Oppskrift: Gulrotmuffins

Idag er det lillelillelørdag, og kva passar ikkje bedre då enn ei oppskrift på muffins som dempar søtsuget? Eg var så heldig i å ha alle ingrediensene i hus, så då blei det desse. Du treng: 2 egg  60 g mandelmjøl  30 g kokosmjøl  1 ts bakepulver  1 dl mager kesam  30 g sukrin gold  1 ts kanel ♥ 1/2 ts kardemomme ♥ 1 reven gulrot 

Pisk samen egg og sukrin til eggedosis og pisk forsiktig inn kesamen. Tilsett deretter alt det tørre og ei reven gulrot (tilpass dette etter størrelsen). Etter at eg hadde rørt rundt så merka eg at deigen blei alt for fast, så eg tilsette vatn til den blei passelig. Bruk ei skei og fordel røra i ca 10 muffinsformer. Steikast på 170 grader i 12-15 min.

Til ostekremen brukte eg litt philadelphia blanda med sukrinmelis.

Konklusjonen blir vel at eg ikkjelagar dei igjen.. Personlig så synes ikkje vi dei smaka noko spesiellt godt:p Trur det nok ein gang er den store mengden med mandelmjøl so bare blir heilt feil. Neste gang er skal lage gulrotmuffins blir det ikkje med den mengden mandelmjøl 🙂

Oppskrifta er opprinneleg fra Kristine Weber.

#muffins #hjemmelaga #baks #trening #sunnmat

3 kommentarer
    1. De så sinnsykt gode ut!! :O
      Nytt innlegg om vektnedgang og trening på bloggen min 🙂 Setter pris på om du tar en titt. Helt ny blogger så show me mercy!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg