Vår valentine!

Vi (les: eg) hadde egentlig ikkje tenkt å ha nåken markering av valentine i år, og sa i fra til Vegard at eg ikkje ville ha nåken bloma eller nåke på tirsdagen. Koffor ikkje, kan eg komme tilbake til seinare 😉  Så mandag ettermiddag banka det på døra her heime, eg åpna, og der sto Vegard med ein svær hjerteballong, ein stor bukett med raude roser, pepsi max, chips, frukt og eit svært glis.😀  “Du ville jo ikkje ha nåke på valentine, så då kjøpte eg nåke idag eg!”. Haha, så herlig! 🙈 

Så når valentine kom så fant eg ut at eg nesten måtte gjere litt ekstra eg og, så eg diska opp med litt tapas ute på terassen vår. Tenk å kunne sitte ute å nyte ein middag i 20 grader i februar då! Fy så heldige vi er 😀

SAMSUNG CSC

Eg hadde laga foccacia, butterdeisnurrar, dadler med bacon, aioli, guacemole og asparges. Oppskrift på butterdeigsnurrar og dadler finn du HER.

SAMSUNG CSC

Bordet er forresten “sjølvlaga” av to bordbukkar fra IKEA og ei plate på byggevareforretningen. Stolane er dødskjipe, men vi skal heldigvis ikkje bu her for alltid. Så eg får ikkje lov til å kjøpe nye seie Vegard. Og med tane på at vi har under 2 mnd igjen av oppholdet vårt her i Arizona, så har han vel egentlig eit godt poeng 😅

SAMSUNG CSC

Gjorde du nåke spesielt på valentine? 

#valentine #iviusa #love #kjærlighet #matprat #tapastips #tapas

8 kommentarer

Siste innlegg