19.03.2014

Puh, for ein lang dag! Våkna opp kl 07 til ein melding om at ei på jobben var sjuk, og om eg kunne jobbe kveldsvakta for ho. Det kunne eg jo forsåvidt, så etter ein lang dag med bachelorjobbing sto 6 timar med jobb på senteret for tur. Det må ha vore dei 6 lengte timane i mitt liv… Det har vore lite folk på senteret dei siste vekene, men idag tok det kaka..Heldigvis var Therese på jobb tvers over gangen, så eg hadde nåken å snakke med 🙂 Når eg endelig kom meg heim så låg Vegard slengt på sofaen med Unitedkampen på tv´n.. Idag er han glad, dei leder jo 3-0! Og gjett om han blei endo gladare når eg sa det blei tacolefsepizza med pepperoni til kvelds! *seier* 

No har husfreden senka seg og eg er klar for kveld og ein ny, og ganske lik, dag i morgon, god natt! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg