Tips til ein kjapp middag!

Å kutte grønsaker er jo det som tar tid ved middagslaging. Så kvifor ikkje gjere det enkelt og kutte opp store mengder på ein gang og fryse ned til dei skal brukast? Eg sto ikkje så veldig lenge for å kutte opp masse grønsaker, men det er dyrbar tid når ein står og er sulten etter jobb.

SAMSUNG CSC

Grønsakene kan då enkelt leggast i ei ildfast form og  feks. steikast i lag med laksestykker i ovnen. Eg trur det er rundt 400-500 gram med grønsaker her. Det er ein blanding av gulrot, søtpotet, brokkoli og purre, men ein tar det ein sjølv ønsker. 

No kan til og med Vegard lage fiskemiddage klar til eg kjeme heim fra jobb 😉

SAMSUNG CSC

Kanskje eit simpelt tips, men svert genialt og tidssparande! Eg var i alle fall svært fornøyd med meg sjølv når hadde fem posar med ferdig oppkutta grønsaker klar til bruk liggande i frysen.

 

#tips #middagstips #godtno #matprat #studentmat #kjappmat

5 kommentarer

Siste innlegg