Working class hero

Igår og idag har eg jobba tidligvakter på jobb. Hardt å stå opp så tidlig etter ein to veker lang påskeferie..kjenne eg ikkje er laga for det! Det som er det beste med å ha tidligvakter er å eta lunch på jobb etter endt vakt! Igår satt eg i øve tre timar og leste skule og åt ein god salat, special made. No sitte eg og her og har ete tidenes wrap! Ekstra digg å laga den sjøl, får akkuratt da eg vil ha på den då:-)

Begynne å vårast i Kristiansand no, endelig! Sjølv om eg såg i aviso at det var meldt snø på torsdag(?!)…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg