Willums selebukse

Eg har jo fått heilt dillo på å strikke babyklær. Og nei, det er ingen spesiell grunn til det, anna enn at det går så ekstremt mykje fortare å strikke enn barne- og voksenklær. 🙂 Og når ein blir fort ferdig og får kjappe resultat, då kan ein stare på nye prosjekt. Favoritten min!

Denne selebuksa strikka eg til den ufødte babisen til Mona. Bare sjå kor fin bodyen og fargen på selebuksa var i lag. Knappane er dei samme som eg alltid brukar på babyklær, fine treknappar i frå Ebay, med teksten Handmade With Love på. 

Info:

Størrelse: 2-4 (4-6) 6-9 (9-12) 12-18 (18-24) mnd

Garnmengde: 150g (150g) 150g (200g) 200g (250g)

Garn: Merinoull fra Sandnes, strikkefasthet 22/10, farge Jeansblå 6052. Du kan og bruke Drops Merino Extra Fine på pinne 3,5 og 4.

Pinne: Settpinne 3 og rundpinne 40cm  3,5

Knappar: fra Ebay HER. 100 stk til 23 kr. Eg har kjøpt alle tre størrelsane, men bruker helst 20 mm til barneklær.

Har du strikka denne selebuksa? Evt kva garn har du brukt? 😀

7 kommentarer
    1. Willums selebukse

      Har litt problem med å forså strikking av smekke. Skal det fellast 6 m rett etter kast og start på knapphull?

      1. Hei Bente!
        Eg hopper over heile den delen på oppskrifta. Feller rett og slett bare av på framsida og plagget er klart. Det er ikkje nødvendig med brettekant synes eg 🙂

        Dropper altså dette:
        På neste p (rettsiden): fell av
        de første 6 m, strikk vr over
        alle m (brettekant
        ) inntil 6 m igjen på p, strikk de siste 6 m
        ribb.
        Snu og fell av de første 6 m på p. Nå har du 27 (29) 31 (33) 37 (37) m igjen på p. Strikk 2
        cm glattstrikk og fell av. Klipp tråden
        . Brett kanten langs vrangpinnen og sy med diskrete
        sting.

    2. Hei!

      Brukte du magic loop metoden her, eller gikk du rett på rundpinne 40cm? Skjønner ikke særlig mye at magic loop metoden her dessverre…

      Mvh
      Rikke

      1. Hei,

        Så fin bukse du har strikket!
        Jeg er også i gang med denne selebuksen. Har strikket begge bena og er ferdig med kilen, men er nå litt usikker på hvordan jeg skal gå videre. Det står at man skal bruke magic loop metoden, men av oppskriften virker det likevel som om forstykket og bakstykket på bolen skal strikkes helt likt fram til man kommer til ribbestrikkingen. Altså at man ikke legger til noen ekstra pinner på bakstykket for å få denne delen romsligere. Er det slik du har forstått denne oppskriften også?

        1. Hei Silje! Litt usikker på ka du meiner her med å legge til ekstra pinne? Du kan strikke begge beina inn på samme pinne (rundpinne 40 cm) når dei er lange nok. Legg opp 6 masker mellom beina, totalt 12 masker, og strikk rundt til du kommer til ribben 🙂

      2. Hei! Beklager sent svar.. men ja, eg går rett på pinne 40cm eller 50cm. Av og til bruker eg 3 rundpinner på 40 cm(to på maskene og strikker med den tredje). Dette fordi det kan bli litt trangt dei første rundane med 40-50 cm pinne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg