IKEA redder kvardagen

Idag/igår er/var det den store pannekakedagen i Norge. Så etter å ha våkna til utallige bilder og snaps av folk som trykte i seg pannekaker, var ikkje valget for frokost så vanskelig nei. Halleluja for IKEA-blåbærsyltetøy til pannekakene!😊

SAMSUNG CSC

Så her borte reddar altså IKEA kvardagen min, i alle fall på ein måte. Her i Usa så har eg faktisk enda tilgode å finne eit blåbærsyltetøy som smakar någelunde godt. Syltetøya her er som oftast enten uten klumpar (la meg kjenne at det er bær i det!), fulle i sukker, fulle i stevia eller laga som gele. Blåbær har eg forsåvidt heller ikkje funne trur eg.. Eg har derfor innsett at eg kanskje bør minske krava på syltetøy, eller rett og slett lage sjølv.. Sistnevnte er tiltak, så eg gjekk for førstnevnte.🙈  Vi er og så heldige å ha IKEA kun 30-40 min unna, og dei har jo “skikkelig” blåbærsyltetøy! Altså, i den betydning så skikkelig som det kan bli her borte.. Gler meg til å komme heim til Nora! Til og med Eldorado og First Price kan gå då..🙈

SAMSUNG CSC

Ellers våkna eg til pøsregn her i Phoenix idag. Eg valgte derfor å sova litt lenger, og våkna for andre gang, til strålande sol! Så no sitte eg fint ute på terrassen vår og nyte ein frokost i solsteiken. Håpar dåke ikkje blir for misunnelige på været vi har😜

#usa #iviusa #pannekaker #middag #frokost #ikea #ikeahack #reise #utlandet

5 kommentarer

Siste innlegg