Høstfargar i heimen!

Reklame | princessbutikken.no

Endelig høst og tid for innekos!

Høsten er og litt synonymt med interiør for meg som jobbar i interiørbutikk. No om dagane bugner det av nye varer kvar einaste dag, og det er så gøy! Deilige mjuke pledd, puter, lysestakar, lykter og vaser, eg blir nesten heilt dårlig av alt det fine som finnes i butikkane om dagane. 

Velour, skinn, ull og vevd stoff er nøkkelorda til interiøret denne hausten.  Fargane er som alltid like deilige som tidligare; oker, rust, oransje, gull, mørk grønn og sjølvsagt blå. Det er jo ikkje nåke å tvile på at eg trekker heilt klart mest mot dei blåe tonane, men denne hausten er eg faktisk litt luren på om eg skal prøve å lure inn ei lita oker pute, bare sånn for å prøve.. Det kan jo være at eg likar det då! 

Eg har i alle fall funne veldig mykje fint inne på Princessbutikken.no, og lurer på om eg skal klikke heim nåken av dei fine putetrekka dei har der inne. Det er forresten 3 for 2 på putetrekk og, og når du skal kjøpe putetrekk så går det jo ikkje an å bare kjøpe eit… Eg må alltid ha fleire, elskar puter!

Fargane på bildet under her synes eg er så fine, men eg veit eg ikkje hadde klart å ha dei heime hos meg sjølv. Likevel så lever eg litt i håpet om at ein vakker dag så kanskje eg klarer å nyte hausten med alle dei deilige varme fargane inne i stova mi og. 😊

PSPrincess har og fri frakt på bestillingar ut denne månaden, så det er bare å shoppe!

#shopping #reklame #sponset #samarbeid #interiør #innredning #høst

12 kommentarer

Siste innlegg