Oppskrift: Pepperkake-karamell

Det luktar SÅ godt i leiligheten no, julehus! Idag har eg laga pepperkake- karamell med sukrin.:)

Du treng:

♥ 1,5 dl fløyte ♥ 2-3 ss lys sirup ♥ 0,5-1dl sukrin gold ♥ 1 ss kanel ♥ 1 ss malt ingefær ♥ 1/2 ss malt nellik ♥ 1/2 ss malt kardemomme ♥ Litt smør

Ha alle ingrediensene, utenom smør, i ein bolle og sett i microen på full effekt i ca 3 min. Rør rundt og sett inn igjen. Dette gjore eg, og sjå kva som skjedde…….. 

Så etter det uhellet, heiv eg alt oppi ein kjele og gjore det på den gode gamle måten. Det tar jo lengre tid, men det blir i allefall karamell! Rør til karamellen er klar, ca 40 min. Ta i ein smørklatt og den er klar til avkjøling. 🙂 Eg tok min i ei silikonform og satt den i frysen. Klare til å etast på under ein time.

Oppskrifta fant eg hos Kristine 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg