Fantastisk start på helga

For ein god start på helga! Først sto eg opp med Vegard og var på Elixia før kl 07:30. Der fekk eg sprunge litt intervallar og trent styrke. Etterpå tok eg turen opp på skulen jobba godt med eksamensoppgåve i internasjonal markedsføring fram til 15:00. Kl 12 kom eg plutselig på at eg tidligare i veka hadde kjøpt lodd til vinlotteriet vi har, og når eg i tilegg vant så var fredagen komplett! 😀 

I helga har vi og besøk av Gunn og Jan, foreldra til Vegard, så dette blir ei fin helg 🙂 No skal eg og Gunn på IKEA  *hurraa* 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg