Musli med tørka bær!

Igjen, så virka jo selvfølgelig ikkje internetten på pc’n min i går… Eg er ikkje langt i fra å bestilla meg Mac no, einaste problemet er at det er jo litt dyrt.. Etter trening i går var det den store “bakeddagen” heime. Eg fekk laga ein ladning med knekkebrød og supermusli! I muslien tilsatte eg tørka bringebær og blåbær, det blei heilt nydelig! Knekkebrøda blei litt misykka så dei skal eg steika dei litt meir seinare idag. 🙂 Fekk og prøvt nåke nytt og enkelt, mandlar smelta inn med sukrin gold! Virkelig å anbefala om ein er sugen på nåke søtt og godt 🙂

Oppskrifta på musli finn du HER og på knekkebrød finn du HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg