DIY: Pyntebrett / Serveringsbrett

Her får dåke steg-for-steg med bilder på korleis du kan lage deg eit superenkelt brett! Brettet kan brukast til mykje, men eg velger å bruke det som eit pyntebrett kor eg kan samle interiøret. 

Blei det ikkje fint? Og ikkje minst billig. Eg trur kanskje materialkostnadene på eit brett ligg på rundt 30 kr totalt. Glattkant-lista kostar ca 30 kr meteren og lekten kostar rundt 12 kr meteren. Håndtaka kosta rundt 59 kr på IKEA. No kostar jo en boks med Jotun Interiørbeis ca 200 kr, mene eg hadde både svart og kvitkalka i hus, så farge-variasjonene kan bli store. Brettet måler ca 35×23 cm inni og ca 38×40 på utsida. Her kjem oppskrifta:

Du trenger:

  • 135 cm smal lekt
  • 125-130m glattkant-list (furu 15 x 0,95) Eg kjøper alltid litt ekstra, slik at det er enklare å sage.
  • Skruer som ikkje er for store (spør gjerne i byggforretningen)
  • Borr på 2 mm
  • Håndtak (Eg kjøpte mine på IKEA. Optimalt skulle eg hatt nåken som ein kan skru inn på framsida, då blir det lettare å treffe riktig)
  • Sparkel og sparkelkniv
  • Pussepapir, grovt og fint
  • Maling, beis, voks, alt etter kva du vil behandle det med. Eg har brukt Jotun interiørbeis i fargen kullsort.

 

Slik gjer du:

  • Sag opp alle delene
    • 2 stk 40 cm smal lekt
    • 2 stk 23,1 cm smal lekt
    • 3 stk 40 cm glattkant list (furu 15 x 0,95)
  • Borr hull i hjørnene på to av glattlistene
  • Skru lektene på 40 cm fast i kvar av glattlistene
  • Snu arbeidet rundt og borr hull langs kanten av glattlistene
  • Skru deretter glattkant listen fast med dei små lektene
  • Borr hull rundt heile underdelen og skru deretter fast med skruer
  • Skru og skruer inn fra utsida av lektene, slik at alt sitter bedre fast
  • Puss med grovt pussepapir slik at kantar vert jevna ut. Puss deretter over med fint pussepapir.
  •  Begynn å sparkle der det er småhull og glipper. Sparkle og over skruehullene.
  • Når sparkelen har tørka kan du pusse med fint pussepapir.
  • Mål deretter opp kor håndtaka skal plasserast og borr hull. Skru håndtaka fast. Eg anbefale at du skrur håndtakene fast etter du har malt. For min del hadde det ikke så mye å sei, siden jeg brukte svart interiørbeis.
  • Mal med valgfri maling / beis.
  • Voila! Fiks ferdig brett til å ha pynt på, eller til å servere søndagsfrokosten i seng!

 

  • Sag opp alle delene
    • 2 stk 40 cm smal lekt
    • 2 stk 23,1 cm smal lekt
    • 3 stk 40 cm glattkant list (furu 15 x 0,95)

Borr hull i hjørnene på to av glattlistene

Skru lektene på 40 cm fast i kvar av glattlistene

Snu arbeidet rundt og borr hull langs kanten av glattlistene

Skru deretter glattkant listen fast med dei små lektene

Skru og skruer inn fra utsida av lektene, slik at alt sitter bedre fast

Puss med grovt pussepapir slik at kantar vert jevna ut. Puss deretter over med fint pussepapir.

Begynn å sparkle der det er småhull og glipper. Sparkle og over skruehullene.

Når sparkelen har tørka kan du pusse med fint pussepapir.

Mål deretter opp kor håndtaka skal plasserast og borr hull. Skru håndtaka fast. Eg anbefale at du skrur håndtakene fast etter du har malt. For min del hadde det ikke så mye å sei, siden jeg brukte svart interiørbeis.

Mal med valgfri maling / beis.

Voila! Bare å ta turen i byggvareforretningen med ein gang! 🙂

#diy #gjørdetsel #prosjekt #hjemmelaga #hjemmelaget #interior #interiør #aftenposten

#rom123 #interiørblogg #interiorblogg #design #redesign #kahler #palma #hay #sort #elegant

40 kommentarer

Siste innlegg