Veke 11!

Eg har allerede starta veka med 8 km (!!) på mølla. Eg er så stolt 😀 At eg klarte å holda ut så lenge, utan å gå, er fantastisk. Eg er visst ikkje så gale trent som eg sjølv trur. Eg har og funne ut at om eg trenar på morgonen så får eg ein mykje betre dag. Eg et bedre og slepp å sitte heile dagen og “planlegge” når eg må gå i frå skulen for å trene. Trener eg tidlig er det heller ikkje så mange folk der, heilt supert ! 🙂 Slik ser veka mi ut:

 

Om eg klarer å gjennomføre denne veka vil eg sei eg er svært fornøyd på treningsfronten! Kan nok ikkje love noko, men det er bedre å ha ein plan enn ingen. Ikkje sant? 🙂

7 kommentarer
    1. Ser ut som en fin uke med del forskjellige tinger som foregår 😀
      Stå på videre med skolenjobb og treninga 😀
      Ha en fortsatt fin kveld 😀

    2. Så flink du er! Jeg løp litt over 10km for første gang for ikke så lenge siden og trodde aldri det skulle gå – virkelig mestringsfølelse å få til ting bedre enn man “forventer” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg