Interiør wants

Har så lyst på nye ting til leiligheten. Eller, egentlig så har eg lyst å flytta ut av leiligheten å kunna innreda nåke heilt på nytt. Då får eg unnskyldning til å kjøpa nye ting og 🙂 Under er det ein del ting eg gjerne kunne hatt i mitt hus!  Bildet fra Vebjørn Sand har eg ønska meg i 2-3 år no..Greit nok det er ikkje heilt ekte, men ein dag skal eg ha denne fine kopien på veggen min! 🙂 Det er vel ikkje vanskelig å sjå kva fargar eg likar..? 🙂

Sengesett fra Kid HER – Pute fra Kid HER – Stort speil fra IKEA HER – Vitrineskap fra IKEA (ser ut som om det er gått ut) HER – Stige HER – Skjenk HER – Voluspalys HER – Nydelig sølvbrett HER – Sengegavl lag din egen HER – Vebjørn Sand bilde fra Bohus HER – Tallerkenhylle (dei har ei fin på Nille no)

#interior #interiør #hjemmet #bolig #wants #hvit #sølv

5 kommentarer

Siste innlegg