Eit lite hei!

Hei og hå! 😄 Nytt år og nye muligheter, eller kva? Den siste veka etter at vi kom opp til Trøndelag igjen, så har vi ikkje gjort så mykje meir enn å pakka ut, rydda, kom tilbake til rutiner og blitt sjuk. Eller V har vært sjuk og eg har klart meg (bank i bordet!). 😅 Vi snøa inne i helga som var då uværet Cora var på besøk. Vi har derfor fått eit nydelig vinterlandskap her oppe, og det er så lyst og fint! Bare sjå her då! 😍

Eg har og fått levert tilbake lånetelefonen og kjøpt meg ein splitter ny IPhone X 😁 Eg var så fornøyd at smilet nesten gjekk rundt i går. Kameraet er heilt utrulig.. desse bildene her er tatt mens eg gjekk til jobb, fantastisk!✨

Ellers går dagane til jobb og kvardagsrutiner. Litt hobbyprosjekt har eg og sjølvsagt. Planen min er nemlig å slanke garnlageret mitt betraktelig dette året. Eg har kome ganske langt og skal vise dåke nåken ferdige prosjekt snart 😊

10 kommentarer

Siste innlegg