Endelig er dei her!

Endelig kom bilen vi har venta på! Flyttekassane våre fra Norge kom endelig fram idag. Det var jul, påske, nyttår og bursdag på ein gang å åpne kassane for å sjå kva der var vi hadde pakka ned i begynnelsen av juli. Eg er egentlig litt usikker på om vi har sendt nåke vi virkelig har trengt, for vi har klart oss heilt fint med der vi har hatt tilgjengelig dei siste vekene. Men, eg skal ikkje nekte for at det er blitt litt meir heimekoselig her no med litt av tinga våre rundtom 🙂

Litt forskjellig som Norske flagg, puter, lys, kjøkkenting, stavmikser, pyntebrett, finkle, uniformar og musikkanlegg er nåke av det vi pakka ned. Det er allerede ein del småting vi angre på at vi ikkje pakka ned, men vi klarer oss nok uten det eit år 🙂

No skal eg fortsette med å sjå på serien Glee og bli frisk etter Orlando-helga. Eg tåler fortsatt ikkje aircondition øve lengre periodar eg…

4 kommentarer
    1. Har så lyst ti at du legger ut litt bilder av leiligheten?🙈😅🙌🏻 veldig nysgjerrig på hvordan dere har fått det 😊

    2. Helene: Skal prøve å få gjort det når det er blitt litt orden her :p Ting har liksom ikkje sin plass enda, så det er ikkje heilt bra her no 😉 Pluss kameraet mitt streka, så eg bør/må få meg nytt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg