17.mai!

Puh, her har det virkelig gått i eit i det siste. Vi har hatt besøk av foreldrene til Vegard fra 16.mai og ut pinsehelga, og har virkelig fått mykje ut av dagane. Været var strålande, nåke så gjorde ag vi fekk brukt dei nye hagemøblene kvar kveld! Dei skal eg snart vise dåke, men først eit lite bildedryss frå ein av dei kjekkaste dagane i året: 17.mai! 🇳

Meg og Zara! 🇳😁

Vi starta dagen med litt bobler og masse god mat. Etterkvart skulle vi til sentrum for å sjå på toget, men når vi kom utfor huset vårt så stod det masse finkledde folk langs veien. Det var tydeligvis her toget skulle gå forbi 😊

Vi feira 17.mai på Brekstad i år. Det var ein ganske stor kontrast sett opp mot fjorårets feiring i Florida! Bilder frå den feiringa kan du sjå HER 😊

Etter toget og ein tur ned i sentrum for å ete is (obligatorisk), så gjekk vi heim igjen for litt kake. Vegard hadde laga ein nydelig pavlova som vi smakte på både før og etter grillinga i hagen 😁

For ein herlig dag det var! Eg elskar å gå i bunaden min, og skulle gjerne ønske eg kunne brukt den oftare. 🇳🌿

Men… Neste år får eg håpe den kan være liiiit bedre plass i enn i år 😂 Det er vel eit problem dei fleste har, at bunaden krymper i skapet? Plis sei eg ikkje er aleine om den saken 😅

#17mai #bunad #feiring #reise #interior #hjem #kake

4 kommentarer

Siste innlegg