3. søndag i advent

3. søndag i advent er endelig her! Det betyr at det bare er fem dagar til heimreise til Kvinnherad 🙂 Har aldri gleda meg så masse før! Idag har eg vore på jobb og når eg kom heim så pakka eg inn ein del av julepakkane som vi skal ha med oss heim. Har vore smarte i år, og har så og sei ganske flate pakkar som fåt god plass i kofferten 🙂 Eg fekk og pakka opp adventspakken min når eg kom heim, Vegard har vore så flink! Eg har fått undertøy, Marocconoil og idag fekk eg iste, lys og det råkule skiltet under! Måtte flira når eg åpna det :p

Tidligare denne veka hadde eg og Vegard eit svakt øyeblikk og skrapa heile flaxkalenderen vår. Eg vant ingenting…..

No skal vi kosa oss med Farmen-finale, julebrus og julekjeks som mamma har sendt i posten! I morgon er det jobb igjen 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg