, her bur det 1,5 millionar i by sentrum og totalt 4-5 millionar mennesker i omrdene rundt. Alts det vi kjem under. Med andre ord er nok dette ein rimelig stor overgang for oss som er vane med lille trygge Fort Walton 😜

Bare sj bilda eg tok rett fr vi skulle lande i Phoenix.. By s langt auge kan sj!

Og ikkje minst veldig flatt.. Men det er mulighet for fjellturer eller hikes ikkje s langt vekke i fr flybasen, s vi fr ta oss nken turar s vi fr gtt litt i pbakken. Kjenner det er nke eg savnar veldig!!

SAMSUNG CSC

Kun eit par timar etter at vi kom til omrdet vi skal bu i, s kom bilane vre og! Heile og fine, s det var kun bekymring utan grunn vi hadde hatt.😜

Og Torbjrn er superhappy!

Nei, her skal vi nok f det fint. Eg skal f lagt ut bken bilder av leiligheten og omrdet her og. For fy sren, det var ein god oppgradering i forhold til Florida alts. Og vi som trudde vi budde fint der... 🙄

#flytte #phoenix #florida #reise #iviusa #bil #sportsbil #usa #utland #utlandet

Ei dag i New Orleans

Dette innlegget kjeme egentlig veldig forsinka, men det har rett og slett ikkje blitt prioritert fr no. Det var mange bilder g igjennom, og vekene har vrt litt slve rett og slett. Men her kjem det i alle fall, litt bilder og tekst om dagen vr i New Orleans som turistar!

Etter ein heidundrande Beyonc-konsert, og ei god natts svn, var det tid for vre turistar i New Orleans. Sola strlte og det var ganske trykkande varme for oss som er vane med litt bris.

Vi tok frst trikken til Lafayette square. Her var det ikkje mindre enn ein Fried Chicken festival.. Litt typisk Usa kanskje? Her fritere dei virkelig alt som gr an friterast. Etter vi hadde gtt forbi kyllingfestivalen gjekk vi ned mot Missisippi. Og med Linda som guide gjekk denne byvandringa smertefritt!

Her er vi kome oss ned til Missisippi, og den var s skitten og ekkel! Aldri om eg hadde bada der... Det er visst bare leire d, men likevell.. Eg hadde nok sett for meg ei nydelig bl elv eg.. 😅  Denne bten vurderte vi ta ein tur med, men nr vi fekk vete den tok over 2,5 time, s slo vi det i fr oss. Hadde vrt kjekt med ein liten times bttur d 😊

Fine mannen min <3

Her har vi jentene ftt oss shaveice, og Linda klarte f brainfreece. Og eg prvde hjelpa ho f den vekk ved hjelp av alle kjerringrdo eg har for meg 😅

Etter vi hadde gtt langs Mississippi kom vi fram til Jackson Square.  Jackson Square er ein historisk park som ligg like ved Sain Louis Cathedral, som er den eldste katedralen i Nord Amerika.

SAMSUNG CSC

Rundt Jackson Square var det ekstremt mange dyktige kunstnera som solgte maleri og fotografi. Det var s mykje fint, men vi kjpte ingenting.

Etter litt turistging tok vi turen p Cafe Du Monde. Dette var ein veldig populr caf som kun solgte Beignets og drikke. Beignet er som ein blanding av doghnuts og crossaints, dynka i melis. Og ja, franskmenno kategoriserer det faktisk som ein frokost-rett...

Etter Jackson Square gjekk vi opp mot Bourbon Street. g gatelangs i French Quarter er virkelig fasinerande. Gatene og arkitekturen er veldig fasinerande, og minnar ein del om gatene i sm franske byar. Men, gatene brer og preg av lite vedlikehold og rff behandling, d av alle orkanane og stormane som har kome inn ve New Orleans dei siste 10-15 ra. Men absolutt nydelig og fasinerande p ein gang.

I Bourbon street fant vi oss ein relativt sivilisert bar/restaurant og fekk oss litt mat. Dei solte "big ass beer" d, s vi kunne fortsatt kjenne p at vi var i Bourbon street. 😉

Gumbo, ein tradisjonell rett i Louisiana.

Om ein ser eit slikt "orkester" g i gata i Bourbonstreet, s heng p. Det er forventa at folk skal henge seg med og g dansande bak musikken. Vi gjore det ikkje d, hadde nok med komme oss heim til hotellet for klesskift 😊

P kvelden fant vi ut at vi nska nke litt roligare enn Bourbon strett, s vi tok turen til Frenchmen-street. Her fant vi eit lite marked med lokale kunstnara og artistar, fr vi tok turen inn p ein resturant som hadde live jazzmusikk. Dette var egentlig ein heilt perfekt avslutning p turen, og vi hadde virkelig ftt opplevd ekstremt mykje p den korte tida vi var der. New Orleans er virkelig ein by som er verdt beske, bare for oppleve heile stemningen som er i byen. Vi kjem nok sikkert til ta turen igjen til vren.😊

Nken av bildene er det Linda og Eirik som har tatt 😊

#iviusa #nola #usa #reise #ferie #shopping #neworleans #travel #musikk #jazz

Sjmatfestival p Destin

Vi har hatt besk i fr Norge! Gunn og Jan (foreldra til Vegard) kom til oss onsdag 28.september, og var her ei veke. P denne korte tida fant vi ut at vi mtte f gjort litt, og f vist dei litt rundt her vi bur. Heldigvis var det sjmatfestival p Destin p lrdagen, og det var s gy! Eg elskar g i boder bare sj p ting, ete mat mens ein gr, hyre p musikken og sj p folka. I tillegg var jo vret bare heilt fantastisk, s dette var virkelig ein nydelig dag.😊

Festivalen var ved sjpromenaden i Destin. Destin er eit sentrum som ligg ca 20 min vekke i fr oss. Det er ekstremt mange fiskara som kjem inn med fangsten sin her. Deretter filiterer dei og du kan kjpe heilt fersk fisk for ta med heim. For ein luksus?

Her ligg sjlvsagt flotte btar p rekke og rad.. Til hgre fekk eg fanga ein pelikan p bilde. Den sto der heilt fredelig og sg ut ve marinaen. Det er faktisk ganske mange pelikanar her borte. Kjekt med litt anna dyreliv enn det vi er vane med heime 😊

Btane p bildet under er slike btar vi kan leige nr vi skal p Crab Island.  (Link til innlegget etter vi var der)

SAMSUNG CSC

P sjmatfestival er det s mykje god mat velge mellom. Mesteparten av det er og sjlvsagt fritert, sik som alt er her borte.. Her solgte dei alt i fr Corn Dog til blekksprut og hai. 😊

Vin-is og sjokoladetrekt bacon...

Det var ekstremt mange boder p festivalen og. Her kunne folk stille ut og selge ting som dei hadde laga. Det var s mykje fint, men det einaste eg kjpte me var ein blomsterkrans til hatten min 😅

SAMSUNG CSC

Etter ein lang dag med ging var vi veldig fornyde med ein deilig is fr turen gjekk til stranda for litt ettemiddagssol og bading 😊 Stranda var heldigvis like fint som alltid!

Takk for besket Gunn og Jan! Vi gler oss til neste besk. 😊

Herr og Fru Fosse 🙄 (?)

Ja, kem sku trudd? Ingen som kjenner meg godt kan eg tenke meg..  Men, det er ikkje bare heilt svart kvitt slik det ser ut til. Vi har nemlig inngtt eit lite kompromiss ang. dette. Sidan vi kun har Fosse bak p bilen her i USA, s skal vi begge ta "Rssland-Fosse" til etternavn neste gang vi skal gifte oss 😜  S det var ikkje heilt "gratis" ved  kun ha Fosse som bilskilt 😉

Her er i alle fall ein som var svrt fornyd med endelig ha mottatt skiltet i posten!

Stilige bilen vr! 💙  Eg m f tatt nken skikkelige bilder av den no snart..😅

Alt str bra til!

Oi, det er faktisk gtt 13 dagar siden eg har gitt lyd i fr meg her inne. Fant ut at det kanskje var p tide betrygge bde besto, farmor og mormor med at vi har det heilt bra! 😀 Florida er nydelig og vi kan faktisk kjenne at hausten er p vei her og. Eller, haust og haust, det er vel kanskje meir som ein normal sommar heime i Norge. Vi er tydeligvis avklimatiserte, og kjem nok til slite litt nr vi kjem heim til Norge neste sommar/haust.😅

Dei siste vekene har egentlig gtt veldig rolig for seg. Eller rolig og rolig.. Vi har hatt sjukom OG bed bugs/veggedyr.. Bare google, s finn ein fort ut at det ikkje er anbefale. Det kjekke med dette var jo at det kun var eg som blei bitt/ete.🙄 Vegard fekk faktisk ikkje eit einaste bitt. S vi har harr skadedyrkontrollen her for spraying, og vi har mtta hive alle klea vre i trketrommelen for drepe dyra.. Men no er dei vekke, s vi fr dei ikkje med oss til Phoenix! Der er det kun skorpionar som overleve uansett...🦂

Her er litt av bitta mine p armen. Ser ut som ein kornsirkel... Heile sida p ryggen var dekka og..😫

S etter at eg hadde vrt sjuk i 3 veker s tok eg, etter litt overbevisning fr "mamma Linda" (Ei av damene som er med), turen til legen. Der fekk eg pvist bihullbetennelse og yrebetennelse i indre del av yre(?). 😷 Uansett s fekk eg ikkje mindre enn 5 legemiddel, blandt anna ein antibiotikakur. S detg er det eg har gjort p i det siste. Ete piller og ftt kjenne p trttheten som kom snikande som ein bivirkning. Etter at 10 dagars kuren var over, s var eg fin i yrene i akkurat 2 dagar fr det begynte komme tilbake. Eg har derfor starta p enda ein antibiotikakur..😫  S no har eg sttt opp i fra ein 3 timars middagskvil, og lure litt p korleis dette skal g i 10 dagar til 🙈

Men, nok om sjukdom og elendighet! Dei siste vekene har vi jo opplevd ein del og. Vinsmaking, kamp, thanksgiving, bonfire, fisking og vi har hatt besk av svigers! Eg skal sj om eg fr samla litt energi til legge ut litt bilder i fr dette. 😊 Dessuten har eg nken DIY-innlegg p lur og! M bare f fiksa ferdig bilder og tekst, s kjem dei! 🛠

Beyonc var r! 🎤

Forrige helg var heilt r! P lrdag kjrte Eirik, Linda, Vegard og eg til New Orleans for g p Beyonc-konsert. New Orleans ligge kun 4 tima vestve i fra her vi bur, s den turen var heldigvis ikkje s lang som den til Orlando. 😊  Under her ser dke veien/flytebruo som vi m kjre over for komme ned til byen. Den var evig lang! Til hgre ser dke bilder av sumpomrde dei har aligatorturar i. Kanskje det er ein p bildet?  Ellers er det bilde av New Orleans skyline og Superdomen som vi var p konsert i  😊

Nr vi kom fram sjekka vi inn p hotellrommet vrt og gjorde oss klare til g ut. Egentlig var planen ta turen inn til byen fr vi skulle heim igjen p hotellrommet for skifte, men etter at vi hadde sttt venta p ein Streetcar (trikken) i ve 20 min s kom gutane opp med ideen om at vi burde bare g skifte til konserten med ein gang. Eg og Linda innsg jo at det kanskje var litt lurt, d klokka allerede var halv 4 og vi skulle ete fr konserten kl halv 8.

Kl 16:30 trappa eg og Linda opp p pubben ved siden av hotelle for hente gutane. Dei brukte litt kortare tid p gjere seg klare enn vi 😜  Vi tok ein Uber inn til sentrum, og sjfren var ei koselig dame p over 70 r som kjrte Uber som ein ekstra inntekt p dagtid. Veldig hyggelig! Ho kjrte oss heilt til dra av Hard Rock cafe, kor vi satt nken timar fr vi gjekk opp mot konserten. P veien opp til Superdomen var stemningen virkelig til ta fle p. Vi gjekk meir eller mindre i eit tog i 15 minutt, fr vi til slutt kom fram. Det var s mykje folk i gatene, og ikkje minst s utrulig mange flotte antrekk sj! Eller, det var jo sjlvsagt ein god blanding d! 😜

Nr QueenB kom p scenen s var stemningen heilt r! Folk tok heilt av og scenen rista av all hoppinga og dansinga alle folka. Nr Beyonc begynna synga, s var det rett og slett heilt magisk. Eg fekk frysningar og skal innrmme at eg nesten holdt p felle ei tre der eg satt! 🙈 💕   Det som var litt skuffande var at ho nesten ikkje sang nken av dei gamle sangane... Vi satt jo sjlvsagt venta og venta p gode gamle hits, men dei kom liksom ikkje s mange av dei.. I ettertid har vi forsttt det slik at ho egentlig var p turne med det nye albummet sitt. Alts, det er rimelig spenstig d! Men dessto strre re til ho, d mesteparten av publikum uansett kunne alle tekstane hennar! Opplevelsen i seg sjlv var jo bare heilt r, og det kjem nok til sitte i oss i lang tid framve😊

Etter ein heilt fantastisk konsert tok vi turen vidare til BourbonStreet igjen, for litt musikk og drinkar fr vi tok turen heim igjen til hotellet. Det venta jo ein dag etterp med mykje ging! Meir om sndagen kjem i eit anna innlegg 😊

#nola #neworleans #usa #iviusa #utlandet #ferie #reise

Ein stor overraskelse! 💕

I gr gjekk eg og Vegard ein liten tur bort i resepsjonen for f litt frisk luft. Nr vi frst var der borte sjekka vi om vi hadde ftt post. Vi ventar nemlig framleis p det spesiallaga bilskiltet vi har bestilt. Bilskiltet var endelig komt, og i tillegg fekk eg enda ein pakke i henda. Eg kunne ikkje heilt skjnne ka, eller kem, denne var fr d ingen har sagt nke om nken pakke. Gjett om eg hoppa i taket nr eg sg ka s va oppi den d!! Mona kjenne meg alt for godt. Speltlomper OG HOLIDAY-DIP!!! hh, eg har savna Holidaydippen p tacoen s.. Sm gleder! 💕

SAMSUNG CSC

Nam nam!! Tacoen framve kjeme til bli lfta nken hakk no :D

Tusen takks snille Mona mi <3 Du e s snill og go!! 💕

No skal eg snart til legen ein tur. Etter ve 3 veker med kraftig forkjlelse, bihuller og reverk, s har eg kanskje innsett at det ikkje forsvinne heilt av seg sjlv.. Og p toppen av det heile s har eg blitt oppspist i natt. Eg har sikkert 40 myggstikk p kroppen, og dei klr!! Ikkje ein gang eit kaldt bad kl 07 idag tidlig kunne roe det ned.. Eg fr hpe eg fr ein salve som kan lindre det i alle fall, for om det skal fortsette slik s fr verken eg eller Vegard sove s mykje... 😎

Solnedgang p Okaloosa Island

P onsdag tok fem av oss damene, og ungane, turen ned p stranda p ettermiddagen for f litt sjluft og for sj p solnedgangen. Det var s deilig vre p stranda igjen! Eg er sjuk p 3. veka no med forkjlelse, bihuller og yreverk, s det var virkelig deilig komme seg ut i frisk luft! Temperaturen var s deilig, det er nke heilt anna vre p stranda etter kl 16, enn midt p dagen, det er faktisk mulig nyte det uten smelte vekk.  Det er rart, for for 4 veker siden var det ekstremt varmt p stranda kl 16. Nesten s det ikkje var vrande. No er det tydelig at "hausten" er p vei. Dei lokale seier at september/oktober er dei finaste mneden her p Fort Walton Beach. Temperaturen er passelig, vret er stabilt og alle turistane har reist heim.

Vi mtte teste ut litt yoga p stranda og. Headstand og birdpose(?). Og eg vil sei det virkelig var ein forbedring i fra frste forsk for nken veker siden 😊  Det er overraskande tungt, det er bare prve sjlv!

Alva ville vise mamma Dorthe korleis ho skulle st p henda. For ei herlig jente 💕 💕

SAMSUNG CSC

S korr fin solnedgangen er her d.. Eg tok s utrulig mange bilder, men klarte velge vekk ein heilt haug slik at innlegget ikkje skulle bli evig langt..😅

😍😍😍

#utlandet #usa #iviusa #solnedgang #reise #sol #usa

Typisk Norsk..🇳🇴

Vi har no vrt litt over ein mned her i Usa og kvardagen har begynne  g seg til. Handleturane p matbutikken kan vi no klare gjennomfre p under 1 time, og vi fyller ikkje lenger opp vogna med alt som ser spennandes ut. Det er overraskande mykje god og spennande mat her borte, men vi er jo som Nordmenn flest, vi savnar jo vrt eige litt.. 🇳🇴

Det "vrste" ved bu her borte m nok vre utvalget av brdvarer. Brda kan sj grove og gode ut, men dei er som oftast bare tilsett litt fargestoff for f den fargen. Ein m og ete minst 4 skiver for kjenne metthetsflelsen, pluss ein fr flelsen av ete sukker, s det seier jo litt. Eg har heldigvis funne ei super oppskrift p rundstykker som eg har baka her borte, s det hjelper p! Ein anna ting som og er litt kjipt er at alt av korn og bakevarer er svindyrt.. Ein pakke med havregryn kostar rundt 40kr, medan i Norge kan du vel f ein til rundt 15 kr? Det samme gjeld alt av fr.. S bake her borte blir faktisk litt dyrt i lengden.

Nr det kjem til plegg s savnar eg slike typiske Norske produkt som makrell i tomat, leverpostei og Synnve Finden sin fltemysost.. Ikkje det at eg et s mykje av det heime i Norge, men her har eg det ikkje tilgjengelig og d blir det vel bare snn?

Forresten s er alt av vaskeytstyr dei har her borte elendig. Eller i alle fall det vi har komt ve hittil d... Stvsugeren har eg nesten bare parkert heilt i skapet, d den ser ut som eit robot fr 60-tallet, d sjlvsagt og uten sugeevne. Moppen her er virkelig ikkje nke skryte av, s nr vi har vaska golvet s er det meir eller mindre p gamlemten, ned p alle fire og skrubbe...

S ja, dette er litt eg ser fram til komme heim igjen til, men ingen hastverk! Det er heldigvis fortsatt 10 mnadar igjen her borte, pluss at vi er s heldige f pakkar i posten og besk som kjem til ta med seg litt Norsk mat til oss. 😄 🇺🇸

#iviusa #idarossland #mat #utlandet #typisknorskmat #nordmanniutlandet #usa #matvarer

Vi er p vei til Atlanta p festival!

No er vi akkurat komt fram til Atlanta😊 Martin, ein kompis heime i fr, bur i Atlanta dette ret, og han spurte om vi ville ta turen opp p Music Midtown festivalen som er i helga. Eg og Vegard er jo ikkje s vanskelige be p tur dette ret, s vi sa sjlvsagt ja og kjpte billettar! Eg hadde ingen aning kven store deler av artistane er, men etter ha hrt igjennom dei s kjenner eg til overraskande mange songar, s dette blir nok gy. 💃🏼🎶 No trur eg nok at vi m legge oss, slik at eg/vi skal klare komme oss gjennom dagen i mro! 😊

Fullmne-yoga p strando!

Ein gang i mnaden blir det arrangert fullmne-yoga p stranda her vi bur. I august for denne dagen forbi oss, s eg er gla vi blei med no i september. Alts, sjekk dette her d! Dette var virkelig ein magisk opplevelse, og kan virkelig anbefalast om ein har muligheten.

Her kjeme fullmnen opp i aust og p bildet under gr sola ned i vest :)

Alts, sjekk dette!! Har du nken gang sett nke s magisk?! Dette gav virkelig ro i sjela og ei svrt god natt svn! 💛

Til slutt blei det heilt mrkt og sola var gtt ned bak horisonten. Sjekk kunsten d! Bildet under er faktisk ikkje redigert heller, kun tatt med IPhone6!

Yoga har virkelig vokst p meg desse vekene eg har budd i Usa. Det er mange forskjelliga variantar av yoga, og om ein virkelig konsentrerer seg og tar i s er det ekstremt god trening. Neste veke er det tilbake til Hot yogaen vi gr p fast! Kem skulle trudd det om meg? 🙈

Snorkling p Navarre Beach - Video av seaturtle

P sndag var det dags for enda ein felles utflukt. Store deler av oss Nordmenna som er her borte tok turen ilag til ei strand som kun lg rett under 30 min vekke i fra oss. Kjetil, ein i flget, hadde vrt her for ei lita stund tilbake og dukka, s han anbefalte at vi tok med oss snorkelutstyr. S etter vi hadde vrt p dykkebutikk og kjpt oss skikkelig snorkel, maske og svmmeftter vendte vi snuten mot Navarre Beach. Navarre Beach blir kalla Floridas best kept secret, og vi kan jo forsvidt forst det. Etter at vi tok av fr hovedveien kjrte vi ve ei bru og kom bort til eit heilt flatt landskap. Det var vel meir eller mindre bare ei stor strand med asfaltert vei p. Sanden var ikkje fullt s fin som p stranda p Officers beach, men den var fortsatt krittkvit.

Vi hadde egentlig sett for oss eit fint kunstig rev med enormt med dyreliv og korrallar p. Men nr vi kom der s blei vi faktisk litt skuffa. Det kunstige revet var "kun" mange betongklossar som var bygd opp kvarandre. Her var det d begynna vokse tang og dyrelivet hadde flytta inn. Det var absolutt fasinerande, men ikkje som vi sg for oss. Det er forsvidt fire slike rv rundtom p denne stranda, s vi fr ta turen p ein av dei andre ein annan gang. :) Eg sg forresten ei sjskilpadde, s livet mitt i Florida er snart komplett. Manglar bare sj delfin no! Eg fekk den p film og, sjekk nederst i innlegget :)

Vi snorkla i fleire timar, uten bli lei! Vi stakk inn til land nr brennmanetene kom... Og Eirik, Vegard og eg klarte sjlvsagt svmme rett bak den, der den hadde slept ut trdar... Lite behagelig kan ein sei!  Etter eg hadde snorkla etter fisk s snorkla eg etter skjell. Alts, det var s masse fine skjell der! Eg klarte jo sjlvsagt ta med meg ein liten brepose, s eg fr sj kva eg skal bruke den til ;)

Vi markerte 11.september ved kle oss i det Amerikanske flagget. Tenk at det er 15 r sidan allerede.

Eg trur eg m ha meg ein slik parasoll. Alts, s kor kul den er d?

P vei heim kjrte eg og Vegard langs stranda for sj om det var nke spesielt der. Det einaste vi sg var fult i hus som var bygde p stolpar. Det er tydelig at dei er forberedt p at sjen kan stige og at husa kan st i fare for komme under vatn ved ein evt orkan eller tornado. Her er dei i alle fall litt forberedt.

Her er filmen! Hpar de likar den. Det var virkelig ikkje nke enkelt filme, svmme og holde pusten samtidig...S litt uklarhet blir det nok..:p

Takk for turen folkens!

Universal studio Orlando

Her kjem ei lita oppdatering med masse bilder i fr turen vr til Orlando! Bedre seint enn aldri, eller? Kan tippe det kjem ein del 2 og, d det blei rimelig mange bilder ut i fr to kamera!

Forrige helg var eg, Vegard, Linda og Eirik ein heilt fantastisk kjekk tur til Orlando og Universal Studio. Vi kjrte, som tidligare nevnt, gjennom omrdet kor orkanen Hermine skulle treffe land p torsdags kveld og var trygt i Orlando i 17 tida. Vi tok d turen til Universal City Walk og t p Hard Rock Cafe. Fredagen var frste dag i parken. Vi hadde kjpt billetta gjennom flybasen, s vi hadde ftt ein ok deal. Vi hadde faktisk kjpt 14 dagarspass, ikkje at vi trengte det, men det var enten 2 dagar eller 14 dagar. 14 dagar var absolutt billigaste om vi skulle vre der i 4 dagar. Vi tenkte at nr vi frst skulle, s kunne vi like gjerne g all inn!

Hulken! Den var kjekk, men og veldig populr.. Her m ein forvente st 30 min i k p ein god dag.

Velkommen inn i Marvel og superheltanes land.

Vegard skulle teste styrken. Det vi ikkje sg fr etterp var at den var digital, og at dei som sto passa p telte, slik at folk ikkje skulle vinne for ofte. Det hadde tydeligvis lite med styrke gjere.. Tips: ikkje bruk pengar p denne ;)

"Tmmerrenna" ekstrem versjon.. Ikkje s gale, bare veldig overraskande!

Dette er ein av banane du blir skk vt i. Kanskje ikkje s rart nr folk kan st sprute vatn p deg igjennom banen. Du blir forvrig og styrt inn under ein foss... Ha p lette kler som trkar fort!

Krustyland og Simspsons! The Simpsons ride var ein simulator med 3D og 4D effektar. S sjlv om simulatoren sto p ein plass heile tida, s fltes det som om vi var med i karusellen. 3D og 4D er virkelig nke anbefale. Det var mange attraksjonar som var laga slik her, og det var virkelig bra kvalitet p dei!

Duff beer! Redda vel dagen til to stk i flget ;)

Sammen med den ikoniske Simpsons donuten med rosa frosting. Smaken var faktisk ikkje s gale heller. Vegard ville gjerne kjpe ein som var like stor som ei kake, men den hadde nok ikkje blitt oppeten ;)

Her trur eg det skal forestille Hollywood. Det er i alle fall veldig likt slik det ser ut der, med hge plamer og pastellfarga hus.

Kvar dag kl 17:00 er det og eit paradeshow i parken. Det var og ein framsyning med dans og musikk i 15 tida.

Her er bildene fr sjlve paraden. Eg har filma den, s skal sj om eg fr laga ein film fr heile turen vr :)

Og siden mitt kamera svikta, s tok heldigvis Eirik mange fine! Alle bildene som ikkje et tatt med mobil er det han som har sttt for :)

#orlando #universalstudio #universal #islandofadventure #florida #usa #utlandet #ferie #iviusa

Store barn, store gleder!

Hurra! Idag er det ein lykkens dag her i leiligheten. Etter litt hint p meldingar heime i fr, s gjekk eg ein tur bort i resepsjonen for sjekke om vi hadde ftt ein pakke, og det hadde vi!:D

Bare sj alt dette vi fekk! Pappa og Kristin har virkelig peiling p kva som er nska her borte. No blir det bde baking og suppe til middag. Vi har allerede slukt ein pakke med tomatsuppe og litt mjelkesjokolade, og gu kor deilig det var. Mykje kjekkare f pakke i posten enn pakke det med seg sjlv. Det fltes nesten som julaften nr eg pna pakken :D

Dongriskjrt, lintopp og bomullstopp fra Instinkt Mote! Heldige meg som kan f restar av sommarvarene, sommar heile ret her borte. :)

Endelig blir det brd med litt tyggemotstand og uten falske fargestoff!

Igjen, tusen tusen takk for kjempe kjekk pakke! Pappa og Kristin, dke e best! <3

Endelig er dei her!

Endelig kom bilen vi har venta p! Flyttekassane vre fra Norge kom endelig fram idag. Det var jul, pske, nyttr og bursdag p ein gang pne kassane for sj kva der var vi hadde pakka ned i begynnelsen av juli. Eg er egentlig litt usikker p om vi har sendt nke vi virkelig har trengt, for vi har klart oss heilt fint med der vi har hatt tilgjengelig dei siste vekene. Men, eg skal ikkje nekte for at det er blitt litt meir heimekoselig her no med litt av tinga vre rundtom :)

Litt forskjellig som Norske flagg, puter, lys, kjkkenting, stavmikser, pyntebrett, finkle, uniformar og musikkanlegg er nke av det vi pakka ned. Det er allerede ein del smting vi angre p at vi ikkje pakka ned, men vi klarer oss nok uten det eit r :)

No skal eg fortsette med sj p serien Glee og bli frisk etter Orlando-helga. Eg tler fortsatt ikkje aircondition ve lengre periodar eg...

Hurricane warning!

P mandag fekk Vegard mail fr basen om at det var venta sterk storm og mulighet for at vi mtte evakuere seinere i veka. Vi hadde jo tenkt oss ril Orlando i helga, s det sku jo bli spennande om denne stormen blei nke av. Det er jo 11 r sidan siste store storm/ tropisk storm/ orkan/ tornado raserte store deler kysten her. Syklusen til slike stormar er 6-7 r, s det seier seg sjlv at vi er p overtid no.

Vel, p tirsdag og onsdag forverra alt dette seg og vi kunne forvente at ein tropisk storm skulle komme til helga. I gr, onsdag kveld, sg vi p Weather channel og det sg bare verre og verre ut. Stormen ligge uti gulfen og kosar seg fr den kjem inn mot land i stor fart. I enkelte omrdet er det og venta at den skal sl inn som ein orkan og i verste fall tornado. Om dke ser p bildet under her, s kan dke sj kor den er venta. Vi bur heilt til venstre, der det str Destin.

Det var lenge litt usikkert om vi skulle ta turen til Orlando i helga likevel, men nr vi sg kor stormen sku g bestemte vi oss for at det var like greit vre i Orlando som heime i leiligheten. Vi sitte no i bilen p vei, og har nett passert Tallahasse. Det er ikkje nke storm her no, s besto du kam puste ut, vi er trygge! Kun litt rolig Vestlandsvr her no, d stormen ikkje treff land fr i kveld. D er vi trygt p plass p hotellrommet ved Universal Studio. :)

Nr vi no kom inn i omrdet som er merka raudt, p bildet over, s begynte mobilen min hyle. Ikkje som alarmen nr vekkerklokka ringer, men ein intens hyling som varslar at fare er p ferde. Der var "kun" ein beskjed fr myndighetene, men ein kunne n ftt hjerteinfarkt av mindre.. Forresten s er det veldig kult at dei har dette varslingssystemet. I Phoenix feks, fr dei alarm om sandstorm. Tommel opp Usa!

Det er og slike informasjonsskilt langs motorveien.

Som sagt er vi halveis til Orlando no, og alt str bra til. Vi gler oss til ei helg i Universal, om det s blir med regnponcho eller solkrem! Vi er tross alt fire tffe vikingar p tur ;) (satsar vi p..)

Vi har tatt lappen!

Igr var endelig ventetida over, vi hadde oppkjring p bil. Ikkje det at vi ikkje har kunna kjre bil i USA p Norsk frerkort, for det kan vi. Men vi valgte f Amerikansk frerkort bde for bilforsikringen sin del, for ha godkjent legitimasjon i Usa og fordi det er jo litt kult ha Florida drivers license ;)

Vi kjrte til Niceville, ein liten by som ligg ca 20 min i fra oss. Etter litt papirarbeid p DMV (biltilsynet) var det tid for kjredelen. Vegard frst. Han var vekke i ca 15 min fr han kom inn igjen. Veldig kort, men sikkert normalt tenkte eg. Samme prosedyre med meg. Eg tok p meg "oppkjringsmaska" og skrudde tida tilbake for 6 r siden nr eg hadde oppkjring heime i Norge. Trur eg aldri har kjrt s riktig i heile mitt liv. Vegard lo til og med av meg for at eg brukte blinklys inne p parkeringsplassen. Better safe than sorry tenke eg ;)

Men eg kan ikkje sei eg er veldig imponert ve kva dei forvente ein skal kunne her borte.. Heile tida kjrte vi inni eit lite boligfelt utan andre bilar, og vi kjrte i maks 15 mph, som er ca 24 km/t. Vi tok ein 3 point turn p ein smal vei, hadde "brstopp" i ca 30 km/t, stoppa p alle stoppskilta (som det er heilt enormt mange av) og parkerte mellom fire kjegler.. Alts, vi var aldri ute i trafikken fekk vist oss. Med andre ord kunne vi like godt skreve etter lappen p nettet..Usa ass.. :p

Bildet er ikkje s mykje skryte av, s det blir sensurert. Folk er s mykje lgare enn oss Skandinaviere her borte, s kamera er ikkje stilt inn til vr hgde. Froskeperspektiv er ein uheldig vinkel, forseidetsnn....

Etter oppkjringa tok vi turen p ein lokal restaurant som heiter AJ's by the Bayou. Veldig koselig plass rett ved sjen. Her skal vi definitivt tilbake ein seinare kveld nr dei spelar live musikk.

Bare sj kor idyllisk der var her! :)

Bursdagsfeiring nr 2!

SAMSUNG CSC

For ei helg! P lrdag var det duka for bursdagsfeiring nr 2 for min del. Viktig feire det som kan feirast ;) Vi hadde invitert alle til feiring og god stemning. Det blei servert plser i brd og lomper, som det seg hr og br i ein vanlig barnebursdag. :) Vi hadde og kjpt inn ei skikkelig amerikansk bursdagskake som ein nesten fr sukkersjokk av bare sj p, men den var faktisk veldig god og. Ikkje minst har eg ftt s masse fint og, men det fr eg ta i eit anna innlegg :)

Ikkje heilt skikkelige wienerplser eller sprsteikt lk, men det nrmaste vi fant. Plse i brd var virkelig ein hit, og eg trur faktisk alt var vekke fr vi tok taxi p byen. Kan virkelig anbefalast til ein gjeng med sultne gutar, uansett alder!

Sjekk all den frostingen! Og under den skjulte det seg ei nydelig mrk sjokoladekake som gjorde at heile kaka ikkje blei s st :)

SAMSUNG CSC

"Whale, whale, whale, what do we hav here?"  hh, s mykje gy vi hadde det med desse skilta!

"Party 4 two"

Piata mtte vi og ha! Etter ha blitt snurra rundt nok ganger til at eg blei svimmel, s sku eg forska  fokusera p ikkje treffa Daniel.. Enda godt eg ikkje traff han, for pinnen er hard!

Guttaboys i ein heftig omgang av eit spel. Ane ikkje kva det heiter, men gy var det!

SAMSUNG CSC

Tusen takk for enda ein super feiring! For ein gjeng, dke er alle gode <3 Neste r blir det vel feiring p Brekstad ;)

#bursdag #party #iviusa #florida #usa

High School Football

h, denne lrdagen har gtt fort! Eller, klokka er ikkje meior enn 17, men om ein liten time ventar vi besk. Vi skal feire bursdagen min med rosa ballongar, plse i brd, kake, muffins, mohjito og pinjata! Dette blir s gy! Men det var ikkje dette eg skulle vise dke idag, det var nemlig nken bilder fra tirsdagen!

SAMSUNG CSC

P torsdag var eg og Linda  fjonga oss p neglestudio rett borti veien her vi bur. Tvers over veien ligg det ein High School. Det er ikkje fr dei siste vekene det har begynt vre litt liv rundt denne skulen bde p dagtid og kveldstid. P torsdag var det ekstremt mange bilar der, og mykje leven rundt fotballbanen, s vi tok turen bort for sjekke kva det var som skjedde. Dama i billettluka kunne informere oss om at det var 9.klassen som spelte fotballkamp, men at det begynte ein ny kamp rundt kl 18:00, der ein eldre klasse skulle spele. Vi bestemte oss derfor for komme tilbake til neste kamp for f sett ein heil kamp.

Eg troppa klar opp til kamp rundt 18:15, og d trur eg kampen nett var starta. Det var ekstremt mange folk p tribunen, som tyder p at dette er ein stor sport sjlv p aldersbestemt niv. Ja, eg mtte til og med betale nokre dollar for komme inn :)

Eg kan ikkje sei vi forsto s masse utav spelet.. Dei flytta seg nken strekar til hgre, og deretter nken strekar til venstre. Det var vel meir eller mindre det som skjedde gjennom heile kampen og.. For utenom to 6 poengara, som vi forsto dei fekk nr dei sprang ve enden av banen. Eller tar vi heilt feil..?

SAMSUNG CSC

Cheerleadersane var vel dei som jobba mest i lpet av dei tre timane. Dei hoppa, spretta og sang sine tapre sangar til dei grne og kvite p banen. Sjlv om det dessverre ikkje hjalp s mykje. Det var egentlig meir fasinerande sitte sj p desse jentene turne, ta flikkflakk og baklengs salto...

Vel, vi forsto spass at heimelaget, alts "vrt" lag, tapte s det sang etter. Her er tavla etter nesten to periodar spelt. Eg trur det enda rundt 7-42 tilslutt.

Som sagt skjnna vi ikkje s mykje av spelet, og vi flte det tok ekstremt lang tid, som om dei "gjekk litt i sirup".. Dommaren stoppar visst og klokka kvar gang dei blse i flyta, s dei brukte nesten 3 timar p spele ein 60 min kamp, om det kan sette det i perspektiv.. Vi reagerte og p at dei var s ekstremt mange innbyttara p laget. Eg ser ikkje for meg at ein gutt utp den banen kan ha vore nke spesielt sliten etter den kampen der ;)

SAMSUNG CSC

I alle fall interessant ha vrt p ein slik kamp d. Men neste forsk trur eg fr bli college football. Eg har hyrt stemninga er heilt enorm, og at bare det vre der er ein stor opplevelse. S fr eg heller lese meg litt opp p reglane fr den tid kjem ;)

Er det nken av dke som kan reglane i Amerikansk fotball?? :)

Bursdagsfeiring!

Sjlv om Vegard jobbar kveld her borte, s slapp eg heldigvis sitte aleine p bursdagskvelden min! Tirsdag rundt 17 for vi, fruene og ungane, ut for ei lita feiring. Vi tok turen p ein italiensk restaurant som ligg nede ved sjen. To av damene hadde ftt denne anbefalt av nken lokale, s vi rekna med at dette ville vre ei lita perle av ein restaurant. Og s rett hadde dei! Her er vi alle samla :)

SAMSUNG CSC

Restauranten serverte alt av italiensk ein kan tenke seg, pluss mykje sjmat. Sjmat er spesielt populrt her p Fort Walton, s eg prver ete ein del av det nr eg er her nede (blir vel minimalt med det i Phoenix..). Eg bestilte penne med scampi, blskjell og kamskjell, og til dessert  ein type lava chocolate cake. Wow, s godt det var, men s mettande at ingen av oss klarte ete opp middagen! Vi har faktisk ikkje ete dessert etter ein idag i usa tidligare, s vi tenkte at idag var dagen! Sjlv om ingen klarte ete den opp heller :p

Etter middagen tok vi med oss vinglasset og gjekk ut p stranda som restauranten hadde. Og for eit omrde m eg bare sei! Denne restauranten blir nok forvandla til ein skikkelig strandbar nr helga sig p. Her satt vi nyt den siste timen med dagslys fr vi kjrte heimve.

Sjekk stemningen p strandbaren! Her skal vi definitivt tilbake :)

Nydelig solnedgang. Himmelen blir alltid rosa nr sola gr ned her. Det er s fint, og eg blir aldri lei av sj p det eller ta bilder av det!

#usa #iviusa #florida #reise #travel #fortwalton

Eglin spouses'club

I Usa er det veldig normalt med frivillig arbeid og sammenkomstar av fruer. Siden vi skal vre her i eit r s tenke vi at vi br prve inkludere oss litt i lokalsamfunnet her. Igr tok vi turen opp p basen, og p fruetreff.

Vi kjrte inn p eit omrde som var heilt nytt. Husa som lg rundtom sg ut som leikehus, det heile var veldig amerikansk. Her er bilde av community-huset. Huset romma leikerom, kjkken, fitnessrom, yogarom, gymsal og ein del andre rom som vi ikkje sg. Det var s nytt og fint der inne, wow!

Navnelappar er viktig i USA!

I ekte amerikansk stil blei det servert sandwich, cookie, lemonade og chips.

Omrder utanfor! Dette er tilgjengelig for alle som bur rundt i dukkehusa sine. For eit basseng, tennisbane, volleyball osv. Heldige!

Her er eit av husa. Desse husa var kledd med plastikkplater, i motsetting til mur-husa som er bygd for 10-20 r sidan. Blir vel kanskje vedlikeholdfritt d(?) Flotte var dei i alle fall!

Og enda eit av meg og Linda! Fler vi har tatt nken slike bilder no (og fleire blir det vel ;) )

No venter vi bare spent p mail og informasjon om dei forskjellige klubbane dei tilbyr. Eg signerte meg opp p fitness, lunch bunch, crafts og wine club! Tenker det kan bli gy mte litt andre enn kun nordmenn framve :)

Crab Island - film!

S var det tid for ein ny oppdatering fra helga! Kvar gang vi har kjrt til Destin (sentrum 20 min vekke) s kjrer vi ve ei bru. Ved siden av denne brua, uti sjen, har det ofte vrt enormt mange btar som ligg i ro, folk som gr i sjen, hoppeslott, musikk og god stemning. Det er jo klart dette var fristande f teste ut! John kunne informere om at denne plassen var kalla "Crab Island". Eg trur nok ikkje plassen blir kalla det fordi det er mykje krabbe der, men pga det er grunt nok til at ein kan st der.

P lrdag var vi gira p teste ut denne plassen, einaste hinderet vrt var at ein m ha bt for komme seg ut der til. Heldigvis har John bt, og han ville vre med oss til Crab Island! Det kunne ikkje passe bedre. Lrdagen kom og vi kjrte til Destin, der John plukka oss opp. D hadde han allerede satt i fr seg 4 stk midt utp Crab Island, d det ikkje var lov med s mange ombord i bten hans.

DCIM\100GOPRO\GOPR0069.

DCIM\100GOPRO\GOPR0068.

D vi omsider kom oss bort til omrdet s var det heile egentlig meir eller mindre surrealistisk. 100 vis av btar lg heilt stilt rundt oss, folk var uti sjen og kasta ball, dansa, spelte volleyball, drakk og koste seg. Skikkelig god stemning og idyll!

DCIM\100GOPRO\GOPR0080.

DCIM\100GOPRO\GOPR0101.

Vi var p omrdet til det blei overskya og klokka nrma seg solnedgang. Heilt p slutten s mtte vi bare ut p hoppeslottet. Det stengte egentlig kl 17:30, men uten tilsyn s var det gratis og pent for dei som ville. Fy kor slitsomt det var! Det ser virkelig mykje enklare ut enn kva det er.. Vi er fortsatt stive i nakke, armar, mage og rygg etter akrobatikken som gjekk fre seg der ute :p

DCIM\100GOPRO\GOPR0127.

DCIM\100GOPRO\GOPR0184.

Eg har og forskt klippe sammen ein video fra utflukten. Dette er frste videoen eg lager, s hpar den er grei. Har brukt det nye GoPro4 til filme med, s mulig det er derfor det er litt usttt? Anar ikkje. Snurr film! :)

Ka syns du? :)

P Amerikansk bbq-party

Forrige sndag var vi ein gjeng som blei invitert p ein skikkelig bbq hos John, ein Amerikaner vi har blitt kjent med her nede. Vi hadde ikkje ftt nke klokkeslett vi skulle vre der, s eg sendte ein melding spurte. Svaret eg fekk d var veldig amerikansk.. Han skreiv rett og slett "Any time after 12 noon", ikkje s veldig presist alts.  Vi mtte d opp rundt kl 14, og d va han heldigvis ikkje begynna p maten ein gang. Vi (les:eg) kunne endelig pusta letta ut ve at vi ikkje var for seine. (Kanskje vi har ftt inn den amerikanske klokka i kroppen allerede?)

SAMSUNG CSC

John bur heilt fantastisk. Huset hans ligg langs sjen, og han har ei nydelig strandlinje. Bare sjekk den utsikten d. er str eg p stranda hans og tar bilder. Huset hans er vel kanskje 50 meter lenger bak, Idyll.

Vegard og Torben, rimelig fornyde begge to! :)

Vi fekk servert Puerto rican rice og mengder med marinert kylling. Kyllingen hadde forvrig marinert i 4 dagar, s ein kan jo bare tenke seg kor smakfull den var! Risen var ikkje vanlig plain ris heller. Den var tilsett eit deilig krydder, lk, paprika og bitar av svinekjtt. Nydelig! Eg tok og med meg ein brokkolisalat som vi hadde ved sidan av. Heile middagen var eit reint festmltid fr start til slutt.

Her spelar menna eit spel som dei kalla "BagGo" eller "Corn Bag". Veldig simpelt egentlig. Ein kastar bare sm sandbaggar og prve f dei til treffe hullet i plata. Trur eg m f laga meg eit slik spel nr vi kjeme heim til Norge igjen!

P ein slik eigendom er det meir enn nok finne p, s kva er vel bedre enn bde starte og ende grillpartyet med ein dukkert og to?

Vegard har egentlig veldig lyst velte brettet til Eirik her!

Fire gode venner ;)

Her begynne sola ta kvelden, og etter den var gtt ned var det igjen tid for bading!

Vi har vrt veldig heldige som mtte p John. Han er ein veldig pen, hyggelig og snill person som virkelig har vist oss mykje rundt om allerede. P lrdag var vi p bttur med han til Crab Island. Eg bare seie; for ein dag! Google det, eller vent p oppdatering her i fr. Eg har filma litt, s skal prve sette sammen ein film, om eg forstr meg p iMovie :)  Nokon tips?

Skal bare...

Nei, det er ingenting som heiter "skal bare nett ha to ting p butikken, er tilbake om 10 min" her i Usa... Butikkane er s store at alt tar tid, og det tar lang tid. Vi skulle bare nett innom BX'en, matbutikken p basen, for kjpe ingredienser til mangosalaten til ikveld. Vel, det er meir enn litt mango og avokado i den vogna der...

Fullt bagasjerom etter ein liten tur p butikken, alts, er det mulig...

Det er som sagt ikkje bare butikkane her borte som er enorme. Veldig mange matvarer er enormt store her. Ein vanlig vindunk er ikkje mindre enn 5 liter!

No skal vi nyte dagen ved bassenget, og Vegard skal gjere seg klar til Unitedkamp om nken timar. Fin dag til dke heime i Norge, hpar det er litt fint vr der og no! :-)

Endelig finvr!

Denne veka har det endelig vrt litt fint vr her borte. Alts, vi skal jo ikkje akkurat klage d, for varmen er her sjlv om sola er erstatta med skyer og regn. :)

Idag brukte vi timane fr jobb til litt planlegging av vr frste reise her i USA. Planen er at Linda, Eirik, Vegard og eg skal p biltur til Orlando frste helga i september. Vi tenkte i alle fall beske Universal Studio, s ser vi ka anna vi finne p p turen! h, s vi gler oss :-D

Etter vi hadde vrt p reisekontoret og ftt i oss litt mat, for Vegard og Eirik p jobb og eg og Linda tok turen til stranda inne p basen for f oss litt ettermiddagssol. Stranda p basen var ikkje like kvit og eventyrlig som den vi har vrt p tidligare, men den var absolutt eir godt alternativ som er nrt heima :)

Her str gliso vras parkert p basen! Vi har kjpt oss ein Camaro 2ss og Linda og Eirik har kjpt seg ein Dodge Challenger for ret! Nken skikkelige muskelbilar, men muligheten for eige ein slik er vel bare ein gang i livet? Vi er i alle fall veldig happy med kjpa!

Iihh, Linda og eg p tur heim i bilen deiras :)

Ogs eit lite bilde fra melonshopping fr hndballkampen ;-) Og kampen? Herregud kor nervepirrande det var. Alts FOR ein kamp! Eg og Linda bde hoppa og hylte i kor under dei mest intense minutta.. Sjlv om det ikkje holdt til finaleplass, s var det ein finaleverdig kamp. Fr bare satse p at vi ikkje fr nken naboklager dei neste dagane...;-)

Ufrivillig husdyr

Ja, for det er ikkje som om vi har vore p husdyrhandel idag.. Klokka er no snart 04:00 lokal tid.. Eg fekk ikkje sove pga alle myggstikka eg har ftt, og sto opp for smre meg med nke kldempane. I det eg sitte ved spisebordet og aner fred og ingen fare, s fr eg ein flelse av at det er nke som sitte p meg.. Eg snur meg og ser bort p armen, og der sitte tidenes strste billa og ser meg inn i augene. Eg fekk sjlvsagt lettare panikk og slo til dyret for f den vekk. "Heldigvis" landa den bare oppi ein liten vatnflekk som lg p bordet, og der sg eg djvelskapen lg p rygg og kjempa for f snudd seg. P under 2 sekund hadde eg sltt dyret av meg, tmt all drikko mi i vasken, fanga dyret i glasset og innsett at det var ein kakerlakk...

SAMSUNG CSC

Ein kakerlakk liksom. Eit skadedyr. Eit monster som til og med leve av eta sin eigen art.. Eg gir opp. Ho, ja for det er tydligvis ei dame, har til og med sendt ut ei ekkel lukt. P Wikipedia str det at damene sender ut denne lukta s han-kakerlakken skal finne dei. S no kjeme dei vel mannsterke for hente dronninga si.. *bl*.. Sj p dette dyret d! Svr som pokker. Her har eg prvd sammenligne med ein usb-kabe, men bildet lyg d usb-kabelen er lengre framme i bilde enn dyret.

P Wikipedia leste eg at dei ikkje like kalde temperaturar, og foretrekker helst 84 Fahrenheit (29 grader).. Eg har no skrudd airconditionen ned til 70 Fahrenheit, bare for vre p den sikre sida. Eg har forresten og spraya heile leiligheten og alle sprekker med insektspray, s eg satser p at ikkje resten av kolonien tar turen for redde han.  Ein ting er i alle fall sikkert, eg kjem nok til sitte p vakt i natt. Blir vel lite svn fr heile leiligheten er gjennomskt for krypdyr!

Og ja, eg veit eg ikkje skal klage. Eg fr nemlig nok av snap fra Camilla som sitter i Phoenix. Ho sender slike koselige snap der ho har fanga skorpionar.. S eg har vel sj fram til i november...

Plutselig virke ikkje mosquitoes, hornets, ticks, deerflies og horsflies s gale likevell..

Min mann kan, alt.

SAMSUNG CSC

Vegard hadde kjrt nken kollega til butikken tidligare i veka, og kom heim med denne fine buketten liljer og roser.

Eg: Tusen takk! Men ka har du egentlig tenkt at vi skal ha dei i?

Vegard: *Ser litt dumt p meg* Denna sjlvsagt! *drar opp ein enkel og fin glassvase fra handleposen*

Eg: Du alts, s flink du er! Tenke p alt!

Vegard: Ja, men eg kjrte safe d. Turte ikkje kjpa nke meir fancy vase enn at den fr lov komma inn i leiligheten :)

haha, han alts.. :p Eg glede meg til resten av interiret vrt komme i slutten av august, s Vegard sleppe  prva   kjpa interir til meg aleine ;)

SAMSUNG CSC

No fles leiligheten som ein heim, og ikkje som ein ferieleilighet. Det er ikkje meir som skal til!

Coyote Ugly - dansing p baren

Forrige fredag hadde Vegard invitert kollegaene bort til oss for nken l. Vel, nken l blir fort litt fleire og plutselig hadde vi bestillt ein maxitaxi som kjrte oss til Destin. Heile taxituren p ca 15 min hadde vi allsang med ge Aleksandersen og Klovner i Kamp! Turen gjekk bra fort, og taxisjfren sa han var fornyd med konserten han hadde ftt ;-)

Frst gjekk vi p ein Irsk bar som heiter Mc Guire's. Vegard hadde hrt mykje bra om denne baren, og eg vil sei den levde opp til navnet og temaet sitt. I frste etasje hang det enorme mengder med dollarseddelar i fr taket, og det heile var veldig gjennomfrt. Dette var ein skikkelig brun og fin bar.

Etter ein liten time p Mc Guire's trengte vi litt meir liv og gjekk ve veien bort til Coyote Ugly! Dei fleste jenter p min alder har vel sett filmen, og eg kan bekrefte at der var akuratt slik der var.

Dette var det frste som mtte oss nr vi kom inn dra. Her var det fritt fram for at alle som ville kunne ta seg ein tur opp p baren. :) Forresten s er vi fortsatt litt usikker p kor ein del av Amerikanerane har hemningane/ sjlvinnsikten sin.. For ein del av pkledningen, eller mangel p pkledning, er virkelig uforstelig :-p

Desse guttane var heilt i hundre d dei meinte Mario var heilt lik ein kjendis dei kalla "Juan". S d kjpte dei drikke til oss og var heilt i ekstaste resten av kvelden!

Frste kveld ute p byen var virkelig vellykka vil eg sei! Og i alle fall nr samme taxisjfren som kjrte oss til byn, kjrte oss heim igjen og. Eg tippe han blir den nye privatsjfren vr her nede ;-)

Neglefine fruer i Florida

Eg har lenge tenkt at eg har hatt lyst fikse neglene mine nr eg flytta bort her. fikse negler her kostar jo og ein brkdel av prisen det gjer heime, s ingen grunn til la vre. P tirsdag s kjrte eg og Linda til nrmaste neglesalong og sprte om dei hadde tid. Veldig greit med drop-in! Dei hadde tid om litt, s vi fekk utdelt nken fargekart for kunne bestemme kva fargar vi nska oss. Alts, det var jo ikkje s lett velge nr det var s mange fine fargar velge mellom! Eg trur verken eg eller Linda hadde bestemt oss fr vi absolutt mtte..:p Bare sj litt av utvalget dei hadde d:

Linda tok pedikyr og ho! Eg angra litt nr eg sg kor digg ho hadde da, s det fr bli ein anna gang p meg :) Vi har tross alt nok av tid ;)

SAMSUNG CSC

Linda gjekk for glitter og rosa glitter p ringfinger og eg gjekk for rosa/fersken og glitter p ringfingeren. Eg la og p forlengelse av akryl. Han som la dei var s flink, det var tydelig at dette var nke han kunne. Neste gang har vi bestemt oss for g for nke litt meir vgalt. Kanskje...vi fr sj.. ;)

Var dei ikkje fine? :)

#diy #negler #skjnnhet #usa #akryl #akrylnegler #dekor #makeup #sminke

Well spent Saturday

Lokal tid: Tirsdag kl 21:30

Her kjem lrdagen vr i bilder, bedre seint enn aldri vel :) Vi var frst ein tur p stranda og deretter p Rockin tacos for middag. Nr vi kjrte til stranda s regna det, men p stranda var det bl himmel og sol. Det er visst heilt normalt her, at regn og tordenbyger er svrt lokale. P Rockin Tacos bestilte eg alligator-taco. Det var ikkje nke spesielt med smaken, kanskje litt blanding av kylling, svin og kvit fisk. Heilt greit, s no har vi smakt det og ;) Dagane no har det regna for det meste.. Lite interessant med andre ord.. Idag har eg og Linda har vrt ftt fiksa neglene vre, skal sj om eg fr lagt ut nke bilder av dei i mro. No er klokka 21:30 her, og det er kun 3-4 timar til Vegard kjeme heim igjen! Woop! :p

Denne sanden alts! Lurer p kor mykje eg skal ta med meg heim ;)

#iviusa #florida #fortwalton #rockintaco #ferie #mat

Her er leiligheten!

Her er leiligheten vi bur i her i Florida! Ikkje dei aller beste bildene, d det var s lyst ute nr eg prvde ta bilder.. Den er ikkje akkurat s veldig personlig inspirert d, men det er det vi har nett no. I slutten av august kjem alle tinga vre, s d skal eg sj om eg fr til filme heile leiligheten til dke :) ​Vi har to soverom, to bad og ikkje mindre enn tre tvar.. S vi har det rimelig greit her :)

Her er stova vr. Ut terassedra har vi ein liten platting og fr den ser vi rett bort p bassenget.  Sofaen er ikkje akkurat frstevalget mitt d, men hey vi har i det minste komt til "duk og dekka bord" her :)
SAMSUNG CSC

I fr stova ser vi bort p spisebord og kjkken. Ved sida av kjleskapet er det inn til eit vaskerom som har ein vaskemaksin og ein trketrommel. Alt gr visst i trketrommelen her, og eg skal innrmme at det er veldig deilig! P butikken skjnte dei ikkje ka trkestativ var ein gang..:p

Kjkkenet er lite praktisk med tanke p benkplass.. Det er i alle fall ikkje mulig vre to om lage mat her nei :p Men det har alt vi treng, sjlv om det kanskje er litt lite med kun 4 av kvart servise.. Oppvaskemaskinen m g minst ein gang til dagen ja!

Her er soverommet vrt :) Gjesterommet er heilt likt. I fr soverommet vrt har vi inngang til badet som vi bruker. Det andre badet har inngang i fr stova/gangen.

SAMSUNG CSC

Klesskap med god plass til alle mine kle og Vegard sine :)

S d har dke endelig ftt sett litt andre bilder enn kun basseng og strand ;)

#iviusa #usa #florida #utlandet #interir #interior

Vegards frste arbeidsdag!

Lokal tid: Mandag kl 19:15

Eller arbeidskveld er det vel egentlig. Han har arbeidstid i fr 16:00- 01:00 p natta.. Og i kveld er frste kvelden, s det blir spennande sj korleis det blir for bde meg og han :p Satsar p dei kan avslutte litt tidligare enn 01 kvar dag, og at dei kanskje kan f nken fredagar fri.. :) Uansett s fr vi sj positivt p det, og at han fr vre heime nyte soldagane som er.

SAMSUNG CSC

No sitte eg inne og har rydda leiligheten og lagt meg ein deilig mango og avokadosalat. Egentlig tok eg litt av alt vi hadde i kjleskapet og ut av det blei det i alle fall ein nydelig frisk salat til middag :) S etter at salaten er konsumert m eg finne p nke nytt gjere.. Hmm, tida gr i alle fall ikkje fort om eg ser p klokka heile tida! :)

Eg kan forresten meddele at det ikkje har vore s masse som eit glimt av sola her idag! Idag har det hlja ned, og har akkurat blitt opplett no kl 19:00. Temperaturen er her fortsatt d, s vi kan ikkje klage :) Sidan det har regna idag s har vi ikkje ftt vrt ute. Eg og Vegard starta dagen med sj p serie og ete frokost. Deretter gjekk vi ein tur bort p treningsstudio. Nr Vegard var kjrt p jobb i 15 tida, s ringte Linda og lurte p om eg ville vre med trene. S d gjekk eg jaggu meg trente ein gang til! Slik er det nr treningsstudio er ca 10 meter i fr verandadra.. Reknar ikkje med det blir kvardagskost akkurat, for eg kunne gjerne tenkt meg legge litt med bassenget og ;) Satsar p ein bedre soldag i morgon!

#usa #iviusa #florida #hjemme #salat #studentmat #matprat #enkelmat

Tennisdag!

Lokal tid: fredag kl 21:20

Hei og h! Ny dag her no. Dagen har eg brukt p soling (har blitt solbrent for frste gang her borte) og tennisspeling! Vegard var p basen idag mellom 08:00 og 13:00 for ein kort brief om praktiske ting bde her i staten og p jobb. Der kunne dei nevne at byen vi bur i, den blir kalla "the thunder and lightning city" av dei innfdte. Det kan eg virkelig forst, for nr det frst lyner og tordner her, ja d er det heilt ekstremt. Godt vi kan vre innomhus og ;)

ve til tennisdagen! Her kjem litt bilder av det. Alts, vi holdt bare ut i maks 45 min. Det var s varmt springe rundt der i steik sol! Puh.. Var rimelig godt f dusje etterp ja :)

SAMSUNG CSC

Alt m matche ja.. " Jeg liker bare ting hvis de er rooosaaa" ;)

Bak "Aen" i Arium, der bur vi. Heilt sant. Ca 3 meter i fra Tennisbanen. Og no har vi kjpt oss tennisracketer og! Rekne med vi kan endre etternavn til Federer nr vi er ferdige her i USA! Bare sjekk stilen! ;)

Ja, eg har med meg Festidalen caps til USA. Skal S g med den nr folk er heime og kose seg med konsertar p Festidalen..<3

SAMSUNG CSC

Forresten s tok vi bilteorien i gr! Eg grua meg s sjukt.. Vegard forsikra meg om at 16 ringa bestr den, s d klarte eg det og. Og han hadde sjlvsagt rett, som vanlig...Men det er godt vre litt nervs fr slike testar, ikkje sant? :) No har vi oppkjring den 31.08, og etter det er vi rekne som ekte Amerikanera! Vi hadde ikkje mtta ta lappen her borte, men pga forsikring p bil s mtte vi det. :)

No har vi leiligheten full av kollegaene til Vegard. Vi skal ein tur p byn i Destin. Taxien kjem om 2 sm timar! Meir om det seinere :)

#USA #iviusa #reise #sommer #florida

Air Force Armament Museum

Nr vi kjrte til leiligheten fr flyplassen p tirsdag, s kjrte vi forbi ein heil haug av militre fly. Vegard blei heilt i hundre og klarte s vidt sitte stille i bilen. S p Lrdag fant vi ut at vi skulle vre litt kulturelle og ta turen for sj p desse flya! Museumet var ikkje kun desse flya som sto utstilt, men og eit stort bygg med mykje Amerikansk krigshistorie.

Eg var veldig heldig med at eg hadde Vegard med meg, d han virkelig fungerer som ein guide som kunne ha jobba p museumet. Eller, eg er nesten sikker p at han kan meir om flya, vpena og missila enn ein guide hadde kunna. Mykje av det som var utstilt er jo det han jobbar med til vanlig :) Mange av flya var heilt enormt store! Og eg som synst F-16 er stort nr eg har sttt ved siden av den, det er den jo egentlig ikkje om ein sammenligne den med dei andre :)

Vegard under ein B-52. Sjekk det beistet av eit fly d!

SAMSUNG CSC

Forran ein AC-130. Herkules.

Savne babyen sin som str heime i Norge.. F-16.

#florida #usa #iviusa #reise #forsvarsfrue #militrfrue

Officer Beach Club - Florida

Alts, SJEKK denne stranda vi var p i gr d! Eg har aldri sett liknande.. Krittkvit sand og turkist hav s langt auga kan sj. Vi hadde virkelig ikkje flelsen av vre i USA nr vi var her. Bare wow.

SAMSUNG CSC

P akkurat denne stranda s var omrdet tilegna for militre og deira familie og venner. S det var heldigvis ikkje stappa fullt slik som det var p dei offentlige strendene. Her skal vi definitivt tilbake.

Det var over 30 grader i sjen, veldig varmt og behagelig med andre ord. Og sjlv om det var delvis overskya s klarte vi fint f god farge p dei to sm timane vi var p stranda. Godt vi bruker solkrem seie n bare eg, for her tar sola gjennom alt.

Meg og Linda :)

SAMSUNG CSC

P slutten begynte det tordne og lyne langt i det fjerne. Lyn og torden er nke som er veldig normalt her nede, og det gr fort ve. Men vi tok absolutt ingen sjangsar, og kom oss i bilen nr det tjukna til. Ein del av dei lokale satt igjen og venta p finvret, og det kom nr vi var sett oss ned p ein restaurant ca 10 min vekke fr stranda.

Resten av dagen gjekk med p Whole Foods, innom p eit outlet for sj og hente enda ein kollega av Vegard som skal vre her borte. Han inviterte vi p pizza heime i leiligheten vr, slik at han skulle sleppe g sulten p rommet etter reisen fra Phoenix :)

#usa #forsvarsfrue #militrfrue #iviusa

Murica bound - 1 r i USA

No kan eg tenke meg det er ein del spente sjeler heime som ventar p ei oppdatering i fr oss over dammen. Vi kan meddele at vi har det heilt fantastisk! Vi har p tre dagar klart ordne oss telefonnummer, bankkonto, hente og kjpt bil og ftt bestilt nye bilskilt! Alts, dette er ting som vi forventa skulle ta langt over ei veke, s vi er rimelig happy. Vi har ikkje akkurat ftt pakka ut alt av kle enda, siden vi ikkje har overtatt leiligheten vi skal bu i dei neste 3 mnd. Den fr vi i morgon/idag (mandag). *jippi*. D kan eg endelig begynne f det litt heimekoselig, og ikkje g rundt med flelsen av at vi er p ferie og bur i koffert :)

SAMSUNG CSC

To fornyde jenter p mellomlandingen i Atlanta! Vi fekk faktisk all bagasjen, det var meir enn vi hadde hpa p.. :)

DCIM\100GOPRO\GOPR0020.

Vi har kjrt mykje rundt i leigebilen til Eirik og Linda dei siste dagane. Blitt kjent med omrde vi bur i, smbyane rundt og ftt shoppa litt av kvart til leiligheten.

DCIM\100GOPRO\GOPR0016.

"Kjrlighetsbenken" ligg 20 meter fra balkongen vr :)

Her har vi akkurat tatt ut 1000 $ i cash for betale tax til biltilsynet ved kjp av bil. Etter at vi hadde signert alt og nesten var klare til g, s kom sjefen bort til oss og sa at det var riktig slik vi sa, at folk som tilhrte den gruppa vi gjorde ikkje skulle betale tax ved kjp av bil. S slik blei det d at vi fekk tilbake dei 1000$ vi hadde tatt ut 10 min fr. Lykkelige gjekk vi ut av DMV (biltilsynet) med eit midlertidig bilskilt og 14000 kr meir enn vi trudde vi skulle ha! For ein lykkedag!

Her er bassenget vi har 10 meter fra balkongen vr. Alts, kan det bli bedre? I huset til hgre ligg treningsrom og spelerom, og bak det ligg det ein tennisbane som er pen heile dgnet.

DCIM\100GOPRO\GOPR0013.

Eg trur absolutt vi skal f det fint her dei neste 3 mnadane!

#usa #florida #iviusa #camaro2ss #flytte #reise

Pakkeliste for eit r

Mitt store I-landsproblem om dagen er kva og korleis eg skal klare pakke for eit heilt r. Eg vil jo helst ha tilgang p alt eg har her heime, men det vil jo ikkje vre mulig. Det skal gjerne bli litt heimekoselig "over there", s derfor har eg valgt ta med litt interir og diverse. Av hobbyting har eg ikkje pakka nke endo.. Dette fordi det var s vanskelig velge kva eg skulle ta med. Mulig eg tar med nken tusjar, heklenler og strikkepinnar, men dette har eg ikkje bestemt meg for enda.

Her er i alle fall ei forelbig liste. S fr eg ta pappa sin metode nr eg er ferdig, ta vekk halvparten fra kofferten... Bah, skal jo ha plass til ta med meg ein del heim og reknar eg med ;)

Eg har garantert skreve opp for masse p desse listene, s godt mulig eg kastar vekk nke, og legg kanskje til nke anna.. Heldigvis har vi god plass p vei bort. 2 store kofferta kvar, pluss to svre zarges kasser, s vi fr med oss alt vi vil :)

Er det nken som har pakka ned livet sitt for eit heilt r fr? Som kanskje har nken tips komme med?

#flytte #usa #moving #pakke #shopping #liste

Vi flytter til USA!

Ja, det er faktisk sant! I Juli sitte vi p flyet over Atlanteren p vei mot eit nytt eventyr i USA. Det er gjennom Vegard sin jobb vi skal reise, og vi gler oss snn! Han skal jo sjlvsagt p jobb/utdanning i vekedagane der borte, men eg skal bare vre militarywife og nyte dagane p beachen og p shopping. Neida.. joda..;)

Vi er heldigvis ikkje dei einaste som skal reise p dette, s eg fr godt selskap i lag med andre damer i samme situasjon :) Eg har jo vrt p ferie bde p vest og austkysten fr, og synes begge deler av landet var like fantastisk. Sjlvsagt blir det jo nke heilt anna faktisk skulle bu der borte permanent, i eit r, men vi gler oss. Alt blir jo nytt og spennande!

SAMSUNG CSC

Vi skal bu 3 + 3 mnadar heilt p vestkysten av Florida ved Eglin Air Force Bace. Eglin ligg mellom to byar som heiter Fort Walton Beach og Niceville. Her reknar eg med det blir mykje beachlife og seris tanning p gang. Vi blir i Florida fr juli til oktober og fr mars/april til vi reiser heim igjen i juni/juli. Deilig med sommarmnadane i ein slik stat!

Vi skal og bu 6 mnadar i Phoenix, Arizona. Phoenix er den strste byen, og hovedstaden, i delstaten Arizona. Det bur faktisk over 1.5 millionar mennesker der, s dette er ein stor by! Arizona er kjent for rkenlandskap, varm sommar og milde vinter. Den verdenskjente Grand Canyon ligg blandt anna her, og det finnes og ein rekke andre skogar, nasjoalparkar og indianerreservat (!). Her blir vi i fr oktober-mars/april, s vi fr oppleva haust, "vinter" og vr her.

Har du nken tips til ting vi bare m oppleve mens vi er der borte? Hiv gjerne inn ein kommentar eller send meg ein mail, s vi ikkje gr glipp av nke! Vi vil jo oppleve s mykje som mulig nr vi frst er der :)