Sykedag

Dagen idag blei ikkje akkuratt som planlagt… I går kveld når eg var på jobb blei eg så dårlig, og når eg kom heim fra jobb orka eg eingang ikkje lage meg noko mat.. Det fortsatte idag tidlig når eg skulle stå opp, så eg såg ingen annan løysning enn å ta meg ein sjukedag. Det passa ikkje meg i det heile, med tanke på at eg skulle ha vært på workshop med Agder Energi og på jobb idag.. :/  Det einaste som frista idag var nysteikte scones og sofaen. 

Håpar på bedre dag i morgon, då er det igang med bacheloren!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg